פריצה מקצועית ומהירה של דלתות פלדלת בפריסה ארצית

✔️ פריצת דלת פלדלת, החלפת מנעול בדלת פלדלת במחירים נוחים במיוחד

✔️ פורץ דלתות פלדלת מקצועי בדרך אליכם להחלפת מנעול, צילינדר או מנגנון

✔️ הגעה זריזה לכתובתכם וביצוע עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר

להזמנת מנעולן פלדלת במחיר אטרקטיבי >>

צרו קשר בטלפון: 055-9706744

 

פריצת דלת פלדלת ע"י מנעולן מקצועי
פריצת דלת פלדלת – מנעולן פיקס

 

 

נדמה כי אם הייתה תחרות "הדלת הפופולרית ביותר בישראל", דלת הפלדלת הייתה זוכה במקום הראשון. מאחר ובהמון בתים ובתי עסק מותקנת הדלת, גם ישנו ביקוש רב לשירות של פריצת דלת פלדלת.

אנו במנעולן פיקס לא מבזבזים לכם זמן ובטח שלא משאירים אתכם ממושכות מאחורי הדלת – מנעולנים מטעמנו מגיעים לפרוץ וללכת. דלת פלדלת הינה דלת חזקה ועמידה המבוססת פלדה, כאשר היא מאופיינת במספר סוגים של מנעולים – מנעול עליון ותחתון, מנעול צילינדר וצילינדר פנימי. למרות מעטפת ההגנה של הדלת, עדיין מצליחים לפרוץ אותה וכאן אנו נכנסים לתמונה.

עוד לפני שיגיע אליכם מנעולן דלתות פלדלת נוכל לומר לכם: פריצה של דלת זו אינה דומה לפריצה של דלתות אחרות, זאת מאחר והמנעול שלה אינו מנעול רגיל. מדובר על מנעול חכם שעל מנת לפרוץ אותו נדרשת הבנה מעמיקה וניסיון רב בפריצה מסוג זה. מאחר וישנם מנעולים שונים לדלת, על המנעולן להיות בעל ידע נרחב בכל סוג של מנעול ובהתאם בכל אפשרויות הפריצה הרלוונטיות.

לא אחת, על מנת לפרוץ את הדלת, לא תהיה ברירה אלא לשבור את המנעול מבפנים. ממש כמו עבודת הפריצה, גם עבודת השבירה צריכה להתבצע על ידי פורץ דלתות פלדלת בזול ובמקצועיות על מנת לגרום לכמה שפחות נזק לדלת ולמשקוף.

 

פריצת דלתות פלדלת 24/7
פורץ מנעולים המתמחה בפריצת דלתות פלדלת, זמין להגעה 24/7!

 

מתי תצטרכו שירות של מנעולן פלדלת?

שירות של מנעולן יכול לסייע לכם במקרים בהם אינכם מצליחים לחדור את דלת הבית או המשרד. מקרים שכאלו קורים לרוב בעת שצרור המפתחות נאבד לכם ואין לכם מפתח רזרבי, או במקרים בהם אתם מגלים כי התבצע ניסיון פריצה כך שאינכם מצליחים לעבור דרך הדלת.

בעת שישנם נסיונות פריצה, המנעול מתעקם וכך לא ניתן להכניס פנימה את המפתח ולהיכנס בצורה אורגנית. במקרים שכאלו – אנו נגיע לסייע לכם, ובכל שעה ביום!

 

הקשר בין מנעולן מקצועי ובין מחיר פריצת דלת פלדלת

אם גם אתם תוהים מה המחיר של החלפת מנעול פלדלת לאחר פריצה, חשוב לנו ליידע אתכם כי ישנו קשר ישיר בין מחיר השירות ובין אמינות ומקצועיות המנעולן. הנטייה להימשך אל מחירים נמוכים מדי תוביל אתכם אל איש מקצוע חובבני, או כזה שהינו בתחילת דרכו ועל כן הוא אינו בעל ניסיון.

אנו ממליצים לכם לעבוד אל מול מנעולנים בעלי ניסיון רב המציעים את השירות במחיר הוגן על פי המחירון הממוצע של עבודות הפריצה. אז כמה עולה לפרוץ דלת פלדלת? נוכל לתת לכם הצעת מחיר לאחר שנבין את אופי העבודה הנדרש, מורכבות העבודה ושעת השירות.

 

פורץ דלתות פלדלת
פריצת דלת פלדלת במהירות ויעילות ע"י מנעולן מוסמך – מנעולן פיקס

 

פריצת דלתות פלדלת – מחירים

פריצת דלת פלדלת - מחיר מומלץטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
עלות פריצת מנעול דלת פלדלת169-590 ₪
כמה עולה ביקור מנעולן דלתות פלדלת מקצועי169-590 ₪
עלויות התקנת מנעול פלדלת340-590 ₪
מחיר החלפת מנעול בדלת פלדלת340-590 ₪
המחיר של החלפת צילינדר פלדלת ומנגנון370-690 ₪
כיוון צירים לדלת פלדלת245-350 ₪

 

מדוע לא כדאי לפרוץ את הדלת בצורה חובבנית?

המון פעמים ישנה דרישה של לקוחות לדעת איך לפרוץ דלת פלדלת. תופתעו לגלות, אך במקרים מסוימים תוכלו גם אתם לפרוץ את הדלת בצורה עצמאית באמצעות סיכה שנכנסת אל החור שבין שקעי המנעול. יחד עם זאת, אנו לא ממליצים לעשות זאת.

עבודת פריצה מקצועית הינה העבודה הבטוחה ביותר שתבטיח לכם לא רק פריצה לדלת, אלא גם החלפה למנעול שתמנף את תחושת הביטחון שלכם.