מחפשים מנעול איכותי לדלת? חזק, עמיד וללא תקלות? – מנעול ג'ואל הוא הבחירה הנכונה עבורכם! צרו קשר ונשמח לשלוח אליכם מנעולן מקצועי מצוות מנעולן פיקס להתקנת מנעול ג'ואל במחיר משתלם!

אם אתם מעוניינים לשמור על הבית או העסק הרבה יותר בטוחים מפני פריצה, אתם צריכים לשקול התקנת מנעול ג'ואל לדלת שלכם. אלמנט זה, שקרוי לעיתים גם "מנעול כספת", יהפוך את המתחם שלכם לשמור היטב בדיוק כמו כספת ואם יגיעו פורצים הם יתייאשו מיד ויעדיפו לנסות את מזלם במקום אחר.

צוות המנעולנים של מנעולן פיקס זמין בכל שעה וישמח להתקין עבורכם מנעול מהסוג הזה. מיד תבינו מתי כדאי לכם לשקול את האפשרות הזאת, על איזה דלתות ניתן להתקין אותו וגם כמה הוא אמור לעלות לכם.

 

התקנת מנעול ג'ואל לדלת מחיר ללא תחרות! 

✔️ מנעול כספת Juwel איטלקי במחיר זול במיוחד! 

✔️ מנעול ג'ואל לדלת כניסה, דלת אש, מחסן, ממ"ד

✔️ התקנת מנעול כספת ג'ואל מולטילוק בכל הארץ!

✔️ להזמנה או התייעצות, חייגו >>

טלפון: 055-9706744

 

מנעול ג'ואל לדלת להעלאת תחושת הבטחון הביתי – במחיר מיוחד!

 

 

מהו מנעול ג'ואל?

מנעול כספת ג'ואל הוא למעשה מנעול כספת איטלקי מבית היצרן Juwel, אשר משווק בארץ על ידי חברת מולטילוק.

הוא מהווה תוספת למערכות הנעילה הקיימות של דלתות בכך שנעילתו מביאה להכנסה של 3 בריחים אל תוך משקוף הדלת, מה שהופך אותה לסגורה הרמטית, עם מינימום סיכוי לפרוץ אותה בפרק זמן סביר ורק תוך שימוש בכוח רב.

ישנם מספר דברים שעליכם לדעת על סוג המנעול הזה:

✔️ על איזה דלתות ניתן להתקין מנעול ג'ואל? – ההתקנה מתאימה לדלתות שעשויות מפלדה, למשל דלתות כניסה, דלתות של מחסנים, דלתות אש  ודלתות ממ"ד. ניתן להתקין מנעול כספת גם בדלתות עץ, אך לא ממותג ג'ואל.

✔️ מהו המבנה והמנגנון של המנעול? – הוא מגיע כיחידה אחת (צילינדר ובריחים) ועשוי מחומרים חזקים ביותר כך שלא ניתן לקדוח אותו. ניתן לנעול אותו בשני סיבובים, כאשר כל סיבוב מכניס את הבריחים עמוק יותר לתוך משקוף הדלת. בנוסף הוא חבוי לחלוטין, כך שהוא מאוד אלגנטי ולא פוגע באסתטיקה של הדלת.

✔️ האם ניתן להתקין מנעול כספת ג'ואל מולטילוק רק על דלתות? – ממש לא! מנעולי הכספת של Juwel מותקנים גם בסוגים רבים של כספות יוקרה שעמידות בפני פריצה, מה שמעיד על האיכות והאמינות שלהם.

 

מתי רצוי להתקין מנעול ג'ואל לדלת?

אנשים רבים לא תמיד יודעים במה לבחור ורוצים לדעת מתי כדאי להתקין מנעול ג'ואל לדלת ומתי לבחור בסוג אחר.

אנחנו טוענים שבמציאות של ימינו, כאשר הפשע רק הולך וגובר וכך גם מספר הפריצות לבתים ועסקים, ואם לא די בכך, כאשר מאורעות ה-7.10 רק מזכירים לנו שגם על הממ"ד שלנו צריך להגן באמצעות מנעול חזק מאוד – אם ישנה האפשרות להגדיל את רמת האבטחה של הדלתות שלכם, אין שום סיבה שלא תעשו זאת.

אז מתי נזדקק למנעול ג'ואל לדלת? כמעט בכל מקום, במיוחד כאשר הבית או המשרד שלכם נמצאים במקום מועד לפורענות מבחינת פריצות.

 

כיצד מתקינים מנעול כספת ג'ואל?

