התקנת קודן לדלת כניסה לדירה, לבניין או לבית פרטי – מחירים נוחים והוגנים, שירות בפריסה ארצית!

מעוניינים לשדרג את השער החשמלי לקודן?המנעולנים של מנעולן פיקס ישמחו להגיע לכל יעד בארץ לבצע התקנה או לתקן קודם קיים. אנו מתחייבים על שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ולמחיר משתלם!

בבנייני מגורים, בנייני משרדים ואף בבתים פרטיים רבים, ניתן למצוא בימינו קודן לדלת או שער חשמלי לשם שדרוג אמצעי האבטחה של המתחם. בחברת מנעולן פיקס מתמחים בהתקנה של אמצעים שכאלה ומבצעים זאת במקצועיות ובמחירים משתלמים ביותר.

מה זה קודן לדלת/לשער, כיצד מתקינים קודן לדלת/לשער, כמה עולה להתקין קודן לדלת/לשער והאם הדבר באמת כל כך כדאי? את כל התשובות תקבלו מיד.

 

קודן לדלת כניסה – מכירה, התקנה או תיקון (כל הארץ)

✔️ מנעולן פיקס ישלח אליכם מנעולן מנוסה להתקנה או תיקון של כל סוגי הקודנים

✔️ זמינות בכל הארץ להתקנה של קודן לדלת כניסה או שער במחיר משתלם ונוח

✔️ קודן לשער כניסה, לדלת כניסה לבניין, דירה או בית פרטי במחירים מיוחדים >>

לפרטים התקשרו: 055-9706744

 

התקנה, תיקון או החלפה של קודן לדלת כניסה או שער חשמלי
קודן לדלת כניסה – התקנה ומכירה במחירים נוחים – כל הארץ – מנעולן פיקס

 

 

קודן לדלת או לשער חשמלי – למה הכוונה?

כשמדברים על קודן, מתכוונים למעין מכשיר שמתוקן על גבי דלתות ושערים, שמאפשר כניסה רק עבור מי שיודע את הקוד הסודי שקודד מראש. הקודן משמש כשדרוג לאמצעי הנעילה והפתיחה הסטנדרטיים של הדלת או השער, מה שמונע כניסה למי שאינו מורשה לכך.

מי שאין ברשותו את הקוד, לא יוכל לתפעל את הקודן ולגרום לפתיחת הדלת או השער של המתחם המדובר. איך עובד קודן חשמלי? ובכן, הקודן עצמו מגיע בצורה של קופסה אלקטרונית שאותה ניתן לקודד ולקבוע את הקוד הסודי שיביא לפתיחת הדלת ללא צורך במפתחות.

כאשר מוקלד קוד שגוי, הדלת לא תיפתח ותישאר נעולה. כאשר כן מוקלד קוד נכון, הקודן מעביר זרם חשמלי שמביא לשחרור הנעילה של הדלת ופתיחתה.

 

משמעות הדבר היא כי הקודן אינו יכול לעבוד עם מנעולים רגילים אלא רק עם מנעולים שפועלים על ידי חשמל, קרי, מנעול חשמלי או מנעול מגנטי. במנעולים חשמליים, הקלדת קוד נכון בקודן מביאה להפעלת המנוע שמכניס את הלשונית לתוך גוף הדלת כך שמנגנון הנעילה משתחרר.

במידה ומדובר במנגנון מגנטי, הקלדת קוד נכון גורמת להיפוך המטען המגנטי בחלק שבתוך המשקוף ולשחרור הנעילה של הדלת.

                         

מהם היתרונות של התקנת קודן בדלת כניסה לבניין או בשער?

יתרונות התקנת קודן לדלת או לשער חשמלי הינם הרבה מעבר לשיפור רמת האבטחה של המתחם. קודנים הופכים את החיים להרבה יותר נוחים מבחינת המורשים להיכנס למתחם, שכן אין צורך להיסחב עם מפתחות פיזיים שעלולים להישכח או להיאבד.

