אופק מנעולן תל אביב - מנעולן פיקס

מנעולן בתל אביב – אופק ממנעולן פיקס

טלפון: 055-9706744

 

מנעולנים בתל אביב עם המלצות זמינים עבורכם מסביב לשעון

מנעולן בתל אביב זמין 24 שעות ביממה – מגיע מהר…

✔️ פורץ מנעולים מורשה מומלץ בת"א והסביבה – עבודה מקצועית (במחיר נוח)

✔️ שירותי מנעולן רכב בתל אביב, פריצת דלת או כספת בזול מחירים לכל כיס

✔️ תיקון, החלפה, התקנה לשביעות רצון הלקוח ואחריות על כל עבודה!

✔️ גרים באזור תל אביב ונתקעתם מחוץ לבית או לרכב? אנחנו יכולים לעזור

✔️ פועלים בכל תל אביב והסביבה – יד אליהו, הדר יוסף, פלורנטין, נווה שאנן,

צפון העיר, הצפון הישן, רמת אביב, בבלי, דרום תל אביב, רמת החייל ועוד

✔️ הגעה מהירה למיקום בו אתם נמצאים ומתן שירות מהיר ויעיל >>

ליצירת קשר מהירה

חייגו: 055-9706744

 

מנעולן בתל אביב - מנעולן פיקס
מנעולנים בתל אביב – פורץ מנעולן בתל אביב 24 שעות – מנעולן פיקס 24/7

 

 

מנעולנים בתל אביב עם המלצות ממקורות שונים, ביניהם: אתר מידרג. צוות מנעולן פיקס עובר בכל דלת נעולה ופורץ כל רכב נעול או כספת שלא מגיבה.

בחיפושכם אחר מנעולן בתל אביב או פורץ דלתות, חשוב לשים את הדגש על מנעולן מנוסה ובעל רישיון תקף לביצוע עבודת הפריצה. בקיצור, אחד שיודע מה הוא עושה.

בעוד ישנם אנשי מקצוע שונים שהתפקיד שלהם צפוי – החל מאופי העבודה ועד שעות העבודה, הרי שהשירות שמעניק המנעולן הינו שירות שהבסיס לו הוא אירועים דחופים כך שלא ניתן לצפות אותם מראש.

 

מתי צריך מנעולן בתל אביב מעכשיו לעכשיו?

להלן כמה מצבים שנחשבים לדחופים במיוחד, הנפוצים בעיר הגדולה והמצריכים קריאה לשירותי מנעולן לתושבי תל אביב תיכף ומייד:

#1 כשאתם נתקעים עם דלת רכב שלא נפתחת – בימינו רכב הוא חלק בלתי נפרד מהחיים. ההתנהלות המהירה והאינטנסיבית של אנשים בחיי היום יום, הופכת את המכונית שלהם לאמצעי התחבורה הכרחי עבורם, זה שמסייע להם לעמוד בלוח הזמנים הצפוף.

אין דבר שיכול להפריע לשגרה יותר מלגלות שבדרך לפגישה, הדלת של הרכב לא מגיבה ואתם פשוט לא יכולים להיכנס. הזמנת מנעולן יצאת צדיק היא לא תמיד אפשרית אבל אנחנו במנעולן פיקס תמיד פה בשבילכם! הגעה תוך 20 דקות לכל מקום ברחבי העיר הגדולה, פריצה בלי נזק לדלת המכונית ואתם יכולים להיכנס בחזרה לרכב ולהמשיך את שגרת היום.

#2 אובדן של מפתח לדירה שלכם – קורה לפעמים שהמפתח של הבית הולך לאיבוד, אבל כשזה קורה ואתם חייבים להיכנס הביתה בדחיפות, אין ספק שמדובר במצב חירום. בטווח המיידי תוכלו להזמין מנעולן מקצועי שיגיע מעכשיו לעכשיו, עבורו פריצת מנעולים היא עניין שבשגרה והוא יכול לעשות את העבודה במהירות ולאפשר לכם להיכנס לביתכם.

בטווח הארוך, לעתם שירותי פריצה כאלה יצריכו גם החלפה של הצילינדר. במצב כזה, מוטב לקבוע גם הזמנת מנעולן לביצוע העבודה בצורה מקצועית – ובעיקר לזכור לשכפל לעצמכם כמה עותקים ואולי אפילו לתת מפתח אחד לשכן שאתם סומכים עליו, ליתר ביטחון.

#3 כאשר אתם רוצים להחליף מנעול בעקבות ניסיון פריצה – פריצה לדירה הפרטית שלכם היא עוגמת נפש משמעותית והיא אירוע מלחיץ. כל מי שעבר פריצה יעיד, כי תחושת ביטחון היא הדבר החשוב ביותר שיש, לכן גם באמצע הלילה כשהדלתות נעולות אתם חייבים לוודא שאין סיכוי שיצליחו לפרוץ את המנעול. אנחנו במנעולן פיקס מציעים, לפני הכל, תיקון דלתות לאחר פריצה וכן חוות דעת מקצועית באשר למנעול המתאים ביותר לבית שפרצו אליו.

התקנת מנעול עליון בנוסף לצילינדר הראשי יכולה לעזור, למשל, מעבר לשירות התקנת מנעול חדש לדלת הראשית. אנחנו מתאימים לכל לקוחותינו את מעטפת השירות הנכונה עבורם, שתיתן להם להרגיש בטוחים בבית שלהם ובמיוחד לאחר אירוע שכזה.

