הדלת לא נפתחת? במדריך הבא נפרט על שיטות לפריצתה. עדיין לא נפתחה? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונגיע לסייע.

עם חזרתכם אל הבית בסוף יום העבודה, הדבר הטבעי ביותר שתוכלו לעשות הוא לסובב את המפתח המיועד לדלת הכניסה, להיכנס אל הבית שלכם ולהתרווח על הספה. מה קורה בעת שאתם נתקלים במצב של מנעול דלת לא נפתח או דלת רב בריח לא נפתחת? תוכלו פשוט לדבר איתנו – מנעולן פיקס.

ישנן סיבות שונות שבגללן הדלת לא נפתחת, אך הבשורה המשמחת באמת היא שתמיד יש מה לעשות. אנו מטפלים במצבים שונים, כולל מקרים בהם דלת לא נפתחת מבחוץ ומבפנים.

 

הדלת נעולה ולא נפתחת? זה כנראה הזמן להזמין מנעולן!

* הדלת נעולה או טרוקה ואי אפשר לפתוח? במקרים כאלה נדרשת התערבותו של פורץ מנעולים

* המנעולנים שלנו הם מנעולים מומלצים ופורצי דלתות מורשים שמתמחים בסוג כזה של עבודה

פריצת דלת שלא נפתחת במחיר זול – בתים, דירות, רכבים – מתן שירות בכל יישובי הארץ

מוזמנים לחייג אלינו: 055-9706744

 

תיקון דלת שלא נפתחת
הדלת לא נפתחת? זה הזמן להזמין מנעולן לתיקון דלתות מצוות מנעולן פיקס

 

מפתח לא מסתובב בדלת הבית? יש פתרון!

לאורך השנים נתקלנו בהמון מקרים שונים וסיטואציות מורכבות, כך שאנו יודעים היטב איך להתמודד עם כל סיטואציה על הצד הטוב ביותר. ישנם מקרים בהם אתם מכניסים את המפתח לדלת, מנסים לסובב אותו אך פשוט לא מצליחים. המון פעמים לא תהיה ברירה אלא לבצע פריצת דלת תקועה, אך לעתים הטיפול בדלת שכזו הוא פשוט הרבה יותר: באמצעות שמן צירים.

אנו ננסה לפתוח לכם את הדלת בשיטה זו לפני שנעבור לשיטות אחרות, מאחר והיא שיטה חלקה ומהירה שלא גורמת לכל נזק בדלת שלכם. כל הנדרש מאיתנו הוא לרסס כמות נדיבה של שמן אל עבר הצילינדר, ולאחר מכן לנסות ולסובב את המפתח.

 

למה חשוב לקרוא לפורץ דלתות מוסמך?

השאלה הגדולה היא לא איך פותחים דלת תקועה, אלא באמצעות מי פותרים בעיה של דלת שלא נפתחת, בין אם היא מדגם פנדור, פלדלת, רב-בריח, שריונית חסם או אחרות.

המון פעמים ניסיונות עיקשים לפתוח את הדלת בצורה עצמאית, גוררים למצבים בעייתיים יותר, כמו של מפתח שנשבר בתוך המנעול.

התוצאה? עבודה סבוכה יותר למנעולן ובעיקר עבודה מאומצת שלכם לשווא.

על כן, אנו ממליצים לכם בחום בכל מקרה של דלת טרוקה לא נפתחת מכל סוג, לדבר איתנו. אנו מתחייבים להגיע אליכם במהירות, תוך ביצוע עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

למדריך עם מידע על איך לפרוץ דלת בעצמכם לחצו כאן.

 

פריצת דלת לא נפתחת - מחיר משוערטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
מחירי פריצת מנעול של דלת טרוקה או נעולה שלא נפתחת169-500 ₪
כמה עולה ביקור מנעולן דלתות לפריצת דלת תקועה שלא נפתחת169-500 ₪
פתיחת דלת פלדלת, שריונית חוסם, פנדור, מולטילוק או רב-בריח שלא נפתחת390-500 ₪
עלות פריצת דלת רכב שלא נפתחת220-500 ₪

 

דלת לא ננעלת? זו כנראה הסיבה

הזמנת מנעולן דלתות על ידי הלקוחות שלנו מתבצעת המון פעמים במקרים בהם הדלת לא ננעלת. השאלה הגדולה היא מה גורם לכך שהדלת אותה אתם נוהגים לנעול בכל יום מחדש, מספר פעמים ביום, פשוט לא ננעלת? עם הגעת המנעולן אליכם, לא תתבצע רק פתיחת הדלת על מנת לאפשר לכם ליהנות מהחלל בו אתם מעוניינים לשהות, אלא שהמטרה העיקרית היא להבין מה גרם לכך שהדלת שלכם לא ננעלה.

על כן, לעתים הסיבה היא צילינדר תקול שהגיע הזמן להחליף, בעוד לעתים הסיבה היא תזוזה טבעית של הקרקע שמשנה את כיוון הדלת ועל כן היא לא ננעלת.

בנוסף, לא ניתן לשלול מקרים "פשוטים יותר", כמו מפתח שהיה זרוק בתיק שלכם וכך צורתו השתנתה ועל כן הוא איננו פותח את הדלת שלכם.

סיבה נוספת שהיא אומנם לא שכיחה אך אפשרית, היא בעיות במשקוף שמשנה את זווית הדלת ועל כן קשה מאד לפתוח אותה. אנו משרתים אתכם גם עם עבודות מורכבות יותר כמו דלת ממד תקועה וגם עם פתיחה של מנעול מגנטי בדלת לא עובד.

 

תיקון דלת שלא נפתחת
תיקון דלת שלא נפתחת ע"י מנעולן מוסמך – במחירים משתלמים!

 

דלת עץ תקועה – האם ניתן לתת לה "מכות" קטנות לפתיחה?

למרות שההמלצה החד משמעית היא לא להכות את הדלת בשום שלב ובשום אופן, נדמה המון פעמים כי מכות קטנות על דלתות עץ יכולות לעזור – זאת בשונה מדלתות כבדות יותר. הסיבה היא שדלת העץ קלה מאד, ולעתים ניעור עדין שלה יכול לנער את הדלת ואת הלשונית.

אם מכות קטנות שכאלו לא עוזרות לפתור בעיה של לשונית דלת תקועה, יהיה ניתן להעביר כרטיס אשראי או כרטיס נסיעה בין הדלת ובין המשקוף. כל עוד לא הצלחתם באמצעות שיטות אלו לפתור את הבעיה, ידרש תיקון לשונית של דלת על ידי מנעולן.

 

איך לנהוג במקרה בו דלת לא נפתחת ברכב?

למרות שאתם נהגים נהדרים, כדאי להשאיר את תחום הטיפול ברכב לאנשי מקצוע. חשוב מאד בכל מקרה בו דלת הרכב לא נפתחת, לא לתת מכות לדלת או לחלונות.

אתם מסתכנים בפגיעה חזותית ברכב שלכם שיכולה להוביל גם לפגיעה במערכות שונות בו.

שימו לב כי שבירה או פגיעה בחלקי הרכב לא תוכר לכם בתביעת הביטוח, כך שאתם יוצרים נזק לשווא. הדלת לא נפתחת ברכב? אנחנו מגיעים אליכם במהירות! צרו קשר.