אחת התקלות השכיחות ביותר המגיעות אלינו היא בדמות מנעול לא נפתח. רגע לפני שאתם נכנסים להיסטריה, ואולי גם בצדק, דעו כי אנחנו נוכל לעבור דרך כל דלת וכל מנעול.

יחד עם זאת, אם אתם רוצים לנסות ולפתור את הבעיה בעצמכם, אנחנו שמחים להציג לכם כאן באופן שקוף לחלוטין, את כל הטכניקות להתמודדות עם מצבים שכיחים ובעיתיים במנעולים.

אנו במנעולן פיקס שמחים לשרת את כל הלקוחות שלכם בפריסה ארצית עם שירות של הזמנת מנעולן 24 שעות ביממה.

למרות שהטיפים שאנחנו נותנים כאן נפלאים כעזרה ראשונה, חשוב לדעת כי עבודה עצמאית שלכם יכולה לגרום לנזק במנעול או בדלת וכי אנחנו ממליצים דרך קבע על שירות של פורץ מנעולים מקצועי.

 

מחפש/ת פורץ מנעולים לטיפול בתקלה דחופה? כבר באים!

✔️ מנעולנים מומלצים, אמינים ובעלי ניסיון בפריצת כל סוגי המנעולים – דירות, כספות, רכבים ועוד

✔️ מחירים נוחים והוגנים על עבודות מנעולנות בכל סדר גודל – קטנות, בינוניות וגדולות

✔️ מנעולן עם המלצות ייצא אליכם במהירות לטיפול בכל תקלת מנעול

✔️ מעדיפים שמנעולן מוסמך יגיע אליכם לטפל במנעול? צרו קשר ונגיע מהר

למידע ולהזמנת שירות מנעולן: 055-9706744

 

 

"היי, המפתח לא יוצא לי מהמנעול, מה לעשות?"

להיות תקוע מחוץ לבית אף אחד לא רוצה להיות, אך ישנם מקרים בהם אתם מנסים להכניס את המפתח והוא לא יוצא לכם מהמנעול – זאת עוד לפני שהספקתם לסובב אותו ולפתוח את הדלת.

במקרה כזה חשוב תחילה לא להפעיל כוח על המנעול ובטח שלא על המפתח, שכן הוא יכול להישבר בתוך המנעול וכאן מתחילה הבעיה האמיתית. במקרים שכאלו, הפתרון הטוב ביותר הוא שימון המפתח בתוך המנעול – זאת בהנחה ויש ברשותכם שמן. במידה ולא – פורץ דלתות מכל סוג יגיע אליכם.

 

מה קורה כאשר המפתח לא נכנס למנעול?

אז הצרה הראשונה היא המפתח שלא יוצא מהמנעול, אך מה קורה בעת שהמפתח מפגין זרות מוחלטת למנעול? מקרים שכאלו שכיחים, בין היתר מאחר והמפתחות זרוקים בתיקים של מרבית האנשים, כך שהשיניים של המפתח מתעקמות ועל כן המפתח לא נכנס למנעול.

במקרה זה, אנו נמליץ לכם על הזמנת מנעולן שישכפל עבורכם עוד מפתח – זאת בהנחה ואין ברשותכם מפתח רזרבי שיסייע לכם במקרה שכזה. במקרה בו והמנעול עצמו נדפק, סביר כי תידרש עבודת החלפה של מנעול מגנטי לא עובד.

 

מה עושים אם המפתח נשבר בתוך המנעול?

כנראה שתרחיש האימים עבור כל אחד הוא למצוא את המפתח של הרכב או של הדירה שבור בתוך המנעול. לעתים, יהיה ניתן לשלוף את המפתח מהמנעול ע"י הפעלת *מעט* כוח ולאחר מכן לשכפל לכם מפתח חדש.

מנגד, במקרים מסוימים לא תהיה ברירה אלא להחליף את כל המנעול. במקרה בו מנעול חשמלי לא ננעל לכם, כדאי לדבר איתנו לקבל תדרוך מרחוק. חשוב: אין להפעיל כוח רב, שכן יש סכנה לפגיעה בצילינדר ואפילו בדלת עצמה.

 

שלט לא תקין לרכב מחייב בהחלפה?

לעתים, הבעיה היחידה היא סוללה שנגמרה ולרוב זו גם התקלה השכיחה ביותר. יחד עם זאת, בעת שהשלט מגיע במגע עם מים או שהוא סובל מזעזוע, סביר כי מנעולן רכב יאלץ להחליף לכם את השלט.

 

מנעול לא מסתובב – מה עושים?

