מנעול לדלת אש – צוות המנעולנים של מנעולן פיקס מתמחה בטיפול בדלתות אש ויפתור כל בעיה ותקלה בדלתות אש! נשמח לשלוח אליכם מנעולן מורשה לתיקון כל סוגי המנעולים בדלת אש, במחירים מעולים!

במבנים רבים במדינת ישראל מותקנות דלתות אש. הדלתות עשויות מחומרים מבודדים המייצרים הפרדה בין האש הבוערת לבין האנשים במקרה של שריפה. לאור התפקיד המרכזי שמשחקות דלתות האש בהצלת חיים, ברור מדוע חשוב לדאוג לתקינות הדלת והמנעול בכל זמן נתון. במדריך הבא נסביר כל מה שחשוב לדעת על התקנת מנעולים לדלתות אש ותיקון תקלות במנעולים של דלתות אש.

 

מנעול לדלת אש –  מנעולנים בפריסה ארצית – זמינות מיידית – במחירים ללא תחרות! 

✔️ מנעולים לדלתות אש – טיפול בכל סוגי המנעולים בדלתות אש:

✔️ מנעול חשמלי, מנעול חבוי, מנעול טסה, מנעול פאניק, מנעול אלקטרומכני.

✔️ תיקון והחלפת מנגנון בדלת אש, התקנה או החלפת מנעול ועוד  

✔️ התקנת מנעול לדלת אש – שירות איכותי מהיר ומקצועי בכל רחבי הארץ!

✔️ הגעה מהירה של מנעולן מורשה בכל שעה מסביב לשעון 24/7!

לתיקון כל סוגי התקלות במנעולים בדלתות אש! 

✔️ צרו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית >>

טלפון ליצירת קשר: 055-9706744

 

מנעול-לדלת-אש
מנעול לדלת אש – טיפול בכל סוגי התקלות בדלתות אש בפריסה ארצית – מסביב לשעון 24/7 – מחירים נוחים!

 

 

מנעול לדלת אש – מנעול תקני מציל חיים

בשנת 1883 התרחשה שריפת ענק בבריטניה שהביאה למותם של יותר מ-180 ילדים. במקרה הטרגי הזה, הדלת בתחתית גרם המדרגות הייתה נעולה, מה שגרם ללכידתם של הילדים בתוך המבנה הבוער.

בעקבות האסון הזה ממשלת בריטניה חוקקה תקנים לבטיחות מבנים, כולל התקנה של דלת אש. כמו בבריטניה ומדינות רבות בעולם, גם במדינת ישראל יש תקנים מחייבים בנושא: לפי תקנות התכנון והבניה בישראל משנת התש"ל 1970, חובה להתקין דלת אש בהתאם לדרישות בכל מבנה עם מעל ל-100 אנשים.

 

מה זה מנעול דלת אש?

על-פי החוק, חובה להתקין דלת אש במבנים גדולים, בין אם מדובר במבנים ציבוריים, מסחריים או בניין מגורים. דלת אש משמשת למילוט במקרה חירום של שריפה. הדלת מעכבת את התפשטות האש ב-30 עד 90 דקות ומסייעת בהצלת חיים.

האחריות להתקנת מנעול לדלת אש תחול על מתקין הדלתות, אך בכל הקשור לתחזוקת המנעול כולל פרוצדורות כמו החלפת מנעול לדלת אש או החלפת צילינדר לדלת אש יש לפנות לשירותיו של מנעולן מוסמך.בניגוד לדלתות עץ רגילות, לא תוכלו לתקן את דלת אש בכוחות עצמכם ולכן חשוב לפנות למנעולן מקצועי.

 

האם מותר לנעול דלת אש?

אסור לנעול דלתות אש מבפנים – הדלתות צריכות להיפתח בקלות ובמהירות בעתות חירום. כמו כן, אסור לחסום את המעבר אל דלתות החירום, ויש לוודא כי נתיב המילוט פתוח ובטוח. למרות שדלתות אש צריכות להיפתח תמיד מבפנים, נרצה למנוע פריצות באמצעות נעילה חיצונית.

לשם כך ישנם סוגים שונים של מנעולים לדלתות אש עם מנגנון סגירה אוטומטי מצד אחד בלבד. מעבר לשמירה על דלת תקינה ועל נתיב מילוט פתוח, חשוב לדאוג לשילוט ברור שמורה לכיוון הדלת במקרה חירום.

