שירותי מנעולן בכל אזור קרית אונו – עבודה מקצועית עם אחריות ומחירים מעולים – נסו אותנו! 

מחפשים מנעולן בקריית אונו? המנעולנים שלנו בעיר משרתים את תושבי העיר גם ברגעים פחות נעימים, אך הופכים אותם לנעימים עם שירות אדיב, מקצועי ובמחירים זולים. מנעולנים מומלצים בקרית אונו יגיעו אל כל שכונה בעיר – מגני אילן, דרך פסגת אונו ועד קיראון.

למרות שהדירוג החברתי-כלכלי של העיר הינו 8/10, עדיין אין זה אומר שלא מתבצעות פריצות בבתים ורכבים של תושבי העיר. המשמעות? לא אחת ישנה דרישה של לקוחות לשירותי פורץ מנעולים בקריית אונו המבצע פריצת דלת פלדלת לאחר ניסיון פריצה לבית או פריצה של דלת הרכב לאחר שצרור המפתחות נגנב.

 

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

 

מנעולן בקרית אונו מוכן לצאת אליכם (מחירים נוחים!)

מנעולנים מומלצים בקריית אונו 24 שעות ביממה בזמינות גבוהה

שירות מקצועי במחירים זולים עם אחריות על העבודה שלנו

פריצת אוטו נעול, דלת שלא נפתחת, כספת או החלפת צילינדר

פורץ מנעולים בקרית אונו מסביב לשעון >>

לפורץ מנעולים בקרית אונו

חייגו: 055-9706744

 

מנעולן בקרית אונו מומלץ במחיר זול
פורץ מנעולים בקרית אונו – מנעולן פיקס

 

 

שירות בכל רחבי קרית אונו: גני אילן, פסגת אונו, קיראון, רימון, עבר הירדן, רייספלד, אונו הירוקה ועוד שכונות.

 

מנעולן פיקס בקרית אונו – בין שירותינו:

✔️ המנעולים שלנו מגיעים לכל רחוב בקרית אונו לפרוץ דלת, להחליף צילינדר שבור או תקול, להתקין מנעול חכם בקרית אונו, סגר ביטחון לדלת, מנעול עליון, ידית בהלה ועוד ועוד.

✔️ מנעולני רכב קרית אונו יכולים לספק כל סוג של שירות, בין אם מדובר בפריצת רכב נעול, ניתוק קודנית, שחזור או שכפול מפתח בעיר קרית אונו והסביבה וכדומה.

✔️ הגעה מהירה לכל בית, דירה, משרד או עסק בעיר והאזור הקרוב. זמן הגעה משוער של עד 30 דקות.

✔️ מנעולנים בקרית אונו עם המלצות מידרג ואחרים. מנעולן בקרית אונו יצאת צדיק הוא חיפוש פופולרי, אבל רוצים שתדעו שגם אנחנו נותנים שירות מעולה!

 

פורץ מנעולים בקריית אונו זמין עכשיו מגיע בהתראה קצרה!

אם ישנו דבר שאנו שמים עליו את הדגש הוא מהירות ההגעה אליכם וזמינות השירות. מנעולן מקצועי לא יכול להרשות לעצמו לעבוד מספר שעות ביום, אלא שמדובר על תחום שבו הזמינות הינה קריטית. כידוע, איש לא יכול לדעת מתי דלת הרכב שלו תינעל, מתי מפתח הבית יעלם או הכספת תתקע.

על כן, אנו שמחים לעמוד לצידכם ברגעים בהם כל מבוקשכם הוא לעבור דרך דלת נעולה או כספת עיקשת. אולי לא קל למצוא שירות של הזמנת מנעולן בקרית אונו 24 שעות ביממה, אך מנעולן פיקס עומדים לצידכם בכל שעה ביום ובכל יום! החלפת מנעול דרכנו אפשרית לכל סוגי הדלתות, אנו מעניקים שירות לכל סוגי הרכבים ומתמודדים עם כל מותגי הכספות.

 

מנעולנים קרית אונו עם המלצות
מנעולנים בקרית אונו – החלפת צילינדר, פריצת דלת ועוד – מנעולן פיקס

 

איתור התקלה מבלי להגיע אליכם

למצוא פורץ מנעולים בקרית אונו תוכלו בקלות, אך האתגר הגדול הוא למצוא מנעולן אמין בקרית אונו. איך תוכלו לעשות זאת? המון פעמים חוויית השירות הראשונית שלכם תשקף בפניכם לא מעט.

אם ישנו טיפ שנוכל לתת לכם שיסייע לכם להבין האם המנעולן אמין או לא הוא באמצעות שיחת ההיכרות הראשונה בטלפון, בה אתם מנסים להסביר למנעולן מה הבעיה שבגללה אתם זקוקים לשירות שלו. חשוב לציין כי מנעולן בקרית אונו והסביבה יכול לשער מה הבעיה, אך הוא לא יכול לאתר אותה לחלוטין.

על המנעולן להגיע אליכם פיזית בכדי לאתר את סוג התקלה, לבחור את טכניקת הפריצה או ההחלפה ורק לאחר מכן להציע לכם מחיר.

