מנעולן פיקס שולחת אליכם מנעולן ברמת גן שיציג בפניכם את כל התעודות והאישורים הנדרשים, ויבצע עבורכם את העבודה הנ, דרשת במקצועיות. פורץ מנעולים ברמת גן במחירים נוחים והוגנים 24/7

אולי אתם לא צריכים שירות של פורץ מנעולים ברמת גן על בסיס יומי, אך בעת שאתם אכן זקוקים לשירות שכזה עליכם לקבל את השירות הטוב ביותר והאמין ביותר.

איש לא רוצה להיות תקוע מחוץ לרכב או תקוע מחוץ לדלת, אך המציאות היא שמקרים שכאלו מתרחשים בכל יום. הנטייה הטבעית במקרים שכאלו היא לקרוא למנעולן ברמת גן מבלי לבצע בדיקות מקדימות חיוניות. התוצאה? לא אחת מגיעים אליכם מנעולנים שאינם מוסמכים או מנוסים.

כאשר אתם נעזרים באתר מנעולן פיקס על מנת למצוא מנעולן ברמת גן, הבעיה נפתרת מיד.

 

פורץ מנעולים ברמת גן - מנעולן פיקס

 

שירותי מנעולן ברמת גן שמגיע מהר (עבודה מקצועית, מחיר מנצח)

✔️ מנעולנים מומלצים ברמת גן והסביבה זמינים בכל רגע נתון  – פריצת דלתות נעולות, רכבים וכספות

✔️ החלפת מנעול דלת בר"ג או צילינדר, שחזור מפתח לרכב או התקנת מנעול חכם במחירים אטרקטיביים!

✔️ רמת גנים יקרים – נתקעתם בלי מפתח? ננעלתם בחוץ? אנחנו כאן לשירותכם בכל עת 

✔️ שירותי פורץ מנעולים בכל רחבי העיר ר"ג: שכונת הגפן, יד לבנים, החרוזים, הראשונים, אדומות, הלל, בר אילן, רמת יצחק, מרכז העיר, שיכון ותיקים, נחלת גנים, קרית קריניצי ונוספות

✔️ מחפשים טלפון של מנעולן מומלץ ברמת גן? 

להתקשרות מהירה, צלצלו לטלפון: 055-9706744

 

מנעולן ברמת גן
פורץ מנעולים ברמת גן והסביבה – מנעולן פיקס 24/7

 


בין שירותי מנעולן פיקס ברמת גן

החלפת מנעול או צילינדר ברמת גן (פלדלת, רב בריח, מולטילוק, חוסם, פנדור ועוד), כולל מנגנון במידת הצורך, פריצת דלתות כניסה, ממ"ד ופנים.

התקנת מנעול בדירה, בית פרטי, משרד או מבנה מסוג אחר, התקנת מנעול חכם, ביומטרי, רתק, מגנטי, מנעול תיבת דואר ונוספים בעיר רמת גן וסביבתה.

מנעולן דלתות ברמת גן זמין עבורכם לתיקון דלת קיימת, התקנת קודנים לדלתות כניסה ואינטרקום, כיוון צירים, התקנה של עינית רגילה / דיגיטלית, מחזיר דלת, סגר ביטחון ועוד.

מנעולן רכב ברמת גן לפריצת רכב נעול, שיחזור או שכפול של מפתחות לרכבים מכל סוג, ביטול קודנים, תיקון סוויצ'ים ושירותים נוספים, התקשרו לפרטים.

מנעולן ברמת גן יצאת צדיק וגם מנעולן ברמת גן מידרג הם חיפושים פופולריים וזה הגיוני ונכון, אבל השירות שלנו לא נופל מהם.

 

האם להזמין מנעולן או לנסות לפתור את הבעיה לבד?

