על פי חוק, כל דירה חדשה שנבנית כיום כחלק מבניין מגורים, צריכה לחלול גם מרחב מוגן. המון ישראלים מכירים את המרחב הזה בשם ממ"ד.

המנעולנים שלנו פורצים עבורכם גם את הדלתות האלו, גם אם לכאורה נדמה שלא ניתן לפרוץ ולחדור אותן. אכן, דלתות אלו הינן דלתות כבדות מפלדה, כך שבעת שהן ננעלות, מלאכת הפריצה מעט סבוכה יותר וארוכה יותר. פריצת דלת ממ"ד חייבת להתבצע אך ורק על ידי מנעולנים מקצועיים המחזיקים באישור משטרתי תקף.

 

דלת הממ"ד לא נפתחת? פריצת ממ"דים בפריסה ארצית! 

✔️ דלת הממ"ד ננעלה ולא נפתחת? צוות מנעולן-פיקס כאן לשירותכם

✔️ פורצי דלתות ממ"ד מנוסים אשר יגיעו לכתובת מהר לביצוע העבודה

✔️ מחירים נוחים, פעילות בכל חלקי הארץ ויחס אישי והגון לכל לקוח

ליצירת קשר מהירה: 055-9706744

 

פריצת דלת ממ"ד
פריצת דלת הממ"ד 24/7 ע"י מנעולן מוסמך מצוות מנעולן פיקס

 

דלת הממ"ד ננעלה? דאגו לפתוח אותה לטובת שעות החירום

לא מעטים האנשים שדוחים שוב ושוב את הקריאה למנעולן לטובת פריצה של דלת המרחב המוגן. הסיבה? לא מדובר באמת על חלל מנוצל, כך שהם מרשים לעצמם לדחות את פריצת הדלת.

שימו לב: כשם שלא היית דוחים את קריאת המנעולן למקרים של דלת כניסה שננעלה, כך אל תדחו את פריצת דלת הממ"ד. כידוע, מדינת ישראל הינה מדינה שיודעת לא מעט אתגרים בטחוניים, כך שלעתים הממ"ד הינו המקום היחיד שיכול להגן עליכם.

 

איך תבחרו פורץ דלתות ממ"ד?

השאלה איך לפרוץ דלת ממ"ד אינה רלוונטית אליכם, זאת מאחר והעבודה צריכה להתבצע על ידי מנעולן מקצועי בעל הכשרה מתאימה.

השאלה שכן רלוונטית אליכם היא איך לבחור את המנעולן המומלץ ביותר? מאחר ומדובר על דלת כבדה מאד, חשוב להבטיח כי המנעולן מחזיק בציוד מתאים המבוססס ברוב על מיכשור מתקדם המתאים לדלתות אלו ספציפית. כמו כן, נסו להבין באילו שיטות משתמש המנעולן. המטרה? להבטיח מינימום של נזק לדלת היקרה.

כמו כן, השתדלו שלא להסתפק בהצגת תעודת המנעולן, ודרשו גם בהצגת תעודת הזהות. בעוד אנו יכולים להבטיח לכם מעל לכל ספק כי יגיע אליכם פורץ מנעולים מקצועי ואמין, לא חסרים האנשים שפועלים שלא בתום וללא כל אישור. הצגת תעודת מנעולן ותעודת זהות יבטיחו לכם כי מדובר על אדם אמין שהוא אכן מנעולן.

ומה לגבי המחיר? אנו שמחים להציע לכם מחיר פריצת דלת ממ"ד בזול. אין כל סיבה לשלם ביוקר על שירות בסיסי שאמור להגן עליכם בשעת חירום. אנחנו אתכם – בשגרה ובחירום במחירים זולים.

 

פריצת דלת של מרחב מוגן – מחירים

פריצת דלת ממ"ד - מחירים מוערכיםטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
טווח מחירים לביקור מנעולן דלתות149-250 ₪
מחיר החלפת צילינדר בדלת ממד340-550 ₪
כמה עולה החלפת מנגנון לדלת של ממ"ד340-550 ₪
עלות פריצת דלת של מרחב מוגן269-580 ₪
שכפול מפתח לדלתות ממ"ד10-50 ₪
כיוון צירים של דלת ממ"ד245-350 ₪

 

לקריאת המשך: החלפת ידית דלת ממ"ד