מנעולן בבת ים
פורץ מנעולים בבת ים – מנעולן פיקס

 

מנעולן בבת ים זמין עכשיו >>

טלפון: 055-9706744

 

✔️ מנעולנים בבת ים עם המלצות זמינים בכל שעה!

✔️ עבודות מנעולנות מכל סוג – פורץ דלתות, רכב

✔️ גרים באזור בת ים ונתקעתם מחוץ לדירה?

✔️ איבדתם את המפתח לאוטו? התקשרו ונגיע לסייע!

✔️ מחירים נוחים ע"י פורצי מנעולים מקצועיים

✔️ פעילות בכל שכונות העיר: ניצנה, פארק הים,

✔️ רובע העסקים, גן העיר, מרכז העיר, הנשיא >>

 

 

מנעולן בבת ים 24 שעות ביממה – פורצי מנעולים בבת ים, מגיעים מהר לכל שכונות העיר.

בעוד ישנם מקרים בהם אתם חוששים לחייג לאנשי שירות בשעות לילה מאוחרות, איתנו אתם מוזמנים לתקשר בכל שעה ובכל מקרה חירום בו אתם מוצאים עצמכם: לאחר שאיבדתם את צרור המפתחות לרכב, במקרים בהם ננעלתם מחוץ לבית וגם במקרים בהם הכספת בבית העסק שלכם ננעלה ובתוכה כל הסחורה שאתם אמורים למכור לאורך יום העבודה שלכם.

כל קריאה שלכם מתקבלת במלוא הרצינות, תוך שאנו שולחים אליכם מנעולן מורשה בבת ים.

 

שירותי מנעולן פיקס בעיר בת ים

✔ פריצת דלתות, החלפת מנעול דלת בבת ים, התקנת מנעול חדש, התקנת סגר ביטחון בעיר בת ים, מנעול עליון (כספת), עינית לדלת מסוגים שונים, הרכבת מחזיר דלת ועוד.

✔ שחזור מפתח לרכב בבת ים, שכפול במידה ויש מפתחות מקוריים, ניתוק קודן או אימובילייזר בבת ים, תיקון סוויצ'ים ושירותים נוספים של מנעולן רכב בבת ים.

✔ מחפשים מנעולן בבת ים יצאת צדיק? מידרג? המנעולנים שלנו כולם מקצועיים ואחראיים.

 

שירותי מנעולן בבת ים – לשמירה על הדלת שלכם תקינה ובטוחה

דלתות הכניסה למבנה חשובות מאוד על מנת למנוע ממי שאינו רצוי מלעבור דרכן. באותה הנשימה, הן עוברות שימוש תכוף ולכן עשויות בכל עת להינזק. שירותי מנעולן בבת ים כוללים את כל מה שנדרש עבור דלתות הכניסה שלכם, תיפקודית ואבטחתית:

✔️ כיוון דלתות בבת ים – התופעה של דלתות שאינן מכוונות באה לידי ביטוי בדלתות עקומות, כך שנוצר מרווח ביניהן לבין המשקוף והן למעשה מזמינות את הפורץ לעבור דרכן. כמו כן, הן אינן אטומות ולעיתים גם אינן ננעלות או נפתחות בקלות.

פנייה אל מנעולן בבת ים יכול לסייע לכם לכוון דלתות כך שהן יסגרו בצורה הטובה ביותר. הכיוון מתבצע על ידי שינויים בדלת עצמה ו/או בכיוון הצירים.

✔️ החלפת צילינדר בבת ים – עוברים לדירה חדשה? נכנסים למשרד מושכר? אל תשכחו להזמין מנעולן על מנת שיחליף לכם את הצילינדר. במידה ולא תעשו זאת, אתם מסתכנים בכך שדיירים קודמים שמחזיקים במפתח יוכלו להיכנס כאשר לא תהיו נוכחים במקום.

✔️ תיקון והחלפת מנעולים בבת ים – אם יש לכם דלת שמנגנון הנעילה שלה נהרס אבל אתם לא רוצים להחליף אותה, מנעולן מקצועי יוכל לתקן או להחליף לכם את המנעול, כך שתוכלו להשתמש בה שנים רבות נוספות.