מה קורה כאשר מנעול דלת לא מסתובב? מקרים כאלו קורים בעת שאתם מכניסים את המפתח ומצפים כי הוא יסתובב בתוך המנעול. כל עוד המפתח לא מצליח להסתובב בתוך המנעול, יהיה נכון לנסות ולסובב אותו בעדינות לכל הצדדים על מנת לאפשר לו להתמקם בתוך המנעול. במידה ולא, יש לנסות לשמן את האזור באמצעות שמן WD40. אם גם זה לא עוזר מומלץ לבדוק שהמפתח לא התעקם ושצורתו תקינה. עדיין לא תקין? צרו קשר.

 

מה עושים אם מנעול מגנטי לא ננעל או תקוע?

מנעול מגנטי תקוע, לא נפתח או לא ננעל? גם במקרה זה, הדבר היחיד שתוכלו לעשות כאקט של עזרה ראשונה עד להגעת מנעולן מוסמך הוא לשמן את האזור. שימו לב כי דפיקה על מנעול מגנטי, מכות או שימוש באביזרים חדים רק יזיקו למנעול, תוך שישנו חשש כי גם תזיקו לדלת עצמה. לאחר תהליך השימון המנעול המגנטי עדיין לא ננעל או נפתח? דברו איתנו!

 

דלת לא נפתחת ברכב בעקבות מפתח תקול – מה עושים?

כל נהג יכול למצוא עצמו תקוע מחוץ לרכב בעקבות שלט שלא מגיב או בעקבות מפתח שלא מסתובב. לעתים המפתח לא פותח כלל את הרכב ולעתים המפתח לא מצליח להסתובב בתוך "הסוויץ'" שברכב.

המון פעמים הבעיה היא בשיניים של המפתח, כך שגם במקרה זה במידה וברשותכם שמן ייעודי, כדאי לנסות ולשמן את האזור. נסו להסתייע במפתח הרזרבי אם הוא עומד לרשותכם, ובמידה ולא – יגיע אליכם מנעולן המתמחה בשירות של פריצת מנעול דלת של רכב שגם ישכפל עבורכם מפתח נוסף.

 

מפתח נשבר בתוך המנעול

מדובר במקרה די נפוץ, שמתרחש בעקבות הפעלת כוח רב מדי בעת ניסיון פתיחה של דלת. יש לנסות לשלוף את המפתח השבור ולראות אם ניתן להוציא את כל חלקיו בשלמותם. במקרים בהם חלק מהמפתח נשאר תקוע בתוך המנעול יש לקרוא למנעולן מורשה שיידע להוציאו מבלי לגרום נזק למנעול עצמו.

 

המפתח של הרכב אבד ואין מפתח חלופי

ברגע הראשון זה מרגיש רע מאד, אבל כשמבינים שהפתרון הוא להתקשר למנעולן רכב שמתמחה בשחזור מפתחות נרגעים. המחיר? לא מאד זול, שכן מדובר בהליך שמצריך מכשירים יקרים ומיומנות גבוהה, אך שחזור מפתחות של רכב הוא הפתרון היעיל למצב כזה. למידע נוסף ומחירי שחזור לחצו כאן.

 

המפתח לא מסתובב בסוויץ'

נכנסתם לרכב, הכנסתם את המפתח לסוויץ', ניסיתם לסובב, אבל המפתח לא מסתובב ולא מניע? יש הרבה סיבות שבגללן זה עשוי לקרות ולכל אחת מהן הפתרון הוא מעט שונה. למידע מפורט על תיקון או החלפה של סוויץ' בקרו בעמוד הבא או התקשרו אלינו: 055-9706743.

 

בעיות שכיחות נוספות

אנו מקבלים המון פניות על דלת לא נפתחת מבחוץ, כמו גם על דלת טרוקה ולא נפתחת. כפי שראיתם בעצמכם, אין פתרונות פלא מלבד מפתח רזרבי הנמצא ברשותכם, או ניסיון לשמן את המנעול או את המפתח לכשעצמו.

כלל הזהב שלנו הרלוונטי לכל סוג של בעיה שכזאת, הוא לא להפעיל כוח על המנעול או המפתח בשום אופן. שימו לב כי גם אם אתם מוצאים עצמכם עם מנעול דיסק לא נפתח או מנעול רב בריח לא מסתובב תוך שיש בתוכו מפתח, אין להפעיל כוח בשום אופן! בעת שהמנעולן יגיע סביר כי הוא יצליח לפתור את הבעיה.

 

מנעולן באישור משטרת ישראל