נעים מאד, אני טל – מנעולן רכב מוסמך שמשחזר ומשכפל מפתחות לרכבים כבר למעלה מ-15 שנה.

טל וצוות מנעולן פיקס גאים להציג: שחזור מפתחות לרכב במחירים נוחים והוגנים. גם אתם שואלים את עצמכם מה לעשות אם אבדו מפתחות לרכב? לנו יש את התשובה! אם יש דבר שאתם לא יכולים בלעדיו הוא הרכב הפרטי שלכם, ואם יש דבר נוסף שאתם ממש לא יכולים בלעדיו הרי שהוא צרור המפתחות שלכם.

כשמאבדים את המפתח לרכב, לא רק שאין אפשרות להניע את הרכב ולהתנייד ממקום למקום, אלא שבעיקר אתם חוששים ובצדק לגניבת הרכב. מנעולן פיקס שמחים להציע לכם שירות SOS של שיחזור מפתחות לרכבים בפריסה ארצית. פעולת השחזור מתבצעת על ידי מנעולן מקצועי המגיע מטעמנו, כך שאתם אינכם צריכים להעסיק עצמכם בשאלה איך לשחזר מפתח למכונית – יש מי שדואג לכם!

אנחנו משחזרים מפתחות (כמעט) לכל סוגי הרכבים בישראל במחירים נוחים והוגנים, גם במצב של אובדן כללי (ראו הסבר בהמשך הדף על ההבדל בין שכפול מפתח לשחזור).

 

שירותי שחזור מפתחות לרכב בכל הארץ עד הבית – מנעולן פיקס

* אבדו מפתחות הרכב ואתם צריכים לשחזר מפתח באופן מיידי? אנחנו כאן בשבילכם

* שחזור מפתחות למכוניות מכל הסוגים במחירים נוחים. צוות אחראי ושירות אדיב

* שיחזור מפתח לרכב בפריסה ארצית, כולל שחזור שלט, שחזור מפתח לרכב עם צ'יפ וגם במקרים שאין מפתח מקורי וצריך לשחזר ללא מפתח לאחר אובדן כללי

* שיחזור מפתח לרכבים של כל יצרני הרכב וכל הדגמים – BMW, מרצדס, אאודי, אופל, רנו, יונדאי, הונדה, דייהטסו, ניסאן, פיג'ו, סקודה, מאזדה, מיצובישי, סוזוקי, סיאט, סובארו, פיאט, פורד, קיה, שברולט ועוד

* צריכים לשחזר מפתח לאוטו? נגיע אליכם עד הבית תוך זמן קצר – שירות בכל הארץ – דרום, שפלה, תל אביב והמרכז, אזור השרון ואזור הצפון כולל חיפה והקריות

* אנחנו מבצעים שחזור מפתח לאוטו, למשאית, לאופנוע ועוד >> 

לשירות מהיר ומקצועי

צלצלו: 055-9706743

 

שחזור מפתח למרצדס
שחזור מפתח לרכב סיאט
שחזור מפתחות
שחזור מפתח לאוטו

החלפת מפתח לרכב – מה ההבדל בין שחזור לשכפול?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שרבים נוטים לשאול אותנו היא מה ההבדל בין שחזור של מפתח ובין שכפול של מפתח. אם כן, זו התשובה: עבודת השכפול מתבצעת בעת שיש לכם מפתח פיזי קיים שאתם רוצים ממנו עוד עותק נוסף.

מקרה קלאסי כזה הוא בעת שישנם בני זוג שנוהגים על אותו הרכב, כך שהם משכפלים את המפתח וכך לכל אחד מהם יש מפתח אישי. מדובר על תהליך פשוט מאד, שהפשטות שלו מביאה לכך שגם מדובר על שירות במחיר זול מאד.

מנגד, עבודה של שחזור מפתחות הינה עבודה שונה לחלוטין והיא מבוססת על הרעיון שאין עוד מפתח נוסף, כלומר לאחר אובדן כללי כשצריך לדאוג למפתח חדש – לשחזר אותו.

מאחר ועבודת השחזור מורכבת יותר ומצריכה עבודה מקצועית יותר, מעמיקה יותר ושימוש בציוד מתקדם יותר, מחיר שחזור מפתחות לרכב הינו יקר יותר בדרך כלל מאשר מחיר שכפול מפתח לרכב. יחד עם זאת, חשוב לנו לציין כי השירות הניתן דרכנו הוא שירות זול, נוח ונגיש לכל קהל הלקוחות. עוד מידע על שכפול מפתחות לרכב.

 

שחזור מפתחות לאוטו על ידי מנעולן רכב ותיק ומנוסה שמתמחה בשחזור מפתחות לרכבים – הגעה מהירה לכתובת בה אתם נמצאים. מחירים נוחים.

 

מתי יש צורך בשירות של שחזור מפתח לרכב מכל סוג?

אז גם אתם שואלים את עצמכם מתי יש צורך בשירות של שחזור? הנה התשובות:

ראשית, המקרה הקלאסי הוא כמובן אובדן של המפתחות. לעתים מדובר על אובדן ולעתים אף מדובר על גניבה ישירה מכם.

נהגים רבים המחזיקים במפתח אחד בלבד, כך שבמקרים שכאלו הם נותרים ללא כל מפתע שיכול לסייע להם. במקרים כאלו, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מנעולן הרכב ולדרוש בשירות של שחזור מפתחות לרכב לאחר אובדן.

כמו כן, לעתים מה שקורה הוא שישנו שבר במפתח הרכב שלכם, כך שלא ניתן להשמיש אותו. במקרים שכאלו, אין לכם ברירה אלא לדאוג לעבודת שחזור המתבצעת על ידי המנעולן.