#4 כשהכספת שלכם תקועה – אולי זה יפתיע אתכם לקרוא את זה, אבל כספות בגדלים וסוגים שונים, קיימות גם בבתים קטנים וצנועים. לפעמים אנשים מחזיקים בכספת תכשיטים יקרים ולפעמים פשוט את הכסף המזומן שלהם, מחשש לפריצה. זוהי הסיבה שגם מנעול כספת תקוע, שמסרב להיפתח, עלול להוות מקרה חירום ובמיוחד עבור מי שההגעה לבנק או לכספומט עבורו היא עניין מורכב במיוחד. כספת במקרים כאלה היא פריט חשוב לחיי היום יום ואין כמנעולן בתל אביב שמומחה בפריצה של סוגי מנעולים רבים, לרבות מנעול כספת, שיוכל לעזור גם במצב שכזה.

מנעולן יצאת צדיק זה אמנם לא אנחנו, אבל גם המומחים שלנו במנעולן פיקס מבטיחים שירות מעולה במחירים נוחים כולל פריצת כספות, כאשר טווח המחירים שלנו משתלם מאוד ולרוב ניתן להזמין שירות החל מ 150 שקל.

#5 כשדלת פנימית בבית ננעלת – בדרך כלל אנשים מחפשים מנעולן מומלץ בתל אביב כשהם נתקלים בבעיה בדלת הכניסה שלהם. חשוב לזכור שמצבי חירום של נעילת דלתות, יכולה לקרות גם עם דלתות פנים, במיוחד אם הן כבר וותיקות ויש בלאי בצילינדר שלהן. לפעמים דלת פנימית שנטרקה ונתקעה, יכולה להשאיר פעוט בתוך החדר ללא מבוגר – ואז בהחלט מדובר בסיטואציה שמחייבת שירותי פריצה של מומחים, שמסוגלים לבצע את העבודה שלהם עם כל הרגישות המתבקשת במצב שכזה. במקרה שאחת או יותר מדלתות הפנים בביתכם נתקעה, אנחנו מבטיחים שנגיע בתוך זמן קצר ונשחרר אותה. נוסף על הפתרון המיידי לבעיה, נוכל להציע החלפת ידיות או החלפת מנעולים לכל סוגי הדלתות, כדי שמצב שכזה לא יקרה בשנית.

כשאתם נתקעים עם דלת רכב שלא נפתחת, אובדן של מפתח לדירה שלכם, כשדלת פנימית של הבית נתקעת, כשהכספת לא נפתחת או כאשר אתם רוצים להחליף מנעול בעקבות ניסיון פריצה שהתרחש, או בכל מצב אחר שבו אתם חייבים מנעולן מתל אביב בטווח הזמן המיידי, זכרו כי דרכנו תמיד תוכלו להזמין מנעולן בתל אביב 24 שעות ביממה.

במצבים הכי מתוחים של החיים, חשוב לקרוא למנעולן בתל אביב שאפשר לסמוך עליו ולהיות בטוחים  שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בחירת מנעולן שפותר את הבעיה במהירות ויעילות יכולה להיות קריטית – העבודה שלכם איתנו מבטיחה לכם שירות מקצועי ומוקפד לפני הכל, אבל גם חיסכון אדיר בזמן, חיסכון אדיר בכסף וכמובן – שקט נפשי בידיעה שממבחר בעלי מקצוע מנוסים קיבלתם את השירות האיכותי מכולם, של איש מקצועי שיודע בדיוק מה הוא עושה.

 

מנעולן תל אביב - Manulanfix
מנעולן באזור תל אביב 24 שעות

 

שירותי פריצה והחלפה של כל סוגי המנעולים – גם כשזה לא דחוף

זה נכון שמרבית הקריאות שלנו עבור שירותי מנעולן, הם במקרים דחופים. עם זאת, לפורץ מנעולים יש הרבה מאוד להציע גם כשלא מדובר בחירום, למשל במקרים הבאים:

✔️ כשמחליפים דלת בבית – שיפוץ ושדרוג הדירה כולל לפעמים החלפת דלתות, בין אם זו הדלת הראשית ובין אם אלו דלתות הפנים. חשוב שתקראו לטובים ביותר בתחום זה. לפני שאתם מזמינים מנעולן, התקשרו לקבלת ייעוץ מקצועי באשר להתקנת מנעולים איכותיים, שמתאימים לדלתות החדשות ויחזיקו מעמד למשך שנים.

✔️ התקנת מנעול חדש – לא צריך לחכות שיפרצו אליכם הביתה בשביל להחליף צילינדר! אם אתם מרגישים שהמפתח כבר לא פותח את הדלת בקלות כמו פעם, או שהדלת חורקת, עדיף להקדים תרופה למכה. אנחנו כאן עבורכם כדי להעניק לכם את הביטחון הדרוש לכם ולפעמים כל מה שצריך זה פשוט להתקין צילינדר אחר.

✔️ בדיקות מנעולים והחלפת צילינדר לפני כניסה לבית חדש – תל אביב היא עיר שמתגוררים בה צעירים רבים, שעוברים דירה באופן תדיר ומכאן שרמת הסיכון היא גבוהה, במיוחד בדירות שמושכרות לפרקי זמן קצרים.

