צוות מנעולני הרכב של מנעולן פיקס מבצע שכפול מפתחות לרכב מכל סוג, דגם ויצרן. השירות ניתן בפריסה ארצית וכולל הגעה עד בית הלקוח.

אחד השירותים החשובים ביותר שניתן למצוא בתחום הרכב הוא שכפול מפתח. הדבר נועד למנוע מצב בו נותרים אך ורק עם מפתח בודד שבמידה ויאבד יגרור את הצורך בהחלפת כל מנגנוני הנעילה של הרכב – בדלתות, תא המטען וכמובן בסוויץ'. מתעניינים בשירותי שכפול מפתח לרכב? מיד תבינו מתי הדבר מתבקש, כיצד הוא מתבצע ואל מי צריך לפנות.

 

שכפול מפתח לרכב בכל הארץ ✔️ מחיר אטרקטיבי ✔️ עד הבית

*  צריכים לשכפל מפתח או שלט רכב? אנו פועלים בכל אזורי הארץ ובזמינות גבוהה

* שכפול מפתח לרכבים בדרום, שפלה, תל אביב והמרכז, בשרון בחיפה ובצפון

* שירותי שכפול מפתחות לכל סוגי ודגמי הרכבים של כל יצרני הרכב

להצעת מחיר לשכפול מפתח לאוטו >>

התקשרו: 055-9706743

 

 

 

רגע! לפני שכפול מפתח רכב אולי עוד ניתן לתקן!

אם יש ברשותכם שני עותקים של מפתחות לרכב אך אחד מהם מתחיל לגלות סימני שחיקה, דעו לכם כי לפני הפנייה לאפשרות השכפול, יתכן מאוד שעדיין ניתן "להציל" את המפתח הקיים  באמצעות תיקון יעיל ומהיר, שמבוצע בו במקום על ידי מנעולן רכב מקצועי.

על מנת לבדוק את סוג התקלה, בדקו האם המפתח הבעייתי שמסרב להיכנס לסוויץ', "עושה בעיות" גם כאשר אתם מנסים לפתוח את דלתות הרכב ותא המטען. אם כך הדבר, יש לכם בעיה במפתח שאולי התעקם או שמא נסדק. תיקון מפתח לרכב במקרה הזה אמור לעלות לכם כ- 70 שקלים בממוצע.

 

אם בכל זאת צריך לשכפל מפתחות לרכב

במידה ובכל זאת צריך לשכפל את המפתח בשל בעיה חמורה יותר, מנעולן מקצועי בתחום הרכבים יוכל לטפל גם בזאת, כשיש להבדיל בין 2 סוגי מפתחות:

  • שכפול מפתח פשוט לאוטו – הכוונה היא למפתחות של רכבים ישנים יחסים. מפתחות שכאלו אינם כוללים שום אמצעי אלקטרוני, מלבד שלט שנועד לפתוח את הדלתות (וגם זה לא תמיד קיים). מחיר שכפול מפתח לרכב ישן לא אמור לעלות על 100 שקלים.
  • שכפול מפתח חכם למכונית – במרוצת השנים פותחה טכנולוגיה שימושית ויעילה ביותר בתחום אבטחת הרכבים. המפתחות עצמם לא השתנו מבחינת צורה אך בתוך הראש שלהם קיים מנגנון אלקטרוני (צ'יפ), שמזוהה על ידי רכיבים בתוך הסוויץ' ובלעדיהם הרכב לא יונע, גם כאשר הפינים של המפתח מתאימים במדויק. המנגנון האלקטרוני בתוך המפתח הוא למעשה קוד שנשלח לאותו רכיב בסוויץ' שחייב לזהות אותו. לכן, שכפול מפתחות לרכבים חדשים יותר חייב לכלול את האלמנט הפיזי של יצירת המפתח אך כמו כן גם פעולה של קידוד שבלעדיה לא ניתן יהיה להתניע את הרכב. המחיר של שכפול שכולל קידוד מפתח לרכב הינו בסביבות 300 שקלים לרכבים פשוטים ועד 500 שקלים לרכבים חדשים ומאובטחים.

 

חשוב להדגיש כי לא כל מנעולן מסוגל לבצע שכפול מפתח לרכב עם צ'יפ, קל וחומר כאשר קיים מנגנון נוסף מובנה ברכב והוא התאמה לאימובילייזר חיצוני (אותו שקע שעליו מניחים את המפתח לשחרור הנעילה).

רק מנעולן מנוסה ובעל ידע רב מסוגל לשכפל מפתח אימובילייזר, במיוחד כאשר מדובר על רכבים שידועים ברמת האבטחה המתקדמת שלהם (BMW, לקסוס, מרצדס, רנו ואחרים).

