שירותי מנעולן בראשון לציון 24 שעות ביממה! שירות מקצועי ואדיב

✔️ פורץ מנעולים בראשון לציון והסביבה הקרובה – עבודה מהירה ואיכותית

✔️ פריצת דלת של דירה, בית או רכב בראשון לציון במקצועיות ובמחירים נוחים!

✔️ גרים באזור המרכז וזקוקים לשירות של מנעולנים בראשון לציון? נשמח לסייע 

✔️ פורצים דלתות ורכבים בכל שכונות העיר: הרקפות, נרקיסים, רמב"ם, רביבים, נחלת יהודה, האירוס, ראשונים, אברמוביץ', כצנלסון, נווה ים ונוספות

צריכים עזרה? התקשרו לטלפון: 055-9706744

 

אם אתם צריכים שירות של מנעולן בראשון לציון, הגעתם אל המקום הנכון: המנעולנים של מנעולן פיקס מגיעים אליכם במהירות, מטפלים בכל הנדרש במקצועיות ומתמחרת את השירותים במחירים נוחים, הוגנים ונגישים לכל כיס!

השירות שלנו פועל במתכונת של מנעולן 24/7 ראשון לציון, כאשר כל המנעולנים המגיעים מטעמנו הינם מנעולנים מורשים. מנעולנים בראשון לציון עם המלצות, ללא כל עבר פלילי או רישום בפלילי במשטרה, וכולם ללא יוצא מן הכלל מחזיקים בתעודת יושר. כל המנעולנים שלנו עברו הכשרה מתאימה על מנת לפרוץ כל דלת לרכב, כל דלת בית וכל כספת. אז אילו שירותים פורץ מנעולים בראשון לציון מעניק לכם?

 

מנעולן בראשון לציון - פורץ מנעולים מקצועי במחיר זול
פורץ מנעולים בראשון לציון – מנעולן פיקס

 

 

בין שירותינו בראשון לציון – מנעולן פיקס:

✔️ פריצת דלת – של דירה או בית בין אם היא נעולה או טרוקה ואין מפתח ובין אם נשבר המנעול או הצילינדר וצריך לתקן או להחליף. אנו נשלח אליכם פורץ דלתות שמתמחה בפריצה של דלת כניסה (פלדלת, פנדור, רב בריח, שריונית חוסם, מולטילוק ועוד) ודלתות פנים במחירים זולים יחסית לשוק.

✔️ פריצת רכבים מנעולני הרכב שלנו יגיעו לכתובת שתמסרו לפרוץ את דלת הרכב בין אם מדובר ברכב סטנדרטי או ברכב יוקרה, לתקן סוויץ' תקול, לשכפל או לשחזר מפתח, לנתק קודן או אימובילייזר ועוד.

✔️ פריצת כספות מכל סוג שהוא.

✔️ הגעה מהירה של פורץ מנעולים בראשון לציון לכל כתובת – עד 30 דקות ואנחנו אצלכם

✔️ מתעקשים על מנעולן בראשון לציון יצאת צדיק או מנעולן בראשון מידרג? זו זכותכם המלאה, אבל נשמח שתנסו אותנו ותשפטו בעצמכם 🙂

 

פורץ דלתות בראשון לציון – הסיבות השכיחות לפנות אליו

ישנן סיבות רבות שיכולות לגרום לכם לחפש באופן בהול פורץ דלתות בראשל"צ, כולן קשורות למנעול, לצילינדר או למפתח של הדלת. אילו תקלות נפוצות במנעול הדלת, בצילינדר או במפתח נחשבות לשכיחות ביותר:

#) המפתח לא נכנס עד הסוף – במקרה שכזה הצילינדר אולי מעט מלוכלך. השתמשו בשמן WD-40 ונסו להשתמש במפתח שוב. אם זה לא עזר, נסו מפתח תואם אחר. אם גם פעולה זו לא צלחה, חפשו מנעולן בראשון לציון דרך אתר מנעולן פיקס שיעזור לכם.

#) המפתח מסתובב במקום – יתכן שמנגנון הנעילה הפנימי של הדלת נשבר בגלל טריקה חזקה. לחלופין, ייתכן שהצילינדר זז ממקומו.

#) המפתח לא מסתובב – ייתכן שמנגנון הנעילה נתקע בתוך הדלת עקב ניסיון פריצה או טריקה חזקה של הדלת.

#) המפתח נשבר בתוך המנעול – זוהי בהחלט צרה צרורה. נסו לשלוף את המפתח באמצעות צבט. אם המפתח לא יצא, יש לצלצל למנעולן. לעיתים קרובות במצב שכזה יש צורך להחליף את כל הצילינדר.

