פריצה של דלת טרוקה

ישנה סבירות גבוהה שגם אתם זוכרים את אותו רגע בו הדלת נטרקה, שמעתם בום גדול ומאותה השניה לא הצלחתם לפתוח את הדלת. לעתים, מספיק משב רוח קליל בחלל על מנת לטרוק את הדלת, כאשר התוצאה הינה דלת טרוקה לא נפתחת.

אז אולי לא ניתן למזער לגמרי את טריקת הדלתות, אך בהחלט ניתן לומר לכם מה לעשות בפעם הבאה שזה קורה: לדבר איתנו. המנעולנים של מנעולן פיקס מומחים בשירות של פריצת דלת פנים, ואנו שמחים להציע לכם מחיר פריצת דלת טרוקה הכי נוח והוגן שתקבלו!

 

הדלת טרוקה ולא נפתחת? המנעולנים שלנו מיד מגיעים!

* דלת טרוקה שאינה נפתחת היא מטרד לא קטן שדורש במקרים רבים התערבות של מנעולן

* אנו עובדים אך ורק עם פורצי דלתות אמינים ובעלי ניסיון שיגיעו במהרה לפריצת הדלת

פריצת דלת טרוקה במחיר זול – פעילות בכל אזורי הארץ ושירות אדיב

להתקשרות מהירה טלפנו: 055-9706744

 

פריצת דלת טרוקה שלא נפתחת
פריצת דלת טרוקה 24 שעות ביממה – מנעולן פיקס

 

 

אז מהי בעצם דלת טרוקה?

מדובר על דלתות שיש להן ידית קבועה. המשמעות היא שלא ניתן לפתוח את הדלתות מהצד החיצוני שלהן, כאשר המון פעמים בוחרים בדלתות שכאלו על מנת ליהנות מבטיחות גבוהה יותר – זאת מאחר ובאופן זה מקשים על גנבים המנסים לפתוח את הדלת.

המבנה של דלתות כאלו הוא שהן לא נעולות, אלא שהן סגורות באמצעות לשונית הצילינידר. דלתות אלו מותקנות כיום בדרך כלל בקרב אנשים פרטים, אך גם במוסדות ממשלתיים, בתי ספר, משרדים ובתי עסק המעוניינים למנוע כל מקרה של פתיחת הדלת מחלקה החיצוני.

לצד היתרון של הדלת, בעת שהיא נטרקת ואתם ללא מפתח, לא תוכלו להיכנס אל החלל ותישארו "תקועים" בחוץ. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה ונשמח לפתור את הבעיה ולפרוץ עבורכם את הדלת שנטרקה.

 

האם אפשר לפרוץ דלת טרוקה לבד?

כשדלת שיש לה ידית פתיחה רק מצד אחד נטרקת ולכם אין מפתח, אתם עלולים למצוא את עצמכם תקועים ללא יכולת להיכנס לבית, למשרד או אפילו להישאר חסרי אונים מחוץ לאחד החדרים בתוך הבית, אם מדובר בדלת פנימית.

מצד אחד, לא ניתן לפתוח את הדלת, אך מצד שני היא למעשה לא נעולה אלא רק נטרקה, לכן גם אם אתם לא צריכים להיכנס באותו הרגע – חשוב שתמצאו פתרון ובמהירות.

ניתן לעשות זאת לבד, אבל חשוב להדגיש שרק בחלק קטן מהמקרים זה אפשרי וזה תלוי בכמה גורמים:

#1 סוג הדלת – דלתות קלות לרוב יהיו פשוטות יותר לפתיחה, כאשר הן נטרקות.

#2 סוג מנגנון הנעילה – צילינדרים מסוימים לא יאפשרו פתיחה לאחר טריקה, ללא התערבות של מכשור מקצועני.

#3 עוצמת הטריקה – כאשר דלתות מסוימות נטרקות בחוזקה, למשל בשל רוח פרצים עוצמתית במיוחד, או בגלל אדם שעזב את החדר וטרק את הדלת "בכל הכוח", לעתים עלול להיגרם נזק מסוים למערכת הנעילה, במיוחד אם היא אינה איכותית. תזוזות ולו הקלות ביותר של המנגנון הזה, עלול לגרום לדלת להיטרק באופן שרק מנעולן יוכל לפתור.

מה אפשר לעשות כדי לפרוץ דלת טרוקה באופן עצמאי? רוב האנשים עלולים להשתמש בשיטת "כרטיס האשראי" שמעבירים בסדק בין הדלת למשקוף, פעולה שאמורה לדחוף את הלשונית של המנעול הצידה ולאפשר את פתיחת הדלת.