עומדים לעבור דירה? עברתם לבית שכור ואינכם מעוניינים להסתכן בכך שהמפתח נמצא אצל הדיירים הקודמים? הזמנת מנעולן לתושבי תל אביב בעת מעבר דירה היא שירות שאנחנו מציעים ללקוחותינו, המעוניינים להרגיש בטוחים בביתם החדש. אנחנו נגיע, נחליף את הצילינדר לחדש ונוודא שיש לכם ורק לכם, את המפתחות הנכונים ואת היכולת להיכנס לבית הנעול.

חוות דעת של לקוחות קודמים והמלצות מאנשים שקיבלו את השירות המעולה שלנו במנעולן פיקס, הם שיעידו על כך שגם פתרונות לטווח הארוך ומענה לכל שירותי מנעולן באשר הם, אנחנו יודעים להציע ובמחירים ללא תחרות.

הכנו לכם סיכום של השירותים המבוקשים ביותר של הלקוחות שלנו במנעולן פיקס:

 

הזמנת פורץ מנעולים בתל אביב יפו נדרשת בדרך כלל במקרים הבאים:

✔️ פריצה של דלת בתל אביב שלא נפתחת מסיבה כלשהי – נטרקה, נתקעה, נשברה, התעקמה וכדומה

✔️ החלפת מנעול של לת בתל אביב – בין אם בעקבות מעבר דירה, פריצה או איבוד מפתחות

✔️ קריאה למנעולן רכב לפריצת דלת של רכב בת"א, התקנת קודן, החלפת סוויץ' תקול, שכפול או שחזור מפתחות

✔️ התקנת מנעול חכם, ביומטרי עם טביעת אצבע, או מנעול לדלתות הפנימיות בבית או בדירה בתל אביב

✔️ כיוון צירים בדלת קיימת ע"י מנעולים מומלצים באזור המרכז, דירות תל אביביות וכדומה.

✔️ התקנת מנעול מגנטי, מנעולי רתק, ידיות בהלה, מנעולים חשמליים ונוספים בת"א והסביבה הקרובה

✔️ מחפשים מנעולן בתל אביב יצאת צדיק, המקצוענים? מידרג? עם מנעולן פיקס אין צורך – כל המנעולנים שלנו בתל אביב פועלים במחירים נוחים, מומלצים ואמינים. אחריות על כל עבודה בעיר. צרו קשר לקבלת שירות פורץ דלתות בתל אביב.

עם מנעולן פיקס אתם מקבלים שירות במחירים נוחים, שירות אדיב, זמינות גבוהה 24 שעות ביממה ואחריות על כל עבודה.

 

פורץ מנעולים בתל אביב והמרכז מחירים זולים מומלץ - מנעולן פיקס
מנעולן בתל אביב – יצאת צדיק עוד לא, אבל עושים את העבודה – מנעולן פיקס

 

 

המלצות מלקוחות

מנעולן פיקס המלצה
מנעולן פיקס המלצה

מה הופך מנעולן בתל אביב למקצועי ואיך מוצאים אחד כזה?

מאחר ובמרבית המקרים מדובר בשירות הניתן לכם כחלק משירות SOS, הרי שאתם מחפשים מנעולן בתל אביב זמין עכשיו. משום שמדובר לרוב במקרי חירום, לא אחת החיפוש אחר איש המקצוע הופך שטחי מאד תוך שלא מעניקים חשיבות לפרמטרים החשובים ביותר.

חשוב להבין כי עבודות פריצה של מנעולים חייבות להתבצע אך ורק על ידי פורץ מנעולים בתל אביב המחזיק ברישיון תקף. למרות הלחץ שתוקף אתכם והרצון לקבל שירות כמה שיותר מהיר, חשוב שגם אתם תדעו על פי מה בוחרים את המנעולן:

#1) מנעולנים מומלצים בתל אביב הם אך ורק מנעולנים המחזיקים באישור מהמשטרה ישנם "מנעולנים" שעובדים ללא כל היתר או אישור רשמי, מה שאומר שהם לא עברו כל הכשרה ולא ניתן לדעת עד כמה הם אמינים והאם אפשר לסמוך עליהם.

אלה אותם חבר'ה שלצערנו רואים הרבה יותר מדי פעמים בתוכנית הטלוויזיה יצאת צדיק ודומיה, דבר אשר דוחף רבים לחפש בגוגל את הביטוי: מנעולן בתל אביב יצאת צדיק כאשר הם מחפשים מנעולן באזור. "פורצים" שכאלו הם לרוב אנשים שלא התקבלו לקורס מנעולנים, זאת מאחר והם לא הצליחו להציע תעודת יושר מהמשטרה – מה שמעיד לא אחת על כוונות מאד לא טהורות.

עבודות פריצה הן עבודות עדינות מאד, שחשוב לגלות בהן בקיאות על מנת שלא להביא למצב של בלאי את דלת הדירה, הרכב או הכספת שלכם. הדבר שאף לקוח שהזמין שירות של מנעולן ובמיוחד במצבי החירום שפירטנו קודם לא רוצה, זה לגלות שהמנעולן שהזמין לא באמת יודע מה לעשות ואז גם הזמן וגם הכסף  שהשקעתם עלולים לרדת לטמיון. אתם לא חייבים מנעולן יצאת צדיק שמגיע כדי לעשות רושם, אלא אחד שמגיע באמת בשביל לפתור את הבעיה שאתם מתמודדים איתה – ולאפשר לכם לחזור לשגרת החיים שלכם כמה שיותר מהר.