 

מתי נזדקק לתיקון דלת אש?

תיקון והחלפת מנגנון בדלת אש נחוצים במספר מצבים. לעיתים הדלת נפגמת כתוצאה משימוש רגיל שיוצר בלאי בחלוף הזמן. אפשרות נוספת היא במקרה שפרצה שריפה, אז הדלת עלולה להינזק עקב פריצה של כוחות האש לזירה.

גם האש עצמה עלולה להזיק לדלת האש ולפרק את השכבה הפנימית והחיצונית שלה. במקרים רבים אפשר לתקן את הדלת ולהשיב אותה לשימוש, במקום להחליף את הדלת כולה. התיקונים האפשריים כוללים החלפת מנעול לדלת האש, החלפת ידית בהלה לדלת האש, והחלפה של האלקטרומגנט לדלת האש.

 

סוגי מנעולים לדלת אש

קיימים מספר סוגים של מנעולים לדלת אש:

✔️ מנעול חבוי לדלת אש: מנעול חבוי הוא מנעול סמוי שנועל את הדלת בעת טריקה ומאפשר פתיחה קלה שלה באמצעות דחיפה. במקרים רבים דלתות האש הן דלתות כפולות, כאשר דלת אחת מוגדרת כדלת אקטיבית והשנייה היא דלת פסיבית. הדלת האסיבית נסגרת באמצעות מנעול חבוי שמתחבר אל הלשונית של הדלת האקטיבית, והיא מאפשרת מעבר של אנשים רבים.

✔️ מנעול פאניק לדלת אש: מכונה בעברית "מנעול בהלה". הכוונה לידית מיוחדת שמאפשרת יציאה מהירה במקרה חירום. ידיות בהלה רחבות ומתפרשות לכל אורכה של הדלת. באמצעות דחיפה של הידית הדלת נפתחת ומאפשרת מילוט של מספר אנשים במקביל. על-פי החוק, בכל בניין עם 100 איש או יותר קיימת חובה להתקין ידית בהלה בהתאם לתקנים.

✔️ מנעול אלקטרומכני לדלת אש: מנעול אלקטרומכני הוא סוג של מנעול חשמלי לדלת אש המופעל על-ידי לחצן פתיחה חשמלי. בלחיצה על הידית המנעול נפתח במהירות. מרבית הדגמים למנעולי חשמליים בארץ הם מנעולים תוצרת חברת טסה הספרדית. מנעול טסה לדלת אש עומד בכל תקני הבטיחות המחויבים בחוק.

 

מחיר החלפת מנעול לדלת אש

מחיר התקנת מנעול לדלת אש מעט יקר יותר מהחלפת מנעול פשוט לדלת, משום שמדובר בפעולה מורכבת שדורשת ציוד ייעודי. בכל מקרה החלפת מנעול או צילינדר לדלת אש זול יותר מאשר החלפת הדלת כולה.

במקרה של תקלה בדלת אש חשוב להזמין איש מקצוע בעל מומחיות וניסיון רב, שמסוגל לספק אחריות על עבודתו. במידת האפשר, כדאי לפנות למנעולן במהלך שעות היום,. פריצת חירום באמצע הלילה יקרה יותר מאשר פריצה רגילה.

מנעול לדלת אש - מחיר לפי סוג שירותדלתות אש - מחירים מומלצים (ללא מע"מ)
מחיר ממוצע של תיקון דלת אשהחל מ-250 ₪
עלות החלפת צילינדר בדלת אשהחל מ-300 ₪
כמה עולה התקנת מנעול לדלת אש?החל מ-300 ₪
שירות תיקון צילינדר בדלת אשהחל מ-250 ₪
מחיר החלפת מנעול בדלת אשהחל מ-300 ₪

 

לסיכום, החוק מחייב התקנה של דלתות אש במבנים פרטיים וציבוריים. דלת האש מבודדת אש ועשן במקרה של שריפה ומאפשרת מילוט בטוח. כמו בדלתות רגילות, גם דלתות אש עלולות להיות תקולות. בשל התפקיד החשוב של דלתות האש בהצלחת חיי אדם, חשוב לפנות למנעולן מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.

אצלנו במנעולן פיקס תמצאו מנעולנים מורשים ומוסמכים עם ניסיון רב בתיקון דלתות אש. המנעולנים שלנו עובדים בזמינות מיידית בפריסה ארצית רחבה ובמחירים נוחים!