התקנת מנעול ג'ואל לדלת דורשת עבודה מקצועיות ומדויקת ולכן רצוי שהדבר יתבצע על ידי מנעולן ולא באופן עצמאי.

איך מתקינים מנעול ג'ואל בצורה נכונה? התהליך מבוצע באופן הבא:

✔️ מדידות בדלת – ראשית כל המנעולן יבדוק שניתן להכניס את המנעול לתוך הדלת שלכם (זכרו שמדובר כאן על מנעול ג'ואל כספת חבוי) ובמידת הצורך יעמיק את הפתח באמצעות קידוחים עדינים.

✔️ קיבוע המנעול בדלת – את המנעול מקבעים חזק לגוף הדלת באמצעות הברגות בחלק החבוי שפונה למשקוף.

✔️ יצירת פתח להכנסת המפתח – בשלב הבא המנעולן קודח שני פתחים בדיוק מול פתח הכנסת המפתח לצילינדר של המנעול. אחד מהצד הפנימי של הדלת והשני בצד החיצוני ואז מלביש את הכיסוי האסתטי מעל.

✔️ יצירת פתחים במשקוףכעת יש לקדוח שלושה חורים בתוך המשקוף שאליהם מוחדרים הבריחים של המנעול בעת נעילה. כמובן שהפתחים צריכים להיות בדיוק (אבל בדיוק!) מול הבריחים.

יש לציין כי התקנת מנעול כספת ג'ואל לדלת פלדלת זהה מבחינת השלבים גם עבור דלתות של חברות אחרות. נדגיש גם את חשיבות המקצועיות בתהליך, שכן התקנה שלא תבוצע כמו שצריך עלולה לגרום לבעיות.

למשל, אי התאמה בין הפתחים במשקוף לבריחי המנעול תגרום לנעילה "קשה" שאותה יש לבצע תוך הפעלת כוח רב בסיבוב המפתח. הדבר מקשה מאוד על ילדים ומבוגרים ובסופו של דבר גורם לשבירת המפתח בתוך הצילינדר.

 

מנעול גואל לדלת
התקנת מנעול ג'ואל לדלת פלדלת בפריסה ארצית במחיר מעולה!

 

 

פריצה של מנעול ג'ואל

לעיתים עולה הצורך לפרוץ מנעול ג'ואל, כמו במקרים שבהם אבדו המפתחות למנעול או כשהמפתח נשבר בתוך הצילינדר. במצב שכזה המנעול שנועד להגן עלינו פשוט מונע מאיתנו מלעבור דרך הדלת.

אז מה עושים? פונים בדחיפות אל מנעולן ולא מנסים לבעוט בדלת על מנת לפתוח אותה (הדבר לא יצליח וגם סתם תהרסו את הדלת והמשקוף). פריצת המנעול מתבצעת על ידי מכשיר מיוחד שמנעולנים מחזיקים וקרוי "מפתח דגדוג".

לאחר הפריצה של הדלת המנעולן גם ידע כיצד לבצע את ההחלפה בצורה מדויקת. החלפת מנעול ג'ואל בדלת מתבצעת באופן מהיר מאחר וכל ההכנות הנדרשות כבר בוצעו וקיימות בדלת.

 

מחיר מנעול ג'ואל

מחיר התקנת מנעול ג'ואל לדלת הכניסה תלוי גם בהכנות שיש לבצע לפני והאם יש צורך בפעולות נוספות כגון פריצת דלת כניסה, החלפת צילינדר, כיוון צירים ועוד.

אצלנו במנעולן פיקס תקבלו טיפול ממנעולן מקצועי ואמין ותוכלו להיות בטוחים שמקבלים מנעול מקורי ואיכותי ושההתקנה תתבצע בצורה מדויקת. גם המחיר שתקבלו יהיה נוח ויכלול גם אחריות על העבודה והמנעול.

הנה המחיר הממוצע שאמור להיגבות מכם עבור מנעול ג'ואל והתקנתו:

מחיר מנעול ג'ואל לדלתמחיר מומלץ למנעול כספת איטלקי ג'ואל
עלות הגעת מנעולן לייעוץ להתקנת מנעול כספת ג'ואלהחל מ-150 ₪
מחיר מנעול ג'ואל לדלת - ללא התקנההחל מ-300 ₪
עלות מנעול ג'ואל כספת חבוי כולל התקנההחל מ-600 ₪
מחיר מנעול ג'ואל האיטלקי עם מנגנון הגנה משופרהחל מ-400 ₪

 

✔️ להזמנת מנעולן התקשרו אלינו ותקבלו מענה מהיר והבטחה להגעה מהירה לכל מקום בארץ.