מנעולנים בפתח תקווה מגיעים מהר לכל שכונות העיר לפריצה של דלת, כספת, החלפת צילינדר ושירותים רבים נוספים במחירים נוחים והוגנים

מחפשים מנעולן בפתח תקווה? המנעולנים שלנו באזור פתח תקווה עובדים מסביב לשעון על מנת להעניק לכם מניפת שירותים מקצועית ובמחירים זולים. אנו עובדים בכל האזורים בעיר פתח תקווה ומגיעים גם לקריית מטלון, לאזור תעשייה סגולה או לכל מקום אחר בו אתם נמצאים.

פורץ מנעולים בפתח תקווה והסביבה יגיע אליכם לתת שירות של החלפת מנעול או צילינדר עם דגש על פריצות דלתות, רכבים וכספות בעקבות אירועים שונים. עם קריאתכם נשלח אליכם מנעולן מורשה שהינו מנעולן מורשה שיספק אחריות על כל עבודה שתתבצע.

זקוקים בדחיפות לשירות של מנעולן בעיר אשדוד? הסיוט הגדול שלכם של להיות תקוע מחוץ לרכב התממש? בשביל זה יש אותנו! צרו קשר ונגיע לסייע.

 

שירותי מנעולן בפתח תקווה – פורץ מנעולים מקצועי ואמין!

✔️ מנעולנים בפתח תקווה זמינים בכל שעה לפריצת כל סוגי הדלתות במחיר הוגן 

✔️ פתח תקוואים יקרים – נתקעתם בלי מפתח? מוזמנים לצלצל ונצא אליכם מיד!

✔️ פריצת מנעולים, כספות ודלתות באזור פתח תקווה – עם אחריות!

✔️ החלפת צילינדר, כיוון דלת, הגבהה, תיקונים ועוד >>

לשירות, חייגו לטלפון: 055-9706744

 

מנעולן בפתח תקווה זמין זול ואמין
פורץ מנעולים בפתח תקווה – צרו קשר ומנעולן פיקס נגיע לסייע

 

 

הגעה מהירה לכל שכונה בעיר: אם המושבות, יוספטל, אחדות, מרכז העיר, שעריה, קרית חזני, עין גנים, כפר גנים, נווה עוז, נווה גן, רמת ורבר, עמישב ועוד…

 

בין שירותיה של מנעולן פיקס בפתח תקווה:

✔️ מנעולן דלתות בפתח תקווה זמין לכם בכל שעה ביום, בין אם מדובר בהחלפת צילינדר או מנעול של דירה, בית או עסק בפתח תקווה,  פריצת דלת נעולה או טרוקה בעיר, החלפת ידיות, תיקון דלתות, התקנת ידית בהלה, סגר ביטחון, מנעול רתק או מחזיר דלת בפ"ת. זמינים עבורכם 24/7.

✔️ פורץ רכביםמנעולני הרכב של מנעולן פיקס מגיעים לכל מקום בפתח תקווה לתת שירות מקצועי בכל הקשור לתחום הרכב. פורץ רכבים בפתח תקווה לפריצת מכונית נעולה, שחזור מפתח לרכב בעקבות אובדן, שכפול שלט או מפתח לרכבים, תיקון סוויץ', ועוד.

✔️ מנעולנים בפתח תקווה עם המלצות – מומלצים של מידרג ועוד. גם אם אנחנו עדיין לא מתהדרים בתואר מנעולן בפתח תקווה יצאת צדיק – תנו לנו להוכיח לכם שאנחנו טובים.

 

המלצת לקוח בפתח תקווה על מנעולן פיקס

 

מנעולנים בפתח תקווה 24 שעות ביממה

לצערכם, או לשמחתכם, אתם לא באמת יכולים לדעת מתי תמצאו עצמכם תקועים מחוץ לבית או לרכב. זו בדיוק הסיבה שמנעולן לא יכול לעבוד מתשע בבוקר ועד שש בערב. מה אמור לעשות נהג שנתקע מחוץ לרכב בחצות? מה אתם אמורים לעשות בעת שחזרתם בשעת ערב מאוחרת מהעבודה ואתם מגלים כי צרור המפתחות שלכם אבד?

