צריכים להחליף צילינדר רב בריח בדלת? אנחנו במנעולן פיקס פרוסים בכל אזורי הארץ ומספקים שירות בזמינות גבוהה ובמחיר נוח ואטרקטיבי.

הצילינדר של רב בריח הוא כיום אחד הנפוצים ביותר בישראל. באמצעות מנגנון הנעילה מוחזק הצילינדר. היתרון הגדול ביותר של מנעול הצילינדר טמון בעובדה כי במקרים בהם אתם מעוניינים להחליף את המפתח בדלת הבית, המשרד או החנות שלכם, אינכם צריכים להחליף את כל המנעול – אלא אך ורק את המפתח. אז כמה תעלה לכם החלפה כזו ומתי אתם באמת צריכים אותה?

 

החלפת צילינדר בדלת רב בריח – שירות מקצועי במחירים נוחים!

מנעולן מוסמך להחלפת צילינדר בדלתות רב בריח

הגעה לכל כתובת ברחבי הארץ 24/7

צריכים להחליף צילינדר רב בריח בדלת הבית,

בדירה, במשרד, או בחנות? התקשרו

החלפת מנגנון לדלת רב בריח או דלת פלדה

הלך המנגנון? נסייע בהחלפתו במחיר נוח

החלפת צילינדרים ע"י מנעולנים מורשים

צרו קשר בטלפון: 055-9706744

 

החלפת צילינדר רב בריח
החלפת צילינדר רב בריח בדלת – מנעולן פיקס

 

 

החלפה של צילינדר רב בריח – אילו סוגים קיימים?

שירות של החלפת מנעולי רב בריח בכל הארץ, שואף להעניק מענה מלא, מדוייק ומקצועי לכל סוגי המנעולים. החלפת צילינדר רב בריח כוללת בתוכה החלפה של כמה סוגי צילינדרים אפשריים, כאשר לפני החלפת הצילינדר, מומלץ להתייעץ עם מנעולן. לכל אדם ישנן מטרות שונות וצרכים שונים, ובהתאם גם צילינדר ספציפי המתאים לדלת רב הבריח. הסוגים הנפוצים כוללים את צילינדר הגלגל הגדול וגם צילינדר מסוג לשון.

 

כמה עולה החלפת צילינדר בדלת רב בריח? מחירים

ישנו מחיר מחירון לשירות ההחלפה ובהחלט כדאי לעבוד עם מנעולן המציע לכם מחיר בטווח הממוצע. עם זאת, חשוב לדעת כי ישנם משתנים שונים המשפיעים על מחיר ההחלפה. כך לדוגמא, במידה והשירות הנדרש על ידכם מתבצע בשעות הלילה או בסוף השבוע, סביר כי תהיה תוספת תשלום סמלית עבור שירות ה-SOS.

בנוסף, לעתים החלפת צילינדר רב בריח ישן תהיה גם היא מעט יקרה יתר. הסיבה היא מאחר והמנגנונים הישנים מורכבים יותר, תוך שעבודה עליהם דורשת במנעולנים מנוסים ומקצועיים שמכירים את מבנה הצילינידר הספציפי. החלפת הצילינדר בדלת מסוג רב בריח אמורה לעלות בין 200 ל-400 שקלים.

 

מחיר החלפת צילינדר בדלת רב בריחטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
החלפת מנעול צילינדר בדלת כניסה רב בריח
דלתות כניסה לבית, לדירה, לחנות או למשרד
250-530 ₪
החלפת מנעול לדלת רב בריח
שירות מקצועי במחיר נוח
340-610 ₪
החלפת מנגנון רב בריח250-630 ₪
החלפת מנעול צילינדר לדלתות פנים
דלתות שאינן דלתות כניסה
250-450 ₪

 

החלפת מנעול צילינדר רב בריח עשה זאת בעצמך לבד

האם זה אפשרי? בוודאי. האם זה מומלץ? לא לכל אחד.