שימו לב כי במקרים בהם המפתח שבור או במקרים בהם חסרים בו חלקים, אינכם צריכים לדאוג. באמצעות טכניקות ייחודיות של המנעולנים, יהיה ניתן לבצע שחזור מלא שיבטיח כי תוכלו להניע את הרכב שלכם.

 

שחזור מפתח לרכבים לאחר אובדן כללי
שחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים והמכוניות בפריסה ארצית – מנעולן פיקס

 

עם שחזור מפתחות לרכב אינכם צריכים לפנות אל היצרן

כידוע, בעת שאתם פונים אל יצרן הרכב, כל חלק הכי קטן עולה לכם המון כסף. בעת שישנו כשל או ליקוי במפתח או בשלט שלכם, או במקרים בהם הם פשוט אבדו לכם, אתם עתידים לשלם לא מעט.

זאת עוד מבלי שדובר על הזמן הרב שאתם צריכים להמתין עד שיסופקו לכם המפתח או השלט. בעבודה עם מנעולן רכב אתם זוכים לשירות מיידי הפועל עבורכם כ-24/7, כאשר השירות ניתן בפריסה ארצית.

המשמעות היא שאין כל חשיבות למקום בו נתקעתם או גיליתם שהמפתח אבד לכם – אתם מדברים איתנו ואנחנו פשוט מגיעים אליכם תוך זמן קצר לבצע שחזור שלט לרכב, מפתח חכם או רגיל.

 

מחיר שחזור מפתחות לרכב ואיך הוא נקבע?

לכל רכב ישנו מפתח אחר, מנעול אחר ומנגנון אחר, כך שצריך לקחת בחשבון את כל הפרמטרים לפני שמעניקים לכם מחיר. כבר בשיחת ההיכרות בעת שתתארו לנו את המצב, נוכל לתת לכם מחיר משוער בהתאם לכל המאפיינים השונים.

הרבה אנשים מחפשים שחזור מפתח לרכב במחיר הכי זול – כדאי לזכור שבמקרים רבים מה שזול מדי הוא כנראה לא מספיק איכותי ואתם עלולים לשלם על כך ביוקר בהמשך. 

אנחנו לגמרי בעד מחירים נוחים (מאד) והוגנים, ותמיד דבקים במחירון זול והוגן כך שאינכם צריכים לחשוש ממחירים גבוהים וחסרי פרופורציה.

כן חשוב לדעת, כי ככל שעבודת השחזור תהיה מורכבת יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. כאמור, מחיר שחזור מפתח לרכב משתנה בהתאם ליצרן, לדגם, לשנת הייצור ועוד, אך הנה טבלת מחירים שתעזור לכם לקבל מושג ראשוני.

 

כמה עולה שחזור מפתח לרכב?

מחירי שחזור מפתחות לרכבים לפי סוג/דגםטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
הזמנת מנעולן רכב לשחזור מפתחות שאבדו120-470 ₪
עלות שחזור מפתח של רכב יוקרה שאבד1000-2450 ₪
כמה עולה שכפול מפתח לרכב יוקרה (כשקיים המקור)650-1950 ₪
מחיר שכפול מפתח חלופי לרכב (לא כרטיס מקורי)150-1360 ₪
שחזור מפתח לרכב שיוצר עד שנת 1994340-950 ₪
שחזור מפתח לרכב שיוצר בין השנים 1995-2001480-1000 ₪
שחזור מפתחות לרכבים שיוצרו בין השנים 2002-2008780-2100 ₪
שחזור מפתחות למכוניות שיוצרו שיוצר בין השנים 2009-2018980-2400 ₪
שכפול מפתחות לרכב (מחירים משתנים לפי שנת הייצור)150-1900 ₪
שחזור מפתח לרכב בתל אביב והמרכז350-1500 ₪
עלות שחזור מפתח לרכב בחיפה והקריות350-1500 ₪
שחזור מפתח לרכב בנתניה, כפר סבא, רעננה ואזור השרון350-1500 ₪
כמה עולה שכפול מפתח עם צ'יפ150-470 ₪
מחירי שחזור מפתח לאופנוע או לקטנוע350-750 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הערב20-40 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הלילה60-90 ₪

אנחנו משחזרים מפתח לרכב, אוטו או מכונית בכל רחבי הארץ, כולל כמובן שחזור מפתחות לאחר אובדן כללי. 

שחזור מפתח לרכב בחיפה, הקריות והסביבה הצפונית – מחדרה עד מטולה וביישובים הבאים: חריש, חיפה, קרית אתא, קרית ים, קרית ביאליק, קרית מוצקין, נהריה, עכו, כרמיאל, צפת, טבריה, עפולה, נצרת, יקנעם, קרית שמונה, מגדל העמק, בית שאן ועוד.

שחזור מפתח לרכב בתל אביב ואזור המרכז – הגעה לכל יישובי מרכז הארץ כדי לשחזר מפתח לרכב, ביניהם: רמת גן, חולון, הרצליה, גבעתיים, נס ציונה, ראשון לציון, יהוד, קרית אונו, פתח תקווה, בת ים, גבעת שמואל, גני תקווה ונוספים.

מספקים שירותי שיחזור מפתח לרכבים גם באזורי השרון והשפלה – כפר סבא, רעננה, נתניה, יבנה, אשדוד, באר יעקב, אשקלון, רחובות וכדומה.

 

למה לשחזר מפתח לרכב עם מנעולן פיקס?

מה עושים כאשר אבד מפתח לאוטו? פשוט מדברים איתנו! אנחנו מומחים במלאכת שחזור מפתחות ומיישמים את העבודה במהירות – כך שתוכלו להניע את הרכב שלכם ולצאת לדרך. נסיעה טובה!

 

לקריאה נוספת: איך פורצים רכב

שחזור ושכפול מפתחות לפי סוג רכב