בכל מקרה של ספק, אל תפעלו לבד ואל תפעילו כוח על המנעול או הדלת. היעזרו באתר מנעולן פיקס ואנחנו נשמח לייעץ לכם מרחוק או לשלוח אליכם מנעולן מקצועי שיגיע אליכם במהירות ויפתור את הבעיה.

 

מנעולן בראשון לציון – לא רק לטובת פריצה

זה נכון שמנעולנים מתקשרים לנו אסוציאטיבית באופן מיידי עם פריצת מנעולים ודלתות, אך לא בכך מסתכם תפקידם. המנעולנים של ימינו כבר עוברים התמחויות רבות נוספות שהופכות אותם לבעלי ידע וניסיון מעשי בהענקת שירותים מגוונים יותר. אז מתי נזדקק לשירותיו של מנעולן בראשון לציון מלבד פריצה של מנעולים ודלתות?

✔️ תיקון דלתות – מנעולנים יודעים לתקן דלתות קיימות ולהחזירן לכשירות מלאה, לכוון אותן על גבי הצירים, לתקן את המנעולים שלהן ועוד.

✔️ שיפור אבטחת דלתות – מנעולן בראשון לציון ברמה גבוהה יכול גם להציע לכם שדרוג של אמצעי האבטחה של הדלתות שלכם. למשל, רבים פונים אל המנעולנים שלנו על מנת לבצע החלפת מנעול לדלת בראשון לציון לסוג מנעול ביומטרי, להתקין מחזירי דלתות, עיניות דיגיטליות ומנעולי צד (סגר ביטחון לדלת).

✔️ מנעולנות רכב – ישנם מנעולנים בראשון לציון אשר מתמחים גם בתחום הרכב, כך שהם יודעים לא רק לפרוץ אל רכב נעול אלא גם לשכפל ולשחזר מפתחות ושלטים, לתקן ולהתקין קודנים, מערכות אזעקה ועוד.

 

התקנה והחלפה של צילינדרים בראשון לציון – כמה פשוט ככה חשוב

התקנת והחלפת צילינדרים בראשון לציון  נדרשת לפני כניסה לדירה חדשה וגם כאשר רוצים להחליף מנעולים בבית העסק, לאחר ניסיון פריצה או חבלה לצילינדר שנגרמה בעקבות שימוש לא נכון במפתחות ובדלת. במהלך החלפת צילינדר המנעולן שולף את הצילינדר הישן, מנקה את החלל שבו הוא מעוגן לדלת, מתאים צילינדר חדש בעל רמת אבטחה נדרשת ומתקין את הצילינדר באופן מדויק, כך שהמפתח יסתובב בקלות.

החלפת צילינדר יכולה להתבצע בצמוד לשדרוגים כאלו ואחרים של הדלת, כגון התקנת קודן לדלת חשמלית או מערכת זיהוי ביומטרית. מנעולן מקצועי ידע לבצע את המשימה הזאת באופן מדויק, מבלי לגרום לנזק כלשהו לגוף הדלת ומנגנון הנעילה הפנימי שלה.

 

פורץ מנעולים בראשון לציון לא יפרוץ את דלת הבית ללא בדיקה שאתם הבעלים

הדגש אצלנו הוא על מקצועיות – אנו מאמינים כי ללא מקצועיות לא ניתן ליישם שום שירות ולא נוכל להעניק לכם מענה ראוי והולם. מנעולן מקצועי המגיע מטעמנו לא יפרוץ את דלת הדירה שלכם מבלי שהוא יוודא כי אתם אכן בעלי הנכס. היו מקרים מעולם בהם כנופיות של פורצים תכננו היטב פריצות לבתים, כאשר הם התחזו לבעלי בתים של אנשים ששהו בחו"ל.

המנעולנים פרצו עבורם את הדירה, תוך שאותן כנופיות רוקנו את הדירות מכל תכולה. על מנת למנוע מקרים שכאלו ובכדי להבטיח כי רק אתם תוכלו להגיע במגע עם התכולה שלכם – אנו נבקש מכם להוכיח לנו את זיקתכם לדירה.

איך נעשה זאת? ניתן להבטיח זאת באמצעות הצגת תעודת זהות עם כתובת הדירה שלכם, עם חשבון ארנונה או חשמל שבו מצויין השם שלכם וכתובת הנכס, או חוזה שכירות המעיד כי אתם אכן גרים בנכס המדובר. מנעולן אמין בראשון לציון לא ידלג על אף שלב ויבטיח לפני הפריצה כי אתם בעלי הכנס.

 

מנעולן בראשון לציון
אופק מצוות מנעולן פיקס מבצע החלפת צילינדר בראשון לציון

 

 

האם ניתן לעבוד עם מנעולנים בראשון לציון שזמינים עכשיו?

