התקנת מנעול כספת עליון לדלת ע"י מנעולן מיומן מצוות מנעולן פיקס – מגיעים מהר להתקין מנעולי כספת לדלתות רב בריח, פלדלת, מולטילוק ונוספות במחיר מיוחד (בכל אזורי הארץ)

 

מהו מנעול כספת לדלת (מנעולן עליון)?

פריצות בישראל ובכלל, הן דבר שכיח. לצערנו, זהו דבר בשגרה. התחושה שמגיעה לאחר מכן היא קשה ולא נעימה. חדירה לפרטיות, אי סדר וחשש נכנסים לתוך ביתנו. מנעול הכספת העליון מנסה להציע פתרון לבעיה הזו ולהעניק תחושת ביטחון ומיגון באמצעות דלת הכניסה לבית.

מנעול עליון לדלת הוא מנעול שמותקן בתוך גוף הדלת, ללא צילינדר שבולט החוצה. העובדה הזו הופכת את מנעול הכספת העליון לכזה שכמעט בלתי אפשרי לפרוץ, וגרמה לבתים רבים בישראל למגן את ביתם באמצעות מנעול עליון כהגנה מפני פריצות ומיגון.

 

התקנה של מנעול עליון / מנעול כספת לדלת במחירים נוחים (בכל הארץ)

✔️ נגיע לכל כתובת להתקין מנעול כספת עליון בבית, בדירה או במשרד שלכם

✔️ מנעולי כספת לדלת פלדלת, רב בריח, מולטילוק ודלתות כניסה נוספות

✔️ שיחת טלפון קצרה לתיאום מועד הגעה ומחיר ונגיע להתקין מנעול עליון

✔️בחירה מתוך מספר סוגים של מנעולי כספת לדלתות במחיר טיל

✔️ פועלים בכל הארץ – דרום, שפלה, ת"א והמרכז, בשרון ובצפון

לפרטים התקשרו לטלפון: 055-9706744

 

מנעול כספת לדלת - מנעול עליון
מנעול כספת לדלת – התקנת מנעול עליון לדלת במחיר מיוחד – מנעולן פיקס

 

 

כיצד פועל מנעול ביטחון עליון?

מנעול עליון לדלת ידוע במספר שמות: מנעול כספת, מנעול ג'ואל, מנעול איטלקי או מנעול תלת בריחי.

מנעול הכספת העליון מורכב משלושה בריחים הנמצאים בתוך מנגנון הנעילה. הבריחים בולטים החוצה מתוך המנגנון וכך למעשה מוברגים לתוך גוף הדלת, לאחר קדיחה בתוך הדלת עצמה.

התקנת המנעול מתבצעת כמעגל שני, כלומר בנוסף למנעול הרגיל שכבר קיים על הדלת. המשמעות היא שגם במקרה שבו התרחש ניסיון פריצה של דלת הבית או הכניסה, הפורצים יתקלו בקושי נוסף במהלך הדלת ויאלצו להתמודד מול 'אתגר נוסף'.

כאשר מתרחש ניסיון פריצה, בחלק גדול מהמקרים נעשה ניסיון של הפורצים להשתמש בלום ולפתוח בדרך זו את הדלת.

אל מנעול הכספת אין אפשרות להגיע בצורה חיצונית באמצעות לום או ברזל ולכן ברוב המקרים, זה יגרום לפורצים לסגת. ברגע שיבינו שהדבר יגזול מהם עוד זמן במקום ועלול להיווצר רעש, הם ככל הנראה יוותרו מראש.

 

מהם היתרונות של התקנת מנעול עליון בדלת הבית או הדירה?

להתקנת מנעול עליון בדלת הבית או הדירה ישנם מספר יתרונות בולטים.

היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של התקנת המנעול העליון היא עוצמת ההרתעה שהוא מספק. גם אם לא שמעתם על המנעול הזה בעבר, מבדיקה מעמיקה נראה שמרבית הפורצים והגנבים מזהים ומכירים אותו היטב. בגלל היכולת העצומה שלו לייצר הגנה והקושי הגדול לפרוץ מנעול כזה, רוב הפריצות נעצרות ברגע שבו הפורץ מזהה את המנעול.

