מנעולן פיקס פורץ מנעולים בבית שמש והסביבה במחירים נוחים והוגנים – זמינים עבורכם בכל שעות היום והלילה!

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

טלפון: 055-9706744

 

אז מה קורה כשאתם צריכים החלפת מנעול בעיר בית שמש? העיר שהוכרזה ב-1991, נהנית כיום משירות מורחב של מנעולנים בבית שמש המחזיקים בשלל המלצות! לא משנה כלל באיזו שכונה אתם גרים – מרכז בית שמש, שכונת הוותיקים או פסגות השבע – יש לכם מענה של 24/7.

 

מנעולנים בבית שמש מגיע מהר (שירותי מנעולנות מכל סוג)

מנעולנים בבית שמש שיודעים מה הם עושים

צריכים עזרה של מנעולן באזור בית שמש?

פורצי מנעולים זמינים עבורכם בכל שעה

שיחה קצרה ואנחנו בדרך אליכם…

לשירות מנעולן בבית שמש >> 055-9706744

 

מנעולן פיקס מנעולנים בבית שמש
מנעולנים בבית שמש – פורץ מנעולים בעיר – מנעולן פיקס

 

פרוסים בכל רחבי בית שמש – שכונת מע"ר, שז"ר, שכונות רמת בית שמש (א', ב' וג'), חפציבה, הקריה, גבעת שרת, גבעת סביון, נווה שמיר, המשקפיים ואזור מרכז העיר

 

שירותיה של מנעולן פיקס בעיר בית שמש:

✔ החלפת מנעולים בכל שכונות העיר בית שמש, החלפה של צילינדרים שנשברו או התקלקלו בדלתות רב בריח, פלדלת, שריונית חסם ונוספות – דלתות כניסה, פנים הבית וממ"ד.

✔ התקנת מנעולים או החלפה של קיימים בדירות בבית שמש ומשרדים (דירה חדשה/שכורה/קיימת/בית פרטי), אפשרות לשדרוג המנעול למנעול טביעת אצבע ביומטרי חכם.

✔ מנעולן דלתות בבית שמש שמתמחה בתיקון של דלת או משקוף, שימון וכיוון צירי הדלת, התקנת עינית כולל עינית אלחוטית עם מצלמה, מחזיר דלת או סגר ביטחון.

✔ מנעולן רכבים לטיפול ברכבים נעולים, תיקון סוויץ', החלפת מנעול בדלת רכב, שחזור או שכפול מפתחות, התקנת קודן או ניתוקו וטיפול באימובילייזרים שעושים בעיות.

✔ פריצת כספת נעולה

 

מנעולנים בבית שמש - מחירון מומלץטווחי מחירים ממוצעים (לא כוללים מע"מ)
עלות פריצה של דלת כניסה מפלדה בעיר בית שמש של בית פרטי או דירה170-390 ₪
כמה עולה לפרוץ דלת פנים בתוך הבית בבית שמש מעץ או זכוכית170-350 ₪
מחיר החלפת צילינדר פלדלת או צילינדר רב בריח בבית שמש170-550 ₪
החלפת מנעול דלת בבית שמש בדירה שכורה או בדירה בה המנעול נשבר או מקולקל170-550 ₪
כמה עולה מנעולן רכב בבית שמש לפריצת רכב ושירותים נוספים170-550 ₪
המחיר של התקנת מנעול ביומטרי חכם / מנעול טביעת אצבע בעיר בית שמש1500-2900 ₪
עלויות התקנת עינית, סגר ביטחון או מחזיר דלת בבית שמש270-550 ₪

 

בכל בית פרטי ובית עסק, הדלת משחקת תפקיד מרכזי. כל עוד הדלת נפתחת ונסגרת בהתאם לדרישתכם, הרי שהכל טוב.

אך מה קורה בעת שהתבצע ניסיון פריצה על דלת המשרד או שהדלת פשוט לא נפתחת? מנעולן בבית שמש לדלת רב בריח ולכל סוגי הדלתות האחרים – מגיע אליכם!

המנעולנים שעובדים עם מנעולן פיקס עושים סדר בבלאגן ופותחים בפניכם את הדלת.

 

מנעולן מוסמך בבית שמש 24/7
שירותי מנעולנות בבית שמש, הגעה מהירה לבית הלקוח במחירים אטרקטיביים!

 

פורץ דלתות בבית שמש – במשרד, בבית או בדירה

ישנן לא מעט סיבות טובות שיצדיקו את הגעתו של המנעולן אליכם. פורץ מנעולים בבית שמש לרוב יעניק מענה נרחב ולא רק לפריצות של דלתות, אלא גם של כספות ודלתות רכב, כמו גם שירותים כדוגמת שכפול מפתחות והחלפת צילינדר. ההמלצה שלנו אליכם היא לא לחכות לאירוע חירום שבו תצטרכו שירות של פורץ דלתות בבית שמש, אלא בדיוק ליהפך:

חפשו עוד היום מנעולן מומלץ ומורשה, כך שבעת שאכן תצטרכו את המענה המקצועי, לא תצטרכו לבזבז זמן יקר על ליקוט המלצות וחיפוש מנעולנים העובדים באזור שלכם. אין מחיר לראש השקט שלכם, וגם מחיר מנעולן יהיה נוח ממה שאתם יכולים לדמיין כרגע.

