מחפש/ת מנעולן באישור משטרת ישראל? כבר מגיעים!

* מנעולנים מומלצים, מקצועיים ואמינים לפריצת דירות ורכבים בכל שעה ביום ובלילה

* מחירים נוחים והוגנים – מנעולן עם אישור משטרתי נמצא במרחק שיחת טלפון אחת מכם

* להזמנת פורץ מנעולים עם תעודת יושר מהמשטרה (זמינות גבוהה) – צרו קשר

יצירת קשר במספר: 055-9706744

 

מנעולן באישור משטרת ישראל
מנעולנים באישור המשטרה – מנעולן פיקס

 

 

חשיבות העבודה עם פורץ מנעולים באישור המשטרה

סביר מאד כי בעת שתרצו להזמין אליכם קבלן צבע או בעת שתרצו לבחור ספק לאירוע שלכם, לא תדרשו מהם להציג לכם אישור משטרתי. מנגד, בעת שאתם זקוקים לעבודה דחופה או לא של מנעולן, אין לכם באמת ברירה אלא להבטיח שעובד מולכם מנעולן אמין, מקצועי וכזה שעובד באישור המשטרה.

לכאורה, מדובר אך ורק על פריצה של מנעולנים, אך בפועל? מדובר על עבודה עדינה ורגישה המחייבת אתכם לדרוש בתעודות ואישורים המעידים על הסמכה בתחום המנעולנות. הדגש החשוב ביותר? מנעולן עם אישור משטרתי! המנעולנים של מנעולן פיקס מחזיקים באישור משטרתי.

 

האם כל מנעולן חייב אישור משטרתי?

חד משמעית, כן. לא מדובר על המלצה או על פריבילגיה שיש למנעולנים אחדים ולאחרים לא. כל מנעולן חייב לעבוד בכפוף לאישור הניתן לו המוכיח כי אין לו כל עבר פלילי.

רק נסו לדמיין לעצמם מצב בו מנעולן שבעבר הורשע במעשי גניבה מגיע לפרוץ לכם את דלת הבית. אל תכניסו מנעולנים אליכם לבית או לרכב מבלי שמוצג בפניכם אישור משטרה למנעולן.

 

מנעולן עם תעודת יושר
מנעולן עם תעודת יושר מהמשטרה זמין להגעה 24/7!

 

מעוניינים לעבוד עם מנעולן מקצועי? האישור המשטרתי כתנאי סף

המון פעמים אתם מחפשים בקדחתניות אחר מנעולנים מומלצים ומנוסים. הדרך שלכם להגיע אל המנעולן המקצועי והאמין ביותר היא עם שלילת מנעולנים שאינם רלוונטיים – כאלו שאינם מחזיקים באישור המשטרתי.

מדובר על תחום שירות שבו אתם לא יכולים לקחת סיכון, אלא רק לבחור בטוב ביותר – עבורכם ועבור הדלת שאתם רוצים לפרוץ. מנעולן מורשה הוא למעשה מנעולן המחזיק באישור המשטרתי, כאשר אישור זה הינו תנאי סף לעבודה מולו.

לאחר שמוצג בפניכם האישור, תוכלו לבחון פרמטרים שונים לפיהם תקבעו האם תעבדו איתו או לא, לרבות מחיר, ניסיון, זמינות ואזורי שירות.

 

מנעולן באישור משטרת ישראל הינו אדם ללא עבר פלילי

מדוע ישנה חשיבות רבה כל כך לקבלת תעודת מנעולן מורשה ממשטרת ישראל? משום שתעודה זו היא מעין גורם מסנן המופעל על ידי המשטרה.

כל מנעולן שקיבל את התעודה הינו אדם ללא עבר פלילי, כך שאתם יכולים להיות שקטים כי האדם שמגיע אליכם אינו אדם שהורשע בעבר בפריצות, גניבות או עבירות אחרות. זיכרו כי אתם מכניסים בסופו של דבר אנשים זרים אל הבית שלכם, אל המשרד שלכם ואל הרכב שלכם, כך שחשוב להבטיח כי מדובר באנשים אמינים.

מנעולנים עם אישור משטרתי יציגו אותו לרוב באתר האינטרנט שלהם. במידה ולא, תוכלו לדרוש מהם להציג בפניכם את האישור עם הגעתם אליכם לטובת העבודה שהם עתידים לבצע.

 

עד כמה יהיה לכם קל להכניס אליכם הביתה אדם זר?

גם מנעולן באישור המשטרה שמגיע אליכם, במידה רבה חודר אל המרחב הפרטי שלכם. בעת שאתם מודעים לכך שמדובר על איש מקצוע העובד בשטח לאחר הסמכה ולאחר קבלת אישור משטרתי, אתם חשים יותר בנוח.

מה קורה בעת שאינכם יודעים דבר על האדם שזה עתה נכנס אליכם אל המרחב הפרטי שלכם? נוצרת אי נוחות גדולה מאד. אתם מפקידים אחריות גדולה מאד במנעולן, כך שהדרך היחידה שלכם לדעת כי מדובר על איש מקצועי, מיומן ואמין היא התעודה שתוצג בפניכם.

זיכרו כי מדובר המון פעמים על ניצול של המצוקה הרגעית בה את נמצאים, כך שישנם "מנעולנים" מתחזים שיגיעו אליכם כביכול לסייע לכם. לא מעט מקרי הונאה ומרמה בוצעו בצורה שכזו, ואתם כעת יודעים איך להמנע מהם – עם מנעולן מוסמך עם אישור משטרה.

 

לכל המנעולנים של מנעולן פיקס יש תעודת יושר משטרתית עדכנית!

 

מדוע מנעולן צריך אישור מהמשטרה?

הביטחון שלכם ניצב מעל לכל, ומובן לכל העוסקים בדבר כי אדם שפורץ מנעולים של משרדים, כספות, בתי עסק, בתים פרטיים ורכבים חייב להוכיח את אמינותו. האישור המשטרתי הוא אינדיקציה לכך שמדובר על אדם נורמטיבי שמטרתו היא לסייע ולא להזיק לכם.

בעת שיוצג בפניכם האישור תוכלו לחוש בתחושת ביטחון שתשקיט אתכם במצב שגם כך אינו מצב טבעי. האישור שמוצג בפניכם הוא מעין ערבות משטרתית כך שכל עוד הוצג בפניכם האישור הרשמי, אתם יכולים לתת למנעולן לבצע את עבודתו ללא כל חשש.

נדגיש שוב כי כל המנעולנים שלנו הינם מנעולנים בעלי ניסיון רב, ללא כל עבר פלילי ועם אישורים רשמיים ותקפיים ממשטרת ישראל.