החלפה של צילינדר בדלת שריונית חסם מבוססת על טכניקה ייחודית הרלוונטית רק לדלתות אלו. בעוד ישנן דלתות החולקות את אותו המנגנון, דלת השריונית מאופיינת במנגנון הייחודי רק לה.

על כן, חשוב להבטיח מראש כי המנעולן שעתיד להגיע אליכם מכיר את מבנה המנגנון של הדלת.

הדלתות של שריונית חסם הן בעלות מוניטין רב וקהל של לקוחות מרוצים. כמו בכל דלת, גם לעתים הצילינידר של הדלת מגיע לשחיקה מהירה, בלאי או שיש בו תקלה. במקרים אלו, החלפת צילינדר שריונית חסם על ידי מנעולן מוסמך היא בדיוק מה שאתם צריכים.

 

מנעולן לביצוע החלפת צילינדר בדלת שריונית חסם בכל חלקי הארץ!

* החלפת צילינדרים בדלתות שריונית חסם ע"י מנעולנים מקצועיים במחירים נוחים

* שירות אדיב ופעילות בפריסה ארצית מלאה מדרום ועד צפון – צרו קשר למידע נוסף

* צריכים להחליף צילינדר שריונית חסם בדלת? אנחנו בדרך…

לתיאום החלפת צילינדר שריונית חסם צלצלו: 055-9706744

 

החלפת צילינדר שריונית חסם
החלפת צילינדר שריונית חסם בפריסה ארצית – מנעולן פיקס

 

צילינדר שריונית חסם תקול?

כל עוד אתם נכנסים ויוצאים מהדלת ללא כל בעיה, סביר כי לא תחשבו כלל על האפשרות של החלפת מנגון בדלת שריונית חסם. עם זאת, לעתים אתם יכולים למצוא עצמכם במצב בו אתם נאבקים עם המפתח ועם הדלת: המפתח תקוע ואתם לא מצליחים להשלים סיבוב שלם. התוצאה היא כאמור אי יכולת לפתוח את הדלת כשאתם מחוץ לבית, או לחילופין לנעול אותה עם רצונכם לצאת מהבית.

שימו לב! הכנסה והוצאה אינטנסיבית של המפתח מהדלת, רק יכולה לגרום לפגיעה משמעותית יותר במנגנון כולו. לכן, ההמלצה היא להניח לדלת, להזמין מנעולן שיאבחן ויאפיין את הבעיה, ובמקרה הנדרש גם ימליץ לכם על החלפה של הצילינדר.

 

החלפה של צילינדר לדלתות שריונית חסם עם מדריך אינטרנטי – כדאי?

בסופו של דבר, כל עוד תצפו בסרטון המפרט את כל השלבים הנדרשים של החלפת הצילינדר, ישנה סבירות גבוהה כי תצליחו להחליף אותו. השאלה הגדולה היא האם אכן כדאי לכם להשקיע את זמנכם ולהמר על טיב ההחלפה. התשובה? לא ממש.

בשונה מדלתות אחרות שעוד היה ניתן לחשוב על החלפה עצמאית שלכם את הצילינדר, דלת השריונית חסם היא דלת שונה.

מדובר על דלתות מאד מורכבות וחכמות, ועל כן גם התיקונים השונים בהן, לרבות החלפת הצילינדר, דורשים במנעולן מוסמך, מקצועי ובעל ניסיון רב. קחו תמיד בחשבון את הסיכון כי החלפה עצמאית שלכם תרחיב את מנעד הנזק במקום לפתור בעיה נקודתית. לכן, מחיר החלפת צילינדר בדלת שריונית חסם הוא מחיר שאכן ראוי לשלם, וכך ליהנות מראש שקט.

 

מדוע כדאי להחליף צילינדר שריונית לאחר אירוע פריצה?

שירות של החלפת מנעולי שריונית חסם בכל הארץ מאפשר לכם ליהנות מהחלפה מקצועית – לא משנה היכן אתם גרים או עובדים. דלתות שריונית חסם מותקנות גם בעסקים וגם בבתים פרטיים, כאשר גם דלתות אלו, למרות המוניטין הרב שלהן כדלתות חזקות, סובלות מנסיונות פריצה. השיטות המתוחכמות של הפורצים לא תמיד מספיקות בכדי להיכנס אל השטח הפרטי שלכם, אך הן בהחלט מספיקות בכדי לדפוק את מנגנון הדלת.

התוצאה היא חוסר היכולת שלכם להכניס את המפתח, להשלים סיבוב בתוך הדלת וכדומה. לכן, לאחר כל אירוע חירום שכזה, דאגו לתאם עם מנעולן שידאג להחליף את הצילינדר.

 

עלות החלפת צילינדר בדלת שריונית חסם? מחירים

כמה תצטרכו לשלם על החלפת הצילינדר? המחיר משתנה בין מנעולן למנעולן, כאשר ישנם פרמטרים המשפיעים על המחיר הסופי שיינתן לכם: הניסיון של המנעולן, אזור השירות, שעת השירות ומורכבות ההחלפה. עם זאת, ישנם מחירים ממוצעים שראוי שכל מנעולן ייצמד אליהם.

המחיר המומלץ הוא בין 250 שקלים ל-450 שקלים.

לצד תיאום הציפיות בכל הקשור למחיר, חשוב לבדוק מבעוד מועד כי המנעולן שמגיע אליכם הוא מנעולן מוסמך. הדרך שלכם לדעת זאת היא עם דרישה ממנו להגיע עם תעודה המעידה על הכשרתו ועל פעילות חוקית. מנעולן שלא יציג בפניכם את התעודה יכול להיות מתחזה במקרה הגרוע, או במקרה הפחות גרוע – חובבן ולא איש מקצוע.