מחפשים מנעולן ברמת השרון? צוות המנעולנים שלנו ישמח להעניק שירות לכל תושבי העיר – פורץ מנעולים ברמת השרון בכל הרחובות ובכל השכונות במחירים נוחים.

 

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

טלפון: 055-9706744

 

החלפת מנעול בצורה עצמאית על ידכם יכולה להיות מאד מסובכת, אך היא גם יכולה להיות מאד פשוטה. שירות הניתן על ידי מנעולן בעיר רמת השרון באזור רחוב אוסישקין או בכל רחוב אחר בעיר, הוא שירות מקצועי הניתן רק לאחר איבחון מקיף של הבעיה לשמה הוא נקרא.

מנעולנים ברמה"ש יכולים לשרת אתכם במגוון רחב של מקרים, כאשר אלו הבולטים הם בעת שאתם צריכים פריצת דלת טרוקה, במקרה בו דלת הרכב לא נפתחת וגם כשאתם צריכים החלפת צילינדר בדלת.

 

פורץ מנעולים ברמת השרון זמין 24/7 (עם אחריות!)

הדלת לא נפתחת? צריך לפרוץ את דלת הרכב? אל דאגה…

צרו קשר ומנעולן מורשה מצוות מנעולן פיקס בדרך אליכם!

הזמנת מנעולן ברמת השרון והסביבה במחיר זול

הגעה לכל מקום ברמה"ש: שכונת הדר, נווה גן, גולן

הכפר הירוק, נווה מגן, קרית יערים, אלון ועוד

לשיחה: 055-9706744

 

מנעולן ברמת השרון מומלץ
מנעולנים ברמת השרון – פורץ מנעולים ברמת השרון – מנעולן פיקס

 

 

שירותי מנעולן פיקס ברמת השרון

✔️ מנעולן דלתות ברמת השרוןפריצת דלת או מנעול ברמת השרון, החלפת צילינדר תקול או שבור, ידית שבורה, תיקון דלתות כניסה, התקנת סגר ביטחון, עיניות לדלתות, אינטרקום עם קודן, מנעולן עליון, פריצת כספות. שירוב אדיב ומקצועי 24 שעות ביממה. אחריות על כל עבודה. 

✔️ מנעולן רכב ברמת השרון – שחזור ושכפול מפתח לרכב ברמת השרון, ניתוק קודן או אימובילייזר, תיקון סוויץ', שכפול שלטים, החלפת מנעול רכב, פריצת דלת של רכב נעול ועוד.

מנעולן ברמת השרון יצאת צדיק / מידרג – אמנם אלו חיפושים מאד פופולריים, אבל גם המנעולנים שלנו ממש אחלה 🙂

 

טיפול מנע: החלפת צילינדר ברמת השרון בכל חמש שנים

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם חוזרים אל הבית לאחר יום עבודה ארוך ומתיש. עם הכנסת המפתח אל הצילינדר, אתם מבינים במהרה כי אינכם מצליחים לסובב את המפתח ולהשלים את הסיבוב שבאמצעותו יהיה ניתן לפתוח את הדלת. במקרה שכזה, מומלץ מאד להפסיק לנסות לפתוח את הדלת בכוח, שכן ישנו סיכוי סביר כי המפתח יתקע או ישבר.

עם הגעתו של פורץ מנעולים ברמת השרון, יתבצע איפיון לבעיה במטרה להבין איך כדאי לפתור אותה. בהמון מקרים, הסיבה לכך שלא ניתן להשלים את סיבוב המפתח בתוך הצילינדר היא פשוט שחיקה. בכל 5 שנים, מומלץ להחליף את הצילינדר בדלת שלכם.

 

מחירון מנעולנים ברמת השרון לפי סוג השירות:

סוג השירות - מנעולן ברמה"ש מחירטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר פורץ דלתות ברמת השרון580 - 190 ₪
עלות פריצת מנעול ברמת השרון420 - 190 ₪
כמה עולה החלפת צילינדר בעיר רמת השרון590 - 250 ₪
התקנת סגר ביטחון לדלת350 - 190 ₪
פריצת רכב ברמת השרון490 - 220 ₪
כמה עולה להתקין עינית לדלת ברמת השרון520 - 150 ₪
המחיר של פתיחת כספת450 - 150 ₪

 

פורץ מנעולים ברמת השרון - מנעולן פיקס
פורץ מנעולים ברמת השרון – החלפת צילינדר, מנעול או פריצת דלת – מנעולן פיקס

 

פורץ רכבים מומלץ ברמת השרון לא יגרום נזק לרכב שלכם!

כל מנעולן מעניק שירות בתחום ספציפי. כך לדוגמא: מנעולן רכב באזור רמת השרון. באופן כמעט אוטומטי, אתם מוציאים את שלט הרכב במטרה לפתוח אותו, מכניסים את המפתח וממתינים לרכב שיניע. לעתים, המפתח נתקע ולא מגיב, ובדיוק בשביל רגעים שכאלו יש מנעולן זול ברמת השרון! לאחר מספר נסיונות בהם לא הצלחתם לסובב את המפתח, יהיה נכון לקרוא למנעולן.