ראשית כל, חשוב להבין שאין שום טעם לנסות לפתור תקלה בדלת או מנעול לבד, שכן במרבית המקרים הדבר יעלה לכם ביוקר בסופו של דבר. מלבד העובדה שאין לכם את הידע המתאים לטפל בבעיה, העדפה של פנייה אל איש מקצוע כמו מנעולן, תספק לכם מספר יתרונות חשובים:

✔️ כלי עבודה – מנעולנים מגיעים עם כלי עבודה מקצועיים שעוזרים להם לבצע משימות פריצה, תיקון והתקנה בקלות וביעילות. לא תמיד ניתן למצוא או לרכוש את הכלים הללו בקלות וכמו כן, עלותם לעיתים גבוהה מהעלות של הזמנת מנעולן.

✔️ אי גרימת נזק – גם אם חיפשתם מידע על איך לשחרר מפתח תקוע או כיצד להחליף צילינדר ואתם בטוחים שזה מאוד קל ומהיר, הנזק שעשוי להיגרם אינו מצדיק זאת. המפתח יכול להישבר

לכם בתוך המנעול והחלפת הצילינדר באופן עצמאי יכולה לגרום נזק למנגנון הנעילה. נזקים נוספים שיכולים להיגרם הם נזקים אסתטיים לדלתות (שברים, שריטות, חבלות), נזקים למערכות חשמליות ועוד.

✔️ חלפים – מנעולנים מקצועיים עובדים עם חלפים באיכויות שונות, לעיתים גם חלפים מיד שנייה, וזאת על מנת שההתאמה לכל לקוח תתבטא לא רק פונקציונליות ועיצובית אלא גם מבחינת המחיר. סביר להניח שלכם אין את הגישה להשגת כל החלקים האלה במחירים שמתאימים לכם.

 

החלפת מנעול דלת רמת גן

 

אז איך בוחרים מנעולן ברמת גן?

הדברים החשובים ביותר לבחירה נכונה של מנעולן ברמת גן הם הניסיון הפרקטי של המנעולן, ההתמחות שלו במשימה שעומדת על הפרק, הזמינות שלו ועד כמה מהר הוא יכול להגיע עד אליכם ברמת גן וכמו כן, האם הוא עובד מסביב לשעון ומעניק אחריות מלאה על העבודה והחלקים עצמם.

שימו לב להתקשר אך ורק עם מנעולן ברמת גן שמגיע לכל רחובות העיר ביניהם ז'בוטינסקי, דרך נגבה, בן גוריון, ביאליק ונוספים ושמציע מחירים נוחים ולא מנצל את מצבי החירום שבהם אתם צריכים אותו. אצלנו במנעולן פיקס תמצאו מנעולנים ברמת גן שעומדים בכל הקריטריונים החשובים הללו.


מנעולנים ברמת גן – פורץ מנעולים במרחק שיחה מכם

בהחלט, אך חשוב לדעת איך יש לבצע את תהליך החיפוש שלכם. כידוע, באינטרנט ישנם פורומים רבים וקבוצות שיתוף רבות בהם מחליפים משתמשים שונים מידע והמלצות על אנשי מקצוע. מדובר על פלטפורמות נהדרות, אך חשוב לדעת בעיקר היכן לחפש.

בעוד ישנם משתמשים אמיתיים המשתפים המלצות על פורץ דלתות לדוגמא, ישנם אנשי מקצוע שכותבים המלצות על עצמם. התוצאה? לא מדובר באמת על המלצה אמינה המשקפת שירות אמיתי, אלא על המלצה שתולה. על כן, שימו לב היטב מי הפרופיל שכותב את ההמלצה ועד כמה הפלטפורמה בה אתם גולשים אמינה.


פורץ רכבים ברמת גן
 יציג בפניכם רישיון תקף

לא רבים יודעים שהשירות שאמור להינתן להם אמור להינתן אך ורק על ידי מנעולן מורשה. לא חסרים בשוק חאפרים שהצמידו לעצמם ללא כל בושה את התואר "מנעולנים" מבלי שהם עברו כל הסמכה או קורס מנעולנים. מנעולנים מומלצים ברמת גן הינם מנעולנים המחזיקים באישורים הנדרשים, לרבות אישור לעבודה כמנעולנים מהמשטרה.

