שכפול שלט לרכב עשוי להיות עניין קריטי, שכן השלט מהווה חלק חיוני ובלתי נפרד ממערכת הנעילה והאבטחה של הרכב שלכם. במקרים בהם שלט הרכב מתקלקל, אובד או פשוט נשכח בבית ברגע הכי פחות מתאים, דרוש גורם מקצועי שיידע לפתור את הבעיה.

בדיוק בנקודה הזו אנחנו נכנסים לתמונה. אנו במנעולן פיקס מספקים שירותי מנעולנות לרכב במחירים נוחים ובמקצועיות חסרת פשרות. במקרים הדורשים תיקון והחלפת סוויץ' או שחזור ושכפל מפתח ושלט לרכב, אנשי המקצוע שלנו מוכנים ומזומנים לבוא לעזרתכם.

השירות שלנו כולל עבודות תיקון, שכפול ושחזור שלטים לרכב בפריסה ארצית.

 

שכפול שלט לרכב בכל הארץ במחיר אטרקטיבי – עד בית הלקוח

* אבד השלט לרכב? אנחנו כאן כדי לעזור לשכפל שלט חלופי (וגם לשחזר במקרה של אובדן כללי)

* מגיעים לכל חלקי הארץ, החל מדרום הארץ, עבור בתל אביב והמרכז ועד לאזור חיפה והצפון

* שירותי שכפול שלטים לכל סוגי הרכבים: הונדה, יונדאי, טויוטה, מאזדה, פורד, סוזוקי, לשכפל שלט לרכבי יוקרה, דייהטסו, דאצ'יה, פיג'ו, מרצדס, BMW, לקסוס, קיה, ניסאן, סקודה, סיטרואן, סיאט, סובארו, פולקסווגן, רנו, שברולט ונוספים.

* שכפול שלט לאוטו ולמכונית במקצועיות ובמחירים נוחים >>

לשירות מהיר – צלצלו: 055-9706743

 

שחזור שכפול שלט לרכבים לאחר אובדן כללי
שחזור שלטים לאוטו – לכל סוגי הרכבים בפריסה ארצית – מנעולן פיקס

 

 

אילו סוגי שלטים לרכב קיימים?

על פניו, תחום שלטי הרכב עשוי להיראות כעניין פשוט ולא מורכב מדי. אך בפועל, חשוב להיות ערים לסוגי השלטים הקיימים, על מנת שבמקרה הצורך יהיה לכם ברור מה ניתן לעשות בנידון. סוגי השלטים לרכב נבדלים זה מזה הן מבחינת העיצוב והן מבחינה טכנית ופונקציונלית. להלן הסבר קצר על סוגים נפוצים של שלטי רכב.

הסוג הראשון מכונה "שלט נוחות נפרד", והוא ככל הנראה שלט הרכב הנפוץ ביותר. שלט זה, כפי שמרמז השם, שם דגש על נוחות הנעילה והפתיחה של דלתות הרכב. המילה "נפרד" בשמו של השלט מסמלת את העובדה שהוא איננו בהכרח קשור למערכת ההתנעה המקורית של הרכב, ולכן הוא יכול להיות מיוצר על ידי יצרנית הרכב עצמו או לחילופין על ידי כל ספקית טכנולוגית אחרת.

ברכבים מדגמים ישנים יחסית, פתיחת ונעילת הרכב נעשית באמצעות הכנסת מפתח ברזל למנעול הממוקם בדלת הרכב. עם פיתוח שלט הנוחות, כל מה שנותר לעשות לביצוע הפעולות הבסיסיות הללו הוא לחיצה על כפתור נעילה וכפתור פתיחה.

בהמשך פותחו שלטים משוכללים יותר, אשר כוללים פונקציות נוספות כגון פתיחת תא המטען, פתיחת דלתות סלקטיבית (כלומר פתיחה של צד אחד ברכב) והפעלת או נטרול של מנגנון האזעקה לאיתור הרכב. סוג אחר של שלטי רכב מכונה "שלט נוחות משולב במפתח", ובו במקום שלט אלקטרוני לחוד ומפתח התנעה קלאסי לחוד, שני האלמנטים משולבים ביחידה אחד.

