התקנת מנעול חכם לדלת – מבחר מנעולים חכמים למגוון סוגי דלתות – צרו קשר ושאלו את הנציגים שלנו לפרטים נוספים על סוגי המנעולים החכמים הזמינים

אחרי שהטלפון החכם הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו והבית החכם נכנס גם הוא לשוק בצעדי ענק, זה היה רק עניין של זמן עד שיגיע תורו של המנעול החכם לדלת. כדי להיפטר מצרור המפתחות הכבד שנמצא תמיד בסכנה שמא נאבד אותו, הגיע הזמן לגלות איך עובד מנעול חכם ולהחליף את צרור המפתחות במערכת חכמה, נוחה וחדשנית.

מהם היתרונות בהתקנת מנעול חכם, אילו סוגי מנעולים חכמים לדלת קיימים בשוק ומה ההבדל בין מנעול חכם לדלת עם קודן לבין מנעולים חכמים לדלת כניסה עם טביעת אצבע? כל הפרטים במדריך הבא.

 

מנעול חכם לדלת בפריסה ארצית מלאה (מכירה, התקנה, פריצה או תיקון)

✔️ מנעולנים מקצועיים בזמינות לעבודה בכל כתובת בארץ לצורך התקנת מנעול חכם או פריצה

✔️ מנעול חכם לדלת פלדלת, רב בריח – מגנטי, חשמלי, ביומטרי. מחירים נוחים ושירות אישי

✔️ מנעול חכם לדלת הבית, הדירה, למשרד, לקליניקה או לעסק – מומלץ לכל סוגי הדלתות!

✔️ מנעולים חכמים במחירים משתלמים במיוחד לפונים דרך האתר >>

לפרטים התקשרו: 055-9706744

 

התקנת מנעול חכם
מנעול חכם לדלת הבית או דלתות פנים

 

 

התקנת מנעול חכם לדלת הבית – המדריך המלא

בואו נדבר על זה: העולם התקדם והמנעולים נשארו מאחור. למה אנחנו מתכוונים? בעולם שבו הטלפונים שלנו הפכו כבר מזמן לחכמים, המחשב שלנו מזהה אותנו ויש לנו אפילו מערכות שניתן לתקשר איתן כעוזרות אישיות לכל דבר – מנעולי הדלתות נשארו כפי שהיו בעבר הרחוק. במילים פשוטות יותר, במקום להתקדם עם העולם, אנחנו ממשיכים להשתמש באותה פיסת מתכת שאנחנו חייבים לקחת איתנו לכל מקום ולכל זמן אלא אם אנחנו נמצאים בתוך הבית. יש בכך מעט אבסורד, תודו.

מעבר לכך שמנעול חכם לדלת הוא לא סתם פיצ'ר שמאפשר להשאיר את המפתחות מאחור ולהיפטר מהם אחת ולתמיד, התקנת מנעול חכם לדלת הבית מאפשר לכל אחד ואחת שבוחרים בכך לפקח גם מרחוק על כל אדם שנכנס הביתה. למעשה, החלפת מנעול הדלת למנעול חכם מאפשרת לנו לדעת מי נכנס לדירה, לבית או למשרד שלנו בכל רגע נתון ואפילו לשלוט בכך בקלות, לרוב בעזרת אפליקציה ייעודית המשמשת לכך.

 

מנעול חכם לדלת ללא מפתח: כל האפשרויות

ראשית, חשוב להבין מהו בכלל מנעול חכם. מנעול חכם לדלת זהו שם כללי הטומן בחובו מספר אפשרויות, המשלבות טכנולוגיות מתקדמות לנעילת הדלת ללא מפתח פיזי. בין שאר האפשרויות הקיימות למנעול חכם:

#1) מנעול חכם דיגיטלי עם מצלמה

#2) שימוש בטביעות אצבע

#3) שליטה דרך אפליקציה

#4) שימוש בטכנולוגיות Bluetooth

#5) שימוש בשבב אלקטרוני

במקרים מסוימים הטכנולוגיה שבאמצעותה עובד המנעול החכם היא משולבת וכוללת שתיים מהאפשרויות שצוינו או יותר, לצורך שמירה מיטבית ומקסימלית על בטיחות המשתמשים.