שימו לב כי יהיה ניתן להזמין מנעולן מקצועי גם במקרה בו השלט או המפתח לא הצליחו לפתוח כלל את הרכב. נסו להימנע ככל הניתן מהפעלת כוח על הרכב. לא אחת, נהגים רבים מבינים בדיעבד כי הם גרמו לנזק אסתטי רב לרכב בניסיון לפתור את הבעיה. חיסכו מעצמכם את הטירחה, עוגמת הנפש וההוצאה הכספית המיותרת. מנעולן מורשה יוכל להגיע אליכם ולהעניק לכם מענה מבלי לגרום נזק ברכב היקר לכם.

 

הילד חזר ומבית הספר והוא תקוע מחוץ לדלת? יש מה לעשות!

כדאי מאד שלא ללקט המלצות על מנעולן ברמת השרון רק ברגע בו אתם צריכים מנעולן, אלא הרבה לפני. מדובר על איש מקצוע נחוץ שהמון פעמים הוא זה שיסיים עבורכם אירועים לא נעימים. כך לדוגמא, בעת שהילד שלכם חוזר מיום הלימודים, מנסה להכניס את המפתח לדלת אך ללא הצלחה. הסיבה לכך יכולה להיות מפתח שנתקע בצילינדר, מפתח ישן שלא מצליח לפתוח את הדלת, ולעתים הילדים מאבדים את המפתח בבית הספר.

דאגו מראש שיהיה לכם מספר טלפון זמין של פורץ המתמחה בעבודה של פריצת דלת בעיר רמת השרון. כך, בכל מקרה שלא יהיה, תוכלו לקרוא למנעולן שיאפשר לילדכם להיכנס לבית, לאכול ארוחת צהריים ולהתחיל לעבוד על שיעורי הבית. המנעולן יעבוד בתיאום מלא מולכם, ההורים, והדלת תיפרץ רק לאחר תהליך זיהוי כי אתם אכן בעלי הבית.

 

פורץ דלתות ברמת השרון גם עבור משרדים וחנויות

זמן שווה כסף, ובעת שדלת החנות או המשרד שלכם לא נפתחת, אתם יכולים להפסיד לא מעט. שירות הזמנת מנעולן ברמת השרון 24 שעות ביממה רלוונטי גם לכם – בעלי המשרדים והחנויות! כל דקה שעוברת ללא דלת פתוחה של העסק, היא הפסד.

תוכלו לדבר מיד עם פורץ העובד באזור רמת השרון, והוא יעשה דרכו אליכם במהירות. ושוב, מומלץ שלא לנסות לפרוץ לבד. הנזק גדול מהתועלת, כך שגם אם אתם תצליחו בעבודת הפריצה, ממתינה לכם הוצאה בדבר החלפת הצילינדר, תיקון הדלת שנפגעה חזותית וכן הלאה.

 

מנעולן ברמת השרון עם תעודת יושר
מנעולן מומלץ תושב רמת השרון תוך כמה דקות אצלך!

 

הגעה מהירה של מנעולן ברמת השרון לכל שכונות העיר 24/7

מיקומכם ברמת השרון - שכונה/אזור בעירזמן הגעה משוער של המנעולן אליכם מרגע הקריאה
נווה גן20-30 דקות
מורשה20-30 דקות
נווה מגן20-30 דקות
הכפר הירוק20-30 דקות
נווה רסקו20-30 דקות
קרית יערים20-30 דקות
נווה רום20-30 דקות
אלון20-30 דקות
גולן20-30 דקות

 

"איש טוב הציע לי עזרה עם פריצת דלת, לקבל את עזרתו?"

חד משמעית, לא! בכדי להיות מנעולן לא מספיק לראות סרטונים ביוטיוב, אלא שנדרשת הכשרה מעמיקה. כל מנעולן מורשה מחזיק בתעודה רשמית שהוא קיבל, זאת לאחר שהוא עבר קורס מתאים שזיכה אותו בתואר מנעולן.

מעבר לכך שלאיש אסור לפרוץ דלתות, רכבים וכספות מלבד המנעולנים, הרי שאתם לעולם לא יכולים לדעת מי מציע לכם את העזרה. היו מקרים מעולם בהם שוכפלו מפתחות של אנשים תמימים, וכך נגנב מהם רכוש רב. צריכים סיוע מקצועי? רק באמצעות מנעולן מורשה! עדיף לשלם מחיר מנעולן מאשר לשלם ביוקר בהמשך!

 

פורץ מנעולים ברמת השרון
תיקון דלת ומנעולים, לבית, רכב, וכספת ברמת השרון במחיר משתלם!

 

אז למה בעצם לא לבצע פריצת דלת פלדלת לבד?

1.בזבוז זמן. גם אם דלת הבית לא נפתחת, המתנה למנעולן תיקח פחות זמן מאשר ניסיון פריצה עצמאי שלכם. ישנן שיטות ייחודיות על בסיסן מבצעים את הפריצה. רק אנשי מקצוע יודעים לעבוד ביעילות ובזמנים קצרים.

2.הנזק לרכוש. ניסיתם לפרוץ את הדלת או הכספת שלכם לבד? סביר מאד להניח שתגרמו להם נזק. פורץ כספות מקצועי וגם פורץ דלתות, עושים הכל בכדי להשלים את הפריצה מבלי לגרום נזק לרכוש שלכם.

 

מנעולנים ברמת השרון פרוסים באזור רמת השרון וממתינים לקריאתכם:

 

ערים נוספות בסביבה: שירותי מנעולן בתל אביב, מנעולנים בהרצליה