צריכים לפרוץ מנעול פבלוק בדלת חדר השינה, דלת השירותים, דלת המשרד או כל מקום אחר? נשמח לשלוח אליכם מנעולן מקצועי מצוות מנעולן פיקס ותקבלו שירות מהיר במחירים נוחים!

פריצת מנעול פבלוק מוטב שלא לעשות לבד – צלצלו אלינו למנעולן פיקס ותהיו בטוחים שהדבר יתבצע בצורה הכי מקצועית שיש. אנחנו צוות מנעולנים מנוסה ונוכל להגיע אליכם במהירות ולבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

מה זה מנעול פבלוק, מהם היתרונות שלו, כיצד הוא בנוי, איך פורצים מנעול מסוג פבלוק, מדוע חשוב שהדבר יתבצע על ידי מנעולן וכמה הוא אמור לגבות עבור השירות הזה? תכף תבינו הכל.

 

פריצת מנעול פבלוק בדלת עם מנעולן פיקס! 

✔️ פריצת מנעול פבלוק 24/7 במחיר זול (הגעה מהירה)

✔️ החלפת מנעול פבלוק בדלת פנים, שירותים, בית מלון

✔️ לשיחה עם פורץ מנעולים, התקשרו אלינו…

טלפון: 055-9706744

 

פריצת מנעול פבלוק
פריצת מנעול פבלוק עם מנעולן מורשה של מנעולן פיקס במחיר זול!

 

 

מהו מנעול פבלוק ומה מיוחד בו?

מנעול פבלוק (בלועזית: Pablock) נחשב למאוד נפוץ וסביר להניח שאתם מכירים אותו, אולי תחת שם אחר, כמו מנעול עגול, מנעול ידית כפתור ועוד.

המראה שלו מקנה עיצוב מאוד מיוחד לדלתות וזאת מאחר ואין לו מבנה רגיל של ידית ארוכה. הוא ננעל מהחלק הפנימי של החדר על ידי לחיצה על מתג במרכז המנעול והנעילה מחוץ לחדר מתבצעת על ידי מפתח צילינדר.

הפתיחה והסגירה של הדלת נעשות בתנועה סיבובית של הידית. המנעול עצמו מגיע עם לשונית שנכנסת לתוך המשקוף והנעילה על ידי מפתח או על ידי לחיצה גורמת ללשונית להינעל על ידי אלמנט שנמצא בתוך גוף המנעול.

 

מתי צריך לפרוץ מנעול פבלוק?

ישנם כל מיני מותגים של מנעולי פבלוק, כאשר אלו האיכותיים מיועדים להחזיק מעמד זמן רב והאחרים עשויים לסבול מבעיות כאלה ואחרות הרבה לפני כן.

תקלות במנעול פבלוק עשויות להיות קשורות לידיות, ללשונית, למתג הנעילה או לצילינדר, כשהתוצאה עלולה להיות דלת שלא נפתחת ומנעול תקוע.

ניתן לציין כמה תרחישים נפוצים בהם לקוחות פונים אלינו על מנת לקבל שירות פריצת מנעול שכזה:

✔️ התפתחות קורוזיה בתוך המנעול – תופעה שמאפיינת מנעולי פבלוק פחות איכותיים. הקורוזיה מונעת את שחרור הלשונית בעת סיבוב הידיות.

✔️ ידיות שבורות – אם הידית שבורה, היא אינה מסוגלת לשחרר את הנעילה.

✔️ לשונית תקועה – מה שיכול לקרות אם הדלת נטרקה בחוזקה, מה ששובר את הלשונית או תוקע את המנגנון שאמור להכניס אותה פנימה בעת פתיחת הדלת.

✔️ בעיות עם הצילינדר – זה יכול להיות בגלל מפתח שנתקע בתוך הצילינדר, אם הצילינדר נשבר או מלוכלך.

✔️ אובדן מפתחות – אם נעלתם את הדלת ואבדו המפתחות, לא ניתן לפתוח אותה בדרך אחרת.

 

פריצה של מנעול פבלוק – עדיף רק על ידי איש מקצוע

מנעול פבלוק לדלת פנים ולדלת כניסה בנוי בצורה כזאת שלא יהיה קל לפרוץ אותו ומי שמנסה לעשות זאת לבדו למעשה עתיד לגרום נזק למנעול עצמו, לדלת ולמשקוף, כך שהניסיון לחסוך יעלה ביוקר!