קיימות כיום בשוק מספר חברות שמציעות התקנה של מנעולים חכמים לדלת, כך למשל בהתקנה של מנעול חכם לדלת מולטילוק מציעה מבחר מרשים, לצד האפשרות להתקנה של מנעול חכם לדלת פלדלת או מנעול חכם לדלת רב בריח. רוב המנעולים החכמים שניתן למצוא בישראל מיוצרים או מיובאים, כאשר רוב המנעולים כוללים קודן אלקטרוני לצד טכנולוגיה נוספת. כיום, עד לכניסה מוחלטת של המנעולים החכמים לחיינו, תקבלו במעמד ההתקנה גם סט מפתחות רזרביים – לכל מקרה שלא יקרה, וכמובן עד לשינוי ההרגלים שאנחנו סוחבים איתנו שנים.

את המנעולים החכמים אפשר לקנות ישירות דרך החברות הללו או בהזמנת מנעולן מומלץ שיבצע עבורכם גם את עבודת ההתקנה.

 

בסרטון: אופק שלנו מתקין מנעול חכם לדלת כניסה מסוג לוקאפ של רב בריח

 

מנעולים חכמים – יתרונות מול חסרונות

לשימוש במנעול חכם כחלופה לצרור המפתחות המסורבל שאנחנו מכירים ורגילים אליו, ישנם לא מעט יתרונות לצד חסרונות. בין אם אתם מהדור הישן ואינכם אוהבים שינויים, ובין אם אתם חובבי טכנולוגיה ושלל אפליקציות – כדאי להכיר את היתרונות והחסרונות שאתם עשויים לחוות בעת השימוש במוצר.

יתרונות

✔️ נוחות ללא תלות – הנוחות היא כנראה הסיבה המרכזית שבגללה כדאי להשתמש במנעול החכם, ואולי גם זו שהובילה לפיתוחו. המנעול החכם מאפשר לנו להיפטר מצרור המפתחות שאנחנו מורגלים לקחת איתנו לכל מקום, ובכך האפשרות להיתקע מחוץ לבית נעלמת כלא הייתה. מעבר לכך, האפשרות לאובדן צרור המפתחות נעלמת (כי הוא כבר לא קיים! צריך להתרגל, אנחנו יודעים).

✔️ שליטה מרחוק – ברוב המנעולים החכמים ישנם שתי טכנולוגיות המשולבות זו בזו. הסיבה הראשונה היא בטיחות והסיבה השנייה היא האפשרות לשליטה מרחוק במנעול בכמה דרכים. השליטה מרחוק מאפשרת לכם לשלוט בפתיחה ונעילה של דרך הבית, לא משנה איפה אתם נמצאים, עם מי ובאיזה שעה של היום. כל מה שאתם צריכים זו אפליקציה בטלפון החכם, שימוש בצ'יפ או בטביעת אצבע.

✔️ נעילה אוטומטית אחרי פרק זמן מסוים – אתם בטח מכירים את הנעילה האוטומטית ברכב, שמתרחשת כמה שניות או דקות אחרי שיצאתם ממנו. באותו אופן בדיוק, במנעול החכם לדלת ישנה האפשרות לנעילה אוטומטית. הפונקציה הזו מוכרת וידועה כשימושית במיוחד, והיא מספקת ביטחון כפול גם במקרה של טעות אנוש שבו מישהו שכח לנעול את הדלת.

✔️ בטיחות – בחלק מהמנעולים החכמים ישנה בטיחות כפולה ויותר מכך. כלומר, אם יצאתם מהבית והשארתם את הדלת פתוחה יותר מטווח זמנים מסוים (שתי דקות למשל), תקבלו על כך התראה בטלפון הנייד שלכם. אם גם לאחר מכן לא נעלתם את הדלת, היא תינעל באופן אוטומטי. מעבר לאפשרויות הללו, ברוב המנעולים החכמים ישנה בקרה כפולה: לרוב יותקן מכשיר קודן לצד טביעת אצבע, שימוש בצ'יפ לצד אפליקציה וכן הלאה.

