מנעולן פיקס כאן לשירותכם – פורץ מנעולים בגבעת שמואל 24/7 במחיר הוגן!

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

מנעולן בגבעת שמואל, טלפון: 055-9706744

 

צריכים שירות של פריצת דלת טרוקה, פתיחת רכב נעול, כספת או כל שירות אחר המצריך מנעולן? תושבי גבעת שמואל, אנחנו כאן בשבילכם – מנעולנים בגבעת שמואל עם המלצות שמחכים לקריאה שלכם.

עבודה של מנעולן היא עבודה הדורשת מיומנות, יסודיות, מקצועיות וגם זמינות. זו הסיבה כי המנעולנים עובדים מסביב לשעון, גם בסופי השבוע והחגים. תוכלו למצוא גם אתם מנעולנים עם המלצות בגבעת שמואל, המשרתים את כל התושבים בכל השכונות – רמת אילן, השחר, רמת הדר, פרדס רוזנבלום ועוד. החלפת מנעול? מעולם לא הייתה פשוטה יותר!

 

מנעולנים בגבעת שמואל עם ניסיון במחירים פגז!

דלת הבית לא נפתחת? איבדתם את המפתח לרכב?

קחו נשימה עמוקה – העזרה בדרך אליכם!

שירות פורץ מנעולים בגבעת שמואל זמין 24/7

הזמנת מנעולן באזור גבעת שמואל עם אחריות

שירות מהיר ומקצועי ע"י מנעולנים מורשים >>

טלפון: 055-9706744

 

מנעולן גבעת שמואל מחיר זול
מנעולן בגבעת שמואל – מנעולנים עם המלצות – פורץ מנעולים

 

 

הגעה לכל מקום בעיר: שכונת הדר, השחר, השכונה הוותיקה, רמת אילן, גיורא, רמת הדקלים ועוד.

 

פורץ מנעולים בגבעת שמואל – מה חשוב לבדוק?

הגיע הרגע שבו אתם זקוקים לשירות שיכול לספק לכם מנעולן בגבעת שמואל. המון לקוחות מוצאים עצמם זקוקים לשירות שכזה לראשונה, כך שהם לא יודעים מה לשאול, מה לבדוק ואיך לדעת כי האדם שעומד מולם, אמין. אם כן, מה חשוב לבדוק?

1. הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק כי מדובר על מנעולן מורשה. ישנם אנשים המפרסמים את עצמם כמנעולנים, אך זאת מבלי שיש להם כל אישור רשמי, הכשרה מקורס או תעודה המעידה על הכישורים שלהם. מעבר לכך שהם יכולים לגרום לנזק רב ברכוש שלכם, איש לא יודע מה הכוונות שלהם. לא חסרות ידיעות על מנעולנים כביכול, שהגיעו אל בתים של אנשים, שיכפלו את המפתח שלהם ולאחר מכן רוקנו להם את הבית.

2. שנית, הבטיחו כי המנעולן בגבעת שמואל שאיתו אתם מדברים, מתמחה בשירות הנדרש על ידכם. אם מקטלגים לרגע את השירותים הניתנים על ידי מנעולנים, הרי שמדובר על תחום הדלתות, הרכבים והכספות. אתם צריכים פורץ דלתות בגבעת שמואל לטובת פריצת דלת פלדלת? כדאי לבדוק מראש כי המנעולן יכול להעניק לכם שירות שכזה. רבים מחפשים מנעולן בגבעת שמואל מיצאת צדיק או מידרג, אבל לא חסרים אחרים שעושים עבודה טובה.

3. וחשוב לא פחות: המחיר. מחיר מנעולן צריך להיות מחיר הוגן, כאשר מה שהופך אותו להוגן הוא העובדה כי לא נדרש מכם לשלם אקסטרות וכי לא מעלימים מכם שורות קטנות. תאמו את המחיר מראש בטלפון, כך שלא יהיו כל הפתעות או תוספות של הרגע האחרון.

 

הזמנת מנעולן באזור גבעת שמואל שזמין 24 שעות – בכל שעה ביום

כל אדם שהחליט להיות מנעולן, לקח בחשבון כי הוא צריך לעבוד בשעות לא שגרתיות. אם לוקחים לדוגמא מנעולן רכב בגבעת שמואל, הרי שהוא צריך להיות בזמינות גבוהה מאד.

דמיינו לעצמכם מצב בו הגעתם אל הרכב שלכם וגיליתם כי צרור המפתחות אבד, או כי ניסיו לפרוץ לכם את הרכב? לעתים, המקרים האלו מתרחשים בסוף השבוע בשעת לילה מאוחרת לאחר בילוי, כך שצריך לתת מענה הולם ומהיר.

ישנם מנעולנים המציעים לכם שירות מסביב לשעון, כך שאתם יכולים להיות שקטים כי בכל מקרה שלא יהיה, תקבלו שירות מקצועי. עם פורץ רכבים מומלץ, לא תשלמו חניון על לילה שלם!

