מנעולן פיקס בכפר סבא פועל בכל רחובות העיר לפרוץ דלת או להכניס אתכם לרכב כשאבד המפתח או כשהדלת לא נפתחת – הגעה מהירה לכל כתובת בכפ"ס למגוון שירותי מנעולנות מקצועיים במחירים חסרי תקדים!

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

מנעולן בכפר סבא, טלפון: 055-9706744

 

אתם זקוקים לשירות של פורץ מנעולים בכפר סבא ברחוב הרצל, ויצמן, סוקולוב או כל רחוב אחר ברחבי העיר? אנחנו מתייצבים בכל שעה עם שירות המאפשר לכם הזמנת מנעולן בכפר סבא 24 שעות ביממה! מנעולן שאינו זמין לכם לאורך כל ימות השבוע לא באמת יכול לסייע לכם.

החשיבות של מנעולן בכפר סבא אשר זמין עכשיו או באופן מיידי הינה עליונה, שכן דלת הרכב יכולה שלא להיפתח בחצות, צרור המפתחות עם המפתח לדירה יכול להישכח במשרד שלכם בשמונה בערב והכספת שלכם יכולה להיתקע רגע לפני הפגישה בצהריים. לא משנה באיזה מצב חירום אתם מוצאים עצמכם – מנעולנים מומלצים בכפר סבא מטעם מנעולן פיקס באים לפרוץ עבורכם!

 

מנעולנים בכפר סבא מסביב לשעון – זמינות גבוהה, מחיר הוגן!

מנעולן מומלץ בכפר סבא עם אחריות על כל עבודה

פריצת דלת תקועה שלא נפתחת, רכב נעול או כספת 

המנעולנים שלנו בכפר סבא זמינים עבורכם 24 שעות

מחירים נוחים ועבודה נקייה ללא נזק

החלפת צילינדר בכפר סבא, התקנת מנעול חכם ועוד

פורץ מנעולים בכפר סבא זמין עכשיו

מנעולן בכפר סבא עם אחריות מלאה על כל עבודה

שירות בכל שכונות העיר: הירוקה, הפרחים,

מרכז העיר, רום העיר, עליה, הדרים, קפלן,

סביוני הכפר, שיכון ותיקים, גאולים, יוספטל ועוד

לשירות בכפר סבא, חייגו: 055-9706744

 

מנעולן בכפר סבא מחירים זולים
פורץ מנעולים בכפר סבא – מנעולן פיקס

 

 

מדוע חשוב לברר את מחיר השירות לפני הגעת מנעולן בכפר סבא?

אם יש משהו שאנו מקפידים עליו ולא מוכנים להתפשר עליו הוא הצעת המחיר בטלפון. כן חשוב לנו לציין שלעתים המחיר הסופי הינו גבוה יותר או נמוך יותר, זאת בהתאם לתנאי העבודה בשטח. יחד עם זאת, לכל עבודת פריצה המתבצעת על ידי מנעולן בכפר סבא והסביבה יש מחיר מחירון מומלץ.

מדובר על טווח של מחירים המאפשר לכם להערך על הצד הטוב ביותר מבחינה כספית לעבודת הפריצה. כבר בשיחת הטלפון ננסה להבין מהי הסיבה שאתם זקוקים לפריצה, האם מדובר על דלת עץ או פלדלת, האם יש לכם מפתחות נוספים המתאימים לדלת, מהי השעה בה ניתן השירות וכדומה.

מה קורה בעת שהמנעולנים מתעקשים שלא לתת לכם מחיר בטלפון בעת שאחד מבני המשפחה תקוע מחוץ לדלת? מדובר על חברות לא אמינות שמנצלות ללא בושה את המצוקה בה אתם נמצאים, כאשר הן יוצאות מנקודת הנחה שתזמינו את המנעולנים שלהן בכל מחיר. אנו מתחייבים לשלוח אליכם מנעולן מורשה בכפר סבא לביצוע עבודה מקצועית.

לא מעט אנשים מחפשים "מנעולן בכפר סבא יצאת צדיק" ו"מנעולן בכפר סבא מידרג" ויש לכך הרבה סיבות מוצדקות, אבל חשוב לנו שתדעו שאנחנו גם סבבה לגמרי 🙂

 

פורץ כספות בכפר סבא ידרוש מכם לפני הפריצה תעודת זהות

מנעולן עם המלצות בכפר סבא הינו מנעולן שעובד על פי כל חוקי הספר הנדרשים. ממש כמו שאתם עושים את כל הבדיקות המקדימות בכדי להבטיח שאתם עובדים אל מול מנעולן מקצועי, כך עושים גם המנעולנים שלנו בכדי להבטיח את הבטיחות והביטחון שלכם.

בעקבות תקדימים מצערים בהם התבצעו ניסיונות של הונאה וגניבה, המנעולנים שלנו ידרשו מכם בתעודת זהות לפני עבודת הפריצה. לא משנה אם מדובר על פריצת דלת במשרד או על מקרה בו העובד שלכם תקוע מחוץ לרכב: עליכם להציג תעודה המקשרת אתכם ישירות לרכב או לדירה שרוצים לפרוץ. ללא תעודה מזהה, לא יהיה ניתן לבצע את השירות.

 

פורץ מנעולים בכפר סבא – למה חשוב שיהיה מורשה?

ומהצד השני, אתם אל תתביישו לדרוש בתעודה המעידה על כך שהמנעולן הינו מנעולן מוסמך ומאושר על ידי משטרת ישראל. אנו מעודדים את הלקוחות שלנו לדרוש בתעודות אלו, זאת מאחר וכך הם זוכים בראש שקט ושקט נפשי כי עומד מולם מנעולן מומלץ בכפר סבא.