חסרונות

X עלות – עם שלל היתרונות של השימוש במנעול החכם לדלת, החיסרון המהותי של המוצר הינו התקציב הנדרש כדי להשתמש בו. עלות המנעולים החכמים אינה נמוכה כמו עלותם של המנעולים הסטנדרטיים שאנחנו מכירים, ולרוב המשתמשים במוצר משלבים זאת בהתקנה של בית חכם. עלות המנעול החכם (כולל התקנה של מנעולן מקצועי) הינה כ-2,000 ₪ פחות או יותר, כמובן בהתאם לסוג המנעול החכם שנבחר, סוג החברה וכן הלאה.

X הגנה – בטכנולוגיה כמו בטכנולוגיה, סכנת הפריצה קיימת. בשונה מהמנעולים הפיזיים שאנחנו משתמשים בהם, סכנת הפריצה במקרה של מנעול חכם נכנסת תחת הקטגוריה של פריצה של הטכנולוגיה עצמה. כך או כך, כדאי לזכור שסכנת הפריצה קיימת בלאו הכי – בין אם מדובר במנעול סטנדרטי או מנעול חכם.

 

✔️ עשוי לעניין אותך גם: התקנת מנעול ביומטרי | התקנת מנעול חשמלי | התקנת מנעול מגנטי

 

מחיר מנעול חכם לדלת – המחיר הממוצע בשוק

לפני שתבחרו את המנעול החכם, תזמינו איש מקצוע ותבצעו את ההתקנה, כדאי לדעת כמה זה יעלה לכם. במהלך תהליך הבחירה, וודאי עולות שאלות כמו: מה טווח המחירים למנעול חכם רב-בריח? מהי עלות מנעול חכם לדלת פלדלת? כמה עולה מנעול חכם Yale אל מול טווח המחירים למנעול חכם דיגיטלי לדלת עם מצלמה, ומהי עלות החלפת מנעול צילינדר למנעול חכם?

מחיר ההתקנה של מנעול חכם לדלת משתנה ממוצר למוצר ובהתאם למותג או לחברה שבהם תבחרו. בגדול, טווחי המחירים נעים בין כמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים בודדים. אם שאלתם את עצמכם כמה עולה מנעול חכם ייל או איפה אפשר למצוא מנעול חכם לדלת מומלץ, הגענו מוכנים עם דוגמאות למחירי התקנת מנעול חכם לדלת – מחיר ממוצע בשוק:

 

מנעול חכם לדלת מחיר לפי סוג המנעולטווח מחירים ממוצע
מנעול חכם ENTER של חברת מולטילוק2,500 - 2,000 ₪
מנעול חכם eLock מחיר ממוצע2,000 - 1,800 ₪
מחיר מנעול טביעת אצבע של eLock1,800 - 1,650 ₪
התקנת מנעול חכם: לדלת רב בריח, מוליטילוק, yale או פלדלת2,900 - 1,500 ₪
עלות מנעול חכם מנעול NUKI1,500 - 1,200 ₪
מנעול חכם מנעול LOKAPP - חברת רב בריח1,300 - 1,100 ₪
מערכת נעילה חכמה LOCK82002,300 - 2,000 ₪
עלות מנעול ביומטרי סטנדרטי עם טביעת אצבע לדלת כניסה2,900 - 1,500 ₪
עלות תיקון למנעול ביומטרי1,400 - 700 ₪

 

את המנעול החכם לדלת ניתן ומומלץ להתקין אצל מנעולן מוסמך ומקצועי, שהינו בעל אישור רשמי ממשטרת ישראל, במטרה להבטיח את אמינות, בטיחות ויעילות התקנת המנעול, וכמובן כדי שתוכלו לדעת שהעבודה בוצעה באופן מקצועי על ידי איש מקצוע מיומן.