 

מנעולן בגבעת שמואל - פורץ מנעולים
מנעולנים בגבעת שמואל 24/7 – מנעולן פיקס

 

לפני הזמנת מנעולן בגבעת שמואל – בדקו אם יש לכם מפתח נוסף בבית

לא תמיד אתם צריכים לשלם עלות מנעולן מורשה. המון פעמים מותקנות אצלכם אותן הדלתות בבית או במשרד, כך שלעתים לא תזדקקו לשירות SOS. פריצת דלת בגבעת שמואל לא תמיד תהיה הפתרון המתאים ביותר.

כך לדוגמא, אם ילדכם נתקע בחדרו, יהיה כדאי לנוסת לפתוח את הדלת עם מפתח רזרבי שיש לכם מהדלתות האחרות בבית. לעתים, מדובר על אותו המפתח שפותח את כל הדלתות, כך שתוכלו לסיים את האירוע המעט מלחיץ תוך שניות.

דומה הדבר גם עם דלתות של משרדים. כל עוד מדובר על דלתות חדשות במשרד, סביר להניח כי מדובר על אותו המפתח שזהה לכל המנעולים.

לפני שהעובד שלכם נשאר מחוץ למשרד וכך מתבזבז לו יום עבודה, בצעו בדיקה מהירה. במידה והדלת לא נפתחת? המנעולן בדרך אליכם, גם בהתראה קצרה!

 

אז כמה עולה פורץ דלתות בגבעת שמואל?

את המחיר עבור השירות הנדרש על ידכם תקבלו בטלפון מהמנעולן. דעו כי כל שירות מתומחר בעלות אחרת, כך שבהחלט קיים פער במחירים בין שירות של פריצת כספת, פריצת דלת, פריצת רכב, שכפול מפתח, החלפת צילינדר וכדומה. בנוסף, גם שעת השירות ויום השירות משפיעים על המחיר, כאשר שירות בסוף השבוע יהיה מעט יקר יותר.

 

מחירי מנעולנים בעיר גבעת שמואל - מחירון מומלץטווח מחירים משוער (לא כולל מע"מ)
פורץ דלתות בגבעת שמואל
דלת תקועה, בלי מפתח, מנעול תקוע, צילינדר שבור
החל מ-170 ₪
עלות פורץ רכבים - גבעת שמואל
לא מוצאים את המפתחות לרכב? צרו קשר
החל מ-220 ₪
פורץ כספות בגבעת שמואל
יונדאי, וולף, yale, md ואחרות
149-450 ₪
החלפת צילינדר בגבעת שמואל בזול
החלפת צילנדרים מכל הסוגים
190-550 ₪
פריצת מנעול דלת פלדלת, רב-בריח, שריונית, מולטילוק ועוד
מחירים נוחים, שירות ללא פשרות
390-580 ₪

 

עוד לפני שמגיעות הצרות: שכפלו מפתח נוסף לבית העסק

דלת הבית לא נפתחת? לעתים זה קורה לא בגלל שהמפתח נתקע או בגלל שצריך לבצע החלפת צילינדר בדלת.

לא אחת, צרור המפתחות שלכם נעלם, נשאר במשרד או נגנב, ואתם מוצאים עצמכם חסרי אונים. יותר ויותר אנשים נמעים מלשכפל מפתח נוסף לבית ולרכב, זאת מאחר והם חוששים כי כך המפתח יגיע לידיים זרות.

כל עוד אתם שומרים על המפתחות החשובים שלכם בכספת, אינכם צריכים לדאוג. מפתח רזרבי יכול גם לחסוך את מצב הלחץ, וגם את ההוצאה הכספית על הגעת המנעולן. את המפתחות תוכלו לשכפל עם מנעולן מומלץ העובד בגבעת שמואל!

 

מנעולן מוסמך באזור גבעת שמואל
החלפת מנעולים בגבעת שמואל – מנעולן מורשה – מגיע בטיל – מנעולן פיקס!

 

פורץ כספות בגבעת שמואל

גם אם אינכם זוכרים את הקוד לכספת שלכם, יהיה ניתן לפרוץ אותה. פריצת הכספת מתבצעת בעדינות ועל פי טכניקות מתקדמות, כך שניתן לשלול כל חשש כי יגרם נזק לכספת.

גם במקרה בו דלת הרכב לא נפתחת, אין כל חשיבות לקוד הרכב והפריצה מתבצעת על פי שיטות שאינן תלויות בנתונים שכאלו. ניתן לפרוץ כספות מכל סוג, כולל כספות קיר דיגיטליות.

 

מנעולנים בגבעת שמואל זמינים בשכונות הבאות:

  • רמת אילן
  • רמת הדר
  • גיורא
  • השחר
  • פרדס רוזנבלום
  • הנשיא
  • יוני נתניהו
  • אזור התעשייה

 

המנעולנים שלנו פרוסים בכל רחבי גבעת שמואל וזמינים עבורכם:

 

מגיעים גם ליישובים הסמוכים: מנעולן רמת גן, מנעולנים בבני ברק, פורץ מנעולים בתל אביב