מנעולן בביתר עילית – פריצת כל סוגי המנעולים והדלתות, פתרון יעיל ומהיר לכל סוגי התקלות! צרו קשר ופורץ מנעולים בביתר עילית יגיע תוך זמן קצר! מחירים נוחים לכל כיס.

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

מנעולן בביתר עילית, טלפון: 055-9706744

 

זקוקים לשירותיו של מנעולן בביתר עילית? מנעולן יכול לעזור לכם במגוון רחב של מצבים – החל מתיקון מנעול קיים, דרך החלפת המנעול למנעול חדש ועד לפריצת הדלת במקרה שאין ברירה אחרת.

אבל רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן דלתות בביתר עילית, ריכזנו לכם כמה טיפים חשובים. אילו בעיות תוכלו לפתור בעצמכם וכיצד? איך לבחור את המנעולן המתאים ביותר, וגם תשובה לשאלה כמה עולה מנעולן בביתר עילית?

 

מנעולנים בביתר עילית – פורץ דלתות ומנעולים במקצועיות!

✔️ מנעולן בביתר עילית – זמין לקריאתכם באופן מיידי 24/7 מסביב לשעון!

✔️  מנעולנים בביתר עילית לפריצה והחלפת דלתות

✔️ תיקון מנעולים, התקנות, החלפת צילינדר ועוד..

✔️ זקוקים למנעולן בביתר עילית? הדלת לא נפתחת?

המפתח נתקע במנעול? מנעולנים מוסמכים ישמחו לעזור

✔️ פורץ מנעולים בביתר עילית מגיע לכל רחובות העיר:

שיזף, ברים, חב"ד, מעלות, רוז'ין, צדקא, אורבך ועוד..

✔️ פורץ דלתות בביתר עילית במחירים נוחים >>

פורץ מנעולים בביתר עילית זמין בטלפון: 055-9706744

 

מנעולן בביתר עילית
מנעולן בביתר עילית – פורץ מנעולים, דלתות, החלפת צילינדר, זמין 24 שעות ביממה

 

מתי כדאי להזמין מנעולן בביתר עלית?

שירותי מנעולן בביתר עילית נדרשים במצבים שונים, כמו החלפת מנעול בביתר עילית לפני שנכנסים לדירה חדשה, קיצור הדלת לפני החלפת פרקטים או החלפה של צילינדר שמתחיל לגמגם.

מצבים אחרים הם מצבי חירום, בהם הדלת מסרבת להיפתח ואתם מוצאים את עצמכם תקועים בתוך או מחוץ לדירה. במצב כזה, תצטרכו להזמין פורץ מנעולים בביתר עילית שיפתח עבורכם את הדלת ויטפל בבעיה באופן מידי.

 

זיהוי מקדים של הבעיה יחסוך לכם כסף ותסכול

רוב הבעיות שמובילות לתקיעת הדלת לא נוצרות יש מאין, וניתן לזהות סימנים מקדימים לבעיה עוד לפני שהדלת נתקעת לגמרי.

זיהוי של הבעיה וטיפול נכון בה יחסוך מכם לא מעט עוגמת נפש (וגם כסף) בהמשך הדרך. מרגישים שהמפתח נכנס למנעול רק בקושי? מתקשים לסובב אותו בחור המנעול? אלו סימנים מקדימים לבעיה שמתפתחת.

אם תתעלמו מהבעיה היא לא תיעלם, אלא תלך ותחריף עד שתגיעו למצב בו הדלת תקועה ואתם נדרשים להזמין פורץ דלתות בביתר עילית בנוסף על התיקון הרגיל.

 

פורץ מנעולים בביתר עילית

בחלק מהמצבים תוכלו לטפל בעצמכם, ולחסוך כסף על ביקור של מנעולן מקצועי. הנה כמה דוגמאות עם פתרונות אפשריים:

✔️ המפתח נכנס בקושי לדלת המנעול  אם אתם מתקשים להכניס את המפתח לחור המנעול, נסו לשמן את המנעול והצילינדר בשמן מנעולים. אם הבעיה נפתרה, מה טוב. אך אם היא חוזרת על עצמה חשוב שתזמינו מנעולן מוסמך בביתר עילית.

✔️ המפתח נכנס בקלות אך מסתובב בקושי – כמו בסעיף הקודם, גם כאן שימון של הצילינדר יכול לעזור. שמנו את חור הצילינדר בספריי מסיר חלודה, המתינו מספר דקות ונסו שנית.

