ברוכים הנכנסים – פריצת דלתות כניסה של דירות, בתים ומשרדים 24 שעות ביממה במחירים נוחים

דלת הכניסה שלכם היא במידה רבה תעודת הזהות של הבית או המשרד שלכם. מדובר על הדלת הראשית המובילה אתכם אל פנים החלל, אך מסתבר שלא תמיד כל כך פשוט למצוא את הדרך פנימה. אם איבדתם את המפתח לדלת, אם התבצע ניסיון של פריצה שעיקם את המנעול או במידה ואדם שנמצא בתוך החלל לא מצליח לצאת החוצה – סביר שתצטרכו שירות של פריצת דלת כניסה. מנעולן פיקס שמחים להעניק גם לכם שירות מקצועי, אדיב ויעיל – בכל שעה ביום.

 

פריצת דלתות כניסה בפריסה ארצית ע"י מנעולנים מוסמכים

✔️ פריצת דלת כניסה מכל סוג, כולל החלפת מנעול או צילינדר במחירים מעולים

✔️ פורץ דלתות כניסה יעשה דרכו אליכם מיד לאחר יצירת קשר ראשונית ומהירה

✔️ עבודה מקצועית במחיר זול – מנעולן דלתות כניסה של בית, בניין, משרד, חנות או עסק 

פרטים נוספים בטלפון: 055-9706744

 

פריצת דלת כניסה מהר ובמחיר זול
פריצת דלת כניסה במחיר אטרקטיבי – מנעולן פיקס

 

 

מדלת הכניסה לבית, דרך החנות ועד המשרד

מנעולן דלתות כניסה שמגיע דרך החברה שלנו הינו מנעולן שמעניק שירות פיקס: לכל סוגי דלתות הכניסה. חשוב לנו לציין זאת מאחר והידע הרחב בכל סוגי הדלתות משקף את המקצועיות והניסיון של המנעולנים שלנו. על כן, במידה והסתייעתם בשירות שלנו בעבר עם פריצת דלת הכניסה של הבית, דעו כי תוכלו לשוב ולדבר איתנו פעם נוספת במידה ואתם זקוקים לשירות בבית העסק שלכם. הפריצה דרכנו מתבצעת דרך קבע במינימום של נזק, רעש ובזמנים אידיאלים.

 

פורץ דלתות כניסה
פורץ דלתות כניסה במחירים ללא תחרות!

 

החלפת מנעול בדלת כניסה של בית העסק

לא כל המעסיקים אוהבים להודות בזה, אך לא אחת עובדים שקיבלו מכתב פיטורים מנסים להתנקם במעסיקים שלהם. גם אם הענקתם סביבת עבודה נפלאה לאותם העובדים ופרנסתם אותם לאורך תקופה ארוכה, הרי שלא אחת מתעוררת תחושת נקם. לא מעטים העובדים המחזיקים במפתח לבית העסק, כך שהם לא חוששים לבצע את פעולת הנקם שלהם – החל מגניבת חומרים סודיים ועד גניבת ציוד. במקרים שכאלו, אל תהמרו על העסק שלכם והחליפו מנעול!

 

פריצת דלת כניסה במחיר אטרקטיבי

המון לקוחות ששומעים מחיר פריצת דלת כניסה שאנו מציעים, מעט חוששים. הסיבה? המחיר הזול. הגיע הזמן פעם אחת ולתמיד לדבר על המחיר המוצע לכם ולהבין האם השירות הזול בא על חשבון המקצועיות. השירות שאנו נותנים לכם מבוסס על כמה כללי מפתח, שהם הסטנדרט שהצבנו לעצמנו: מנעולנים שעברו הסמכות, ניסיון רב בשירות, זמינות מלאה וגם מחירים נוחים. לבטח גם לכם יצא לשאול מנעולנים כמה עולה לפרוץ דלת כניסה והופתעתם לגלות כמה המחיר יקר. אנחנו מאמינים בשירות אחר: שירות הוגן ונגיש!

 

כמה עולה לפרוץ דלת כניסה - מחיר מומלץטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
מחיר פריצת מנעול צילינדר בדלת כניסה169-500 ₪
כמה עולה ביקור מנעולן דלתות כניסה מקצועי169-500 ₪
עלויות התקנת מנעול בדלת הכניסה לדירה / לבית / למשרד240-550 ₪
עלות החלפת צילינדר בדלת כניסה240-550 ₪
כיוון צירים לדלת כניסה145-350 ₪

 

פריצת דלת כניסה בכל הארץ
פריצת דלת כניסה בפריסה ארצית הגעה מהירה לכל כתובת!

 

מדוע חשוב שתזדהו לפני שתחל עבודת הפריצה?

עוד הרבה לפני שהמנעולן יחליט איך לפרוץ דלת כניסה לבית שלכם, הוא יבקש מכם להזדהות. קרו בעבר לא מעט מקרים מצערים של גנבים שהזדהו כבעלי בתים, ביקשו לפרוץ את דלת הכניסה בעת שהמשפחה טיילה בחו"ל וכך התבצעו מעשי שוד רבים. על כן, הפורצים המיומנים והמנוסים שלנו ידרשו מכם במסמך שיקשור אתכם אל הבית: תעודת זהות עם כתובת, חשבון ארנונה או חשמל וכדומה. כך, גם אתם יכולים להיות שקטים כי הבית שלכם לעולם לא יפרץ על ידי גורם שלישי.