מדובר על תנאי סף לעבודה, זאת מאחר ועל מנת לעסוק כמנעולן יש להוכיח היעדר עבר פלילי. שימו לב כי האישורים המדוברים רלוונטים גם במקרה בו אתם צורכים שירות מפורץ דלתות וגם עם פורץ רכבים מומלץ.

 

פורץ מנעולים בכפר סבא
פורץ דלתות בכפר סבא זמין להגעה 24/7 – במחיר משתלם !

 

עם מנעולנים בכפר סבא עם המלצות לא תשלמו ביוקר!

אז מה מחיר מנעולן ממוצע? לכל שירות ישנו מחיר אחר, אך בהחלט חשוב להתעכב על סוגיית המחיר. האם אתם צריכים לשלם ביוקר על מנת לעבוד עם מנעולן מנוסה שנים רבות? חד וחלק, לא. העבודה של המנעולנים הינה עבודה חשובה, כזאת המתבצעת אצלכם לרוב במקרים של חירום.

תופתעו לגלות, אך דרך המחיר המוצע לכם על ידי מנעולן בכפר סבא הירוקה, תוכלו לדעת עליו לא מעט: מנעולן שידרוש במחיר גבוה ומופקע הוא בדיוק המנעולן שממנו כדאי להתרחק. יחד עם זאת, מנעולן רכב בכפר סבא שיציע מחיר נוח והגיוני, הוא בדיוק המנעולן המומלץ והאמין.

 

מנעולן בכפ"ס - מחירון מומלץטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
פורץ דלתות בכפר סבא
פתיחת דלת נעולה, דלת טרוקה, דלת שלא נפתחת וכדומה
170-390 ₪
עלות פורץ רכבים בכפ"ס והסביבה
פתיחת רכב נעול מכל סוג במהירות
220-490 ₪
מחיר פורץ מנעולים בעיר כפר סבא
עלות עבור ביקור/הגעה של מנעולן אליכם
149-250 ₪
פורץ כספות בכפר סבא
פתיחת סוגי כספות שונים: יונדאי, וולף, yale, md
149-450 ₪
החלפת צילינדר
מתן שירות בכל רחבי העיר
170-550 ₪
פריצת דלתות פלדלת, פנדור, רב-בריח ונוספות
דלתות פרימיום
390-580 ₪

 

מנעולן בכפר סבא 24 שעות – מנעולן לא זמין לא באמת יכול להיות מנעולן!

מדוע אנחנו משרתים אתכם עם מנעולן בכפר סבא בשבת? פשוט כי מנעולן לא זמין לא יכול להיות מנעולן! מה שווה שירות המנעולן אם הבן שלכם תקוע מחוץ לבית בשעות הערב כשאתם בחו"ל והמנעולן יכול להגיע רק בבוקר? לא רק שאנחנו מתגאים במנעולנים מוסמכים ומורשים ובמחירים נוחים, אלא שאנחנו גם גאים לשרת את קהל הלקוחות שלנו בכפר סבא 24 שעוות ביממה עבור כל שירות!

בעוד ישנן חברות המציעות שירות בסופי השבוע רק במקרי חירום, אנחנו יכולים לבצע את מניפת השירותים על פי דרישה מתי שרק תרצו, לרבות החלפת מנעול רב בריח, שכפול מפתחות וכדומה.

 

מנעולן בעיר כפר סבא 24/7
החלפת צילינדר בכפר סבא במחירים ללא תחרות!

 

מתי כדאי לבצע החלפת צילינדר בכפר סבא?

פורץ דלתות המגיע מטמנו יודע לבצע עבודות נוספות, כמו החלפת צילינדר והחלפה של מנעולים. מתי אנו ממליצים על שירות שכזה?

1.בעת שאתם עוברים לדירה חדשה. אינכם יודעים באמת מיהם הדיירים שגרו בה לפניכם, האם יש להם כוונות לא טהורות והאם הם מנסים לנקום בבעל הדירה דרככם. בכל מקרה בו אתם עוברים אל בית חדש, הקפידו על החלפה של המנעול והצילינדר.

2.בעת שיש לכם משרד סודי ומסווג במשרד. אם אתם בעלים של עסק, אתם לבטח מכירים היטב את החשיבות שבסיווג חומרים מסויימים. לרוב, במשרדים ישנו מפתח התואם לכל הדלתות, כך שכל עובד יכול לעבור דרך כל דלתות המשרד. אנו ממליצים בחום לדאוג למנעול ספציפי וייחודי עבור החדר הסודי במשרד, כך שרק עובדים מורשים יוכלו להיכנס אליו.

3.לאחר ניסיון פריצה. אם הדירה שלכם עברה ניסיון פריצה, הרי שהדבר הראשון שחשוב לעשות הוא להחליף את הצילינדר ואת המנעול. לעתים הסיבה היא מאחר והם נהרסים תוך כדי ניסיון הפריצה, ואילו הסיבה השניה היא מאחר ויכול להיות שהפריצה נעשתה באמצעות המפתח שלכם.

טלפון של מנעולן בכפר סבא והסביבה: 055-9706744

 

מנעולנים בכפר סבא בפריסה רחבה בעיר

  • שכונת הפרחים
  • השכונה הירוקה בכפר סבא
  • אזור קפלן ויוספטל
  • שכונת עלייה
  • שכונת הדרים
  • גבעת אשכול
  • גבעת ספיר
  • סביוני הכפר
  • אלי כהן
  • תשלוז
  • שכונת אליעזר
  • דובדבן בכפר
  • נווה הדרים
  • גאולים

 

מפה: מנעולנים בכפר סבא מחכים לכם – מגיעים לכל שכונות העיר

 

אזורים קרובים: מנעולן רעננה, פורץ מנעולים בהרצליה, מנעולנים בהוד השרון