אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

מנעולן בבאר יעקב, טלפון: 055-9706744

 

באר יעקבים יקרים, זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים בבאר יעקב עם המלצות? מנעולן פיקס כאן בשבילכם עם מחירים נוחים וזמינות 24 שעות ביממה

מחפשים מנעולן בבאר יעקב עם המלצות? גרים בבאר יעקב ודלת הבית או הרכב לא נפתחת? חכו רגע לפני שאתם בועטים בה בחוזקה על מנת "לשחרר אותה". פריצות עצמאיות שלכם כנראה לא יולידו דבר מלבד נזקים מיותרים, המון זמן שתבזבזו לשווא ובעיקר תסכול רב. מנעולן מורשה שעובד בבאר יעקב והסביבה ומגיע אל כל הרחובות – מלאה גולדברג ועד לשם, יעניק לכם את השירות הבא:

איתור מהיר של הבעיה בדלת/מנעול/צילינדר | הערכת מצב + הצעת מחיר | תיקון/פריצה במקום | אחריות על העבודה

 

מנעולנים בבאר יעקב זמינים כעת לתת לכם שירות (24 שעות)

מנעולן פיקס שולחת אליכם במהירות מנעולנים מומלצים בבאר יעקב מסביב לשעון

פורץ מנעולים בבאר יעקב יגיע מהר לפרוץ דלת, רכב, להחליף צילינדר וכדומה

פריצות והתקנות ע"י מנעולנים מוסמכים עם אחריות על כל עבודה שמבוצעת!

שירות בכל באר יעקב: שכונת צמרות המושבה, גני מנחם,

פארק המושבה, נווה דורון, תלמי מנשה, הרצל

מנעולן מומלץ בבאר יעקב? יצאת צדיק זה המוטו שלנו!

צרו קשר עם מנעולן בבאר יעקב, טלפון >> 055-9706744

 

מנעולן בבאר יעקב עם המלצות
פורץ מנעולים בבאר יעקב – מנעולן פיקס

 

 

שירותי מנעולן פיקס בבאר יעקב – הגעה משוערת של 20-35 דקות

החלפת מנעול או צילינדר בבאר יעקב (רב בריח, שריונית, פלדלת, מולטילוק ועוד) – דלתות כניסה, ממ"ד ופנים

התקנת מנעול בדירה חדשה, שכורה, משרד או דירה קיימת (כולל שדרוג למנעול ביומטרי טביעת אצבע או מנעולים חכמים אחרים)

מנעולן דלתות בבאר יעקב לתיקון דלת, משקופים, שימון וכיוון צירים, התקנת עינית או סגר ביטחון ועוד

מנעולן רכב מורשה לפריצת רכבים נעולים, החלפת מנעול רכב, שחזור או שכפול מפתח לרכב, קודנים, אימובילייזרים וסוויצ'ים

פריצת כספות מסוגים שונים בהתאם לדרישת הלקוח

שכונות בבאר יעקב בהן זמין השירות של מנעולן פיקס: חצרות צריפין, פארק המושבה, נווה דורון, תלמי מנשה, גני מנחם, הרצל, רמב"ם, מלב"ן, באר יעקב הירוקה, חוטר, האקליפטוסים, צמרות המושבה ונוספות.

אז נכון שהשירות שלנו קצת שונה ממנעולנים של מידרג או מנעולן בבאר יעקב מיצאת צדיק וכדומה, אבל אנחנו נותיר אתכם מרוצים.

 

מנעולנים בבאר יעקב – מחירון מומלץטווחי מחירים ממוצעים (לא כוללים מע"מ)
כמה עולה לפרוץ דלת כניסה לבית או דירה בבאר יעקב170-390 ₪
עלות החלפת צילינדר פלדלת או רב בריח בדלת כניסה בבאר יעקב170-550 ₪
המחיר של פריצת דלתות פנים בבאר יעקב, דלת של חדר, דלת עץ או דלת זכוכית170-350 ₪
החלפת מנעול דלת בבאר יעקב170-550 ₪
מנעולן רכב בבאר יעקב לפריצת רכב או מכונית170-550 ₪
התקנת מנעול ביומטרי עם טביעת אצבע או מנעול חכם1500-2900 ₪
התקנת עינית או סגר ביטחון לדלת בבאר יעקב270-550 ₪

 

פריצת דלת בעיר באר יעקב על ידכם יכולה לקחת שעות! בזמן הזה, מי שתקוע בחדר וגם אלו שמחוצה לה, סובלים מלחץ מיותר ומתח גדול. מיד עם קריאתכם, יגיע אליכם מנעולן מורשה שיפרוץ את הדלת במהרה וללא כל נזק.

