מחפשים טפט לדלת? אנחנו במנעולן פיקס מומחים בציפוי כל סוגי הדלתות, למראה דקורטיבי ומסוגנן – במחירים אטרקטיבים (מאד)!

האם ידעתם שניתן לבצע ציפוי לדלת במקום להחליף אותה בחדשה? ושהדבר יכול להתבצע בקלות על ידי המנעולנים של מנעולן פיקס? כן!

מנעולן לא מתעסק רק בפריצת דלתות ומנעולים אלא גם מסוגל לצפות דלתות ישנות ולהפוך אותן לבעלות מראש חדש לגמרי.

מה זה ציפוי דלתות, מהם היתרונות של העניין, אילו סוגי דלתות אפשר לצפות, כיצד הדבר מתבצע בדיוק, מהם השלבים בהתקנת ציפוי בדלת וכמה זה אמור לעלות לכם? הנה התשובות!

 

טפטים לדלת במחיר מנצח! נסו אותנו…

✔️ מגוון טפטים בעיצובים מגוונים לציפוי דלתות 

✔️ מחפשים טפט לדלת במחיר טוב? צרו קשר!

✔️ החלפת ציפוי דלת בפריסה ארצית מלאה

✔️ טפט לדלת מטבח, ממ"ד, דלת עץ, כניסה ועוד

✔️ להצעת מחיר משתלמת, חייגו אלינו >>

לטלפון: 055-9706744

 

ציפוי לדלת
החלפת טפט לדלת בפריסה ארצית, מגוון עיצובים במחירים ללא תחרות!

 

 

ציפוי לדלת – למה הכוונה?

כשמדברים על ציפוי לדלת מתכוונים ליישום טפט לדלת במטרה לחדש את המראה שלה כחדשה ובעיצוב הרצוי.

למי מתאים ציפוי טפט לדלת? לכל מי שרוצה לחדש את הדלת שלו, כאשר הדלת סובלת מסימני חלודה וכתמים, כאשר חיות המחמד שרטו את הדלת והיא נראית ישנה ובלויה ולמעשה עבור כל מי שרוצה לשנות את עיצוב הבית בעלות הרבה יותר זולה מאשר זו הכרוכה בהחלפה של הדלת לגמרי.

 

הדבקת טפט לדלת – לאילו דלתות זה מתאים?

הדבקת טפט לדלת מתאימה למגוון רחב של סוגי דלתות, כשמנעולנים מקצועיים כמו המנעולנים בצוות מנעולן פיקס יוכלו לבצע עבורכם הדבקה של טפט על כל סוגי הדלתות ואין זה משנה באיזה סוג דלת מדובר. למשל:

✔️ ציפוי דלת כניסה – זה ממש לא משנה אם דלת הכניסה שלכם עשויה מעץ או פלדה, ניתן לצפות אותה ולחדש אותה כאילו הייתה חדשה ונבחרה מתוך קטלוג מעצבים.

✔️ ציפוי לדלת פנים – מאחר ודלתות פנים הן חלקות, מאוד קל לצפות אותן באמצעות טפט. אז אם הילד קשקש עם טוש על הדלת והצבע לא יורד, או שהדלתות הן מימי שנות ה- 80, אין סיבה שלא להפוך אותן למודרניות באמצעות טפט לדלת.

✔️ ציפוי דלת ממ"ד – גם דלת ממ"ד מפלדה ניתן לצפות ללא שום בעיה ולהפוך את הכניסה לחדר זה למתאימה למי שמאכלס אותו – ילדים שמשתמשים בו כחדר שינה בימי שגרה, הורים שמשתמשים בו כחדר עבודה וכו'.

✔️ ציפוי לדלת זכוכית – במקרה של דלת זכוכית ניתן לנצל את היתרונות של ציפוי לדלת למטרות הגנה מפני השמש (הדבר מומלץ מאוד כאשר יש דלת זכוכית בחדר האמבטיה ביחידת ההורים, על מנת שלא להתעורר עם זריחת השמש), לצרכי הפיכת דלת הזכוכית לבעלת מראה של עץ או פלדה ועוד.

✔️ ציפוי דלתות מטבח – גם את מראה המטבח ניתן לחדש בקלות ומבלי שיעלה הצורך בשיפוץ יקר. למשל, במקום להחליף ארונות מטבח, ניתן לצפות את דלתות המטבח בעיצוב שבו מעוניינים – כפרי, מודרני וכו'. כיום גם ניתן לבצע ציפוי דלתות מקרר בגוונים דמויי עץ או פשוט להתאים את המקרר לעיצוב דלתות המטבח.

בשורה התחתונה, אין זה משנה באיזה סוג דלת מדובר ומאיזה חומר היא עשויה, מנעולן מקצועי ומנוסה ידע לבצע עבורכם ציפוי דלתות עץ, זכוכית או פלדה ואפילו ציפוי על גבי ציפוי, כמו במקרה של פורמייקה.

 

התקנת ציפוי טפט לדלת – האם זה באמת כדאי?

אנשים רבים אינם יודעים מה היתרונות בציפוי טפט לדלת ובסופו של דבר משלמים כספים רבים על דלת חדשה.

היתרון המשמעותי ביותר של טפט לדלת הוא חיסכון משמעותי בעלויות, אך התקנת ציפוי טפט לדלת מספקת עוד המון יתרונות:

✔️ התקנה מהירה – מנעולן מקצועי ומנוסה יוכל להתקין לכם טפט לדלת במהירות, ללא לכלוך וללא בלגן.

