תקועים בתוך או מחוץ לרכב באזור חיפה? צרו קשר ונשלח אליכם פורץ רכבים מורשה המתמחה בפריצת מנעול של כל אוטו או מכונית בחיפה והקריות – לכל מיקום שתצטרכו.

זה לא כל כך נעים לראות רכב סגור: מה עושים במקרה שהמנעול נתקע, נשכח בתוך הרכב או אבד? התשובה הקצרה שלנו ב-3 מילים, היא פורץ רכבים בחיפה. התשובה המפורטת יותר, היא להזמין איש מקצוע מוסמך שיוכל לפרוץ עבורכם את המנעול במהירות האפשרית, כדי שתמשיכו בשגרה כמה שיותר מהר.

אחד הדברים החשובים במקרה כזה, הוא להימנע מפריצת הרכב באופן עצמאי, משום שזה עלול להביא ליותר נזק מתועלת. אז איך בכל זאת בוחרים את איש המקצוע הנכון? כל התשובות בשורות הבאות: איך פורצים דלת של רכב, איך תוכלו למצוא פורץ רכב בחיפה וכיצד תוודאו שהמנעולן שבחרתם הוא אמין, מוסמך ומקצועי? המשיכו לקרוא.

 

 

פורץ רכבים בחיפה ואזור הקריות – הגעה מהירה ושירות מקצועי

✔️ פריצת רכב בחיפה והסביבה עושים רק עם מנעולן מורשה

✔️ פריצת מנעולי מכוניות מכל סוג במחיר אטרקטיבי!

✔️ מחויבות לסטנדרט השירות הגבוה ביותר

✔️ הגעה מהירה, עבודה מקצועית

✔️ פריצת רכבים בכל שכונות חיפה:

קריית חיים, המושבה הגרמנית,

מרכז הכרמל, נווה שאנן,

העיר התחתית, הדר הכרמל,

בת גלים, רוממה, דניה ונוספות

חייגו כעת: 055-9706744

 

פורץ רכבים בחיפה
פורץ מנעולי רכב בחיפה והסביבה 24 שעות ביממה

 

איך פורצים דלת של רכב בחיפה ומה לבדוק?

למרות שהיינו שמחים שהצורך בפריצת דלת הרכב יופיע דווקא כשאנחנו לא ממש ממהרים או צריכים להגיע למקום כלשהו, ההפך הוא הנכון – לרוב אנחנו נתקלים במקרים מהסוג הזה דווקא כשאנחנו ממהרים, לחוצים וחייבים לאסוף את הילדים מהחוג או להגיע לעבודה כמה שיותר מהר.

פריצת הרכב עצמה מתבצעת באמצעות ציוד וטכנולוגיות ייחודיות המותאמות לפריצת מנעול רכב, כדי לא ליצור נזקים, שריטות או חבלות על גבי הרכב. מסיבה זאת, חשוב מאוד לפנות אך ורק לפורץ רכבים מורשה, מקצועי ומוסמך אשר מבין את הצרכים והמסנה הספציפי ששל כל מנעול ומנעול.

ישנן כמה שיטות שמשתמשים בהן כדי לפרוץ דלת של רכב באזור חיפה או בכל מקום אחר:

✔️ שימוש בכרית ניפוח במנעולן פיקס אנחנו דרך כלל משתמשים בכרית ניפוח המוכנסת לשולי הרכב, ומרחיבה את המרווח בין הדלת לרכב. ברגע שנוצר רווח צר המאפשר להכניס פנימה כלי עבודה ייחודיים, פורץ המנעולים מגיע אל פנים הרכב ופותח את הדלת. שיטת הניפוח נחשבת לשיטה חדשה יחסית לפריצת רכב, וצריכה להתבצע באמצעות ציוד מיוחד המיועד לכך.

✔️ שיטת הוואקום – שיטת הוואקום כשמה כן היא, עושה שימוש בלחץ וואקום על מנת לפתוח את הרכב הנעול. השיטה עשויה לעבוד בחלק מהרכבים, אך באחרים (לרוב במכוניות החדשות יותר) מותקנות מערכות המיועדות למניעת פריצה מהסוג הזה.

✔️ שימוש במוט ברזל – בדומה לשימוש בכרית הניפוח נעשה שימוש במוט ברזל, על מנת להגיע לפנים הרכב. השימוש במוט הברזל נעשה תוך ניצול המרווח בין הדלת לרכב – ובחלק מהמקרים נעשה שימוש בשתי השיטות במקביל (כרית ניפוח ומוט ברזל).

 

פורץ רכבים בחיפה מסביב לשעון

זה קורה לכולנו, יותר משאפשר לדמיין: בכל יום עולה הצורך בפריצת רכב נעול בחיפה, החלפה או תיקון מנעול הרכב בחיפה, לאור אובדן מפתחות הרכב, דלת רכב שלא נפתחת או מפתחות שנשכחו בתוך הסוויץ' או בתוך הרכב עצמו.

כאמור, זה לרוב יקרה לנו ברגעים שבהם אנחנו הכי פחות מצפים לזה, וממש צריכים את הרכב. לרוב נגלה את הבעיה כשנהיה בדיוק בדרך לרכב כדי להגיע ליעד כלשהו: בדרך ללימודים, לעבודה וכן הלאה.

השלב הראשון ברגע שזה קורה, הוא לאתר איש מקצוע אמין, מנעולן רכב מורשה המחזיק בתעודה רשמית המתירה לו לעסוק בתחום.