שימו לב כי המציאות היא שישנם לא מעט אנשים בעלי כוונות זדוניות המבצעים מעשי מרמה חמורים מאד: הם מגיעים אליכם כמנעולנים, אך בפועל מבצעים גם מעשי גניבה בתוך הדירה שלכם בעת שאתם נותנים בהם אמון מלא. על כן, לפני שמגיע אליכם פורץ רכב ברמת גן, פורץ מנעולים או פורץ לדלתות, הבטיחו כי מדובר על מנעולן מורשה.

 

פורץ כספות ברמת גן גם בהתראה קצרה!

המון בתי עסקים וחנויות מחזיקים בכספת שבה מאוחסנים מסמכים חשובים וסודיים, כמו גם סחורה שאמורה להימכר. בעת שהכספת תקועה ואתם לא מצליחים לפתוח אותה, אתם למעשה מושבתים. לשמחתכם, אינכם צריכים לדחות את הפגישה החשובה שלכם למחר או לסגור את החנות זמנית: מנעולן כספות עם המלצות ברמת גן ובאזור המרכז בכלל מגיע אליכם בהתראה קצרה מאד!

הודות לשירות הזמנת מנעולן ברמת גן 24 שעות ביממה שאנו מפעילים, אתם יכולים להיות שקטים כי גם במקרים בהם אתם מוצאים עצמכם חסרי אונים, לנו יש מענה איכותי ומהיר. שירות נוסף הזמין לכם דרכנו הינו מנעולן ברמת גן בשבת – למקרי חירום בהם אתם זקוקים למענה דחוף שלא ניתן לדחות.

 

מנעולן ברמת גן 24/7 במחיר זול
מנעולנים ברמת גן – מנעולן פיקס

 

איך יכול להיות כי מחיר מנעולן ברמת גן הוא זול?

המון פעמים אנו נשאלים האם המחירים הזולים שלנו באים על חשבון המקצועיות. התשובה אולי תפתיע אתכם, אך לא. מחיר זול אינו מחיר שבא על חשבון שירות אדיב או מקצועי, אלא שמדובר על מחיר המשקף תודעת שירות גבוהה ורצון לאפשר לכל אדם, בכל סטטוס, בכל גיל ובכל מקום לקבל את השירות הטוב ביותר. האם אדם המוצא עצמו תקוע מחוץ לבית צריך להתלבט האם להזמין מנעולן מקצועי? לא כשזה איתנו!

 

פורץ מנעולים ברמת גן – מחיר לפי שירותמה מתבצעטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר פריצת בית או דירה ברמת גן
מנעולים סטנדרטיים
פריצה של הדלת בשיטה היעילה ביותר בהתאם למצב250-390 ₪
מנעולן רכב בר"ג מחירים
פריצת רכבי כל היצרנים
פריצה של הרכב ללא נזק250-490 ₪
כמה עולה ביקור מנעולן ברמת גן
מחיר משוער לביקור של פורץ מנעולים
הגעה עד בית הלקוח בכל שעה 24/7250-300 ₪
עלות פריצת כספת באזור רמת גן
ננעלה הכספת? כבר באים
פורצים את כל סוגי הכספות במקצועיות250-450 ₪
החלפת צילינדר ברמת גן
החלפת צילנדרים בדלתות
החלפה של הצילינדר התקול בחדש, המחיר ישתנה בהתאם לצילינדר שתבחרו250-550 ₪
פריצת דלת פנים או דלת עץ
דלתות שפריצתן פשוטה יותר
פריצה נקייה ומהירה, גם במקרים דחופים בהם מישהו נתקע בחדר כלשהו250-350 ₪
פריצת דלתות פלדלת, שריונית חסם, רב-בריח ואחרות בר"ג והסביבה
הדלת ננעלה? איבדתם את המפתח? אנחנו בדרך
דלתות עם מנעולים מורכבים יותר שדורשות ידיים מיומנות300-580 ₪
"החלפת מנעול תיבת דואר
תיבות דואר פרטיות בלבד
החלפת מנעול התיבה במנעול תקין250-350 ₪
מנעולן ברמת גן 24 שעות 7 ימים בשבוע
מוכנים לקריאתכם בכל שעה
זמינים עבורכם מסביב לשעון. צריכים עזרה? צרו קשר ונצא אליכם במיידי250-490 ₪

