צריכים סף חדש לדלת פלדלת? נשמח לשלוח אליכם מנעולן אמין ומנוסה להתקנת סף דלת פלדלת מכל סוג ולכל שימוש במחיר אטרקטיבי (מאד)!

החלפת סף דלת פלדלת זה דבר שנדרש מפעם לפעם ואצלנו במנעולן פיקס יכולים לעזור לכם בכך. המנעולנים שעובדים איתנו יודעים כיצד לבצע את משימת ההחלפה בצורה מקצועית ומהירה ויכולים להגיע אליכם מתי שתצטרכו.

מהו סף דלת, למה צריך אותו, מתי צריך להחליף אותו וגם כמה עולה החלפה שלו על ידי מנעולן מקצועי? הנה התשובות.

 

התקנת סף לדלת פלדלת מחיר ללא תחרות! 

✔️ שירותי התקנה סף לדלתות במחירים נוחים! 

✔️ החלפת ספי דלת בפריסה ארצית

✔️ החלפת סף דלת רצפה, חיצוני, סף תחתון

✔️ להצעה במחיר משתלם, חייגו >>

טלפון: 055-9706744

 

סף לדלת פלדלת
החלפת סף לדלת פלדלת בפריסה ארצית, שירות מקצועי במחיר מנצח!

 

 

מהו סף דלת ולמה הוא משמש?

עוד לפני שנסביר לכם איך מחליפים סף של דלת פלדלת בצורה מקצועית ונכונה, חשוב שתבינו מהו בדיוק סף דלת? אולי משום העובדה שהוא לא נראה לעין, רבים אינם יודעים במה מדובר עד שמופיעים סימנים שצריך להחליף אותו.

מדובר במעין מתקן בתחתית הדלת והוא למעשה מאריך אותה עד כמה שיותר קרוב לרצפה שמתחתיה. משום שלא ניתן לבנות דלת שמגיעה עד 2 או 3 מילימטרים מהרצפה בצורה כל כך מדויקת, הסף משלים אותה וסוגר את הפתח בצורה מושלמת.

למה צריך סף בדלת פלדלת? יש לכך מספר סיבות:

✔️ איטום לדלת כניסה – במידה ולא יהיה קיים סף לדלת, נוזלים שמקורם מחוץ לבית, כגון מי גשמים או מי השטיפה של תחזוקת הבניין, יוכלו להיכנס ביתר קלות ולהרטיב לכם את הכניסה לבית או העסק.

✔️ מניעת חדירת חרקים – חרקים זקוקים לפתח מאוד קטן על מנת לחדור לבית וסף הדלת מונע זאת, משום שהוא מאריך את הדלת מאוד, כך שהיה תהיה ממש קרובה עד לרצפה.

✔️ בידוד אקוסטי – נדמה שמדובר באלמנט מאוד קטן ולא מורגש בדלת, אך בסופו של דבר דלת שאינה מגיעה קרוב ככל שניתן לרצפה באמצעות סף, מבודדת הרבה פחות טוב מבחינה אקוסטית.

✔️ מניעת חדירת לכלוך – סף הדלת גם מונע מאבק ולכלוך שנישאים על ידי הרוח מלהיכנס לתוך הבית דרך הפתח שמתחת לדלת.

 

מתי צריך להחליף סף בדלת כניסה או פנים?

ספי דלתות נועדו לשרת את בעליהם שנים רבות כאשר הם איכותיים ומותקנים בצורה הנכונה. מתי צריך להחליף סף בדלת כניסה או פנים בכל זאת? ואיך בכלל יודעים שצריך לבצע את ההחלפה? כאשר הסף אינו מבצע את עבודתו כהלכה או מפריע לפעולתה של הדלת, ככל הנראה יש להחליף אותו.

אז אם אתם שמים לב שמים, לכלוך וחרקים נכנסים מבחוץ לתוך הבית מתחת לדלת, או שהסף מתפרק, מתנתק ממקומו ונפל או משאיר חתיכות של גומי על גבי הרצפה, הרי שככל הנראה הגיע סופו של הסף ויש להחליפו.

 

החלפת סף דלת פלדלת – מהן האפשרויות?

החלפת סף דלת פלדלת אפשרית בימינו מתוך בחירה מבין מספר סוגי ספי דלת. הנה כמה מהם:

✔️ סף דלת גומי – זהו סף דלת שבנוי מרצועת אלומיניום שאליה מחובר גומי איכותי. הסף הזה משמש כמעין מגב והיתרון המשמעותי ביותר שלו הוא מניעת כניסת מים דרכו. חסרונו הוא בהיעדר גמישות, כך שאם הדלת או הרצפה לא ישרות, יישאר מרווח שפוגע ביכולות האיטום שלו.

✔️ סף דלת מברשת – במקרה זה החלק האוטם הוא מברשת בעלת סיבים צפופים ומכך ניתן להבין כי היא פחות אטומה מפני מים, אך מגינה היטב מפני חדירת חרקים. גמישות הסיבים מאפשרת איטום מלא יותר בהקשר של חרקים וזאת על ידי יצירת נקודת מגע קלה בין הסיבים לרצפה.

