זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים בהוד השרון? צוות מנעולן פיקס בהוד השרון כאן לשירותכם במחירים נוחים.

פועלים בכל שכונות העיר, מגיעים במהירות המירבית ומבצעים עבודה לשביעות רצון הלקוח. מחירים אטרקטיביים!

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

ליצירת קשר מהירה: 055-9706744

 

צריכים מנעולן בהוד השרון? תוהים מה עליכם לעשות במקרה בו דלת הבית לא נפתחת? בטח שלא לנסות לפתוח אותה בכוח. מנעולן פיקס מרחיבים את השירות גם אל אזור השרון והפעם עם העיר הוד השרון שהחלה את דרכה כמועצה מקומית ב-1964, וקיבלה מעמד של עיר בשנת 1990.

העיר ידועה בין היתר בזכות פארק 4 עונות וקניון שרונים, ושירותי המנעולנות שלנו מגיעים אל כל האזורים – ממגדיאל, דרך רמתיים ועד רמת הדר. מנעולן אמין בהוד השרון בדרך אליכם לביצוע כל שירות על הצד הטוב ביותר: פריצת רכב, החלפת צילינדר או החלפת מנעול.

 

מנעולנים בהוד השרון – פריצת דלתות, מנעולים ורכבים!

מחפשים פורץ מנעולים מקצועי בהוד השרון שמגיע מהר?

מנעולנים מומלצים פרוסים בכל רחבי הוד השרון

ממתינים לקריאתכם 24/7, צרו קשר לקבלת שירות

החלפת צילינדר בהוד השרון, פריצת דלת, כספת ועוד

מחירים זולים והוגנים ואחריות על כל עבודה >>

טלפון: 055-9706744

 

מנעולן בהוד השרון - מנעולן פיקס
פורץ מנעולים בהוד השרון – מנעולן פיקס – מנעולנים בהוד השרון והסביבה

 

 

שירות בכל הוד"ש והסביבה: מגדיאל, דרך רמתיים, רמת הדר, שכונה 200, 1200, נווה נאמן ובכל רחבי העיר.

 

בין שירותי מנעולן פיקס בעיר הוד השרון:

✔️ פורץ מנעולים בהוד השרון והסביבה שמגיע לכל שכונות העיר לפרוץ דלת, להחליף צילינדר, להתקין מנעולים חכמים, להגביה דלת, לכוון צירים ושלל שירותים נוספים.

✔️ המנעולנים שלנו בהוד השרון זמינים לקריאה עבורכם בכל שעות היום והלילה. לאחר יצירת הקשר הראשוני ייצא אליכם מנעולן מוסמך לטפל בכל בעיה שעלולה להיווצר.

✔️ גם בתחום הרכב – מנעולני רכב בהוד השרון זמינים לשחזר מפתחות, לתקן סוויץ', להחליף מנעול לאוטו וכמובן לפרוץ כל דלת רכב שלא נפתחת.

✔️ למרות שלא קוראים לנו מידרג או מנעולן יצאת צדיק בהוד השרון – אנחנו עושים את העבודה בצורה הטובה, הראויה והיעילה ביותר.

 

השירותים שמבצע עבורכם מנעולן רכב בהוד השרון

מנעולן בהוד השרון והסביבה המגיע מטעמנו מבצע עבורכם מניפה רחבה של שירותים. המון פעמים נהוג לקשר את עבודת המנעולן לעבודה הרלוונטית לדלתות כניסה בלבד, אך בפועל מדובר על שירות נרחב יותר.

הרכב הפרטי שלכם משרת אתכם על בסיס יומי, אך תקלה קטנה יכולה לשבש את שגרת היום שלכם ושגרת השימוש שלכם בכלי שכל כך מסייע לכם. על כן, דעו אילו שירותים מנעולן זול בהוד השרון מציע עבור הרכב שלכם:

ראשית, פורץ רכבים מומלץ יוכל לפרוץ לכם את הרכב. פריצה מתבצעת בעיקר בעת ששכחתם את המפתח ברכב שלכם והוא ננעל. מדובר על מקרה שכיח מאד שהמנעולנים שלנו מיומנים בו. חשוב לציין כי הפריצה מתבצעת באמצעות טכניקות מתקדמות וייחודיות שלא גורמות לנזק ברכב, כך שאינכם צריכים להשקיע לאחר מכן כל זמן או כסף בטיפולים ברכב.

בנוסף, אנו מציעים גם שירות של שכפול מפתחות רכב. לרוב, ישנו רכב משפחתי אחד המשרת את כל בני הבית או את בני הזוג, כך ששירות זה הינו שירות בסיסי המתאים לכל הנהגים החולקים רכב. מעבר לכך, מפתח רזרבי שיאוחסן אצלכם בכספת יכול להעניק לכם ראש שקט, כי במקרה בו תאבדו את צרור המפתחות שלכם יהיה לכם מפתח נוסף לרכב כך שלא תזדקקו לשירות של מנעולן מקצועי.

שירות נוסף הניתן לכם על ידי מנעולן הרכב הוא שירות של החלפת שלט או תיקון לשלט. במרבית המקרים מדובר על תיקון שטחי שיכול להסתכם גם בהחלפת הבטריות לשלט, אך לעתים מדובר על כשלים בשלט עצמו כך שיש להחליפו. כל נהג יודע עד כמה סיטואציה של להיות תקוע מחוץ לרכב יכולה לגרום לחוסר אונים, אך איתנו אתם יכולים לקבל שירות מהיר בכל שעה.

 

מנעולן בהוד השרון
צריכים מנעולן לדלת בהוד השרון? נשמח לסייע 24/7!