סביר להניח כי גם אתם פגשתם בסרטונים ומדריכים המלמדים אתכם איך להחליף את הצילינידר. לרוב, מדובר על מדריכים ארוכים מאד הדורשים מכם לא רק להקדיש כמה שעות, אלא גם להסתייע בציוד שלא תמיד יש ברשותכם.

מעבר לכך, לעתים החלפת צילינדר עצמאית שלא נעשית בצורה מקצועית, פשוט גוררת אחריה עבודה לא יסודית. התוצאה? בזבוז זמן, תחושת תסכול וצילינידר שלא הוחלף. אנו ממליצים בחום לעבוד אל מול מנעולן מורשה ומקצועי, בעל הידע הנדרש בשירות של החלפה של צילינדר לדלתות רב בריח.

 

מתי נצטרך להחליף צילינדר רב בריח?

החלפת צילינדר רב בריח לוקסיס (LOCXIS) או כל סוג אחר, מומלצת לכם בכמה מקרים עיקריים:

 ראשית, במקרה בו ניסו לפרוץ לכם את דלת המשרד, החנות או הבית. במקרים שכאלו מה שקורה הוא שהצילינדר מתעקם וכך לא ניתן לפתוח את הדלת. במקרה שכזה, המנעולן ימליץ לכם לשדרג את דגם הצילינדר הנוכחי לדגם מתוחכם ומתקדם יותר – כך שהסיכוי לפריצות נוספות יפחת.

בנוסף, אם עברתם לדירה שכורה – מומלץ לכם מאד להחליף צילינדר. כשאתם חותמים על חוזה שכירות אתם עושים זאת על סמך הדירה שמצאה חן בעיניכם. עם זאת, אתם לא יכולים לדעת מי גר בדירה לפניכם. המשמעות היא שלא תרצו שיהיו לאנשים זרים גישה אל הדירה שלכם, ואכן תוכלו למנוע גישה שכזו עם החלפת הצילינדר. גם במקרה בו מבטיחים לכם כי מסרו לכם את כל המפתחות לדירה, השקיעו כמה מאות שקלים וכך גם תוכלו לישון בשקט.

מקרה נוסף ואולי לא כל כך שכיח, הוא מקרה בו פיטרתם עובד לאחר מקרה של הונאה או גנבה ממעביד. האמון הגדול שאתם נותנים בצוות העובדים שלכם לעתים עובד לרעתכם, אך זהו בדיוק הזמן להחליף צילינדר. גם אם העובד שפוטר על ידכם מחזיר לכם את המפתח לבית העסק, ישנה סבירות כי הוא שיכפל אותו טרם המסירה. בכדי למנוע מצב של גישה שלו אל העסק שלכם, החליפו צילינדר. היו מקרים מעולם בהם עובדים ביצעו מעשי נקם במעסיקים, ואם יש דרך למנוע זאת – כדאי לבחור בה.

כמו כן, לעתים הצילינדר מגיע למצב של בלאי מוקדם, או שחיקה בעקבות שימוש רב. ההמלצה הניתנת על ידי המנעולנים המקצועיים היא להחליף את הצילינידר אחת לחמש שנים. צילינדר שחוק יקשה עליכם להשלים סיבוב ולפתוח את הדלת, והוא יגרום לכך שהמפתח יתקע בתוכו. לא אחת, סיטואציה של מפתח תקוע גם מסתיימת במפתח שבור – כך שהחגיגה רק הולכת וגדלה. האם כדאי להשקיע מחיר החלפת צילינדר בדלת רב בריח? בהחלט!

 

לקריאה נוספת:

החלפת צילינדר פלדלת

החלפה של צילינדר לדלת שריונית

החלפת צילינדר מולטילוק

החלפת צילינדר לדלת פנדור

 

 

בתמונות: אופק שלנו מחליף צילינדר רב בריח בדלת

החלפת צילינדר רב בריח החלפה אופק מנעולן פיקס
צילינדר רב בריח החלפה אופק