 

מנעולן באר יעקב
מנעולן באר יעקב – פורץ מנעולים

 

איך בוחרים מנעולן דלתות בעיר באר יעקב ב-3 צעדים?

ישנם לא מעט מנעולנים בבאר יעקב, אך אתם רוצים לעבוד עם מנעולן מומלץ בבאר יעקב, ובצדק. אם גם אתם צריכים מנעולן מעכשיו לעכשיו, תוך שאתם רוצים להבטיח כי יגיע אליכם איש מקצוע אמין, יהיה כדאי גם לכם לאמץ את הטיפים הבאים:

  • קודם כל – האם המנעולן מורשה? זהו הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק. אם האדם שאיתו אתם מדברים בטלפון מתחיל לגמגם ולספר לכם תירוצים על שהתעודה שלו נאבדה בטיול שלו בחו"ל, יהיה כדאי לסיים את השיחה בשלב זה. המנעולן חייב להיות מורשה ובעל הכשרה והיתר מתאים לפרוץ דלתות, כספות ורכבים.
  • בנוסף, בקשו לדעת מהו המחיר עבור השירות כבר בטלפון. שימו לב כי לעתים המחיר שיוצע לכם יהיה בגדר צפי למחיר, זאת מאחר ולעתים צריך לבדוק את הבעיה מקרוב ולהעריך את היקף העבודה במקום. עם זאת, אם מראש מבטיחים לכם הבטחות מבלי שמציינים בפניכם מחיר, כנראה שמדובר על אנשי מקצוע לא אמינים.
  • ולבסוף, המלצות. מנעולן עם המלצות בבאר יעקב הוא מנעולן שזכה בחוות דעת טובות מאד מלקוחות אחרים – מה שיוכל לרמז לכם על טיב עבודתו. חפשו את שמו במנוע החיפוש וגלו תוך שניות האם מדובר על מנעולן שאכן תרצו לעבוד איתו.
פורץ מנעולים בבאר יעקב - מנעולן פיקס
מנעולנים בבאר יעקב – החלפת צילינדר בדלת, פורץ מנעולים 24/7 – מנעולן פיקס

מנעולן בבאר יעקב – יודע להתקין מנעול מתאים לכל דלת

אחת מההתמחויות שכל מנעולן בבאר יעקב שתיפנו אליו דרך אתר מנעולן פיקס מתמחה בה, היא היכולת להתאים עבור כל דלת את סוג המנעול המתאים לה ביותר. התקנת מנעול לדלת צריכה לקחת בחשבון את צרכי הלקוח, רמת האבטחה הנדרשת וכמובן סוג הדלת.

למשל, עבור דלתות כניסה ניתן להתקין מספר סוגי מנעולים, כגון מנעול צילינדר, מנעול כספת עליון וגם סוגר עליון למקרה הצורך וכמו כן, מנעולים חשמליים שנפתחים ונסגרים באמצעות מערכת זיהוי ביומטרית. עבור דלתות פנים ישנן גם כן מספר אפשרויות, כגון מנעולים עם מנגנוני נעילה חבויים או גלויים, מנגנון נעילה on-off ומנעולים מגנטיים.

 

מנעולן בבאר יעקב מספיק מקצועי יכול לעזור לכם גם מרחוק

מנעולנים מקצועיים ואיכותיים הם כל כך עסוקים בעבודה אל מול לקוחות פרטיים, עסקיים וארגונים ציבוריים, אך עדיין, היענות לקריאות דחופות זה דבר שכל מנעולן בבאר יעקב שמבין את חשיבות המקצוע שלו אמור להציע לכם.