אם יש משהו שמאפיין את עבודת המנעולנים הוא העובדה כי לא ניתן לתכנן מראש את הרגע בו הלקוח יצטרך בשירות של מנעולן. אז מצד אחד, המשאלה הגדולה היא שאף אחד מכם לא יזדקק לפורץ רכב או פורץ דלתות,

אך מה עושים במקרים בהם אכן השירות הזה נדרש על ידכם? הדבר החשוב ביותר הוא זמינות מלאה מצד הפורצים! במידה ואיבדתם את צרור המפתחות של הרכב ואתם תקועים בחנייה של קניון הזהב, הרי שלא יעזור לכם שהמנעולן יגיע בעוד יומיים אליכם. על כן, אנו שמחים להנגיש לכם שירות של פורץ מנעולים בראשון לציון בשבת, וגם אפשרות של הזמנת מנעולן בראשון לציון 24 שעות ביממה. כך, בכל בעת, בכל מקרה ואל כל מקום – מגיע אליכם המנעולן.

 

פורץ כספות בראשון לציון מבלי לגרום נזק לכספת

אחד הדברים שיותר מבקשים מאיתנו הוא המלצות על מנעולן בראשון לציון. אנו מחזיקים במניפת המלצות נרחבת ומחמיאה של מנעולנים בעיר ראשון לציון. אתם צריכים מנעולן בראשון לציון באזור רחוב הרצל שיגיע אל המשרד שלכם?

אנחנו נדאג לכם! כיום בכל משרד ובכל חנות ישנה כספת שבה מאחסנים את הפריטים החשובים ויקרי הערך, כמו גם מסמכים סודיים וחוזים חשובים. במידה והכספת לא נפתחת לכם מכל סיבה, אנחנו נדאג לשלוח אליכם מנעולן מורשה שיבטיח פריצה עם מינימום של נזק לכספת. אנו פורצים גם כספות קטנות בשימוש ביתי וגם כספות גדולות של עסקים ובנקים.

 

פורץ רכב בראשל"צ יאמת אתכם כי אתם בעלי הרכב

סטנדרט השירות המחמיר והקפדני שלנו רלוונטי גם בעת שמדובר על מנעולן רכב בראשל"צ. כמעט כל נהג מכיר את התחושה הלא נעימה של להיות תקוע מחוץ לרכב, אך ניתן לסיים אירוע שכזה במהירות עם מנעולן המגיע מטעמנו.

על פי חוק, לפני הפריצה המנעולן יבקש לזהות אתכם כבעלי הרכב, זאת מאחר ופריצה שלא נעשית כשורה ועל פי הסטנדרטים הנדרשים, נחשבת כעבירה של החוק. המנעולן שלנו יגיע עם כלים מיוחדים שבאמצעותם הוא גם ישמיש כרית ניפוח שבאמצעותה הוא ירחיב את הדלת ממשקוף הרכב, וכאשר יווצר רווח, יהיה ניתן להגיע אל כפתורי הרכב וכך לפתוח אותו. פורץ רכבים בראשון לציון >>

 

מנעולנים בראשון לציון - פורץ מנעולים
מנעולנים בראשון לציון – פורץ מנעולים 24 שעות ביממה, החלפת צילינדר ועוד – מנעולן פיקס

 

מחיר מנעולן בראשון לציון – כמה עולה?

להיות תקוע מחוץ לבית זו כנראה הסיטואציה הכי פחות נעימה שאדם יכול להיות בה עם חזרתו מיום העבודה.

לשמחתכם, אנו שולחים אליכם מנעולן זול בראשון לציון. השאלה הפופולרית ביותר: מהו מחיר מנעולן בראשון לציון? אנו מתחייבים על מחירים נוחים ונגישים, כאשר המחיר הסופי נקבע על פי מורכבות העבודה, האם השירות הנדרש הוא פריצת מנעול דלת בראשל"צ או פריצת כספת, באיזו שעה ניתן השירות (שעות פעילות או חירום) וכדומה.

 

