התקנת מנעול חובק לדלת – מבחר מנעולים חובקים להתקנה על כל מותגי דלתות וחלונות הזכוכית בפתיחה או בהזזה. נציגינו ישמח לספק לכם פרטים נוספים על סוגי המנעולי החובקים הזמינים במלאי ולשלוח מתקין מנעולים להתקנה מקצועית ויעילה.

מנעול חובק לדלת נועד כדי להעניק לכם תחושת ביטחון ומיגון והוא מתאים לדלתות זכוכית מסוגים שונים. זקוקים למנעול לדלת הזכוכית שלכם? אנו במנעולן פיקס מתקינים מנעול חובק לדלת זכוכית בבתים פרטיים או במשרדים, על מנת לאפשר נעילה מיטבית גם לדלתות פתיחה וגם לדלתות הזזה, העשויות מזכוכית.

כדאי להכיר את האפשרויות השונות המתאימות לצרכים האישיים שלכם ולבחור את המנעול הנכון עבור הדלת בבית או במשרד, שיאפשר שימוש נוח ופשוט אך במקביל גם יעשה את העבודה ויאפשר לכם לנעול את הדלתות בצורה הרמטית.

 

שירותי התקנה, פריצה או תיקון מנעול חובק לדלת זכוכית או חלון

✔️ מנעול חובק לדלת – מנעול חובק מרובע או מרובע כפול, מנעול חובק זכוכית אלקטרו מגנט ועוד

✔️ מנעולן 24 שעות זמין לפריצת מנעול חובק בדלת בכל אזור בישראל

✔️ מחירים נוחים, פריסה ארצית, אנשי מקצוע מעולים ושירות אישי, קשוב ואדיב

לפרטים נוספים חייגו: 055-9706744

 

מנעול חובק לדלת
התקנת מנעול חובק לדלת זכוכית או חלון

 

 

מהו מנעול חובק לדלת?

מנעול חובק לדלת יכול להתאים הן לדלתות שעשויות מזכוכית בלבד, לרבות דלתות ענקיות כמו שניתן למצוא בבתי עסק וביציאה לחצר בבתי קרקע, אך גם לדלתות המשלבות בין זכוכית לחומרים אחרים, כגון אלומיניום.

מנעולים לדלתות זכוכית צריכים לייצר מנגנון נעילה יעיל ובטיחותי, שמצד אחד יאפשר סגירה של הדלת עצמה לחלוטין ונעילה אפקטיבית שלה – ומנגד גם ישמור על חומר הגלם הרגיש והייחודי שהוא הזכוכית, ממנו עשויה הדלת עצמה. מסיבה זו, התאמת אופטימלית של המנעול אל הדלת, תשרת בצורה אופטימלית את האנשים המשתמשים בה באופן יום יומי.

 

מנעולים לדלתות זכוכית – היתרונות של התקנת מנעול חובק

מנעולים חובקים לדלתות זכוכית מתאימים גם לדלתות בגודל סטנדרטי, למשל במשרדים המחולקים לכמה משרדים קטנים יותר בעלי דלת שקופה – וגם לדלתות גדולות במיוחד, בגובה וברוחב לא רגילים.

היתרונות העיקריים של הדגמים השונים הם:

✔️ נעילה משני הכיוונים – מנעול חובק לדלת מאפשר נעילה פנימית וחיצונית, באמצעות שני בריחים המייצרים סגירה הרמטית. מנגנון ייחודי זה מייצר אקסטרה בטיחות, לדוגמה כאשר נמצאים בתוך החדר ולא מעוניינים לאפשר כניסה של אנשים מבחוץ. זהו מנעול אידיאלי לבתי עסק שבהם יש חלונות ראווה וגם לבתים פרטיים.

✔️ מנעול חובק מרובע כפול – מנעול שאינו מצריך קדיחה של הזכוכית. סוג מנעול זה, למעשה "מולבש" על דלת הזכוכית ומכאן שהוא גם רלוונטי עבור דלתות שכבר קיימות בבית או במשרד, אם מעוניינים להוסיף להן מנגנון נעילה שלא היה בהן קודם. ניתן להתקין מנעול חובק מרובע לזכוכית, בעל צילינדר סטנדרטי, שאמנם מצריך קדיחה – אך יתרונו בכך שהוא מעניק את האופציה לייצר מפתח "מסטר" ולהתקין מנעולים זהים במספר דלתות. האחידות הזו מתאימה למקומות בהם קיימות מספר דלתות בעלות עיצוב זהה.

✔️ מנעול חובק זכוכית אלקטרומגנט – מתאים לדלתות משולבות זכוכית ואלומיניום. המנעול מתחבר באמצעות מגנט למסגרת הדלת ואינו מצריך קדיחה בזכוכית עצמה.

✔️ מנעול חובק לחלון – אידיאלי להגנה על בטחונם של ילדים ולמניעת פתיחה של החלון העלולה לסכן אותם.

 

מחיר מנעול חובק זכוכית

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה מנעול חובק בדלת זכוכית כפולה, או תוהים לגבי מחיר מנעול חובק לדלת, חשוב שתדעו כי המחיר עשוי להשתנות בהתאם לסוג המנעול. הגורמים לעלויות השונות הם, בין היתר, השאלה האם יש או אין צורך לבצע פינוי, כלומר קידוח, בזכוכית עצמה – על מנת להתקין באופן מדויק את המנעול, אם הוא איננו "מולבש" על הדלת אלא יש להכניסו אל תוך חור ייעודי וכן מורכבות העבודה.

אלו הם טווחי המחירים של מנעולים מדגמים שונים:

 

מחירון מומלץ – מנעול חובק לדלת זכוכית או חלון

מנעול חובק לדלת או חלון מחיר לפי סוגמחירים מומלצים (לא כולל מע"מ והתקנה)
מחיר מנעול חובק זכוכית לדלת פתיחה (סוג פשוט)
עבור מנגנון שאינו מצריך קידוח
החל מ-170 ₪
מנעולים מתוחכמים
כוללים גם אפשרות נעילה באמצעות אלקטרומגנט / שימוש בקודן
החל מ-500 ₪
עלות מנעול חובק יחיד בדלת הזזה500 - 270 ₪
מנעול חובק לדלת הזזה / ויטרינה - כתלות בגודל הדלת וסוג המנעול870 - 210 ₪
מחיר ממוצע למנעול לחלון אלומיניום פשוטהחל מ 100 ₪ 
עלות מנעול חובק לחלון
טווח מחירים ממוצע
200 - 100 ₪
החלפת מנעול קיים בחלון585 - 200 ₪

 

למה לבחור במנעולן פיקס?

התקנת מנעול חובק לדלת או לחלון, היא הדרך שלכם להשיג הגנה עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם, או העובדים בארגון שאותו אתם מנהלים, לכן העבודה חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע המומחה בתחום המנעולנות. ישנה חשיבות גבוהה הן בהתקנה מדויקת והן ביכולת של המנעולן להעניק שירותי תיקונים במקרה הצורך כגון תיקון הדלת לפני התקנת המנעול הייעודי, על מנת שתוכלו ליהנות מתחושת בטחון מקסימלית, בשימוש במנעול החובק שרכשתם.

המנעולנים שלנו במנעולן פיקס הם בעלי ניסיון רב בהתקנה, תיקון והחלפה של מנעולים מכל הסוגים ולכן נשמח להעניק לכם שירות מעולה ומקצועי בכל הקשור למנעולים, כדי שתוכלו להרגיש בטוחים ורגועים.