אם כן, הפרמטר הראשון לבחירת המנעולן שלכם הוא מנעולן מורשה. 

#2) בנוסף, ודאו כי המנעולן מתמצא בכל החידושים והפיתוחים השונים בתחום – ענף המנעולים אינו אותו ענף שהיה לפני שני עשורים או לפני עשור, כך שחשוב שהמנעולן שלכם יהיה הכי מקצועי שיש כאשר הוא מבין בסוגי המנעולים השונים, סוגי הפריצות ובכל הטכניקות הנדרשות לטובת ביצוע עבודה מדויקת ומקצועית עבורכם. כשאתם עובדים איתנו, אתם יכולים להיות שקטים כי יגיע אליכם בהכרח פורץ מנעולים מקצועי שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

המקצוענים שלנו במנעולן פיקס עוברים את כל ההדרכות המתאימות וצוברים ניסיון עצום שמתחדש באופן תדיר, במיוחד כדי לאפשר את מתן המענה המדויק גם בסיטואציות מורכבות כגון פריצה למנעולים מתוחכמים, שדרוג נעילת דלתות כבדות במקומות שנדרשת בהם אבטחה ייחודית, או במצבי חירום הכוללים בני אדם במצוקה, במהלכם נדרש המנעולן להשתמש בכל היידע המקצועי שלו ביעילות רבה, תוך מתן שירות אדיב שמרגיע את כל השוהים במקום.

#3) חשוב לא פחות, המחיר – המון פעמים ישנה נטייה להאמין כי המנעולנים היקרים ביותר הם אלו הטובים ביותר. אנו אומרים בדיוק ההיפך: מנעולן שגובה מכם מחיר גבוה מאד, הוא מנעולן שמנצל את המצוקה הרגעית שלכם והצורך שלכם בעבודת פריצה דחופה. אנחנו לעומת זאת מציעים לכם שירות של מנעולן זול בתל אביב! כן כן, שמעתם נכון.

אנחנו מאמינים שמנעולן צריך לבוא עם ארגז הכלים המשובח שלו, גם בהיבט הפרקטי והטכני אבל גם במובן המטאפורי, כלומר שמנעולן שאתם מזמינים הביתה צריך לתת את כל מה שיש לו ומכל הלב, על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים וירגישו את ההקלה המתבקשת, אחרי שהוא יסיים את העבודה שלו. כל זה, כמובן, לא חייב להיות מגולם בעלויות גבוהות במיוחד – שימו לב כי המחיר הנוח שאנו מציעים לכם אינו בא על חשבון טיב השירות, אלא שמדובר על מחיר נוח והוגן ומותאם לשוק.

 

מנעולן בתל אביב – מחיריםטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
עלות פריצת מנעול צילינדר בתל אביב והסביבה170-390 ₪
כמה עולה פורץ רכבים בעיר תל אביב220-490 ₪
מחיר ביקור מנעולן בתל אביב150-250 ₪
התקנת מנעול דלת לבית או דירה בתל אביב240-450 ₪
פריצת כספת ביתית בתל אביב150-450 ₪
פתיחת כספת נעולה בת"א מחירים150-550 ₪
החלפה של צילינדר בדלת כניסה תל אביב200-550 ₪
החלפת צילינדר בדלת פלדלת בת"א – עלויות340-550 ₪
החלפת מנגנון רב בריח באזור תל אביב340-550 ₪
מנעולן רכב לפריצת רכבי יוקרה בתל אביב100-490 ₪
פריצת דלת טרוקה בתל אביב והמרכז190-250 ₪
פריצת דלת עץ בעיר תל אביב280-350 ₪
פריצת דלת פלדלת390-580 ₪
שכפול מפתחות לבית בתל אביב10-50 ₪
שכפול מפתחות לרכב בת"א (משתנה בהתאם לשנתון הרכב)30-1400 ₪
שחזור מפתח לרכב באזור המרכז (מחיר משתנה בהתאם לשנתון הרכב)330-2100 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הערב20-40 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הלילה60-90 ₪

 

פורץ מנעולים בתל אביב – השירות ניתן 24 שעות ביממה

במרבית המקרים, אתם מתאמים את הגעת אנשי המקצוע שאיתם אתם רוצים לעבוד כמה ימים מראש, ולפעמים מדובר על כמה שבועות או חודשים. כשמדובר בקריאת למנעולן המצב הוא מעט שונה, כיוון שכפי שכבר כתבנו – עבודה של מנעולן היא עבודה המבוססת לרוב על קריאות מעכשיו לעכשיו, זאת מאחר ומדובר על מקרי חירום ואירועים בלתי צפויים שצריכים לתת להם את המענה המקצועי ביותר.

אין זה אומר, כמובן, שאתם צריכים להתפשר על איכות המנעולן שאתם מזמינים רק בגלל שאתם צריכים את שירותיו בשעות המאוחרות של הלילה, או שאתם לחוצים מאוד מכל סיבה אחרת. אנחנו במנעולן פיקס מציעים את השירותים שלנו 24 שעות 7 ימים בשבוע, לא מתפשרים על שום חלק בעבודה ומבטיחים שגם אם הזמנתם את השירות שלנו לפנות בוקר, תקבלו את המנעולן המקצועי והמתאים ביותר למשימה.