 

איך תוכלו לדעת שאתם עובדים עם מנעולן בהוד השרון?

בקלות רבה! לפני כל שירות שאתם מקבלים – החל משירות של החלפת מנעול ועד פריצת דלת, עליכם לוודא אל מול המנעולן שהוא עובד על בסיס אישורים שיש ברשותו. את הבדיקה הראשונה תעשו מול המנעולן בשיחת הטלפון, ואת הבדיקה השניה עם הגעתו אליכם. לרוב, לא תצטרכו כלל לדרוש בהצגת התעודות, אלא שהמנעולן יציג אותן בפניכם מיידית עם הגעתו.

במידה ואתם נתקלים במנעולנים שמתרצים לכם תירוצים מדוע התעודה לא עליהם, דעו כי מדובר על מנעולנים לא אמינים ובטח שלא מורשים. מנעולן מורשה הינו מנעולן שעובד באישור המשטרה ושעבר את ההכשרה המתאימה. אדם שמוצא עצמו תקוע מחוץ לדלת ירצה לקבל שירות מהר ככל הניתן, אך אסור לדלג על שלב אימות זהות המנעולן, בשום אופן.

 

מחיר מנעולן בהוד השרון – הוגן מבטיח לכם גם מנעולן אמין

מנעולן בהוד השרון זמין עכשיו לא רק עובד עבורכם בזמינות גבוהה, אלא גם מעניק לכם שירות במחיר הוגן. המחיר שאתם מקבלים לא יגרום לכם לחור בכיס ולא ישאיר את הדלת שלכם נעולה. אנו מאמינים במחירים שווים לכל כיס, כך שלא תצטרכו להתלבט האם לפרוץ את הדלת לבד באמצעות הפעלת כוח או באמצעות מנעולן עם המלצות בהוד השרון.

 

מחירי מנעולנים בהוד השרון - מחירון מומלץטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
פורץ דלתות בהוד השרון
פריצת דלתות תקועות, נעולות שלא נפתחות או במקרה של איבוד מפתחות
170-390 ₪
עלויות פורץ רכבים - הוד השרון
אבד/נגנב המפתח לרכב? פתיחת רכב נעול מכל סוג בזריזות
220-490 ₪
קריאה לפורץ מנעולים
מחירי הזמנת מנעולן בהוד"ש
149-250 ₪
פורץ כספות
יונדאי, וולף, yale, md ואחרות
149-450 ₪
החלפת צילינדר הוד השרון
החלפה מהירה של צילינדר בדלת
170-550 ₪
פריצת דלת פלדלת, רב-בריח בהוד השרון
פריצה של דלת מורכבת וחזקה מהרגיל
390-580 ₪

 

מנעולנים מומלצים בהוד השרון ממליצים: החליפו את המנעול בדלת

פורץ מנעולים בהוד השרון ממליץ דרך קבע על החלפת המנעול בבית. מי צריך להחליף את המנעול? כל אחד! אם עברתם אל דירה שכורה שגרו בה דיירים אחרים לפניכם, יהיה נכון להחליף את המנעול לטובת שמירה על הפרטיות שלכם.

בנוסף, גם אם אתם גרים בדירה השייכת לכם, מומלץ להחליף את המנעול בדלת הכניסה אחת לחמש שנים – גם בגלל סיבות של שחיקה טבעית של המנעול וגם מבחינה בטיחותית.

 

פורץ כספות בהוד השרון ללא כל נזק לכספת

לא רק שרכישת כספת מצריכה מכם להשקיע לא מעט כסף, אלא שגם בתוכה ישנה תכולה שהשווי שלה יכול להגיע למליוני שקלים. בכספות לא מאחסנים רק כסף מזומן, אלא גם תכשיטים, פטנטים, חוזים סודיים וכדומה.

במקרה בו הכספת הפרטית שלכם או הכספת בבית העסק ננעלה, אנו ממליצים לכם שלא לנסות לפתוח אותה בכוח. ניסיונות חוזרים של פתיחת הכספת יכולים לפגוע במנגנון הנעילה שלה וכך עבודת הפריצה הופכת סבוכה יותר. הזמנת מנעולן בהוד השרון 24 שעות ביממה מיועדת בדיוק למקרים כאלו, בהם אתם זקוקים לפתיחה שקטה של הכספת מבלי שנגרם לה כל נזק.

 

מנעולן בהוד השרון
פורץ מנעולים בהוד השרון במחירים ללא תחרות!

 

פורץ דלתות בהוד השרון גם יכול לפרוץ דלת של חדר ממ"ד?

בהחלט! השירות שאנו מעניקים הינו שירות נרחב המתאים לפריצה של דלת עץ, פריצת דלת פלדלת וגם פריצה של דלתות ממ"ד ומקלטים.

דלתות אלו כבדות יותר והפריצה שלהן מעט סבוכה יותר, אך מובן כי היא אפשרית. אנו מבצעים פריצות של דלתות אלו במקלטים עירוניים, במתנ"סים, במקלטים של בנייני מגורים ומשרדים ובחדרי ממ"ד ביתיים.

 

מנעולן זמין בהוד השרון בשכונות הבאות:

  • הרמטכ"לים
  • גרין פארק
  • גיל עמל
  • מגדיאל
  • גיורא
  • שכונה 200
  • שכונה 1200
  • נווה הדר
  • נווה נאמן
  • רמתיים
  • שרת
  • רמות מנחם
  • אזור התעשייה
  • שכונת הדר

 

מגיעים לכל כתובת בהוד השרון:

אזורי שירות קרובים: מנעולן בכפר סבא, מנעולנים ברעננה