✔️ הדלת לא נפתחת למרות השימון – נניח וניסיתם את שתי הפתרונות שהזכרנו והבעיה לא נפתרה. רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן, נסו להשתמש במפתח אחר במידה ויש לכם עותק משוכפל, לפעמים הבעיה היא במפתח עצמו.

אם ניסיתם את שלושת השלבים הללו והבעיה לא נפתרה, הזמינו מנעולן שיבצע עבורכם תיקון מנעולים בביתר עילית.

 

מנעולנים בביתר עילית לכל תקלה

המפתח נתקע בחור המנעול ומסרב להסתובב? אל תנסו לסובב אותו בכוח. זוהי טעות נפוצה ומיותרת. מה שיקרה זה שהמפתח יישבר בחור המנעול, ולא תהיה ברירה אלא לפרוץ את הדלת ולהחליף גם את הצילינדר וגם את המנעול. אז מה עושים? עוצרים רגע, נושמים ומתקשרים למנעולן מקצועי בביתר עילית שיטפל בתקלה במינימום נזק.

 

פורץ דלתות בביתר עילית

הצטברות של לכלוך ואבק בתוך הצילינדר היא בעיה נפוצה שגורמת להרס הצילינדר לאורך זמן. כדי להימנע מהבעיה, חשוב לדאוג לתחזוקה שוטפת של כל המנגנון. את המנעול עם הלשונית רצוי לשמן אחת לשלושה חודשים עם ספריי שמן שמיועד למניעת חלודה.

את הצילינדר אליו נכנס המפתח, רצוי לרסס רק במידה ואתם מזהים קושי בפתיחת הדלת, ולא באופן שוטף. חשוב להקפיד על ניקיון בסביבת הדלת, וגם לשאוב אבק מחור המנעול באופן קבוע.

 

איך נקבע מחיר מנעולן בביתר עילית?

המחיר של מנעולן נקבע בהתאם לאופי הבעיה. בחלק מהמקרים אפשר לטפל באמצעות החלפת צילינדר בביתר עילית. במקרים אחרים, בנוסף להחלפת הצילינדר תזדקקו גם לשירותי פריצה או החלפת דלת בביתר עילית – שירותים שיגרמו לחשבון הסופי לטפוח. גם לשעת העבודה יש השפעה על המחיר.

אם הזמנתם מנעולן באמצע הלילה, כנראה שהביקור יהיה יקר יותר מאשר בוקר שנקבע מראש. לרשותכם פרסמנו מחירון עם העלויות הממוצעות עבור תיקון דלתות בביתר עילית בהתאם לשירות הנדרש.

 

מנעולן בביתר עילית - מחיר לפי סוג שירותפורץ דלתות בביתר עילית מחיר לא כולל מע"מ
עלות ביקור מנעולן בביתר עילית150-250 ₪
כמה עולה לפרוץ את דלת הדירה או הבית, בביתר עילית?250-450 ₪
מחיר החלפת מנעול לרכב בביתר עילית300-500 ₪
עלות החלפת צילינדר בדלת פלדלת / רב בריח / שריונית חסם / פנדור או מולטי לוק בביתר עילית250-650 ₪
מחיר החלפת מנגנון רב בריח לדלת בביתר עילית350-550 ₪

 

איך לבחור מנעולן בביתר עילית?

למרבה הצער, השוק מלא במנעולנים שעושים עבודה חובבנית. לפני שבוחרים בחברת מנעולים חשוב שתבדקו את הוותק והניסיון של המנעולן. כמו כן, כדאי לקרוא המלצות ברשת מלקוחות קודמים.

כשאתם מזמינים מנעולן, חשוב שתבקשו מהמנעולן להציג בפניכם תעודת יושר ממשטרת ישראל. תעודה כזאת היא הוכחה שלמנעולן אין עבר פלילי. שימו לב, מנעולן מקצועי יבקש לראות את תעודת הזהות שלכם כדי לוודא שאתם אכן בעלי הבית.

 

מנעולנים בביתר עילית והסביבה

אם יש שירות שממש לא כדאי להתפשר עליו, הרי זה שירות פריצה ותיקון דלתות. האדם שיטפל בדלת שלכם מקבל גישה חופשית לבית שלכם, ולכן חשוב לבחור באיש מקצוע מנוסה ואמין.

אנחנו במנעולן פיקס עובדים אך ורק עם מנעולים מורשים עם תעודת יושר ממשטרת ישראל. אנחנו מקפידים לעבוד עם מנעולנים מומלצים שיטפלו בבעיה שלכם באופן מקצועי, אדיב ובמחירים משתלמים.

 

ביתר עילית – מפה:

 

אזורי שירות נוספים: מנעולן בית שמש, מנעולן ירושלים