שירותי מנעולן בראשון לציון – מחיריםאיך יפעל פורץ מנעולים מומלץ בראשון לציון?טווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
כמה עולה לפרוץ מנעול צילינדר בראשל"צמנעולן מוסמך יגיע לכתובת שתימסר בראשל"צ ויבחן מהי השיטה היעילה ביותר לפריצת המנעול220-390 ₪
מחיר פריצת רכב בראשון לציוןמנעולן רכב בראשון לציון יבחן את הסיטואציה ויידע לומר האם יש צורך רק לפרוץ את הרכב או גם לשכפל/לשחזר מפתח220-490 ₪
עלות ביקור מנעולן בראשון לציוןפורץ מנעולים אחראי לא יגיע לטפל בעבודה שאינו מתמחה בה150-350 ₪
התקנת מנעול דלת בראשל"צ והסביבהמנעולנים מומלצים ישאלו אתכם באיזה מנעול מדובר (שם היצרן) ובאיזו דלת (כניסה/פנים/עץ וכדומה)250-450 ₪
מחירים של פריצת כספת ביתית – ראשון לציון או פתיחה של כספת נעולה באזור ראשון לציוןכדי לפרוץ כספת צריך לדעת את סוג הכספת מראש250-450 ₪
החלפת צילינדר לדלת כניסה בראשוןבדר"כ צילינדרים של דלתות כניסה יוצרו ע"י אחת הפירמות הבאות: רב בריח, פלדלת, שריונית חוסם, מולטילוק, פנדור250-550 ₪
החלפת צילינדר בדלת פלדלת או פריצהמנעולן דלתות בראשון לציון יחליף את הצילינדר מבלי לפגוע בדלת הפלדלת340-580 ₪
החלפת מנעול דלת רב בריחיש לוודא כי למנעולן הראשל"צי ידע מקדים בהחלפת צילינדר של דלת רב בריחית340-550 ₪
פריצת רכבי יוקרה בראשון לציון והסביבהפריצת רכב יוקרה שונה מעט פריצת רכב סטנדרטי, בעיקר בשל מערכות אבטחה נוספות שקיימות בו250-490 ₪
פריצת דלת טרוקהלעיתים, פתיחה של דלת שנטרקה יכולה להיות מטופלת מרחוק בהדרכה נכונה, אך לא בכל המקרים200-300 ₪
פריצת דלת מעץדלתות עץ קלות יותר לפריצה מדלתות רב בריחיות ולכן פורץ הדלתות עשוי לגבות מכם מחיר נמוך יותר200-300 ₪
שחזור מפתח לרכב באזור ראשל"צ (מחיר משתנה בהתאם לרכב)שחזור מפתח כשאין מקור יתבצע על ידי מנעולן רכב באמצעות כלי שחזור מיוחדים430-2100 ₪

 

אז איך בוחרים את המנעולן הטוב ביותר באזור ראשל"צ והסביבה?

אתם רוצים להיות בטוחים כי המנעולן שמגיע אליכם הוא המנעולן המקצועי והאמין ביותר. על כן, הדרך שלכם להבטיח זאת היא עם בדיקה שתבטיח כי הוא מוסמך ומורשה, וכי יש לו רישיון לעסוק בתחום הספציפי.

שימו לב כי אמינות היא שם המשחק, שכן היו מקרים מעולם בהם מנעולנים עשו שימוש לרעה במנעול שלכם.

כמו כן, שימו לב כי המנעולן המגיע אליכם מתמחה בשירות שאתם צריכים – החל משירות החלפת צילינדר ועד החלפת מנעול רב בריח. אלמנט נוסף חשוב הוא המחיר: בעת שגובים מכם מחיר גבוה מדי, דעו כי מדובר על חברה לא אמינה.

 

למה דווקא אנחנו?

אולי להיות תקוע מחוץ לדלת זו לא סיטואציה נעימה, אך בעת שאנו שולחים אליכם פורץ דלתות ניתן לסיים את האירוע במהירות!

אנו מעניקים שירות מהיר, מקצועי, איכותי, אמין ובמחירים נוחים וזולים. מנעולן פיקס לשירותכם 24 שעות יממה בכל רחבי ראשון לציון – אתם קוראים, אנחנו מגיעים!

 

טלפון של מנעולן בראשון לציון והסביבה: 055-9706744

 

מנעולנים בראשון לציון זמינים עבורכם בכל שעה – הגעה מהירה לכל שכונות העיר

תשובות לשאלות נפוצות על שירותינו בראשון לציון

זמן ההגעה של מנעולן לכתובת כלשהי בעיר ראשון לציון יכול להשתנות בהתאם לתנאי התנועה באזור ולמיקום המדויק של הבית, הדירה או העסק שלכם. בדרך כלל, נוכל להגיע תוך פרק זמן של כ-20-30 דקות.

המחיר הממוצע להחלפת צילינדר בדלת של בית או דירה משתנה בהתאם למותג ולדגם הספציפי, אך באופן כללי ניתן לומר כי עלות החלפת צילינדר עשויה תנוע בטווח של 250-500 ₪ כולל התקנה.

כאשר רוצים להתקין מנעול ברמת אבטחה גבוהה, ישנם מספר דגמים מומלצים כיום בישראל, ביניהם: מנעול מולטילוק, רב בריח, פלדלת, שריונית חסם ונוספים. צרו קשר לקבלת ייעוץ נוסף מהמנעולנים שלנו ללא עלות.