מעבר למניעת הפריצות למרחב האישי שלנו, המנעול מספק כמה יתרונות חשובים נוספים:

  1. ביטחון ומיגון – המנעול העליון אינו בולט החוצה מהצילינדר, מה שמקשה את פריצת הדלת עליה הוא מותקן. מה שמספק תחושת ביטחון, מיגון והגנה מפי פריצות.
  2. התרעה מפני גניבות – מעבר לתחושת הביטחון האישית, מנעול הכספת העליון גורם להרתעה מפני פורצים. ברגע שיראו שדלת הבית או העסק ממוגנת באמצעות מנעול זה, הם יזהו אותו ויחליטו לסגת מהמקום, לרוב במיידי.
  3. עומד בתנאי מזג האוויר – מנעול הכספת אינו מחליד ועומד בתנאי מזג אוויר קשים, כמו חום קיצוני או גשם חזק.
  4. עלות התקנה – עלות ההתקנה של המנעול אל מול היתרונות והתועלת שהוא מספק, הינה הוגנת.

 

מתי נזדקק למנעול כספת לדלת?

מאחר וזהו בעצם האמצעי הטוב ביותר למניעת פריצה, כדאי להתקין בכל מקרה מנעול כספת לדלת הכניסה, במיוחד אם הבית או המשרד שלכם ממוקם באזור מוכי פריצות וגניבות.

בנוסף, גם חדרי ממ"ד, שאינם כוללים אמצעי נעילה כלל, יכולים כעת לעבור מעין הסבה כאשר עולה הצורך וניתן ליישם מנגנון נעילה עבורם, למשל, כאשר החדר משמש עבור מגורי מתבגרים.

 

החלפת מנעול כספת לדלת
החלפת מנעול כספת לדלת בפריסה ארצית – מנעולן פיקס!

 

מנעול כספת לדלת – סוגים נפוצים:

מנעול כספת לדלת יכול להיות אחד מכמה סוגים:

– מנעול כספת ג'ואל של מולטילוק (Juwel) – מנעול זה מוגן בפני קידוח, מוגדר כ-high security ומתאים לדלתות עץ ופלדה.

– מנעול כספת איטלקי – איטליה נחשבת למובילה בתחום מנעולי הכספת, כך שכל מותג מנעולים איטלקי יספק לכם איכות מעולה.

– מנעול כספת רב בריח – כולל בריחים מאסיביים ביותר, מתאים לדלתות עץ ומתכת, בעל מנגנון התקנה הפיך, כך שניתן להתקין אותו בדלתות שנפתחות ימינה או שמאלה.

– מנעול כספת סיקורם – זהו מנעול כספת לדלת חזק ומסיבי, בעל אפשרות התקנה ימינה או שמאלה, כולל את האפשרות לסיבוב המפתח בשני מהלכים, 360 או 720 מעלות, בהתאם לרמה הנדרשת של חדירת הבריחים לתוך המשקוף.

– מנעול דד-בולט – מנעול כספת מתקדם ביותר תוצרת מולטילוק. הוא מתאים לדלתות פלדה ודלתות עץ. יש לו בריח אחד שנכנס לתוך המשקוף. ניתן לקבל את המנעול עם כפתור נעילה פנימי וגם עם מנגנון נעילה דו כיווני (לנעילה ופתיחה גם מהצד החיצוני של הדלת). נעילת ופתיחת הדלת אינה מצריכה סיבוב שלם של המפתח אלא רק 90 מעלות, מה שמספק נוחות מרבית.

כל אחד מסוגי המנעולים שציינו איכותי ביותר ונועד להחזיק שנים רבות. ניתן למצוא אותם בגדלים שונים ובהתאמה אישית עבור כל דלת וכמו כן, חלקם כוללים אמצעים מובנים כנגד קידוח אמצעי הנעילה, מה שמשפר את יכולות ההגנה שלהם מפני פריצה.

על כל זאת ועוד, מנעול כספת מומלץ ואיכותי, כגון מנעול כספת איטלקי, סיקורם ואחרים, מגיע עם אפשרות להתקנה דו צדדית, בהתאם לכיוון הפתיחה והסגירה של הדלת, מה שמקל מאוד על ההתקנה והעברתו מדלת לדלת כאשר עולה הצורך בכך.

ההמלצה שלנו היא גם לרכוש מנעול כספת לדלת בעל 3 בריחים וכמו כן, בעל שני מהלכי סגירה, האחד לנעילה מהירה והשני לסגירה הרמטית וחזקה יותר.

חשוב מאוד לבחור במותגים איכותיים (איטלקיים, מולטילוק, רב בריח וכו') ולא להתנסות במותגים סיניים שאולי זולים יותר אך פחות איכותיים ואינם מאריכים ימים כמו המותגים שהוזכרו.

 

על איזה דלתות ניתן להתקין מנעול כספת לדלת?

ניתן להתקין מנעול כספת עליון לדלת על סוגים רבים של דלתות. חשוב לציין שאת ההתקנה מומלץ לבצע אצל מנעולן מקצועי ומורשה על ידי משטרת ישראל, כדי להבטיח את אמינות ההתקנה ויעילות המנעול.

