צוות מנעולן פיקס – צרו קשר ונגיע לתקן או להחליף ידית דלת ממ"ד תקולה במחירים נוחים בפריסה ארצית רחבה.

החלפת ידית דלת ממ"ד תקולה נועדה מעבר לכל דבר להציל חיים ולכן פשוט אינה סובלת דיחוי, אז למה אתם מחכים? ואם כבר להחליף ידית בדלת הממ"ד, אז רק באמצעות מנעולן מקצועי ומיומן, ובמילים אחרות, באמצעות המנעולנים של מנעולן פיקס שמציעה לכם שירות החלפת ידית לדלת ממ"ד בפריסה ארצית. אנחנו הכתובת עבורכם למצוא מנעולן מקצועי ואמין, במחירים משתלמים ובזמינות 24/7.

מהן התקלות הנפוצות בידיות של דלת הממ"ד, מהן הסיבות שגורמות להן, כיצד מנעולן מקצועי שיגיע אליכם מטעם במנעולן פיקס יוכל לעזור לכם וגם כמה עולה החלפת ידית לדלת ממ"ד כל עוד תיעזרו בנו? המשיכו לקרוא ותקבלו את התשובות.

 

החלפת ידית דלת ממ"ד במחיר אטרקטיבי! 

✔️ שירות מהיר ומקצועי עד הבית בכל הארץ

✔️ מומחים בהחלפת ידית לדלת ממ"ד

✔️ תיקון כל סוגי הידיות ע"י מנעולן מורשה

✔️ תיקון ידית רופפת, שבורה, מנגנון

✔️ להצעת מחיר משתלמת, צרו קשר >>

טלפון: 055-9706744

 

החלפת ידית דלת ממד
החלפת ידית דלת ממ"ד – רק עם המומחים של מנעולן פיקס – שירות מהיר בכל שעה במחיר מנצח!

 

 

החלפת ידית דלת ממ"ד – למה זה כל כך חשוב?

מאז מלחמת המפרץ בתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת, מחייבת המדינה להתקין ממ"ד (מרחב-מוגן-דירתי) בכל מבנה מגורים חדש שמוקם. מדובר בחדר שעשוי מבטון מזוין, עם פתחי אוורור מסוננים ובנוסף, חלון ודלת שאמורים לעמוד בפני הדף ולסייע באיטום החדר מפני נשק שאינו קונבנציונאלי.

החלפת ידית דלת ממ"ד היא דבר מתבקש כאשר ישנה בעיה עם הידית, מה שיכול לפגוע ביכולתו של החדר למנוע אסון במקרה של התקפה.

אל תחכו להיסטריה של הרגע האחרון, הקדימו תרופה למכה ופנו אל מנעולן מקצועי כבר עכשיו.

בנוסף, החלפת ידית דלת ממ"ד מתבקשת גם על מנת שיהיה אפשר לסגור ולפתוח את הדלת ללא בעיה ולמנוע מצב של נעילת הדלת ללא אפשרות לפתוח אותה במקרה של טריקה חזקה.

 

מהן הסיבות לתקלות בדלת הממ"ד?

אם שאלתם את עצמכם מהן הסיבות לתקלות בדלת הממ"ד שלכם, הנה כמה מהנפוצות שבהן:

#) ידיות שמושכות דלת כבדה – דלת הממ"ד עשויה פלדה והיא כבדה יותר מדלתות פנים או כניסה רגילות. לכן הידיות, שעוברות שימוש תדיר ומושכות את המשקל הרב הזה, נשחקות וצוברות ליקויים שונים עם השנים.

#) שימוש לא נכון – החלפת ידית דלת ממ"ד היא דבר נפוץ גם בשל שימוש לא נכון בדלת. למשל, פעמים רבות הממ"ד משמש בתור חדר ילדים בימים שבשגרה ומאחר ומשקל הדלת רב, אותם קטנטנים יכולים להשתמש בידית בצורה הלא נכונה ולאורך זמן לפגוע בתקינותה.

#) טריקה חזקה – זוהי עוד סיבה שקשורה למשקל הרב של הדלת. דלת כבדה שנטרקת בעוצמה יכולה לגרום לנזק רב לידית הדלת, שנחשבת גם ככה לעקב האכילס שלה. כמובן שטריקות חזקות מאוד יכולות להסתיים גם בנזק חמור יותר לדלת עצמה ואז גם עולה הצורך של החלפת מנגנון לדלת ממ"דולא רק של הידיות.