כדאי להימנע מהשיטה הזו משתי סיבות:

ראשית, אתם עלולים להפיל את הכרטיס שלכם לתור החדר או הבית שאתם לא מצליחים להיכנס אליו ושנית – אתם עלולים לשבור את כרטיס האשראי. זוהי שיטה שעשויה להיות יעילה רק כאשר היא נעשית על ידי אדם מנוסה מאוד שיודע מה לעשות עם חתיכת הפלסטיק הזאת, בצורה עדינה ובמיומנות רבה.

המסקנה היא שאם נתקעתם עם דלת טרוקה, הדבר היעיל ביותר שיביא לפתרון התקלה במהירות הרבה ביותר, היא לקרוא למנעולן מקצועי.

 

פריצת דלת שנטרקה
פריצת דלת טרוקה מכל הסוגים במהירות ומקצועיות!

 

מתי יש צורך בשירות של פריצת דלת טרוקה?

בישראל כיום מותקנות דלתות המופעלות על ידי שני מנגנונים שונים:

המנגנון הראשון הוא של ידית חופשית, כאשר את הידית החופשית ניתן לפתוח גם מחלקה החיצוני.

המנגנון השני הוא של הידית הקבועה שאותה לא ניתן לפתוח מבחוץ, אלא רק באמצעות המפתח. לכן, שירות פתיחת הדלת יענה על הצורך שלכם במקרה בו שכחתם את המפתח שלכם, במקרה בו אבד לכם המפתח ובמקרה בו הדלת נתקעה בעקבות סיבות אחרות כמו תקיעה המפתח בתוך המנגנון.

 

איך פורצים דלת טרוקה – שיטות נפוצות של מנעולנים

כשאתם מזמינים מנעולן הביתה לאחר שהדלת שלכם נטרקה, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהבעיה תיפתר בכל מקרה, בתוך דקות ספורות מרגע ההגעה של המנעולן לביתכם.

הסיבה היא פשוטה: המנעולן תמיד יתאים את שיטת פתיחת הדלת לצורך בשטח ויאבחן בקלות באיזו דרך כדאי לו להשתמש, על מנת לפתוח את הדלת.

לעתים יהיה די בשימוש בכלי פלסטיק דק, על מנת להזיז את הלשונית של המנעול בצורה שתאפשר את פתיחת הדלת (אביזר שהשימוש בו דומה, עקרונית, ל"שיטת כרטיס האשראי") אבל במקרים של טריקה עוצמתית במיוחד של הדלת שגרמה לנזק, או בדלת טרוקה שיש לה גם מנגנון נעילה מורכב, יהיה צורך בפירוק של המנגנון על מנת להצליח לפתוח את הדלת.

ברוב המקרים ניתן יהיה להרכיב מחדש את מערכת הנעילה לאחר הפתיחה, אבל במצבים מסוימים לא יהיה מנוס מהחלפת הצילינדר.

 

פריצת דלת טרוקה
פורץ דלתות זמין בפריסה ארצית מגיע מהר 24/7 – מנעולן פיקס

 

מנעולן לפתיחת דלת טרוקה – מחירים

אז כמה עולה פריצת דלת טרוקה? על מנת להעניק לכם את המחיר המדויק, עלינו להכיר את סביבת העבודה, עד כמה העבודה מורכבת ומה סוג הדלת. אומנם לא נוכל להתחייב כעת על מחיר מדויק, אך בהחלט נוכל להתחייב על מחיר נוח לכל כיס! אנו מאמינים כי שירות של פתיחת דלת טרוקה אמורה להיות נגיש לכל הקהלים, ולכן אנו מקפידים על מחירון הוגן.

 

כמה עולה לפרוץ דלת טרוקה - מחיר משוערטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
מחיר פריצת מנעול של דלת טרוקה169-500 ₪
כמה עולה ביקור מנעולן דלתות לפריצת דלת טרוקה שלא נפתחת169-500 ₪
עלות החלפת צילינדר טרוקה שנפרצה240-500 ₪

 

השאלה שצריכה להנחות אתכם אינה איך פותחים דלת טרוקה במקרה והיא נטרקה, אלא האם אכן כדאי להסתכן בדלת טרוקה. התשובה היא כן. למרות שדלתות אלו מגלמות בתוכן חיסרון קטן והוא הנטייה שלהן להיטרק, עדיין מדובר על דלת בטיחותית המתאימה בעיקר לקהל בני הגיל השלישי שלא אחת שוכחים לנעול את הדלת.

את התשובה לשאלה איך לפתוח דלת שנטרקה השאירו לנו – אתם תדאגו לעצמכם לסביבה בטוחה עם דלת הממנפת את תחושת הביטחון שלכם.