סוגי הדלתות שבהן מתאפשרת ההתקנה:

  • מנעול כספת לדלת הכניסה
  • מנעול כספת לדלת רב בריח
  • מנעול כספת לדלת פלדלת או דלת פלדה אחרת
  • מנעול כספת לדלת ממד

ניתן להתקין את המנעול בדלת הכניסה לבית או הדירה, או בדלתות חיצוניות או פנימיות בבתי עסק שונות המעוניינים להגביר את המיגון, לאור מיקום רגיש, מידע או פעילות רגישה במקום.

ההתקנה עצמה אורכת בין שעה לשעתיים, תלוי בסוג הדלת, הידע של המנעולן המתקין ועומק הקדיחות שנדרשות בגוף הדלת לצורך ההתקנה.

 

התקנת מנעול כספת לדלת – עדיף עם מנעולן

מנעול כספת לצערנו אינו מהווה סטנדרט בייצור דלתות כניסה, דלתות פנים או דלתות ממ"ד, כך שיש צורך בהתקנה ייעודית עבורו. התקנת מנעול כספת לדלת עץ או דלת ממ"ד או כל סוג דלת אחר, כוללת מספר שלבים:

  • בחירת סוג המנעול – מבחינת מותג וכיוון הנעילה (כאמור, ישנם מנעולי כספת דו כיווניים).
  • הכנת התשתית – על פי רוב, דלתות ומשקופים אינם מגיעים עם הכנה למנעולי כספת ועל כן יש לדאוג ליצירת תשתיות מתאימות. המנעול ממוקם בתוך גוף הדלת והוא שולח בריחים אל תוך המשקוף, כך שיש להכין את התשתית בתוך גוף הדלת וכמו כן, ליצור פתחים תואמים בתוך המשקוף עצמו. עומק וקוטר הפתחים הינם פקטור של סוג המנעול הנבחר.
  • התקנה בפועל – המנעול מקובע לדלת, עובר כיוונון עדין על מנת שהבריחים ייכנסו במדויק לשקעים שבתוך המשקוף, ומעל פתח הכניסה של המפתח מותקנת רוזטה דקורטיבית.

מכך ניתן להבין כי התקנת מנעול כספת לדלת היא פעולה מורכבת ולכן רצוי שיבצע אותה מנעולן מקצועי. מנעולן מנוסה ידע להתקין מנעול כספת לכל סוג של דלת, בין אם מדובר על התקנת מנעול עליון לדלת רב בריח או פלדלת או דלת ממ"ד וגם יספק לכם 3 מפתחות ספייר ואחריות על המנעול והעבודה.

 

התקנת מנעול כספת לדלת
התקנת מנעול כספת לדלת 24/7 במחירים מעולים!

 

כמה עולה להתקין מנעול כספת לדלת?

מחיר מנעול כספת לדלת עומד על כמה מאות שקלים. המחיר משתנה לפי סוג המנעול והחברה שבה הוא מיוצר, דחיפות ההתקנה והמנעולן שמבצע את ההתקנה.

אלמנט נוסף שמשפיע על המחיר הוא סוג הדלת עצמה שבו יותקן המנעול, שכן זה משפיע ישירות על עומק הקידוח שידרשו לצורך ההתקנה.

טווח המחירים של מנעולי כספות לדלתות בישראל כולל התקנת המנעול, נע בין 350 ₪ ועד 650 ₪. המחיר מתייחס להתקנת מנעול כספת עליון סטנדרטי.

 

תיקון והחלפה של מנעול כספת לדלת

בדיוק כמו מנעולים רגילים, גם מנעולי כספת יכולים להתבלות ולהינזק עם הזמן ועל מנת להמשיך ולהשתמש בהם יש להחליף את כל המנגנון. החלפת מנעול כספת לדלת אינה מהווה פעולה פשוטה, מאחר וקשה מאוד למצוא מנעול שמתאים במדויק לממדים של המנעול הקודם ושיכול להחליף אותו בתשתיות שהוכנו בדלת ובמשקוף עבורו.

במקום להתרוצץ ולרכוש מנעול כספת לדלת שאינו מתאים, מומלץ לפנות גם במקרה הזה אל מנעולן מקצועי, שכבר יגיע עם המנעול המתאים או לחלופין, יבצע פעולות שונות בדלת או במשקוף על מנת להתאים מנעול חדש, איכותי ותקין.

באתר מנעולן פיקס תוכלו למצוא מנעולנים מקצועיים אשר זמינים באזור מגוריכם ולהיות בטוחים כי איש מקצוע יבצע את ההתקנה, התיקון או ההחלפה של מנעול הכספת שלכם. לפרטים נוספים צלצלו לטלפון 055-9706744.