✔️ שדרוגי אבטחה – הדלת שלכם יכולה לאבטח טוב יותר את מה שנמצא מאחוריה. כיצד? באמצעות מגוון רחב של אפשרויות רלבנטיות כגון הוספת מנגנון נעילה לדלת, התקנת מנעול הזזה ואפילו התקנת עינית אלקטרונית.

מנעולן מקצועי יוכל להציע לכם מחירים נוחים עבור כל אחד מהאלמנטים הללו וגם להתקין אותם בצורה נכונה.

וכמובן שאם נתקעתם מחוץ לבית או המשרד ואין לכם דרך לפתוח את הדלת, תוכלו להיעזר באתר שלנו על מנת למצוא מנעולן דלתות בבת ים שיגיע אליכם במהירות האפשרית על מנת לפרוץ את הדלת, מבלי לגרום לה לנזק.

 

מנעולן בבת ים שיודע לעבוד עם כל סוגי המנעולים

ישנם מספר סוגי מנעולים לדלת בבת ים והמנעולנים שלנו יודעים לעבוד עם כולם –  לפרוץ, לתקן או להחליף אותם:

# מנעולי צילינדר – מנעולים נפוצים ביותר, מורכבים מצילינדר גלילי שבתוכו "ראשים", שאליהם מותאם מפתח אחד ויחידי (והעותקים שלו) הפותח אותם.

# מנעולי פבלוק – מנעולים עגולים שהחלק שנועל את הדלתות נמצא בתוך הידית. מתאימים לחדרי שירותים ומקלחת. עוד על פריצת מנעול פבלוק.

# מנעול סטנדרטי לדלתות פנים – במנעולים אלו הידיות והצילינדר מחוברים ומהווים יחידה אחת.

# מנעולים מגנטיים – הלשונית שלהם עשויה ממגנט שנמשך אל הקוטב ההופכי לו המותקן בתוך המשקוף בעת טריקה. ניתן למצוא גם   מנעולים מגנטיים שמתאימים עבור דלתות כניסה ומופעלים חשמלית.

קיימים גם סוגי מנעולים נוספים לדלתות, כגון מנעולים של דלתות ביטחון, מנעולים חבויים לדלתות מעוצבות ועוד.
אין זה משנה באיזה סוג של מנעול מדובר, כאשר אתם בוחרים מנעולן בבת ים דרך אתר מנעולן פיקס, תוכלו להיות בטוחים שהמנעולן שלנו ידע כיצד להתמודד איתם.

 

פורץ מנעולים בבת ים? תבדקו היטב את מי אתם מזמינים

מחיפוש מהיר בגוגל מצאתם מנעולן בבת ים ואותו בחרתם להזמין אליכם? חכו רגע. עבודה של מנעולנים אינה עבודה שכל אדם יכול לבצע. מנעולנים מומלצים באזור בת ים לא במקרה מקבלים את התואר "מומלצים" – הם עבדו קשה בשביל תואר זה.

לא כל אדם שלמד על טכניקות פריצה מתקדמות באינטרנט יכול לבצע את עבודת הפריצה אצלכם. מנעולן עם המלצות בבת ים הינו מנעולן מורשה בלבד שעובד באישור המשטרה – זאת לאחר שהוא הוכיח כי אין לו כל עבר פלילי ולאחר שהוא עבר הכשרה מקיפה ומעמיקה. האם תרצו שאדם רנדומלי יפרוץ את דלת הבית שלכם? סביר להניח שלא.

 

האם ניתן לבצע פריצת רכב בבת ים ללא נזק?

מנעולן רכב בבת ים הינו מנעולן מוסמך ומנוסה. המשמעות היא שכל עבודת פריצה מתבצעת על פי הטכניקות המתקדמות ביותר. מהי טכניקה מתקדמת? טכניקה שבאמצעותה ניתן להימנע מכמה שפחות נזק לדלת הבית או הרכב. המטרה שלנו היא לא רק לפתור את הבעיה, אלא לפתור אותה ללא כל נזקים, או עם נזקים מזעריים.