#) איכות והתאמה שאינם מיטביים – ידיות לדלתות ממד מגיעות באיכותיות שונות ולעיתים אף מותאמות לדלת בצורה שאינה נכונה, מה שגורם להצטברות בלאי ושחיקה מהירים יותר.

גם הזמן עושה את שלו ובדיוק כפי שעולה הצורך להחליף ידיות של דלתות כניסה או פנים מעת לעת, כך גם לגבי דלתות ממ"ד.

 

מתי נצטרך לבצע החלפת ידיות לדלת ממ"ד?

אז מתי נצטרך לבצע החלפת ידיות לדלת ממ"ד ולא נוכל לחכות עוד? ובכן, כל אחת מהסיבות שציינו עלולה לגרום בסופו של דבר לצורך לפנות אל מנעולן על מנת שיבצע החלפת ידית דלת ממ"ד בדחיפות. הנה התקלות הנפוצות ביותר שעלולות להיגרם אם לא פונים אל מנעולן בזמן:

✔️ ידית ממ"ד רופפת – זוהי ידית שאינה מקובעת בחוזקה ולכן נוצר מעין חופש פעולה מסויים כאשר משתמשים בה. התנועה הרופפת יכולה להתרחש בעת משיכת הידית לפתיחת הדלת או כאשר מעוניינים להוריד ולהרים אותה. בדרך כלל זהו שלב בו עדיין  ניתן לבצע תיקון ידית של דלת ממ"ד ולמנוע מצב של החלפה מלאה.

✔️ ידית ממ"ד שבורה – ידיות של דלתות ממ"ד עשויות מתכת ומאוד קשה לשבור אותן, אך לאורך הזמן, שימוש לא נכון, טריקה חזקה מאוד של הדלת או חבלה, בהחלט עשויים להסתיים עם ידית שבורה. מעבר לעובדה שמדובר בקושי או חוסר יכולת לפתוח ולסגור את הדלת, הרי שדפוס השבירה של המתכת יכול להיות גם מאוד חד ומסוכן.

✔️ ידית ממ"ד יצאה מהמקום – משכתם את הידית של דלת הממ"ד והיא נשארה ביד שלכם? גם זה יכול לקרות ואז גם כן חשוב לפנות אל מנעולן שיטפל בכך בהקדם.

במקרים שבהם ידית דלת ממ"ד נשברה או יצאה מהמקום, תמיד ננסה לעזור לכם עוד בשיחת הטלפון שלכם אלינו.  אם הידית רופפת, ננסה להדריך אתכם כיצד להחזיר אותה למקום ולתקן אותה. אם אתם לא מצליחים ו/או אין לכם את הכלים המתאימים, נשמח להגיע ולסייע לכם בכך על ידי תיקון מאוד פשוט ומהיר, העיקר שתהיו בטוחים ותחזירו את החדר לשימוש מלא כמה שיותר מהר.

 

מחיר החלפת ידית דלת ממ"ד – כמה עולה?

מחיר החלפת ידית בדלת ממ"ד תלוי בסוג הדלת והאם יש צורך בעוד פעולות, כגון פריצת הדלת, החלפת מנגנון הנעילה של הדלת, כיוון דלת הממ"ד או ציפוי דלת ממ"ד שהתיישנה.

כמובן שכל עוד תמצאו את המנעולן שלכם דרך מנעולן פיקס, תוכלו לקבל מחירים נוחים והוגנים, מעבר לעבודה המקצועית שתקבלו. הנה טווחי המחירים הממוצעים עבור החלפת ידית דלת ממ"ד:

מחירון החלפת ידית לדלת ממ"דמחיר ללא מע"מ
מה המחיר של החלפת ידית לדלת הממ"דהחל מ-250 ₪
עלות ביקור מנעולן לתיקון דלת ממ"דהחל מ-250 ₪
כמה עולה להחליף מנגנון בדלת ממ"דהחל מ-520 ₪
כמה תעלה פריצה של דלת הממ"דהחל מ-250 ₪

 

אז בפעם הבאה שתצרכו מנעולן עבור החלפת ידית דלת ממ"ד, אתם כבר יודעים היכן לחפש אותו – מנעולן פיקס.

 

אולי יעניין אותך גם: פריצת דלת ממ"ד