דלתות הבית שלנו מספקות עבורנו כמה מצבים עיקריים – פתיחה וסגירה באמצעות ידית וכמו כן נעילה באמצעות מפתח. הפתיחה והסגירה של הדלתות מבוצעת באמצעות לשונית שנכנסת לתוך כיס ייעודי בתוך המשקוף, והיא זזה ויוצאת מתוכו כתוצאה מהשימוש בידית הדלת.

כאשר לשונית הדלת תקועה היא תגרום לחוסר יכולת לפתוח את הדלת או לחלופין לסגור או לנעול אותה. בשורות הקרובות תלמדו איך לשחרר לשונית של דלת, מדוע תופעה זו מתרחשת מלכתחילה ומה ניתן לעשות במידה ולא מצליחים לשחרר את הלשונית.

 

הלשונית תקועה והדלת לא נפתחת? זה כנראה הזמן להזמין מנעולן!

לשונית הדלת לא נסגרת? נתקעה או נשברה? ברוב המקרים כדאי להתקשר למנעולן

אנו נשלח אליכם פורץ מנעולים / מנעולן דלתות מוסמך שמתמחה בתיקון לשונית של דלת

שירות אדיב ומחירים הוגנים – פעילות בכל רחבי הארץ – צרו קשר לפרטים נוספים

מוזמנים להתקשר אלינו: 055-9706744

תיקון דלתות מנעולן פיקס

 

לשונית הדלת נתקעת – מה זה אומר? ולמה זה קורה?

על מנת להבין מדוע לשונית הדלת נתקעת, יש להכיר תחילה את מבנה המנגנון של הדלת ומקומה של הלשונית בו. ובכן, הלשונית עצמה מחוברת ישירות לידית הדלת כך שכאשר מזיזים את הידית (מטה-מעלה או באמצעות סיבוב כתלות בסוג המנגנון) הלשונית נעה בצורה אופקית ופותחת או סוגרת את הדלת.

כאשר מדברים על לשונית תקועה מתכוונים למעשה למצב שבו הלשונית יוצאת ממישור הדלת בעת הפתיחה או הסגירה ואינה נכנסת חזרה למקומה. אם הדלת הייתה סגורה והלשונית נתקעה, הרי שלא תוכלו לפתוח את הדלת.

אם הלשונית נתקעה כאשר הדלת פתוחה – לא ניתן יהיה לסגור את הדלת או לנעול אותה. לעיתים קיים מצב בו לשונית הדלת לא נכנסת עד הסוף ואז היא למעשה "תקועה למחצה" אך עם אותן ההשלכות.

 

הלשונית של הדלת יכולה להיתקע מכמה סיבות:

* התיישנות של המנגנון

* חלודה

* טריקת הדלת בכוח ושבירה של המנגנון מבפנים

* היתקעות של הלשונית בתוך הכיס במשקוף כתוצאה מלכלוך

* תזוזה של הדלת או שינויים מבניים של המשקוף כתוצאה משינויי מזג האוויר

הערה: התופעה יכולה להתרחש בכל סוג של דלת, לרבות דלתות של פלדלת, רב בריח ומותגים נוספים.

 

מנעולן לתיקון לשונית דלת תקועה
לשונית הדלת תקועה? התקשרו והזמינו מנעולן מוסמך מצוות מנעולן פיקס!

 

כיצד ניתן לשחרר את הלשונית באופן עצמי?

כאשר לשונית הדלת תקועה ואינה משתחררת, ניתן לנסות להחזיר אותה למקומה באופן עצמי. במידה ומדובר בלשונית שנתקעה בדלת סגורה, הרי שהמטרה היא להכניס את הלשונית בחזרה כך שהיא תצא מתוך הכיס במשקוף. לשם כך יש להכין "קלף פריצה" שהוא כל חפץ דק אך קשיח דיו שמסוגל להזיז את הלשונית.

את הקלף ניתן להכין מחתיכת פלסטיק או בקבוק שתייה ויש להשתדל להימנע משימוש בכרטיס אשראי משום החשש לפגום בו. את הפלסטיק יש להכניס לרווח שבין הדלת למשקוף ולדחוף את הלשונית בניסיון להכניס אותה פנימה.

כאשר מדובר בדלת פתוחה שהלשונית בה תקועה, הפעלת כוח על הלשונית עשויה לגרום לכניסתה מחדש פנימה לתוך הדלת. מכות קטנות עם פטיש, בשילוב הזזת הידית ושימוש במפתח מספיקים לעיתים על מנת להחזיר את הדלת בחזרה לתפקוד מלא ולשחרר את הלשונית מהמצב התקוע.

 

הזמנת מנעולן דלתות – האפשרות העדיפה

זה נכון שאם לשונית דלת לא נסגרת ונתקעת, אפשר לנסות לשחררה לבד, אך אם היא לא משתחררת בקלות מומלץ להזמין בעל מקצוע כדי לא לגרום נזק. אותו בעל מקצוע הוא מנעולן דלתות מוסמך. חשוב להבין כי הפעלת כוח רב מידי והתעקשות עלולות בסופו של דבר לפגוע עוד יותר במנגנון ואף בגוף הדלת.

אם פעולתכם תסתיים עם לשונית דלת שבורה או מעוקמת, התיקון פשוט יהיה יקר  יותר.

למנעולן שתזמינו יש את הידע והניסיון לשחרר לשוניות תקועות, מנגנונים הרוסים ולטפל בכל בעיה נוספת שצצה בדלת שלכם. פעולת התיקון עשויה לכלול טיפול ממוקד בלשונית והמנגנון עצמם והחזרתם לפעולה מלאה, או לחלופין וכאשר אין ברירה, החלפת המנגנון כולו.

תיקון לשונית של דלת שיבוצע בידי מנעולן מקצועי לא יפגע בדלת עצמה, הפריצה תתבצע בצורה מהירה ומדויקת וללא בעיה.

 

תיקון לשונית של דלת תקועה
תיקון לשונית בדלת – בכל סוגי הדלתות כניסה / עץ / ברזל במחיר משתלם!

 

אנו במנעולן פיקס נשלח אליכם פורץ דלתות שפועל באזור מגוריכם וישמח להעניק לכם שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כל זאת במחירים הוגנים ושירות אדיב במיוחד. 

יצירת קשר במספר: 055-9706744

 

לקריאה נוספת: תיקון מנעולים | החלפת מנעול | פריצת מנעולי פבלוק