בנוסף, קודנים שומרים על מנגנוני הנעילה של הדלתות במצב תקין שכן הם נפתחים ונסגרים ללא צורך במגע יד אדם והסיכוי לשימוש אגרסיבי מידי או שימוש לא נכון במפתחות נעלם. גם ניהול הרשאות הכניסה מבוצע בצורה פשוטה כך שהגמישות לשינויים מהווה יתרון נוסף.

 

סוגי קודנים לדלתות כניסה ושערים

ניתן למצוא מספר סוגי קודנים לדלת ולשער וחשוב להכיר את ההבדלים ביניהם על מנת לבצע בחירה נכונה. למשל, ישנם הבדלים מבחינת סוג הקוד שניתן ליישם בקודן. ישנם קודנים שלא מחייבים בחירת קוד עם ספרות ואותיות, אלא כאלה שניתנים לתפעול באמצעות צ'יפ, כרטיס מגנטי, טביעה ביומטרית (עין או אצבע), שימוש באפליקציה ועוד.

בנוסף ניתן למצוא קודנים שמגיעים גם עם אפשרויות נוספות שעוזרות בזיהוי הנכנסים למתחם. למשל, ניתן להתקין קודן לשער חיצוני עם או בלי מצלמה, קודן לבית פרטי עם מצלמת עינית, קודן עם או ללא חיבור לאינטרקום ועוד. קיים גם הבדל בין קודן לדלת פנים לבין קודן לדלת חוץ או שער חשמלי מבחינת החומרים ממנו הוא עשוי, וזאת לשם השגת עמידות למים, חום ולחות.

 

כיצד מתבצעת התקנת הקודן בדלת של דירה, בניין או בית פרטי?

לא קיים הבדל מהותי בין התקנת קודן לדלת כניסה לבין התקנת קודן לשער חשמלי. בשני המקרים התהליך אורך בין שעה ל- 4 שעות, כתלות במורכבות העבודה, התשתית הקיימת והאם כבר קיים מנגנון נעילה מתאים (חשמלי או מגנטי). להלן שלבי ההתקנה השונים:

✔️ הכנת תשתית החשמל – הקודן עצמו ניזון חשמלית מחיווט שמגיע אליו מחלקו האחורי. מנעולן מקצועי יודע כיצד לבצע את החיווט בצורה מקצועית ולהעביר את הכבל החשמלי בתוך הקיר או בתוך צינור ייעודי. בסיום התהליך הוא מאבטח את החיווט ודואג גם למראה אסתטי של האזור.

✔️ התקנת הקודן – לאחר הכנת תשתית החשמל מגיע השלב של התקנת הקודן, כאשר קיימים שני סוגי התקנות. האפשרות הראשונה היא התקנה של הקודן על גבי הדלת או השער או הקירות הסמוכים. האפשרות השנייה היא התקנה בתוך גומחה ייעודית, כאשר לשם כך יש לחצוב בקיר או לנסר פתח מתאים בשער. כמובן שקודן מובנה בגומחה מאובטח יותר מאשר קודן שמותקן על גבי קירות, דלתות ושערים.

✔️ חיבור הקודן למנגנון הנעילה וקידודלאחר ההתקנה על המנעולן לחבר את הקודן עם מנגנון הנעילה החשמלי, לבצע קידוד ראשוני ובדיקות תפקוד. במהלך הבדיקה יש לוודא כי הקודן עובד בסנכרון מלא עם שאר המערכות שקשורות בנעילת הדלתות והשערים במתחם. הדבר חשוב במיוחד כאשר מתקינים גם קודן לדלת אש או דלת חירום שנמצאת במתחם.

המנעולנים של חברת מנעולן פיקס מסוגלים לבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר ובכל סוגי הדלתות והשערים, בין אם מדובר על התקנת קודן לדלת רב בריח, התקנת קודן לדלת פלדלת, התקנת קודן לשער חיצוני של בית פרטי, מקום עבודה או התקנת קודן לדלת כניסה לבניין.