במקרים של פריצת מנעול דלת בבת ים לדוגמא, הפריצה מתבצעת רק לאחר אבחון הבעיה במלואה, ולאחר שנבדקו כל האפשרויות הרלוונטיות לפריצה. המנעולנים שלנו יערבו אתכם וישתפו אתכם באפשרויות הרלוונטיות ובהחלטה משותפת תקבע דרך הפריצה המתאימה ביותר. כן חשוב לדעת כי כל מקרה פריצה הינו שונה ובהתאם מידת הנזקים לדלת.

 

צפו באופק שלנו מבצע פריצת רכב שנעול בנעילת וואקום בבת ים:

 

מה המחיר המומלץ לשירותי פורץ מנעולים בבת ים?

מחיר מנעולן בבת ים אינו מחיר קבוע והוא משתנה בהתאם לכמה פרמטרים שונים: ראשית, סוג העבודה. כל עבודה שמבצע מנעולן מתומחרת בעלות אחרת. המשותף לכל העבודות המתבצעות דרכנו הוא שכל עבודה מתבצעת על ידי מנעולן זול בבת ים.

שירות של החלפת צילינדר יתומחר בעלות אחרת וכך גם שירות של פורץ רכבים מומלץ. פרמטר נוסף המשפיע על העלות הוא ניסיון המנעולנים. כשאתם עובדים איתנו, אתם מקבלים בהכרח שירות הניתן על ידי מנעולן דלתות מנוסה.

כמו כן, שעת השירות ואופי השירות קובעים גם הם: שירותים שמתאמים מראש כמו החלפת מנעול רב בריח לדוגמא, הינם זולים יותר – זאת בהשוואה לשירות חירום הניתן על ידי מנעולן בבת ים בשבת.

 

שירותי מנעולנות - בת יםאיך יפעל פורץ מנעולים בבת יםטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
כמה עולה לפרוץ דירה או בית בבת ים
למי שאיבד מפתח או רוצה להחליף מנעול/צילינדר בעקבות פריצה וכד'
מנעולן באזור בת ים יגיע לכתובת שתימסר לו ויבדוק באיזו שיטת פריצה הכי נכון לנקוט170-390 ₪
מהו מחיר הגעה של מנעולן רכב בבת ים והסביבה
למי שנתקע מחוץ לרכב או רוצה להחליף מנעול
מנעולני הרכב שלנו בבת ים והסביבה ערוכים לטיפול בשלל תקלות רכב, מפריצתו ועד לשחזור/שכפול מפתחות220-490 ₪
כמה יעלה ביקור של מנעולן בבת ים
מחיר צפוי לביקור של פורץ מנעולים מקצועי
המנעולנים שלנו יגיעו במהרה לטיפול בכל בעיה שקשורה למנעולנות150-250 ₪
החלפת צילינדר לדלת בבת ים
אפשרות להחלפת צילינדרים מסוגים שונים
החלפת צילינדר מתבצעת במספר שלבים: פירוק הקיים והוצאתו, התקנת צילינדר חדש ומתן מפתחות250-550 ₪
פריצת דלת של חדר / דלת עץ / דלת פנים
בדרך כלל פריצתן קלה יותר
פריצה של דלת פנים בדרך כלל נחוצה כשיש מישהו שתקוע באחד מחדרי הבית או הדירה בלי יכולת לצאת200-350 ₪
פריצת דלתות פלדלת, שריונית חסם, רב-בריח בבת ים
דלת ממ"ד או דלת כניסה לבית
מנעולנינו פורצים את כל סוגי הדלתות בבת ים במחירים נוחים200-580 ₪

 

אז איך בוחרים מנעולן מומלץ בבת ים?

בשיחת ההיכרות שלכם עם המנעולן אתם צריכים לוודא מספר דברים. ראשית, כי מדובר על מנעולן שיש לו אישור לעבודה. כמו כן, כדאי תמיד לבדוק את הניסיון:

באירוע חירום לא תהיה לכם הסבלנות והזמן להמתין לעבודה ארוכה של מנעולן שאינו מנוסה. בנוסף, התעקשו לדעת מה המחיר הבסיסי לשירות: בעת שמעניקים לכם מחירים גבוהים, אתם יכולים לזהות בקלות שמדובר על חברה לא מקצועית ולא אמינה. שירות מקצועי ואמין יתומחר בעלות הוגנת וזולה.