הדוגמא הקלאסית והשכיחה ביותר היא, כאמור, בעת שדלת הרכב שלכם לא נפתחת. האם תוכלו להרשות לעצמכם להשאיר את הרכב בחנייה במקום העבודה ולחזור אל ביתכם בדרך אחרת? האם במצב שבו נתקעתם מחוץ לבית ללא דרך להיכנס, תוותרו ותלכו לישון במקום אחר? התשובה ברוב המקרים היא כמובן שלילית. במקרים שכאלו, ללא כל תלות ביום ובשעה, נוכל לשלוח אליכם מנעולן רכב בתל אביב לכל אזור בעיר – משכונת כוכב הצפון ועד שכונת פלורנטין.

רוב המקרים בהם תצטרכו מנעולן אינם מצבים שאתם יכולים לתכנן אותם מראש, כך שחשוב לנו מאד להיות זמינים לכם 24 שעות על מנת להבטיח כי תוכלו ליהנות שוב מאיכות החיים לה אתם רגילים. המלצות על מנעולן בתל אביב יובילו אתכם למומחים שלנו במנעולן פיקס, שיגיעו במהירות וישמחו להעניק לכם שירות אפקטיבי במינימום זמן המתנה.

 

מה חשוב לבדוק מול פורץ דלתות בתל אביב?

בין אם אתם צריכים פורץ דלתות בתל אביב ובין אם השירות הנדרש על ידכם הוא פריצה של דלת הרכב, חשוב לפני הגעת המנעולן להבטיח כי הוא מתמצא בסוג הפריצה שאתם צריכים.

מנעולן שעובד באזור תל אביב ואחד שעבר את כל ההכשרות הנדרשות. יחד עם זאת, מאחר ומדובר על מקרי חירום, חשוב שלא לבזבז זמן לשווא ולתאם ציפיות כבר בשיחה הטלפונית.

 

מה חשוב להגיד למנעולן כשמתקשרים אליו? 

✔️ מסירת כתובת מדויקת ככל האפשר – גם אם אתם תקועים עם הרכב באמצע כביש במקום לא ידוע, תוכלו כנראה להפעיל את הסלולרי ולשלוח למנעולן את הנקודה הספציפית שבה אתם נמצאים. אנחנו במנעולן פיקס יכולים להגיע לכל מקום ברחבי תל אביב בפרט ובישראל בכלל, אבל מידע ספציפי שכזה יכול להיות יעיל בשעת חירום והוא לעתים קרובות פורח מהזיכרון, דווקא כשהיא צריך אותו.

תתפלאו עד כמה אנשים במצבי חירום, יכולים לשכוח את הכתובת שלהם עצמם, אפילו אם הבעיה אינה דלת רכב שננעלה, אלא אובדן של מפתח לדירה. פשוט כתבו לעצמכם באופן ברור את כתובת הבית שלכם כך שאם אתם לחוצים, תוכלו להקריא אותה למנעולן ישירות מהדף, או לבקש מאדם אחר שלצדכם והוא רגוע יותר מכם לעשות זאת, על מנת שלא להתבלבל.

✔️ הסבירו את הבעיה בצורה המפורטת ביותר האפשרית – אם ננעלתם מחוץ לדירה, הסבירו איזה מנעול יש לכם, האם יש מנעול עליון או לא, האם יש אנשים בבית שלא יכולים לפתוח לכם כגון פעוטות, האם הבעיה קרתה בעבר – ככל שתעניקו למנעולן בת"א יותר מידע, כך הוא יוכל לדייק את השירות שלו בזמן אמת. ננעלתם מחוץ לרכב? הסבירו באיזה דגם של מכונית נהגתם, האם היתה תקלה ברכב בזמן הנסיעה וכדומה. נשמו עמוק ונסו לשלוף מהראש את הפרטים המלאים הנוגעים לסיטואציה שנקלעתם אליה.

✔️ היעזרו באחרים במקרה הצורך – ישנם מצבים שבהם אתם פשוט לא יכולים לנהל את המצב וחייבים לקבל סיוע מהאנשים שסביבכם, במיוחד אם יחד אתכם ישנם ילדים קטנים שעדים לסיטואציה. המטרה של הזמנת מנעולן היא חזרה לשגרה ומתן בטחון, זכרו זאת, הירגעו ככל האפשר והתעודדו מעצם הידיעה שהמקצוענים של מנעולן פיקס עוד רגע אצלכם.

אבל בינתיים אתם צריכים לבצע את הקריאה עצמה ולפעמים אין מה לעשות ואאולי אינכם מסוגלים לטפל בכך בעצמכם בזמן אמת. גם לכך יש פתרון – נסו לבדוק אם יש מישהו סביבכם שיכול להזמין את המנעולן עצמו, או להעניק תמיכה מסוג אחר, למשל לשמור על הילדים כשאתם מתקשרים. ככל שתהיו בפוקוס בזמן השיחה הראשונית, כך ייטב, כיוון שאינפורמציה מלאה ככל הניתן ושאילת שאלות מנחות, יכולה לסייע למנעולן עוד לפני שהגיע – וכמובן יכולה לייעל עוד יותר את עבודתו בשטח.