בהתאם לזאת, הוא יוכל לחלץ אתכם מכל מיני צרות שאליהן נקלעתם, כגון דלת טרוקה שאינה נפתחת, אובדן המפתחות לרכב, ניסיון פריצה של דלת כספת שכעת אינה נפתחת ועוד. כמובן שקריאות דחופות הן יקרות יותר, במיוחד כאשר הן מתבצעות מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

על מנת למנוע הגעה דחופה ועלויות יקרות, מנעולן מקצועי והגון תמיד ינסה קודם כל לעזור לכם לפתור את הבעיה מרחוק, לפחות באופן זמני עד לבואו בשעות העבודה הרגילות.

אז אם אתם בצרה ולא יודעים איך לשחרר מפתח תקוע מדלת הכניסה של הבית או העסק, איך לשחרר לשונית של דלת פנים שנטרקה, איך לנסות להיכנס לרכב בלי המפתחות וכו', פשוט צלצלו אל מספר הטלפון של מנעולן פיקס או השאירו פרטים ומנעולן מקצועי מהמאגר שלנו יכוון אתכם בדרך לפתרון הבעיה.

 

התקנת עינית לדלת בבאר יעקב

המנעולנים של מנעולן פיקס מתקינים עיניות לדלתות כניסה בכל רחבי הארץ במחירים נוחים.

ניתן לבחור עינית רגילה או עינית דיגיטלית מקליטה לדלת בהתאם לצרכים שלכם. צרו קשר לפרטים נוספים.

 

עינית לדלת באר יעקב
התקנת עינית לדלת באר יעקב – מנעולן פיקס

 

פורץ רכבים בבאר יעקב מומלץ ללא נזק לרכב – יש כזה דבר?

לעתים, ישנו חשש כי מנעולן זול בבאר יעקב יהיה מנעולן פחות טוב. העובדה שרוצים לתת לכם הטבה שירותית לא אמורה לגרום לכם לחשש – אלא בעיקר לנחת.

לעתים, דלת הרכב לא נפתחת, ולעתים היא גם לא נפתחת בשעות מעט לא סטנדרטיות. אז מה אתם צריכים לדעת?

  • במידה ונתקעתם בשעת לילה מאוחרת עם דלת שלא נפתחת, תוכלו להסתייע בשירות של הזמנת מנעולן בבאר יעקב 24 שעות ביממה.
  • בנוסף, פורץ דלתות מומלץ יוכל להתחייב בפניכם כי הפריצה תעשה ללא כל נזק לדלת! מה יוצא לכם מזה? שמירה על החזות האסתטית של הרכב, ואפס הוצאות נלוות עבור תיקונים ברכב.

 

פורץ דלתות בבאר יעקב – דלת הבית לא נפתחת? הזמינו מנעולן!

גם אם אתם כמהים להיכנס דרך דלת הבית בסוף יום העבודה וגם אם אתם בטוחים שאתם יכולים לפרוץ אותה לבד, כדאי שתזמינו פורץ מנעולים בבאר יעקב.

"הפריצה" העצמאית שלכם תגרום ככל הנראה לנזק בדלת, וזאת עוד מבלי שתצליחו באמת להיכנס דרכה. פריצת דלת פלדלת חייבת להתבצע אך ורק על ידי מנעולן מורשה, מנוסה ומומלץ.

קחו בחשבון כי לעתים אתם מנסים לפרוץ דלת, בזמן שבתוך הבית ישנם ילדים קטנים. בעיטות חזקות ומכות בלתי פוסקות על הדלת יכולות לגרום לבהלה מיותרת – זאת בזמן שהמנעולן כבר יכול היה להגיע אליכם.

 

פריצת כספות בבאר יעקב – עוד שירות של מנעולני מנעולן פיקס

כספות מהוות אמצעי מאוד יעיל לשמירה על חפצים יקרי ערך או כאלה בעלי משמעות רגשית כלשהי, כגון כסף, תכשיטים, הסכמים וחוזים, כלי נשק ועוד. במידה ויש תקלה כלשהי בכספת או שהמפתח אבד, אין שום טעם לנסות לפרוץ אותה באופן עצמאי ובכך לגרום לה נזק בלתי הפיך.

אצלנו באתר מנעולן פיקס תוכלו להזמין גם שירות של פורץ כספות בבאר יעקב שהוא מנעולן מוסמך. הוא ידע כיצד לעשות זאת מבלי לגרום נזק לכספת כלל וכלל.