סוג נוסף ומשוכלל יותר הוא "מפתח שלט אימובילייזר", על שם מערכת הבטיחות נגד גניבת רכבים. בעת הכנסת מפתח האימובילייזר לפתח ההתנעה (הסוויץ'), המערכת שולחת אות למפתח,

והמפתח מחזיר בהתאם את האור ובכך נותן אור ירוק להתנעת הרכב. שכפול מפתח אימובילייזר מצריך קידוד. קידוד שלט לרכב מתבצע על ידי התאמה מדויקת של השבב המוטבע במפתח לשבב המצוי ברכב.

הסוג האחרון של שלטי רכב הוא "מפתח שלט חכם", אשר בניגוד לכל שאר הסוגים, איננו דורש הכנסה של המפתח לפתח ההתנעה. במקום, הנעת הרכב נעשית באמצעות כפתור אשר קולט מרחוק את המפתח שנמצא ברשות הנהג.

 

כמה עולה לשכפל שלט ומפתח לרכב? המחירים לפניכם:

מחיר שכפול שלט לרכב משתנה בהתאם לסוג הרכב, סוג השלט, סוג השבב ומיקום השירות. חשוב לקחת בחשבון ששכפול שלט בחנות יהיה זול יותר משכפול שלט בשטח.

במידה ומדובר בשירות שכפול מפתח רכב שלא בחנות, המיקום הספציפי בארץ ישפיע על המחיר. בנוסף, רכבי יוקרה בעלי מערכות מחשוב משוכללות מייקרות את שכפול השלט. להלן טווח מחירים ממוצע של כמה מסוגי השירות לשכפול, תיקון או שחזור מפתח חכם או שלט לרכב שמוצעים אצלנו באתר מנעולן:

 

מחיר השירות לפי סוג שלט הרכב

טווח מחירים מומלץ

שכפול או תיקון שלט רגיל490-1100 ש"ח
שכפול או תיקון שלט חכם300-1500 ש"ח
שכפול או תיקון מפתח שלט אימובילייזר350-1000 ש"ח
שחזור שלט רכב350-1300 ש"ח
שכפול, תיקון או שחזור מפתח רכב באיזור המרכז490-1100 ש"ח
שכפול, תיקון או שחזור מפתח רכב באיזור הצפון500-1500 ש"ח

 

מתי יש צורך בקידוד שלט לאוטו?

שלט רכב תקין הוא אלמנט חיוני עבור נוחות וקלות השימוש ברכב. שלט שאיננו עובד כראוי עשוי להוות מטרד רציני עבור בעלי רכבים, שכן הוא מקשה על הדבר הבסיסי ביותר – פתיחת הרכב כאשר נכנסים אליו, ונעילת הרכב כאשר יוצאים ממנו.

לעיתים אנו נקלעים למצבי חירום שבהם "נתקעים" ללא שלט או עם שלט שאיננו עובד. דבר זה יכול להיגרם כתוצאה מנזק, בלאי, אובדן, גניבה או שכחת המפתח ברקע קריטי. שירותי פריצה לרכבים ומנעולנות הרכב שלנו מיועדים בדיוק עבור כל אותם מקרים בלתי צפויים שמשאירים אתכם עם צורך דחוף לשלט חלופי.

שכפול שלט לרכב עשוי להיות שימושי גם במקרים בהם אנו מעוניינים לתת מפתח לבן משפחה נוסף שמשתמש ברכב. ככלל, מומלץ לבצע שכפול מפתח לרכב כצעד מניעתי, ולהשאיר שלט רזרבי בבית לכל מקרה שלא יהיה. חשוב לזכור ששחזור מפתח לרכב הוא דבר יקר בהרבה משכפולו, ולכן רצוי להקדים תרופה למכה ולשכפל שלט ספייר לרכב.

 

כיצד נעשה שכפול שלט לרכב?

שכפול שלט לרכב נעשה על ידי העתקת הקידוד הפנימי של השלט הישן והתאמתו לשלט החדש. נתוני הקוד של השלט הישן למעשה מועתקים לחדש, באופן שיוצר שני שלטים זהים לחלוטין. התהליך מתבצע על ידי מנעולן רכב מורשה.

בכל הנוגע לקידוד שלט רכב, כלל האצבע הוא שככל שהמפתח הוא מסוג חדיש ומשוכלל יותר, כך התהליך מורכב יותר, יקר יותר  ואורך זמן רב יותר. כך למשל, שכפול שלט חכם דורש תהליך של התאמת התקשורת בין המפתח המשוכפל למחשב הרכב. לעומת זאת, שכפול שלט פשוט או עם אימובלייזר לוקח לא יותר מחצי שעה-שעה.