פריצה של מנעול פבלוק מתבצעת במהירות רבה, ללא גרימת נזק ובעלויות לא גבוהות כאשר היא מתבצעת על ידי מנעולן מוסמך ולכן אין טעם לנסות לעשות זאת לבד, בטח שלא להפעיל כוח על המנעול או חלילה לבעוט את הדלת פנימה עד שתיתלש מהמשקוף.

ובכל זאת, אם אתם רוצים לדעת איך לפרוץ מנעול פבלוק לבד באופן עצמאי, הדבר היחידי שכן תוכלו לנסות הוא החדרת חפץ דק וגמיש בין הדלת למשקוף (כמו כרטיס אשראי שלא בתוקף) ובתנועות עדינות לנסות להכניס את הלשונית פנימה. הצלחתם? מעולה! לא הצלחתם? פנו אלינו ונשלח אליכם מנעולן מהצוות שלנו.

 

פריצת מנעול פבלוק
צריכים להחליף או להתקין מנעול פבלוק? התקשרו אלינו ונגיע מהר!

 

איך מנעולן פורץ מנעול פבלוק?

מנעולנים מקצועיים יודעים איך מפרקים מנעול פבלוק למרות שהדבר יותר מסובך מפריצה של מנעולים אחרים ומבלי שיגרם נזק כלשהו לדלת עצמה.

הליך פריצת מנעול מסוג פבלוק ע"י מנעולן כולל מספר שלבים:

✔️ אבחון מקדים – על מנת לנסות לברר את הנסיבות שגרמו למנעול להיתקע, האם הדלת נטרקה, האם מדובר במנעול ישן שיתכן והמנגנון שלו נשבר או מלוכלך וכו'.

✔️ ניסיונות "רכים" – הכוונה היא לשיטות שאינן כוחניות לשחרור המנעול, כמו שימון המנגנון, ניקוי הצילינדר מבפנים וכמו כן, ניסיון להכניס את הלשונית פנימה (עם פלסטיק דק וגמיש).

✔️ "דגדוג" המנעול – פריצת מנעולי פבלוק מתבצעת בדרך כלל בשיטה זו. המנעולן מחדיר לתוך המנעול מעין מוט עם ראשים שאמורים להתאים את עצמם לפינים המקבילים בתוך הצילינדר ועל ידי תנועה סיבובית מצליח לגרום למנעול להיפתח.

✔️ קידוח המנעול – אם לא ניתן לפרוץ את הדלת בשום דרך אחרת, יש לקדוח את המנעול עצמו, בדיוק בחלק שתופס את הלשונית. ברגע שהוא נשבר, הלשונית משתחררת וניתן להשיג שליטה בחזרה על הדלת.

לאחר הפריצה יש לבצע פירוק והרכבה של מנעול פבלוק חדש, במידה והוא נהרס לגמרי, ואיש מקצוע ידע לעשות זאת בצורה מדויקת ומהירה. החלפת מנעול פבלוק לדלת מתבצעת על ידי המנעולנים שלנו אצל אינספור לקוחות בכל יום והם יוכלו לבצע זאת גם אצלכם ללא בעיה.

 

כמה עולה פריצה של מנעול מסוג פבלוק? מחירים

מחיר פריצת מנעול פבלוק עומד על כ-250-350 שקלים בממוצע, אך יש לקחת בחשבון גם עלויות נוספות במידה וגם צריך להחליף את המנעול בחדש ולהתקין אותו.

כמובן שלאחר שאתם יודעים מה גורם למנעול פבלוק להיתקע ועד כמה חשוב לרכוש מוצר איכותי, אתם גם מבינים עד כמה לא כדאי לכם להתפשר ולחסוך.

אנחנו במנעולן פיקס מציעים לכם שירותי פורץ מנעולים 24/7. צלצלו אלינו כאשר תצטרכו פורץ מנעולים למנעול פבלוק ותקבלו מענה מיידי מהצוות שלנו.

 

לקריאת המשך: איך פורצים מנעול | החלפת מנעול בדלת