המון פעמים כשחושבים על שירות פריצה של דלתות, חושבים בעיקר על דלת הכניסה. הסיבה? לרוב מדובר על דלת מאסיבית שיש לה מנעול מאסיבי, כך שהסבירות כי דלת זו תזדקק לשירות פריצה כביכול גבוהה יותר.

בפועל, אנו מקבלים לא מעט פניות של לקוחות המעוניינים בשירות של פריצת דלת פנים במשרד או בבית. ההמלצה החד משמעית שלנו היא לא לנסות ולפרוץ את הדלת לבד, אלא להסתייע בפורץ מקצועי שיבצע את העבודה במינימום זמן ונזק.

 

פריצת דלתות פנים בכל חלקי הארץ – זמינות גבוהה!

✔️ פריצת דלת פנימית נעולה במהירות ע"י מנעולנים מוסמכים הפועלים בפריסה ארצית

✔️ פורץ דלתות פנים מורשה במחירים נוחים – אנחנו פורצים דלתות פנים מכל סוג!

✔️ פתיחת דלת פנים מעץ או ממתכת, דלת רב-בריחית או דלת ממ"ד בתוך הבית או הדירה

לעוד מידע חייגו: 055-9706744

 

פורץ דלת פנים
חברת מנעולן פיקס מספקת שירותי פריצת דלתות פנים ע”י מנעולן מורשה ומוסמך.

 

מתי תצטרכו שירות של פריצת מנעול של דלת פנימית?

דלת פנים יכולה להינעל גם בבית וגם במשרד. במידה רבה, אין כל חשיבות למיקום בו נמצאת הדלת, שכן הסיבות נותרות זהות. אם כן, מתי תזדדקו לשירות שכזה? ראשית, ישנם מקרים בהם הדלת ננעלת בגלל מנעול שהתקלקל. הסבירות הגבוהה ביותר היא למנעולים ישנים שהגיעו למצב של שחיקה או בלאי, כך שהם תוקעים את הדלת.

בנוסף, לא אחת המפתח לדלת נאבד. במרבית הבתים, ישנם מפתחות נוספים לחדרים, ודווקא במשרדים המפתחות שונים במטרה לשמור על פרטיות העובדים. אם גם המפתח של דלת הפנים שלכם במשרד אבד, דעו כי תוכלו לדבר איתנו ואנו נמצא את השיטה הטובה ביותר איך לפרוץ דלת פנים.

 

פריצת דלת פנימית גם לאורך יום העבודה במשרד

כידוע, עבודה של פריצה לדלת אינה עבודה שניתן לדחות אותה לסוף היום. הגעתם אל המשרד בבוקר וגיליתם כי דלת המשרד נעולה? מנעולן דלתות פנים מגיע אליכם בהתראה קצרה!

חשוב לנו מאד לציין כי עבודת הפריצה המתבצעת מטעמנו הינה עבודה איכותית ומדוייקת, המבוססת על מגוון רחב של טכניקות בהתאם לסוג הדלת והסיבה שבגללה צריך לפרוץ את הדלת. כמו כן, במקרים בהם מדובר על משרדים עם עובדים נוספים, דעו כי העבודה של הפורצים שלנו הינה שקטה, כך שהיא לא פוגעת בשגרת יום העבודה של יתר העובדים.

 

מנעולן פורץ דלתות פנים
פריצת דלת פנים במהירות תוך מספר דקות – מנעולן פיקס

 

ישנם מקרים בהם ניתן לפרוץ את הדלת לבד?

לא אחת, פורץ דלתות פנים בזול ינסה להדריך אתכם דרך הטלפון. אם לדוגמא ישנה דלת שצריך לכאורה לפרוץ בבית שלכם, דעו כי לעתים תוכל לפרוץ את הדלת לבד – או ליתר דיוק: לפתוח אותה.

במקרים בהם מדובר על דלתות זהות בכל הבית, כאשר לרוב אלו דלתות עץ, דעו כי המפתח המתאים לדלת אותה אתם רוצים לפרוץ הינו המפתח שיש לכל הדלתות האחרות. לכן, במידה וסיבת הפריצה היא אובדן מפתח הדלת, כדאי לבדוק תחילה אם יש ברושתכם מפתח רזרבה.

 

כמה עולה לפרוץ דלתות פנים? מחירים

פריצת דלת פנימית בזול מוצעת לכם מטעמנו 24/7! השירות שלנו ניתן בפריסה ארצית במתכונת של 24 שעות ביממה. אנו גאים להציע לקהל לקוחותינו מחיר פריצת דלת פנים שווה לכל כיס. צריכים פריצה? אין כל בעיה!

 

פריצת דלת פנימית - מחירים משועריםטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
פריצת מנעול צילינדר בדלת פנימית170-390 ₪
עלות ביקור מנעולן מומחה לדלתות פנים149-250 ₪
עלות התקנת מנעול בדלת פנים240-450 ₪
החלפת מנעול בדלת פנים העשויה מעץ240-360 ₪
פריצה של דלת טרוקה בבית190-250 ₪
פריצה של דלת עץ / דלת של חדר בבית או בדירה280-350 ₪
שכפול מפתח לדלת פנים10-50 ₪
כיוון צירי דלת פנים בבית245-350 ₪