שירות 24/7 הינו שירות המאפשר לכם ליהנות משקט נפשי כי בכל עת שתזדקקו לשירות – תוכלו לקבל אותו! עבודה של פורץ מנעולים בפתח תקווה דורשת לא רק במקצועיות, אלא גם בגמישות רבה בשעות העבודה ועל כך אנו מתחייבים.

אתם זקוקים לשירות של מנעולן בפתח תקווה זמין עכשיו? השאלה הגדולה הנשאלת היא תוך כמה זמן אנו מתחייבים להגיע. אנו יכולים להתחייב על זמנים מהירים מאד. התשובה משתנה בהתאם למספר הפניות שאנו מקבלים באותו רגע נתון, כמו גם המיקום בו אתם נמצאים.

לרוב, אנו מצליחים להגיע אליכם בתוך שעה מרגע הפנייה שלכם – כך שנוכל לפתור את המצב אליו נקלעתם במהירות. להיות תקוע מחוץ לבית זו סיטואציה מאד לא נעימה, אך אנחנו נוכל להקל אותה עם שירות אדיב, מהיר ומקצועי.

 

מנעולנים בפתח תקווה - מנעולן פיקס
מנעולנים בפתח תקווה – פורץ מנעולים בפ"ת מסביב לשעון – מנעולן פיקס

 

פורץ מנעולים בפתח תקווה עם תעודה – לא המלצה, סטנדרט!

המון פעמים ישנם אלו הסבורים כי מנעולנים מומלצים בפתח תקווה הינם בגדר המלצה. האם כדאי לעבוד עם מנעולן זול בפתח תקווה בכל מחיר – גם במחיר של חוסר הכשרה? חד וחלק, לא. מדובר על סטנדרט ולא על המלצה חמה הניתנת לכם. רק מנעולן מקצועי יוכל לפתור את הבעיה במהרה, תוך שאתם תוכלו להיות שקטים כי עובד עבורכם מנעולן אמין שלא יעשה כל שימוש במנעולים או במפתחות שלכם.

המציאות כיום היא שישנם לא מעט מנעולנים המציעים את השירות שלהם, אך קשה מאד למצוא מנעולן עם המלצות בפתח תקווה. השילוש הקדוש אחריו אתם אמורים לחפש הוא מנעולן אמין בפתח תקווה, תעודה המעידה על הסמכה והכשרה ומחירים זולים.

אנחנו אמנם לא מוכרים כמו מידרג או מנעולן יצאת צדיק בפתח תקווה, אבל בהחלט יודעים מה אנחנו עושים.

 

איך מוצאים פורץ דלתות בפתח תקווה והסביבה עם המלצות?

אז ברור כשמש כי עליכם לעבוד אל מול מנעולן רכב בפתח תקווה שהינו מומלץ ואמין, אך נשאלת השאלה והיא איך מוצאים מנעולן שכזה. עבור כל שירות שאתם צריכים – החל משירות של החלפת צילינדר ועד פריצת מנעול דלת בפ"ת, עליכם לעבוד אך ורק אל מול מנעולנים מומלצים וכך תמצאו אותם:

ראשית, כדאי להסתייע בהמלצות הניתנות לכם מהמעגל הקרוב אליכם ביותר על פורץ דלתות או מנעולן העוסק בשירות נרחב יותר: בני המשפחה – ההורים והאחים, קולגות למקום העבודה, החברים הטובים שכבר התנסו בשירות של מנעולן בפתח תקווה באזור אם המושבות לדוגמא, המלצות משכנים וכדומה.

במידה ואיש מהמעגל הקרוב אליכם לא הסתייע בשירות של מנעולן, תוכלו לגלוש באינטרנט ולקרוא המלצות על מנעולנים שעובדים באזור שלכם – בסגולה, בר כוכבא או בכל אזור אחר.

עם כל המלצה שאתם מקבלים, חשוב שגם אתם תפעילו פילטרים מסננים והבטיחו כי למנעולן יש רישיון. אותו רישיון צריך לכלול את תעודת היושר ועוד אישור הניתן מהמשטרה. שימו לב כי קרו מקרים מעולם הם "המנעולן" היה גנב שרוקן בתים של אנשים וברח.