 

תקלות נפוצות בקודנים לדלת

קודנים עוברים שימוש תכוף בכל יום, במיוחד במבני מגורים משותפים ומקומות עבודה, כך שתקלות עשויות להתרחש מעת לעת. נקודת האור – אלו לרוב תקלות פשוטות ביותר שקלות לתיקון. להלן מספר תקלות נפוצות בקודן לדלת או לשער, שיחייבו אתכם להזמין מנעולן:

✔️ בעיות מבניות – דוגמת לחצנים שיצאו ממקומם או נזק לגוף הקודן בעקבות חבלה. התיקון במקרה זה מאוד פשוט, ניתן להשיג חלקי חילוף ואין צורך בהכרח להחליף את כל המוצר בשלמותו.

✔️ בעיות חשמליות – בין אם בעקבות התקנה לא נכונה או קצר שנוצר בעקבות חשיפה של החוט למים. בעיה חשמלית עשויה להתבטא בחוסר פעילות של הקודן או חיווי לא נכון שמראה כי הדלת נפתחת למרות שהיא לא. בעיות אלו נחשבות לחמורות יותר וברוב המקרים הן מחייבות את החלפת קודן בעלויות של כמה מאות שקלים.

✔️ בעיות אחרות – למשל, קודן שאינו מזהה כרטיסים מגנטיים או קורא ביומטרי שהתקלקל. גם במקרים הללו מנעולן מקצועי ידע לטפל.

לא משנה מהי הבעיה שצצה בקודן שלכם, במנעולן פיקס ידעו לטפל בה בצורה המקצועית ביותר, 24 שעות  ביממה, 7 ימים בשבוע ובמחירים הוגנים ונוחים.

 

מחיר קודן לדלת או לשער – כמה עולה?

העלות הבסיסית של קודנים הינה נמוכה מאוד:

סוג הקודןטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
קודן בסיסי (לחצנים)החל מ-300 ₪
קודן קורא טביעת אצבע כולל לחיציםהחל מ-500 ₪
קודן עמיד במים, לחות וחוםהחל מ-500 ₪
קודנים משולבים (לחיצים, כרטיסים מגנטיים, צ'יפ וכו')החל מ- 750 ₪

על מחירי הרכישה יש להוסיף כמובן את עלויות ההתקנה. מחיר התקנת קודן תלוי בעיקר במורכבות העבודה והאם מדובר בקודן לבית פרטי או מבנה מגורים משותף (הכרוך במורכבות גדולה יותר).

 

טווח מחירים של קודן לדלת כניסה כולל התקנה:

סוג העבודהטווח מחירי התקנה
בית פרטי2,000 - 1,000 ₪
בניין מגורים משותף5,500 - 3,000 ₪
מערכות משוכללות (חיבור לאינטרקום, טלפון או מצלמה)החל מ-3,000 ₪

* למחירים אלו יש להוסיף את העלויות של התקנת מנגנוני נעילה חשמליים או מגנטיים במידה ואינם קיימים, וגם יש לקחת בחשבון כי מחיר קודן לשער כניסה עשוי להיות גבוה יותר מקודן לדלת כניסה, מאחר ובדרך כלל יש צורך בתוספת תשלום על הכנת תשתית החשמל שלעיתים רבות אינה קיימת.

 

מנעולן פיקס לשירותכם תמיד

המנעולנים המקצועיים של מנעולן פיקס מתמחים בהתקנה ותיקון של כל סוגי הקודנים הקיימים בשוק. המנעולנים שלנו עומדים בדרישות המקצועיות הגבוהות ביותר ומחזיקים כמובן בכל האישורים הנדרשים למתן שירותים בתחום המנעולנות. נשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב 24 שעות ביממה, בכל רחבי הארץ.