בכל מקרה, שלא יהיה לכם ספק – גם בקריאה שאיננה מפורטת יותר מדי, גם באישון לילה, גם בשבתות וגם בחגים, אנחנו נגיע אליכם בשיא המהירות ונמצא את הפתרון לסיטואציה שאתם מתמודדים איתה, לא משנה איזה מנעול תקול עומד בדרכנו וכמה מורכבת הבעיה עצמה.

הדלת לא נפתחת? אבד המפתח לדלת? זקוקים לשירותיו של מנעולן בתל אביב שיגיע לכתובת שתמסרו לפתיחת דלתות מכל סוג בצורה מקצועית ובמחיר הוגן? מנעולן פיקס מפעילים צוות מנעולנים עם המלצות וניסיון בכל אזור תל אביב והמרכז.

מוזמנים ליצור קשר ונגיע אליכם במהירות לסייע, עם ידע מקצועי ומעשי שנצבר במשך שנים ומאפשר למומחים שלנו להציע את השירות הטוב ביותר בתל אביב ובפריסה ארצית.

 

מנעולנים בתל אביב - פורץ מנעולים - מנעולן פיקס
מנעולנים בתל אביב – פורץ מנעולים 24 שעות – מנעולן פיקס

 

מנעולן דלתות בתל אביב והמרכז – זמינות גבוהה 24 שעות

* פורץ מנעולים מוסמך בעיר תל אביב ובסביבתה הקרובה – אנשי מקצוע מנוסים, שירותי פריצת דלתות בתל אביב והמרכז באופן מקצועי ובמחירים נוחים. 

* גרים באזור תל אביב ונתקעתם מחוץ לבית? צרו קשר ונצא אליכם במהירות. פריצת דלתות בכל שכונות העיר תל אביב: יד אליהו, הדר יוסף, פלורנטין, נווה שאנן, צפון העיר, הצפון הישן, צהלה, שכונת רמת אביב, בבלי, דרום תל אביב, רמת החייל ועוד

 

פריצת דלת בתל אביב – איך זה מתבצע?

איך פורצים דלת או מנעול? האמת שזה לא כל כך משנה אם הדבר נדרש בעיר תל אביב או בכל יישוב אחר ברחבי הארץ משום שהאפשרויות העומדות לפניכם הן פחות או יותר דומות. הכנו לכם מדריך מפורט על פריצת מנעול דלת. אתם יכולים להחליט לנסות זאת בעצמכם וכנראה שחלק מכם גם יצליחו, אך אם אתם מעדיפים לקרוא למנעולן מומלץ אשר פועל בכל אזור תל אביב והמרכז מוזמנים ליצור קשר ונצא אליכם באופן מיידי.

2 שיטות נוספות שאפשר לנסות (עובדות בדרך כלל בדלתות פנים פשוטות)

פריצת דלת בתל אביב באמצעות כרטיס אשראי – כדי לפרוץ דלת בתל אביב אפשר לנסות להשתמש בכרטיס אשראי. השיטה עשויה לעבוד אם מדובר בדלת הפועלת על מנעול קפיץ. יש לשים לב שקיימת סכנה לכרטיס עצמו, ולכן עדיף להשתמש בכרטיס שאפשר "להקריב". כדי לפרוץ את הדלת יש להכניס את הכרטיס באזור שבין המנעול לבין המסגרת. לאחר מכן יש לאזן את הכרטיס כנגד המסגרת ולעקם אותו לאחור בכדי להשיב את המנעול אל תוך הדלת וכך בעצם לשחרר את הנעילה.

מברג / מפתח אלן – חשוב להבין שבשיטה זו יש סכנה למנעול עצמו. הרעיון בשיטה זו היא לדחוף בחוזקה פנימה את המברג אל כיוון העיגול הקטן שנמצא בידית הדלת ולסובב לכיוון שמאל. המטרה של הפעולה היא להסיר את הידית.

הדלת עדיין לא נפתחת?

במידה והשיטות שהזכרנו כאן באתר לא צלחו כדאי לקרוא לפורץ דלתות בתל אביב אשר יגיע לכתובת שתספקו ויעזור לכם להיכנס / לצאת מהבית. צרו קשר ונשלח אליכם מנעולן מומלץ מיידית.

טווח מחירים של פריצת דלת בתל אביב

הזמנה של שירותי פורץ דלתות בעיר יעלה לכם בדרך כלל בין 150 ל-200 ₪ – העלות היא פחות או יותר זהה בכל שכונות העיר. בצפון תל אביב העלות עשויה להיות מעט יקרה יותר.

פריצה מלאה של דלת עם החלפת צילינדר בתל אביב יעלו לכם בדרך כלל בין 200 ל-300 ₪ נוספים.

 

מנעולן רכב בתל אביב – באילו מקרים נדרש?

נתקעתם מחוץ לרכב לאחר בילוי בתל אביב בשישי? יש מה לעשות!

אם ישנה סיטואציה נעימה במיוחד היא לצאת לבלות ביום שישי בערב בתל אביב. אם ישנה סיטואציה מאד לא נעימה היא להגיע אל הרכב לאחר הבילוי, ולגלות כי הוא עבר ניסיון פריצה ועל כן אתם לא מצליחים לפתוח אותו, או לגלות כי נגנב לכם צרור המפתחות.