✔️ סף דלת חיצוני או מובנה – שני הסוגים שלעיל יכולים להיות מותקנים על החלק החיצוני של הדלת או ממש בתוך גומחה ייעודית ששמורה עבורם בתחתית הדלת (אם קיימת).

אך קיימים גם שכלולים כאלו ואחרים של ספי דלתות מובנים, שלמעשה עולים ויורדים בעת פתיחת וסגירת הדלת ובכך נמנעים קלקולים ותקלות לאורך זמן.

הסף המובנה נחשב להרבה יותר איכותי ויציב לאורך זמן, ניתן לכוון את גובה הסף יותר בקלות וניתן גם להתאים אותו לגובה חדש כאשר ישנם שינויים בסביבת הדלת, כגון הגבהת רצפה, תוספת פרקט וכו'.

הבחירה בין התקנה של סף דלת מגומי או של מברשת תלויה במיקום הדלת, האם יש צורך בעיקר במניעה של חדירת מים וכמו כן, האם הרצפה מספיק ישרה.

 

שירותי סף לדלת פלדלת
התקנת סף דלת פלדלת עושים רק עם המומחים של מנעולן פיקס!

 

איך מחליפים סף של דלת פלדלת?

החלפת סף דלת פלדלת יכולה להיות פשוטה למדי או מורכבת יחסית, אך בשני המקרים מוטב שיעשה זאת מנעולן מקצועי. התקנת סף דלת חיצוני בדלת פלדלת נחשבת לפעולה הפשוטה יותר.

את סף הדלת החיצוני ניתן להתקין על ידי הדבקה בלבד או שילוב של הדבקה עם מסמור, כאשר קיימים בדלת פתחים ייעודיים לכך. ראשית כל יש לפרק את סף הדלת הקיים, לנקות את הדלת ולאחר מכן להתקין את סף הדלת בגובה האופטימלי.

התקנת סף דלת תחתון נחשבת לפעולה יותר מורכבת, שכן כאן מדובר בסף דלת שהותקן בתוך הדלת בחלק התחתון וכדי להחליפו יש להרים מעט את הדלת (או לנתק אותה ממקומה), לשלוף את הסף הישן ולהתקין את החדש.

חשוב מאוד גם לציין כי רוב הספים מגיעים באורך גדול יותר ממה שצריך בדלת ויש לחתוך אותם בצורה מדויקת וישרה לפני ההתקנה.

 

החלפת סף דלת פלדלת – החשיבות של מנעולן מקצועי

בין אם מדובר על התקנת סף דלת מברשת, כזה מגומי, התקנה של סף דלת חיצוני או התקנת סף דלת רצפה, ההמלצה היא לא לבצע את העבודה הזאת לבד אלא לפנות אל מנעולן שמציע שירותי החלפת סף דלת פלדלת.

הסיבה היא שמנעולן יבצע עבודה מדויקת יותר בהתקנת הסף בגובה הנכון, מה שיבטיח פעולה שקטה ואטימה טובה לאורך זמן, מבלי שהסף ייגרר על פני הרצפה.

הפנייה אל מנעולן להחלפה תמיד עדיפה, אך במיוחד כאשר מדובר על התקנת סף תחתון, מה שמחייב את הרמתה של דלת הפלדלת ואת החזרתה למקום בצורה מדויקת ובטוחה.

לצפייה במחירון עבודות המנעולנות המלא.

 

מחיר החלפת סף דלת פלדלת – כמה עולה?

טווח המחירים שאמור לגבות מכם מנעולן עבור החלפת סף דלת פלדלת נע בין 250 ל-450 ש"ח, המחיר כולל את סף הדלת החדש.

מחיר החלפת סף דלת תלוי במספר גורמים וביניהם סוג הסף (מובנה או חיצוני) והאיכות שלו. הסף המובנה נחשב ליקר יותר בדרך כלל, מאחר וגם יותר מורכב להתקין אותו.

כאשר אתם פונים אל מנעולן מקצועי, כמו שתמצאו אצלנו במנעולן פיקס, תוכלו להיות בטוחים שמדובר יהיה לא רק במנעולן מקצועי אלא גם בכזה שיציע לכם מחירים נוחים ומשתלמים.

מנעולן מנוסה אף יוכל לעיתים לבצע פעולות שונות שיחזירו את סף הדלת לכשירות מלאה וימנעו את ההחלפה שלו. תיקון סף דלת זה דבר שיכול להתבצע במהירות על ידי מנעולן מקצועי ומנוסה וגם כיוון של צירי הדלתות.

 

מחפשים מנעולן מקצועי ואמין? צרו קשר!

אצלנו במנעולן פיקס תוכלו לקבל שירות החלפת סף לדלת פלדלת בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה. נסו אותנו והצטרפו לאינספור לקוחות שכבר נעזרו בנו ולא התאכזבו.