לא אחת, ישנם מנעולנים שמראש "מאתרים" את התקלה החמורה ביותר אתכם בטלפון, זאת על מנת לסגור על מחיר גבוה לשירות. כל עוד הוצע לכם מחיר קבוע בטלפון ולא מחיר משוער לתקלה משוערת, דעו כי מדובר על עקיצה של איש מקצוע לא אמין.

 

מנעולן בקריית אונו - מחירון מומלץ לפי סוג עבודהטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
מנעולן דלתות בקרית אונו
לפתיחה של דלת טרוקה, נעולה, תקועה, דלת ללא נפתח וכד'
170-390 ₪
עלות פורץ מכוניות בקרית אונו
אבד המפתח לרכב? פתיחת רכב נעול מכל סוג תוך דקות
220-490 ₪
מחיר הגעת פורץ מנעולים קרית אונו
עלות עבור ביקור/הגעה של מנעולן מוסמך
149-250 ₪
פורץ כספות בקרית אונו
פריצת כספת יונדאי, וולף, yale, md וכספות נפוצות
149-450 ₪
החלפת צילינדר
צילינדר נשבר או נתקע? ניתן לבצע החלפה מהירה
170-550 ₪
פריצת דלתות פלדלת, פנדור, רב-בריח
פריצת דלתות עבות וחזקות ללא גרימת נזק לדלת
390-580 ₪

 

פורץ דלתות בקרית אונו – בדירות, בתים ומשרדים

מנעולן עם המלצות בקרית אונו הוא גם מנעולן שיכול לתת לכם לא מעט המלצות. לכן, רגע לפני שאתם קוראים לנו לטובת פריצת דלת בתוך המשרד, דעו כי ישנה סבירות שתוכלו לסיים את האירוע בעצמכם! לרוב, הדלתות המותקנות במשרד הן אותן הדלתות בדיוק, כאשר המנעול והמפתח זהים לכל הדלתות.

לא כל בעלי המשרדים מודעים לכך ובטח שלא העובדים. בהתאם לסיבה שבגללה הדלת לא נפתחת, פורץ דלתות בטלפון ידריך אתכם וכך יחסוך מכם את אי הנעימות ואת התשלום עבור השירות. במידה ואינכם מצליחים לפתוח את הדלת בכל זאת, יגיע אליכם המנעולן במהרה.

 

פורץ כספות בקריית אונו שומר על הפרטיות שלכם, גם בפריצה

מנעולן זול בקרית אונו אינו שומר רק על הכיס שלכם, אלא גם על הפרטיות שלכם. אם יש דבר שחשוב לנו בעיקר לשמור עליו הוא על הפרטיות שלכם, גם בעת שאנו פורצים עבורכם את הכספת. כספות של בתי עסק ואנשים פרטיים מכילות מסמכים סודיים, סכומי כסף גדולים ופריטים שונים.

עם פריצת הכספת, אין למנעולנים שלנו שום עניין בתכולת הכספת, אלא רק בפתיחתה. לכן, חשוב לנו שתדעו כי לאחר פריצת הכספת, מסיים המנעולן את עבודתו כאשר אתם מלווים אותו לאורך כל עבודת הפריצה.

 

החלפת צילינדר בקרית אונו אך ורק עם צילינדר בטוח!

מחיר מנעולן לא כולל רק את השירות של המנעולן, אלא גם את כל האביזרים הנדרשים לטובת השירות הטוב ביותר. כך לדוגמא, עם החלפת הצילינדר. המון פעמים במצבים בהם דלת הבית לא נפתחת או בעת שאדם קרוב אליכם תקוע מחוץ לדלת לאחר שהמפתח נתקע בתוך הדלת, הפתרון יהיה החלפת הצילינדר.

אנו מקפידים על צילינדרים ברמה הגבוהה ביותר, זאת על מנת להקשות על פורצים או גנבים – לכל מקרה שלא יהיה. ישנם צילינדרים שקשה מאד לשכפל את המפתח שלהם, בעוד ישנם צילינדרים ידידותיים יותר לגנבים. איתנו בכל אופן, אתם יכולים להיות שקטים כי אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

 

מנעולנים בקריית אונו לכל משימה

רגע לפי שכל אחד מכם ימצא עצמו תקוע מחוץ לרכב בעקבות נסיון פריצה לרכב שלא צלח, למה שלא תתקינו קודן? מנעולן רכב בקרית אונו יהיה זמין לכם במקרים בהם דלת הרכב לא נפתחת, שלט הרכב לא מגיב, בעת שהמפתח נתקע וגם בעת שהרכב עבר ניסיון פריצה שהסתיים בכך שכל מנגנון הנעילה נדפק.

דעו כי בעת שאתם מתקינים קודן ברכב, רק אתם יכולים להניע את הרכב, תוך שהקודן בעצמו משמש כגורם הרתעה נפלא שהמון פעמים מרחיק את הגנבים מראש מהרכב. בכל מקרה שלא יהיה, פורץ רכבים מומלץ ישמח לשרת אתכם, תוך הקפדה על עבודה הכי נקייה שיש במטרה להימנע מכל נזק לרכב שלכם.

 

זמינים עבורכם 24 שעות ביממה בכל רחובות העיר קרית אונו:

ערים נוספות: מנעולנים בפתח תקווה, פורץ מנעולים בסביון, שירותי מנעולן ביהוד