מנעולן בתל אביב בשבת הוא המענה עבורכם במקרה שכזה, תוך שאנו מקפידים על מתן שירות מהיר וזמין ככל הניתן. פורץ מנעולים מטעמנו יגיע אל כל אזור בעיר בו אתם נמצאים שכן אנו מפעילים שירות של מנעולן באזור דיזינגוף בתל אביב, אלנבי, רוטשילד, דרום העיר, צפון העיר ועוד.

 

סרטון שמדגים איך פורץ דלתות בתל אביב מטפל במנעול צילינדר סטנדרטי

 

פריצת מנעול דלת בת"א במשרדים ובתי עסקים

משרד עורכי הדין שלכם נמצא ברחוב אבן גבירול, אתם מגיעים בבוקר לפגישה ומגלים כי צרור המפתחות שלכם אבד? לשמחתכם, אין כל סיבה לבטל את הפגישה!

מנעולן דלתות בתל אביב באזור רחוב אבן גבירול יגיע אליכם במהירות האפשרית ויבצע את כל הנדרש. גם אם הדלת הינה דלת פלדלת וגם אם מדובר על דלת עץ, הרי שלהיות תקוע מחוץ לדלת זה לא אירוע נעים במיוחד.

יחד עם זאת, חשוב מאד שלא להפעיל כוח על הדלת שכן באקט שכזה אתם יכולים להביא למצב של פגיעה בה, מה שיכול להפוך את ההוצאה הכספית שלכם לגבוהה יותר.

 

החלפת מנעולים בתל אביב – עברתם לדירה חדשה? זה הזמן להחליף

תל אביב הינה עיר הידועה בתחלופה המהירה של הדיירים בדירות בה. המון קהל צעיר עובר אל העיר ומחליף לרוב דירות אחת לשנה. אם גם אתם דיירים חדשים בדירה חדשה, אנו ממליצים לכם על החלפת צילינדר.

המון פעמים הדיירים הקודמים בדירה לוקחים עמם את המפתח ששימש אותם, כך שאתם לא זוכים אף פעם בפרטיות מלאה ובידיעה כי דלת הבית שלכם אכן מגנה עליכם. החלפת מנעולים בתל אביב – פלדלת / רב בריח מתבצעת במהירות ובמקצועיות, תוך שאתם מקבלים מחיר מנעולן בתל אביב הכי נוח שתוכלו לבקש.

החלפת מנעול בתל אביב היא פעולה שיש לבצע במקרים שבהם שהמנעול או המפתח שלכם כבר לא ממלא את תפקידו, משמע שהוא לא מאפשר נעילה של הדלת והגנה על הבית, או אם אתם מחליטים להחליף את מנגנון הנעילה של הדלת מסיבות שונות. אנחנו במנעולן פיקס מציעים שירותי החלפת צילינדר לדלת בתל אביב, כדי שתוכלו לפתוח ולנעול את דלת הבית, המשרד או העסק ולהרגיש בטוחים.

 

החלפת צילינדר לדלת בתל אביב – מתי, איך, כמה ולמה

הדירה החליפה ידיים? אבד המפתח לדלת? המנעול נשבר או שהחלטתם לשדרג את הצילינדר?

המנעולנים של מנעולן פיקס ישמחו להציע שירות החלפת מנעולים בתל אביב לכל מטרה

החלפת צילינדר שנשבר, החלפה של מנעול דלת, החלפת מנגנון ועוד

 

החלפת צילינדר
החלפה של צילינדר – החלפת מנעולים בכל אזורי הארץ

 

צילינדר – מה זה ומתי כדאי לכם להחליף אותו

המפתח של כל דלת נכנס אל תוך מנגנון הקרוי צילינדר, מסתובב בתוכו ובכך מפעיל גלגל שיניים שנועל, או פותח, את מערכת הבריחים של המנגנון הזה. המפתח עצמו בנוי בצורה המותאמת במדויק לצילינדר שלו, כך שגם אם שני מפתחות נראים לכם דומים – בפועל הם לא יוכלו לפתוח את הצילינדר האחד של השני.

החלפת מנעולים בתל אביב נדרשת ממספר סיבות, שהמשותף אצל כולן הוא שלא ניתן להשתמש במפתח כדי לנעול או לפתוח את הדלת הייעודית לו, או אם אתם מעדיפים שלא להמשיך ולהשתמש במנגנון הקיים.

מתי צריך להחליף מנעולים לדלת של דירה בתל אביב?

תל אביב היא עיר שמתגוררים בה שוכרי דירות רבים: אלו יכולים להיות סטודנטים שמגיעים כדי ללמוד, אנשים מבוגרים או משפחות צעירות. תחלופת הדיירים בדירות שכורות היא תדירה ובעלי הדירות צריכים להתמודד, בכל פעם מחדש, עם שוכרים חדשים.

✔️ החלפת מנעולים בתל אביב מתרחשת כשדירה "מחליפה דיירים", בכדי להבטיח את בטחונם של הדיירים הנכנסים, שמעוניינים להיות היחידים שמחזיקים במפתחות הרלוונטיים עבורה.

✔️ כדאי להחליף צילינדר ומנגנון דלת גם אם איבדתם את המפתח לדירה, לאחר תקופה ארוכה שלא ביקרתם בה, למשל אם מדובר בדירה של קרוב משפחה שאיש לא התגורר בה זמן רב. על מנת למנוע גניבות, עדיף להזמין מנעולן בתל אביב ולהתקין צילינדר חדש – ולהיות שקטים.