ישנן מספר שיטות לעשות זאת. למשל שיטת ה- "דגדוג" הידועה, איפוס הקוד באמצעות קידוח ללחצן האלקטרוני המיועד לכך או קידוח הצילינדר של הכספת והחלפתו באחר. אין כספת שמנעולן מקצועי כמו שתמצאו דרך מנעולן פיקס לא יצליח לפרוץ ותוכלו להיעזר באחד שכזה 24/7, בלילה וביום.

 

עוברים לדירה שכורה? החלפת צילינדר בבאר יעקב היא חובתכם

החלפת מנעול או צילינדר היא הכרחית אם אתם עוברים לגור בדירה שכורה. אמנם אין כל רע בלבטוח באנשים אחרים, אך אף פעם אתם לא יכולים לדעת לאן צרור המפתחות שלהם יתגלגל.

בעת שאתם לא מחליפים את המנעול בדלת, אתם במידה רבה מאפשרים את הכניסה לחלל הפרטי שלכם לאנשים זרים. תמיד טוב לסמוך על אחרים, אך טוב בעיקר לסמוך על עצמכם!

החלפת צילינדר והחלפת מנעול רצוי שלא לבצע לבד אלא אך ורק באמצעות מנעולן בבאר יעקב שאתם סומכים עליו, כמו זה שתמצאו במנעולן פיקס.

 

פריצת דלת טרוקה בבאר יעקב (גם בתוך המשרד)

העובד היקר שלכם נתקע בתוך המשרד שלו מבלי יכולת לצאת? במקרה בו ישנו עובד תקוע מחוץ לדלת או בתוך המשרד, דעו כי לרוב הפתרון נמצא במרחק כמה פסיעות מכם.

הדלתות במשרדים מבוססות כולן על אותו המנעול ועל מה שנקרא "מנעול מפתח אפס". במילים אחרות? לכל הדלתות במשרד מתאים אותו המפתח.

נסו תחילה לפתוח את הדלת בעצמכם – תופתעו לגלות כי תוכלו לסיים את האירוע בעצמכם. במידה ולא? הזמינו מנעולן שיגיע אליכם מיידית!

 

מנעולן רכב בבאר יעקב להתקנת קודן – מדוע כדאי?

וכדאי לשלם מחיר מנעולן גם עבור התקנת הקודן ברכב. איך הקודן מסייע גם לכם?

  • רק אתם יודעים את הקוד – רק אתם יכולים להניע את הרכב
  • פתרון מעולה מפני "גניבת" הרכב על ידי ילדים מתבגרים
  • הפחתה משמעותית בסיכויים שהרכב יגנב
  • מינוף תחושת הביטחון שלכם
  • קודן כמייצר הרתעה בפני גנבים

 

שירותי מנעולנות מתקדמים נוספים שתוכלו לקבל ממנעולן פיקס

השירותים הנפוצים ביותר בגינם אנשים מחפשים מנעולן בבאר יעקב באתר מנעולן פיקס הם פריצת דלתות ומנעולים, תיקון או החלפה שלהם, אך ישנם גם שירותי מנעולנות מתקדמים נוספים שמנעולן מקצועי יכול לספק לכם.

למשל: כיוון דלתות בבאר יעקב, החלפה ותיקון ידיות של דלתות, התקנת ידיות ודלתות חירום, התקנת עיניות אלקטרוניות לדלת, התקנת מנעולים חשמליים וביומטריים, נטרול אזעקות של רכבים, שחזור מפתחות ושלטים של רכבים ועוד.

את כל השירותים הללו תוכלו לקבל ממנעולנים מקצועיים ומוסמכים שריכזנו עבורכם באתר מנעולן פיקס. תוכלו ליצור קשר עם מנעולן בבאר יעקב במספר 055-9706744 בכל שעה שתצטרכו – 24/7.

 

מגיעים לכל השכונות בבאר יעקב

  • נווה דורון
  • תלמי מנשה
  • גני מנחם
  • פארק המושבה
  • שכונת חוטר
  • שיכון טוניס
  • מלב"ן
  • הבנים
  • רמב"ם
  • שכונת הרצל
  • חצרות צריפין

 

מפת באר יעקב – מגיעים לכל כתובת בעיר:

 

מגיעים גם לערים הבאות: פורץ מנעולים בראשון לציון | מנעולן ברחובות | מנעולנים באשדוד

לקוחות ממליצים