כדי לוודא שאיש המקצוע שעומד לתת לכם שירות הוא אכן מוסמך, כדאי לוודא שמדובר בפורץ מנעולים לרכב בחיפה באישור המשטרה, וכי יש ברשותו תעודה רשמית מטעם משטרת ישראל. את הבדיקה הזו מומלץ לעשות כדי להבטיח שאותו פורץ רכבים לא ישתמש לרעה במידע והפרטים שיש לו על הרכב שלכם לאחר הפריצה.

 

מתי נזמין מנעולן רכב בחיפה?

הצורך בפריצת דלתות רכבים בחיפה עשוי לעלות בכמה תרחישים:

✔️ הרכב ננעל והמפתח נשאר בפנים – זה עשוי לקרות ברכבים בהם יש נעילה אוטומטית ולא שמתם לב שיצאתם מהרכב בלי המפתחות. לאחר פרק הזמן המוגדר, ההרכב יינעל כשהמפתח בתוכו.

✔️ צרור המפתחות אבד ואיתו מפתח הרכב – במקרה כזה יהיה צורך לייצר מפתח חדש שיתאים למנגנוני ההנעה והנעילה של הרכב. המקרה הטוב הוא מצב שבו יש לכם מפתח נוסף של הרכב ואז, השירות היחיד שיידרש הוא למעשה רק שכפול מפתח לרכב בחיפה. במידה ואין לכם מפתח נוסף, אז יהיה צורך לבצע שחזור מלא של מפתחות הרכב. מצב זה ידרוש טיפול בהתאם להגדרות היצרן המקוריות של הרכב ליצירת מפתח חדש עבורו.

✔️ דלת הרכב תקועה / לא נפתחת – מצב זה עשוי לקרות בגלל תזוזה קלה של אחד הרכיבים במנגנון או הצילינדר או בשל חבלה משמעותית באזור הדלת. לעיתים אפשר לשחרר את התקלה במקום ולהחזיר את המנעול למצבו התקין, אך במצבים מסוימים יהיה צורך בשירותי החלפת מנעול הרכב בחיפה.

✔️ צורך בניתוק קודן לרכב – ברכבים רבים מותקן קודן כאמצעי בטיחות מפני פריצות. קודנים אלה עשויים להינעל או להתקלקל ולעיתים למנוע בשל כך אפשרות להניע את הרכב. במצב זה יש צורך לבצע ניתוק של הקודן.

✔️ בעיה חשמלית ברכב המונעת את פתיחתו – מנעולן רכב מקצועי יידע לטפל גם במנגנונים החשמליים של הרכב הקשורים למנגנון הנעילה וכיצד לעקוף אותם בשלב הראשון, ומהם הצעדים שיש לעשות כדי לתקן את הבעיה בהמשך.

✔️ בעיה בקטנוע או האופנוע – כל מנעולני הרכב אצלנו מתמחים גם בטיפול בבעיות הנעה בקטנועים ואופנועים וישמחו לסייע בפתירת תקלה שלא מאפשרת הנעה תקינה.

 

כמה עולה פריצת רכב בחיפה?

המחיר של פורץ רכבים בחיפה משתנה בהתאם לכמה פרמטרים, כשלרוב מדובר בתהליך קצר ודי פשוט, והמחיר בהתאם.

מה שמשפיע על מחיר פריצת הרכב הוא: סוג הרכב (רכבי יוקרה מול רכבים פשוטים), סוגי הפריצה הנדרשת (שימוש במוט, כרית ניפוח או פריצה דרך המנעול עצמו), מיקום המנעול והקושי להגיע אל המפתח, והשעה ביום שבה אתם זקוקים לאיש המקצוע (בשעות הבוקר והצהריים השירות יהיה זול יותר, כמובן).

 

פורץ רכבים בחיפה מחיר לפי שירותמחיר מומלץ - מנעולן רכב בחיפה (לא כולל מע"מ)
העלות הבסיסית לקריאה לפורץ רכבים בחיפה350 - 150 ₪
כמה עולה להחליף מנעול רכב בחיפה?960 - 450 ₪
פריצת מנעול רכב בחיפה מחיר למנעול סטנדרטי550 - 220 ₪
התקנת קודן לרכב בחיפה מחיר כולל התקנה!350-450 ₪
שחרור וחילוץ מפתח - תקוע ברכב נעול או שבור (בדלת הרכב או הסוויץ')330 - 220 ₪
כמה עולה התקנת קודן עלוקה (אימובילייזר) לרכב350-450 ₪
מחיר פריצת רכבי יוקרה בחיפה והקריות550 - 400 ₪
שחזור מפתח רכב בחיפה מחיר בהתאם לשנתון, סוג, מותג הרכב ועוד2,100 - 330 ₪
תוספת פריצת רכבים בחיפה מחיר בשעות הלילה60-90 ₪
פורץ רכבים בחיפה מחיר בשעות הערב20-40 ₪

 

מהיר, זמין ומקצועי: למה מנעולן פיקס?

אם אתם זקוקים לשירות של פורץ רכבים 24 שעות בחיפה, מנעולן פיקס זו התשובה עבורכם. אנחנו כאן כדי להבטיח לכם ביטחון, שירות מקצועי ואמינות בכל שעות היממה.

אנחנו במנעולן פיקס גאים להציע שירות מקצועי, אמין ומהיר, במחירים נוחים והוגנים – לצד ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו מנעולנים מוסמכים שמעניקים שירות מכל הלב, מגיעים לכל לקוח שזקוק להם ומספקים יחס אישי ואדיב.

אולי יעניין אתכם גם: מנעולן בחיפה