✔️ החלפת צילינדר פלדלת בעיר תל אביב נדרשת גם במקרים שבהם בעלי דירות מחליטים לשדרג את רמת הבטיחות של הדירה ומחליפים את הדלת למנגנון של רב בריח או פלדלת.

✔️ בנוסף, דיירים עשויים להזמין החלפה של צילינדר רב בריח בתל אביב גם כשהמפתח הישן שלהם נשחק מרוב שימוש, לרוב בגלל אבק ולכלוך שהצטברו במנגנון וסתמו אותו. חשוב לשים לב לכך: אם אתם מרגישים שהסיבוב של המפתח שברשותכם בתוך חור המנעול הופך ל"קשה" כשחולף הזמן, מוטב להזמין מנעולן מקצועי שיחליף את המנגנון כולו, מאשר להיתקע מחוץ לבית או בתוכו, ללא היכולת לנעול את הדלת.

מתי כדאי להחליף צילינדר ומנגנון דלת לעסק או משרד בתל אביב?

הסיבות שבגללן אנשים בוחרים להזמין החלפת מנעולים בתל אביב בבית העסק שלהם, או במשרד, יכולות להיות דומות לאלו שמביאות אנשים להחליף את הצילינדר בביתם הפרטי.

עם זאת, בחנויות ובבתי עסק שבהם קיימת סחורה ובעיקר קופה ובה כסף, הסיכוי לפריצות הוא גבוה יותר. אם היה חשד לפריצה, או כאשר הנכס ששכרתם כדי להקים עסק חדש עובר לרשותכם – מומלץ להזמין החלפת צילינדר לדלת בתל אביב ולהרגיש שאתם מעניקים לעסק שלכם את ההגנה הרצויה.

מחיר החלפת מנעולים בתל אביב – כמה עולה להחליף צילינדר?

אנחנו במנעולן פיקס מעניקים שירותים מגוונים וביניהם החלפת מנעול בתל אביב לכל צורך, כאשר ישנו טווח מחירים להחלפת מנעול דלת בעיר ת"א ומחיר השירות עשוי להשתנות בהתאם לצורך של הלקוח.

מחיר החלפת צילינדר בתל אביב ינוע בדרך כלל בטווח שבין 250 ל 350 שקלים, כאשר חשוב לזכור שההשקעה החד פעמית הזאת הופכת למשתלמת במיוחד, כיוון שהיא מקנה ביטחון לכם כבעלי הנכס או כשוכרים שלו ועשויה למנוע גניבה או פריצה, שעלולה "לעלות" לכם הרבה יותר.

לקריאה נוספת: החלפה של צילינדר

 

מיקומכם בתל אביב – שכונה/אזור בעירזמן הגעה משוער של המנעולן אליכם מרגע הקריאה
שפירא10-20 דקות
צהלה10-20 דקות
יד אליהו10-20 דקות
מונטיפיורי10-20 דקות
נווה שאנן15-20 דקות
נווה עופר15-20 דקות
הדר יוסף15-20 דקות
כפר שלם15-20 דקות
הצפון הישן15-25 דקות
שכונת התקווה15-25 דקות
נחלת בנימין15-25 דקות
נווה צדק15-25 דקות
רמת החייל20-25 דקות
פלורנטין20-25 דקות
בבלי20-25 דקות
שרונה20-30 דקות
צהלה20-30 דקות
קרית שלום20-30 דקות

מנעולנים בתל אביב – תשובות לשאלות נפוצות

המקרים הנפוצים ביותר בהם יש צורך לקרוא למנעולן או פורץ מנעולים בתל אביב הם כאשר לא ניתן לפתוח דלת כלשהי, למשל של בית, דירה, משרד, רכב וכדומה, בין אם כתוצאה מאיבוד המפתחות ובין אם בגלל תקלה כלשהי בדלת עצמה שמונעת ממנה להיפתח באופן תקין.

מחיר שירותי מנעולנות בתל אביב נע על סקאלת מחירים רחבה וכל מנעולן יגבה מכם מחיר מעט שונה. עלויות שירותי מנעולן בתל אביב נעות בדרך כלל בין 250 ל-650 שקל, תלוי בסוג השירות הנדרש.

המנעולנים שלנו מספקים שירותי מנעולן בתל אביב 24 שעות ביממה בזמינות גבוהה ומגיעים אליכם במהירות.

מנעולן מורשה הוא מנעולן שיציג לכם תעודה של מנעולן מוסמך הנושאת את תמונתו, כמו גם אישורים נדרשים נוספים, מיד בהגיעו אליכם. מומלץ לוודא כי המנעולן הינו באישור משטרת ישראל.

למה דווקא מנעולן פיקס?

המחירים הזולים ביותר, החיסכון האדיר בזמן ומנעולנים מורשים בעלי המלצות בלבד אשר עובדים עבורכם סביב השעון בת"א ובכל אזורי הארץ.

טלפון של מנעולן בתל אביב והסביבה: 055-9706744 

 

מפה של תל אביב:

הרצל 232, תל אביב יפו | נווט ב-Waze

 

לקריאה נוספת:

פורץ רכב בתל אביב

מנעולן ברמת אביב

מנעולן במרכז

לקוחות ממליצים על מנעולן פיקס