 

מדוע חשוב לבצע החלפת צילינדר ברמת גן עם מעבר לדירה חדשה?

המון סטודנטים, זוגות בתחילת דרכם ומשפחות קטנות בוחרים לגור בעיר רמת גן. כמו כן, ישנה תחלופה מהירה מאד בכל הקשור לדיירים בדירות, כך שאתם עתידים לעבור לדירה שבה התגוררו כבר דיירים אחרים. עליכם לזכור כי בעת שאתם לא מחליפים את הצילינדר על ידי מנעולן מקצועי, אתם משאירים את הדלת פתוחה בפני הדיירים שגרו בדירה לפניכם.

עליכם לזכור כי אינכם יודעים מי גר בדירה לפניכם, כך שחשוב להבטיח כי דלת הדירה הינה דלת שרק אתם יכולים להיכנס בה. החלפת מנעול רב בריח, פלדלת או כל מנעול אחר על ידי מנעולן ברמת גן באזור רחוב ז'בוטינסקי, סוקלוב או בן גוריון היא כל מה שאתם צריכים על מנת להיכנס לדירה החדשה ברגל ימין.

 

שירותי תיקון או החלפת דלתות ברמת גן – מנעולן יספק לכם גם את זה

לעיתים מתגלה כי הבעיה היא לא במנעול אלא בדלת עצמה ומנעולן מקצועי אמור לעלות על זה מייד ובהתאם לזאת לתקן אותה או להמליץ על החלפתה. הדבר שכיח לאחר ניסיונות פריצה שגרמו לנזק לדלת או במקרה ומדובר בדלת ישנה שכבר נרקבה מבפנים. כאשר אתם פונים אל מנעולן ברמת גן מספיק מקצועי, הוא ידע לא רק לתקן עבורכם את הדלת אלא גם להחליף לכם אותה תוך זמן קצר.

שירותי תיקון או החלפת דלתות ברמת גן שניתנים על ידי מנעולן מקצועי יכללו גם אפשרות לשדרוג הדלתות, למשל באמצעות התקנה של מחזירי דלתות, התקנת מנעולי אבטחה נוספים, עיניות ומנעולים ביומטריים להגברת האבטחה.

 

פורץ דלתות ברמת גן – פריצה על ידי שבירת הדלת?

האינסטינקט של המון אנשים הוא לנסות לפרוץ את הדלת בעצם לפני שהם קוראים לשירות של מנעולן ברמת גן זמין עכשיו. מאחר ואותם אנשים אינם מיומנים בעבודת מנעולנות, נוצרים נזקים רבים מאד לדלתות הרכבים והבית. התוצאה המון פעמים היא שבירה של הדלת היוצרת הוצאה גדולה וגבוהה שלא באמת היה צריך להוציא.

במקרים בהם הדלת לא נפתחת, נסו בעדינות לפתוח אותה באמצעים הכשירים. במידה ואתם מבינים כי אתם תקועים עם דלת שאינה נפתחה, קראו לנו ואנו נשלח אליכם מנעולן זול ברמת גן.