✔️ אינספור אפשרויות – ציפוי לדלת מגיע במגוון רחב ביותר של עיצובים, גוונים ומרקמים.

✔️ התאמה לכל החדרים – בחירה נכונה של הציפוי מאפשרת התקנה בכל דלתות הבית, לרבות במטבח, בחדר הרחצה ואפילו בחלק החיצוני של דלת הכניסה שחשוף לגשם ולשמש הקופחת.

לכמה זמן מחזיק ציפוי לדלת? בוודאי תשמחו לדעת כי למרות מה שמקובל לחשוב, טפט לדלת יכול להחזיק מעמד כחדש שנים רבות. החלפת ציפוי לדלת היא למעשה פעולה שמתבקשת רק אחת ל-15 שנים ואף יותר מכך, כל עוד משתמשים בטפט איכותי שהותקן בצורה מקצועית.

 

אילו סוגי ציפויים קיימים לדלתות?

כיום קיימים שני סוגי ציפויים פופולריים – הציפוי המגנטי והפולימרי.

הציפוי המגנטי מתאים אך ורק לדלתות פלדה, ההתקנה שלו מהירה מאוד אך הוא לא ממש עוטף את הדלת ונוטה להתקלף. מסיבה זו מנעולנים מנוסים נוטים לעבוד עם ציפויים לדלת שעשויים מ-PVC. מדובר בטפט שעשוי מחומר זול אך יעיל במיוחד, הוא אינו נשרט, הוא עמיד מאוד וקל מאוד לנקות אותו.

ציפוי לדלת מ-PVC מגיע בצורות עיבוד ועובי שונות, כגון ציפוי דק מאוד עבור דלתות זכוכית, ציפוי PVC פולימר בעל פני שטח במרקם חלק עבור דלתות פנים, ציפוי וינוריט החזק עבור דלתות פנים וחוץ וציפוי PVC פולימר מחוספס ולעיתים אף מנויילן עבור דלתות כניסה, במיוחד לחלק החיצוני שחשוף כל העץ ללחות, רטיבות וקרינת השמש.

המנעולן יידע להתאים לכם טפט לדלת בהתאם לסוג הדלת ומיקומה, הרצונות העיצוביים שלכם והתקציב שלכם.

 

איך מבצעים הדבקה של טפט לדלת?

חידוש דלתות באמצעות טפט נחשב לתהליך קצר יחסית, כל עוד מדובר במנעולן שיודע בדיוק מה הוא עושה.

כמה זמן לוקח תהליך ציפוי דלת? כאשר מדובר בדלת כניסה, ציפוי כל הדלת משני הצדדים ייקח בערך 3 שעות.

עבור דלתות פנים ודלתות קטנות יותר (כגון דלתות מטבח), מדובר בפרק זמן קצר עוד יותר.

על מנת להתקין טפט לדלת יש להוציא אותה ממקומה, להניח אותה על גבי שולחן ולהסיר ממנה כל מיני אלמנטים שמחוברים אליה, כגון הידיות, הפרזולים והעינית.

בשלב הבא מקלפים את הציפוי הישן (אם קיים) ומלטשים קלות את פני השטח על מנת להכין אותו לקראת יישום הציפוי. כעת מורחים שכבת דבק ומייד לאחר מכן מניחים את הציפוי שהוכן מבעוד מועד בהתאם למידות הדלת. לאחר ההנחה יש לעבור על הטפט עם מכשיר מיוחד שמהדק אותו לדלת ומונע התפתחות בועות.

כאשר מדובר בדלתות כניסה, מנעולנים נוטים להגיע מוכנים מראש עם ציפוי לדלת רב בריח שכבר נחתוך במידות הסטנדרטיות או טפט לדלת פלדלת שכבר כולל בתוכו את כל הפתחים הנדרשים לעינית, לידיות, לפתח הצילינדר וכו'. כמובן שלפני כן הלקוח בוחר מתוך קטלוג את המראה, העיצוב ומידת החספוס של הציפוי הנדרש.

 

מחיר ציפוי לדלת

מחיר ציפוי לדלת כניסה משתנה בהתאם למספר גורמים, ביניהם גודל הדלת, איכות הציפוי, מספר פעולות ההכנה הנדרשות לפני ההתקנה (למשל, הסרת ציפוי ישן), האם מדובר בדלת סטנדרטית (פלדלת, רב בריח וכו') או בדלת בייצור מיוחד.

היתרון של פנייה אל מנעולן כלשהו שנמצא במאגר שלנו הוא בכך שהוא יציע לכם עלות טפט לדלת כולל התקנה, כך שלא תופתעו בהמשך מדרישה לתוספת מחיר כלשהי.

הנה טווח מחירים לחיפוי דלת באופן ממוצע:

מחירון טפט לדלתהחלפת ציפוי לדלת עלות ללא מע"מ
מחיר טפט לדלת כניסה רק לצד אחדהחל מ-400 ₪
עלות טפט לדלת הכניסה לשני הצדדיםהחל מ-750 ₪
כמה עולה טפט לדלת ממ"דהחל מ-440 ₪
כמה יעלה ציפוי דלת פלדלתהחל מ-450 ₪
מחיר ממוצע לציפוי דלת הפניםהחל מ-900 ₪

 

מחפשים טפט לדלת איכותי ובמחיר מעולה? עם מנעולן פיקס תוכלו להיות בטוחים בבחירתכם.