 

להלן טווחי מחירים מומלצים של שכפול מפתח לרכב:

שכפול מפתח לרכב – מחירון מנעולןטווח מחירים (לא כולל מע"מ)
תיקון מפתחות לרכב50-90 שקלים
שכפול מפתחות לרכב – ללא צ'יפ ושלט50-100 שקלים
שכפול מפתח כולל צ'יפ לרכבים ישנים250-550 שקלים
שכפול מפתח כולל צ'יפ לרכבים חדשים (משנת 2007 ואילך)עד 1000 שקלים
שכפול מפתח כולל קידוד ושלט – רכבים ישנים800-1500 שקלים
שכפול מפתח כולל קידוד ושלט – רכבים חדשיםעד 2,000 שקלים
שחזור מפתחות לרכב (כאשר המפתח האחרון הקיים נאבד)עד 2,500 שקלים

 

שכפול של מפתח ושלט גם יחד

כאן מגיע הקושי האמיתי, שכן שכפול מפתח ברכבים חדשים אינו מספיק לכשעצמו והוא כולל בדרך כלל גם את שכפול השלט, שפותח את הרכב ולעיתים אף מנטרל את האזעקה ומערכות האבטחה הנוספות של הרכב.

גם השלט, בדומה לרכיב האלקטרוני במפתח, שולח אות למחשב הרכב ורק אם הוא מזוהה, הוא יעבוד. כלומר, כאשר משכפלים שלט רכב גם כן יש צורך בקידוד. במידה ופונים למוסך, מוזמן שלט מיוחד מחו"ל (שלעיתים מהווה ממש חלק מהמפתח עצמו) והמחיר עשוי להגיע עד ל- 3,000 שקלים.

כמה עולה לשכפל מפתח ושלט לרכב חדש או ישן דרך מנעולן מקצועי? ובכן, במידה ומדובר ברכב ישן, העלות תסתכם אך ורק בסביבות 700-1000 שקלים, שכן השלטים מאוד פשוטים וניתנים לקידוד בקלות. עבור רכבים חדשים יותר המחיר עשוי להגיע עד ל- 1,800-2,500 שקלים, כתלות ברכב ורמת האבטחה שלו.

 

למה לפנות למנעולן כדי לבצע את השכפול למפתחות?

בסופו של דבר, תמיד ניתן לפנות אל המוסך ולהזמין מפתחות מקוריים או תואמים מיצרן הרכב מחו"ל. אך יש לקחת בחשבון כי הדבר ממש לא משתלם מבחינה כספית, גם ברכבים ישנים וגם בחדשים.

וזה עוד לפני שהזכרנו סוג מפתחות נוסף לרכבים בדמות כרטיסים אלקטרוניים (שכלל לא נכנסים לשום סוויץ') ושעלות השכפול שלהם אצל היצרן יקרה עוד יותר.

בשורה התחתונה,  שכפול מפתח לרכב אצל מנעולן רכב עם המלצות יעזור לכם לחסוך לא מעט כסף – עבור רכבים ישנים במינימום המחיר ועבור רכבים חדשים יותר בעלויות מופחתות ב-50% ומעלה מאשר במוסך. ככל שמפקידים להתקשר עם איש מקצוע מנוסה, כך נהנים מעבודה מהירה ומדויקת ועם כמה שפחות תקלות ובעיות בהמשך.

 

שכפול מפתח לרכב
שכפול מפתח לרכב – כל סוגי המכוניות, עד בית הלקוח במחירים נוחים – מנעולן פיקס

 

מנעולן פיקס – משכפלים מפתחות רכב במקצועיות!

אם אתם מחפשים מנעולן שמבצע שכפול מפתח לכל סוגי הרכבים: הונדה, שכפול מפתח לרכב יונדאי, טויוטה, מאזדה, פורד, סוזוקי, לשכפל מפתח לרכבי יוקרה, דייהטסו, דאצ'יה, פיג'ו, מרצדס, BMW, לקסוס, קיה, ניסאן, סקודה, סיטרואן, סיאט, סובארו, פולקסווגן, רנו, שברולט ונוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר מיידית.

זהו המקום למצוא בו שירותי שכפול מפתח לרכב בזול בהתאם לעיר המגורים שלכם. קראתם נכון – עם מנעולן פיקס תוכלו לקבל שירותי שכפול מפתחות לרכב עד הבית בפריסה ארצית מטעם מנעולנים מקצועיים ומוכחים שמחזיקים בכל האישורים הנדרשים לעבודה בתחום.