ישנן מספר תקלות נפוצות במנעול הדלת שמנעולן מקצועי ידע לזהות מייד ובהתאם לזאת לטפל בבעיה ללא גרימת נזק:

✔️ המפתח אינו מסתובב בתוך המנעול – הדבר מעיד בדרך כלל על בעיה במפתח עצמו או על צילינדר שבור או כזה שזז ממקומו. במקרים הקשים מדובר בשבר במנגנון הנעילה בתוך הדלת.

✔️ המפתח אינו יוצא מהמנעול – הדבר יכול להיגרם בשל נזק למפתח, נזק לפינים שבתוך הצילינדר או חדירת לכלוך לתוך הצילינדר.

✔️ המפתח שבור בתוך המנעול – מה שיכול להיגרם בשל הפעלת כוח על המפתח או עקב טריקת דלת עם המפתח בפנים.

ניתן להשתמש בשמן WD-40 בהתזה עדינה ולנסות לראות אם התקלה נפתרת. במידה ולא, פנו אלינו על מנת שנשלח אליכם מנעולן שינסה לבדוק את הסיבה לבעיה ולפתור אותה במהירות וביעילות.

 

מנעולנים ברמת גן 24 שעות ביממה
מנעולנים ברמת גן 24 שעות ביממה – החלפת צילינדר, החלפת מנעולים, פורץ דלתות ועוד

 

הילד תקוע ברכב – האם נכון לשבור את חלון הרכב?

מדובר כנראה על אחד הקונפליקטים המשמעותיים ביותר בפניהם עומדים הורים שילדיהם ננעלו ברכב. סיטואציה שכזאת יכולה להתרחש בעת שישנו כשל במפתח הרכב, או במקרים בהם המפתח נשכח ברכב וכך הוא ננעל תוך שניות עוד לפני שהספיקו להוציא את הילד מהרכב.

במקרים שכאלו חשוב להפעיל שיקול דעת, כאשר מטרת העל היא להבטיח את שלומו של הילד. אם הילד מספיק גדול וניתן לתקשר איתו ולהרגיע אותו, תוך שלא מדובר על מצב המסכן את חייו כמו מזג אוויר חם מאד, כדאי לקרוא למנעולן רכב או לפורץ רכבים שיגיע במהירות לפתור את הסיטואציה. במקרים אחרים בהם אתם מגלים כי נשקפת סכנה לילדכם, כדאי לדבר עם כוחות המשטרה שינחו אתכם לגבי דרך פעולה נכונה.

צריכים מנעולן ברמת גן? רק דרך מנעולן פיקס! השאירו פרטים באתר לחזרת מנעולן אליכם או צלצלו אל המספר שמופיע באתר ותקבלו מענה מיידי.

 

רמת גן – מפה – נותנים שירות בכל רחובות העיר:

מגיעים גם לערים הבאות: מנעולנים בתל אביב, פורץ מנעולים בבני ברק, מנעולן בעיר גבעתיים

תשובות לשאלות נפוצות על שירותינו בעיר רמת גן

כן, אנחנו זמינים עבורכם 24/7 לפתיחת דלתות ורכבים ברמת גן, כמו גם להחלפת צילינדרים ועבודות מנעולנות נוספות. מוזמנים ליצור קשר ולקבל מענה מיידי.

אנו מספקים מגוון רחב של שירותי מנעולנות באזור רמת גן, ביניהם: פתיחת דלתות ורכבים, התקנת מנעולים חדשים ושידרוג קיימים, שחזור ושכפול מפתחות לרכבים, החלפת צילינדר תקול ועוד. מתחייבים לשירות מקצועי ואמין במחירים נוחים.

בקצרה: כן. אנחנו נותנים אחריות על העבודה שבמוצעת על ידנו ומחויבים לשביעות רצון הלקוחות שלנו. במידה ויש בעיה כלשהי תוכלו תמיד לפנות אלינו ולקבל מענה. 

שימו לב: אורך האחריות עשוי להשתנות בהתאם לסוג העבודה ולמוצרים שהותקנו. במידה ויש לכם שאלות לגבי האחריות המסופקת – צלצלו אלינו.