כמו כן, חפשו אחר המנעולנים המנוסים ביותר: עבודה של פריצה יכולה להיות עבודה של עשר דקות, אך היא יכולה להיות גם עבודה של שעה שלמה בעת שהמנעולן לא מנוסה. במקרי חירום בהם אתם זקוקים לשירות מהיר, לא בטוח שתרצו לשרוף זמן יקר עם מנעולן מתחיל.

 

מחירים של מנעולן בפ"ת

נתחיל בכך שדרכנו אתם מקבלים מחיר מנעולן בפתח תקווה זול והוגן. לעתים, קשה מאד למסור מחיר בטלפון מאחר ולא תמיד מצליחים הלקוחות להעביר לנו את המידע המדוייק. המשמעות? אנחנו לא יכולים תמיד לדעת דרך הטלפון מה היקף העבודה, מה מורכבות העבודה, איזה סוג של פריצה נדרש וכדומה.

על כן, אנו נותנים בטלפון מחיר התחלתי עבור שירות של פורץ רכבים מומלץ או פורץ כספות בפתח תקווה, תוך שאנו דואגים ליידע כי לא בהכרח מדובר על מחיר סופי.

עם הגעת המנעולן אל אזור היעד – תוכלו לקבל מחיר סופי שישקף את העבודה הנדרשת. כמו כן, שירות של מנעולן בפתח תקווה בשבת הינו שירות אקסטרה מיוחד בתוספת תשלום סמלית.

 

פורץ מנעולים בפ"ת – מחירון מומלץטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
פריצת דלת שלא נפתחת בפתח תקווה
כל סוגי הדלתות הסטנדרטיות
170-310 ₪
עלות ביקור מנעולן רכב בעיר פ"ת
עבודה דחופה של פתיחת רכב נעול
220-490 ₪
שירות פורץ מנעולים בפתח תקווה
עלות למנעולן מוסמך
149-250 ₪
פורץ כספות
פתיחת כל סוגי הכספות
149-450 ₪
החלפת צילינדר בפתח תקווה
החלפת מנעול צילינדר של דלת
270-550 ₪
פריצת דלתות עמידות – פלדלת, שריונית חסם, רב-בריח בעיר פ"ת
עבודות הדורשות טכניקות מיוחדות
390-580 ₪

 

החלפת צילינדר בפתח תקווה – מתי כדאי להחליף צילינדר בדלת?

המנעולנים שלנו לא עוסקים רק בשירות של פריצות, אלא גם של החלפות צילינדרים. אם אתם עוברים אל דירה חדשה ורוצים למנף את תחושת הביטחון שלכם – החליפו צילינדר. כמו כן, אם הדירה שלכם עברה ניסיון פריצה, כדאי מאד להחליף צילינדר.

מצב של להיות תקוע מחוץ לדלת אינו נעים בעת שאתם מאבדים את צרור המפתחות, אך הוא בעיקר מסוכן – גם במקרה זה מומלץ להחליף את הצילינדר על מנת להבטיח כי מי שגנב מכם את צרור המפתחות לא יכנס אל הבית שלכם.

בנוסף, אם הצילינדר שלכם חוגג יום הולדת חמש, כדאי מאד להחליף אותו על מנת להמנע ממקרים של שחיקה ובלאי.

 

מנעולנים בפתח תקווה - פורץ מנעולים
מנעולנים בפתח תקווה, החלפת צילינדר, פריצת דלת ועוד – פורץ מנעולים 24 שעות – מנעולן פיקס

 

טלפון של פורץ מנעולים בפתח תקווה: 055-9706744

 

מגיעים לכל שכונות העיר פתח תקווה והסביבה:

תשובות לשאלות נפוצות על השירות בפ"ת

מיד לאחר שיחת הטלפון הראשון ייצא אליכם מנעולן בפתח תקווה ויגיע אליכם תוך זמן קצר לסייע בכל תקלה או בעיה שקשורה בדלת, מפתח, צילינדר או מנעול.

בהחלט, אנחנו נותנים אחריות על כל עבודה או התקנה שבוצעה אצלכם. משך תקופת האחריות צפוי להשתנות בהתאם לסוג העבודה הספציפי.

צריכים פורץ מנעולים בפתח תקווה, החלפה של צילינדר או מנעול, תיקון דלת, התקנת עינית, סגר ביטחון ועוד מגוון רחב של שירותים? צרו קשר ואנחנו בדרך.