ולבסוף, הבטיחו כי המנעולן זמין לשרת אתכם: אם אתם זקוקים לשירות של מנעולן בבת ים זמין עכשיו, לא יעזור לכם שהמנעולן מתפנה לעבודה רק בעוד יומיים.

 

מנעולן בבת ים מומלץ במחיר זול
מנעולנים בבת ים – פורץ מנעולים 24 שעות ביממה – מנעולן פיקס

 

פורץ כספות בבת ים יבצע את העבודה רק לאחר זיהוי

כשאדם מוצא עצמו תקוע מחוץ לרכב, המנעולן דורש ממנו להציג תעודת זהות ומסמכים שמעידים כי הוא בעל הרכב. בעת שאדם מגיע לביתו בסוף יום העבודה והוא תקוע מחוץ לדלת, מבקש ממנו הפורץ להציג תעודת זהות ובה מצויינת כתובת המגורים. המטרה? להבטיח כי הפריצה מתבצעת אל מול האנשים הנכונים. דומה הדבר עם עבודה של פריצת כספות.

היו מקרים בהם הצליחו גנבים לפרוץ אל בתי עסק שונים ומשרדים, תוך שהם מתחזים לבעלי אותם עסקים. הם הזמינו מנעולנים בבת ים ודרשו מהם לפרוץ את הכספות. המנעולנים בתום לב פרצו עבורם את הכספת, וכך אותם גנבים הצליחו לצאת עם שלל רב.

על מנת למנוע מקרים מצערים כאלו, המנעולנים המקצועיים שלנו ידרשו מכם להציג מסמכים הקושרים אתכם אל המשרד או בית העסק. הבטיחות והפרטיות שלכם חשובה לנו, היא ערך עליון ועליה אנו לא מתפשרים בשום אופן!

 

"אני תקוע מחוץ לבית, אני יכול לקבל הדרכה טלפונית?"

המון פעמים אנו מקבלים פניות של לקוחות המבקשים מאיתנו להדריך אותם טלפונית איך לפרוץ את דלת הבית. מדובר על שירות שאנו לא מספקים מסיבה פשוטה: הוא לא אחראי.

נשמח מאד להדריך אתכם ולנסות לאתר אתכם את התקלה דרך הטלפון, אך בשום פנים לא נדריך אתכם איך לפרוץ את הדלת.

כפי שרבים יודעים, עבודת פריצה הינה עבודה שיכולה להתבצע אך ורק על ידי מנעולנים המבצעים את העבודה פיסית. בעת שאנו מדריכים אתכם טלפונית, אתם מבצעים את הפריצה בעצמכם.

על כן, אנו נגיע אליכם לביצוע הפעולה במהירות האפשרית הודות לשירות שלנו הפועל 24 שעות ביממה.

לאן אנו מגיעים בבת ים? לכל אזור ואזור! מנעולן בבת ים באזור רחוב רוטשילד יגיע לכל קריאה מכל סוג, וכך גם אל שכונות בית וגן, רמת הנשיא, רמת יוסף ועוד. עם המחירים הנוחים שאנו מציעים אין כל סיבה להסס לגבי השירות ובטח שלא לגבי הנחיצות שלו. פרט לבת ים, המנעולנים שלנו פועלים בכל אזור מרכז הארץ.

 

טלפון של מנעולן בבת ים והסביבה הקרובה: 055-9706744

 

פורץ מנעולים בבת ים - מנעולן פיקס

 

מנעולנים זמינים בכל שכונות העיר

  • רמת הנשיא
  • רמת יוסף
  • שכונת עמידר
  • פארק הים
  • אזור תעשיה
  • בית וגן
  • מתחם גן העיר
  • שכונת דרום מערב
  • אזור מרכז העיר
  • שכונת ותיקים

 

פועלים בכל רחבי העיר בת ים:

 

מגיעים גם לערים הבאות: מנעולן בראשון לציון, מנעולן בתל אביב, מנעולן בלוד