דלתות רב בריח נחשבות כבר שנים רבות לדלתות איכותיות – כך שלא מפתיע כלל לגלות כי דלתות אלו מותקנות חדשות לבקרים בבתים פרטיים ובבתי עסק שונים. דלתות אלו מעניקות לכם ביטחון, אך לא ניתן לשלול מקרים של נסיונות פריצה אליכם.

במקרים כאלו, סביר כי תצטרכו שירות של פריצת דלת רב בריח – זאת מאחר ובהמון נסיונות פריצה המפתח שברשותכם לא יכול לחדור את המנעול. מקרים נוספים בהם שירות שכזה יהיה רלוונטי אליכם הם אובדן של מפתח או מעבר אל דירה חדשה.

 

פריצה של דלתות רב בריח במקצועיות וללא נזקים

✔️ פריצת דלת רב בריח בפריסה ארצית – המנעולנים שלנו מגיעים לכל אזור בישראל

✔️ פורץ דלתות רב בריח מוסמך ממתין לקריאתכם – הגעה מהירה ליעד וביצוע עבודה איכותית

✔️ מחירים זולים – מנעולן דלתות רב בריח לפריצת דלת של דירה, בית, משרד, חנות או עסק

פרטים נוספים בטלפון: 055-9706744

 

פריצת דלתות רב בריח

פריצת דלת רב בריח

 

מנעולן רב בריח – רק עם אישור משטרתי!

גם אם אנשים מזדמנים מציעים בטוב לבם לסייע לכם עם פריצת המנעול, כדאי מאד שתסרבו בנימוס. עבודה של פריצת דלתות מכל סוג, לרבות דלתות רב בריח ופלדלת, צריכה להתבצע אך ורק על ידי מנעולן מוסמך שעבר את ההכשרות הנדרשות וקיבל אישור לעבוד כפורץ ממשטרת ישראל.

פריצה שלא מתבצעת כנדרש הינה עבירה על החוק, אך עוד לפני הכל היא מסכנת אתכם שכן אתם מאפשרים לאדם זר להיכנס למרחב הפרטי שלכם. פורץ מנעולי רב בריח המגיע מטעם מנעולן פיקס הינו פורץ מנעולים מוסמך, מומלץ ומנוסה.

 

פריצה עצמאית רק מסבכת אתכם יותר

לפני שאתם מחפשים מדריכים שיסבירו לכם איך לפרוץ דלת רב בריח, כדאי שתדעו כי פריצה עצמאית יכולה רק לסבך אתכם. השקעתם המון כסף בדלת רב הבריח, כך שפריצה לא נכונה שתעקם את הדלת או תפגע בה חזותית, יכולה להכניס אתכם למעגל הוצאות של אלפי שקלים המבוסס בין היתר על החלפת הדלת.

מחיר פריצת דלת רב בריח המוצע לכם מטעמנו הינו מחיר נוח ושווה לכל כיס, כך שרגע לפני שאתם לוקחים את העניינים לידיים ובוחנים אפשרות של פריצה עצמאית, דברו איתנו!

 

פריצת דלת רב בריח
פריצת דלת רב בריח במקצועית, במהירות ביעילות – מנעולן פיקס!

 

כמה עולה לפרוץ דלת רב בריח? מחירים

אנו גאים במחירון הזול והנגיש שלנו. יחד עם זאת, על מנת להעניק לכם מחיר עלינו לדעת כמה פרטים עיקריים: מה הסיבה שבגללה צריך לפרוץ, באיזו מצב נמצאת הדלת או המנעול, מהי השעה בה אתם מקבלים את השירות וגם מהי שיטת הפריצה שתתבצע אצלכם. אנו מתחייבים על פריצה מקצועית ועל עבודה יעילה.

 

פריצת דלת רב-בריח - מחירים מומלציםטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
מחיר פריצת דלת רב בריח170-590 ₪
כמה עולה ביקור מנעולן דלתות רב-בריח מקצועי170-590 ₪
עלות התקנת מנעול בדלת רב בריח340-590 ₪
כמה עולה החלפת מנעול רב-בריח340-590 ₪
המחירים של החלפת צילינדר רב בריח ומנגנון340-690 ₪
כיוון צירים לדלת רב-בריח245-350 ₪

 

החלפת מנעול רב בריח עם כניסה לדירה חדשה

מתי כדאי להחליף את המנעול בדירה? גם במקרים בהם אתם עוברים אל דירה חדשה. בעוד ישנם אלו שעוברים אל דירות קבלן, גם ישנם אלו שעוברים אל דירות שגרו בהם דיירים אחרים.

למרות שאתם נותנים אמון מלא באדם שמוכר לכם את הבית או במתווך שמציע לכם את הנכס, כדאי תמיד להחליף מנעול. מדובר על פעולה בסיסית ועל תחום שבו לא תוכלו להתפשר: הביטחון והבטיחות שלכם ושל בני המשפחה שלכם. פורץ דלתות רב בריח בזול יבצע החלפה מהירה, מקצועית וממוקדת עבורכם.