החלפת מנעול רכב להגנה על הרכב שלכם מפני פריצות וגניבות. אם פעם החשש של הנהגים היה פריצות של הרכבים וגניבה שלהם, הרי שכיום ברור כשמש כי הבעיה הגדולה באמת היא פריצה של הרכב במטרה לגנוב חפצים יקרי ערך ממנו.

אנו מתמחים בשירות של החלפת מנעול של דלת הרכב, כאשר השירות שאנו מעניקים הינו שירות בפריסה ארצית. חוויה של פריצה לרכב שלכם אינה מתחילה ונגמרת באובדן הרכוש, אלא שמדובר על פגיעה בביטחון שלכם. תנו לנו לבצע לכם החלפת מנעול לרכב במחיר אטרקטיבי.

 

החלפת מנעול לרכב במחירים משתלמים במיוחד!

* מנעולן רכב מורשה יגיע במהירות לכל יעד שתבחרו להחלפת מנעול ברכב

* מעוניינים להחליף מנעול לרכב שלכם? אצלנו ניתן לעשות זאת במחיר זול

* אנו מציעים החלפת מנעולים לכל סוגי הרכבים בפריסה ארצית

* נאבד או נגנב מפתח הרכב? אין מה להילחץ, אבל מומלץ להחליף מנעול

לעוד מידע – צלצלו: 055-9706743

 

החלפת מנעול לרכב - שירות זול מומלץ של מנעולן פיקס

 

 

המציאות היא שפורצי הרכב הופכים מתוחכמים יותר

מדוע צריך בכלל להבטיח עבודה של החלפת מנעול לרכב? ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם פורצי הרכב מתקדמים ונוקטים בשיטות חדשות ומתוחכמות על מנת לפרוץ רכבים. אותם פורצים לומדים את טכנולוגיות הנעילה של הרכבים וכך הם מצליחים לפרוץ עוד ועוד רכבים.

זאת הסיבה שאנו ממליצים בחום על מנעולים מתקדמים יותר ומורכבים יותר, המעניקים לכם שקט נפשי. כל המנעולים שאנו מתקינים עומדים בסטנדרט הגבוה ביותר ובתקנים בינלאומיים מחמירים שמטרתם להעניק לכם בטיחות חסרת פשרות. החלפת מנעול לרכב במרכז תתבצע על ידי מנעולן מקצועי, מנוסה ומוכשר בלבד.

 

החלפת מנעולים לרכב – למה צריך ובאילו מקרים?

מעבר לכך שחשוב להתעמת אל מול כנופיות הגנבים, הרי שישנם מקרים נוספים בהם השירות של החלפה של מנעולי המכונית בצפון הארץ רלוונטי לכם. כך לדוגמא בעת שישנה תקלה ברכב שלכם.

ישנן תקלות במנעולי הרכבים שלעתים לא ניתן לתקן, כך שאין ברירה אלא לבצע החלפה כוללת. במקרים שכאלו כמובן שיש לכם הזדמנות להחליף את המנעול למנעול מתקדם יותר – כך שאתם גם זוכים בשקט נפשי.

כמו כן, ישנם מקרים מהם אתם מאבדים את מפתחות הרכב שלכם ומבצעים שחזור מפתח, או שגנבו לכם אותם, כך שהדבר הבטוח ביותר שתוכלו לעשות הוא להחליף את מנעול הרכב. נסו לחשוב על עצמכם מאבדים את צרור המפתחות לבית – הרי שתרצו להחליף את מנעול הדלת ולא להשתמש במפתח נוסף שיש לכם, זאת על מנת להבטיח כי איש אינו יוכל להיכנס אליכם הביתה.

בנוסף, במידה ורכשתם רכב יד שנייה, כדאי מאד להחליף את המנעול. הבעלים של הרכב הקודם שומרים לא אחת מפתח של הרכב ברשותם, ולמרות שאתם בוטחים בהם, כדאי להחליף את המנעול בכדי להבטיח שאתם האדונים היחידים על הרכב.

 

ממה מורכב מחיר החלפת מנעולים ברכב?

אם גם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה להחליף מנעול ברכב, התשובה הזו עבורכם: המחיר אינו מחיר פיקס, והוא מבוסס על כמה פרמטרים שונים: סוג הרכב, סוג התקלה ואיזה מנעול מתקינים.

כידוע, ישנם מנעולים מתוחכמים יותר וגם מנעולים פשוטים יותר. ככל שתבחרו במנעול מתקדם יותר, כך עלות ההחלפה יקרה יותר. עלות החלפת מנעול לרכב משתנה גם בהתאם לסוג התקלה: המון פעמים ישנן תקלות מורכבות המצריכות עבודה מקדימה לפני ההחלפה בפועל, כך שהעלות הסופית הופכת יקרה יותר. ההמלצה שלנו היא לדבוק מראש במנעול מתקדם ומקצועי שיעניק לכם ראש שקט.

אלמנט נוסף שישפיע על עלות העבודה הוא שעת העבודה. כידוע, השירות שלנו מוצע לכם מסביב לשעון, כאשר שעות הפעילות שלנו מחולקות לשעות שגרה ושעות חירום. כל עוד השירות ניתן בשעות השגרה, תיהנו מעלות זולה יותר. החלפת מנעולים לרכב בדרום בשעת לילה מאוחרת לדוגמא תהיה כבר יקרה יותר.

 

מחירי החלפת מנעול לרכבטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
מהו מחיר החלפת מנעול לרכב פרטי
החלפת מנעולים רכבים רגילים
490-1100 ₪
כמה עולה פריצת רכב והחלפת מנעול
הגעה ליעד, פתיחת הרכב והחלפת המנעול
490-1100 ₪
החלפת מנעול לרכב יוקרה מחירים
לרוב מדובר ברכבים בעלי מנעולים מיוחדים
1050-2300 ₪
החלפת מנעול לרכב באזור המרכז
מרבית מנעולני הרכב יגבו יותר עבור שירות באזורים מרוחקים ממרכז הארץ
490-1100 ₪

 

מדוע להחליף מנעול רכב דווקא איתנו?

אתם רוצים את המנעול והשירות הטובים ביותר לרכב שלכם וזה בדיוק מה שאנחנו מספיק לכם! מחירים זולים, שירות אדיב ומקצועיות חסרת פשרות – זה אנחנו!