 

איך תדעו אם מגיע אליכם מנעולן בבית שמש עם המלצות?

הדרך הפשוטה ביותר לדעת מי עומד מולכם היא כמובן ללקט המלצות מבעוד מועד. מנעולן בבית שמש עם המלצות יהיה גם מנעולן שעובד תקופה יפה בתחום והודות לה הוא הצליח לצבור המלצות של לקוחות מרוצים. לצד ההמלצות שמשקפות בפניכם מי איש המקצוע שעומד מולכם, הרי שישנם דברים נוספים שכדאי לבדוק אל מול המנעולן:

  • ראשית, מה מחיר השירות שהוא דורש מכם? כל עוד המנועלן נצמד אל המחירון הממוצע הנדרש על ידי מנעולנים כיום, דעו כי הוא אמין וכדאי לעבוד איתו. לא חסרים כיום חאפרים שממציאים מחירים שונים בכל יום על פי מצב הרוח שלהם.
  • שנית, עד כמה המנעולן מקצועי ומתמחה בסוגים שונים של פריצות? עדיף תמיד לעבוד עם מנעולן שמציע מצד אחד פריצה של דלת פלדלת במשרד, ומצד שני גם ידע מה לעשות במקרה בו דלת הרכב לא נפתחת. העובדה כי המנעולן מנוסה בשלל תחומים מעידה כי הוא מכיר היטב את עולם הפריצות והמנעולנות, כך שהוא גם יכול להעניק לכם שירות נפלא.
  • וחשוב מאד: האם המנעולן מאתר לכם את הבעיה בטלפון? אמנם מנעולן באזור בית שמש יוכל להעריך מה הבעיה, אך הוא לא יכול לאבחן אותה לעומק מבלי להגיע אליכם. מדוע חשוב לציין זאת? מאחר ולעתים יציעו לכם מחירים בטלפון מבלי שבאמת בדקו את מצב הדלת בבית או ברכב. במילים אחרות? ישנם חאפרים שמנסים לגזור קופון על חשבונכם. מנעולן אמין יהיה מנעולן שיתעקש להעניק לכם שירות מקצועי ואישי עם הגעה עד אליכם לטובת הצעת מחיר – זאת מבלי לחייב אתכם לרכוש את השירות שלו.

 

הזמנת מנעולן בבית שמש 24 שעות: כמה היא תעלה לכם?

יצאתם לבלות בסוף השבוע, ובשעת לילה מאוחרת הגעתם לחניון ואתם מגלים כי אתם לא מצליחים לפתוח את דלת הרכב? פורץ רכבים בעיר בית שמש יוכל להגיע אליכם בכל שעה. שימו לב כי לא מומלץ בשום שלב להפעיל כוח על דלת הרכב, לבעוט בה או לסובב את המפתח שוב ושוב.

מאחר ומדובר על שירות שניתן בשעה מאוחרת יותר (ולא בשעות הפעילות), הרי שסביר כי תהיה תוספת תשלום על שירות שניתן מעכשיו לעכשיו. עם זאת, חשוב לציין כי בעת שתמצאו מנעולן רכב בבית שמש, אתם גם יכולים להיות שקטים כי הוא יגבה מכם מחיר הוגן.

 

מנעולן דלתות בבית שמש
פורץ מנעולים בכל סוגי הדלתות בבית שמש – מנעולן מורשה עם המלצות!

 

החלפת צילינדר בבית שמש

דלת הבית לא נפתחת לכם משום שצרור המפתחות נגנב לכם? במקרה שכזה חשוב מאד להחליף את הצילינדר בבית – גם אם יש לכם מפתח רזרבי. הסיבה לכך מאד פשוטה: בעת שמסתובב מפתח של הבית שלכם בחוץ אצל ידיים זרות, הרי שישנו סיכוי (ולא קטן בכלל) שאותו גנב ינסה לפרוץ בעתיד את הבית שלכם.

החלפת הצילינדר משאירה את הגנבים הערמומיים בחוץ, ולכם היא מעניקה ראש שקט בלילה וביום.

 

פורץ כספות בבית שמש מעכשיו לעכשיו

פריצת דלת טרוקה מתבצעת על ידי מנעולן, אך גם פריצה לכספת שלכם מתבצעת על ידי אותו איש מקצוע. אתם שומרים על הדרכונים שלכם בכספת, ולקראת היציאה לשדה התעופה אתם מגלים כי היא נתקעה ואתם לא יכולים לחלץ את הדרכונים? אל דאגה, אין כל סיבה לבטל את הטיסה.

מנעולן שעובד במתכונת של מעכשיו לעכשיו, יגיע אליכם במהרה. עבודת הפריצה לוקחת כמה דקות בודדת, כאשר ישנו דגש על "פריצה ללא נזק" לכספת שלכם. לדיוטי פרי עוד תספיקו להגיע.

 

מנעולנים בבית שמש זמינים לקריאה מיידית – מפה:

 

אזורים סמוכים: מנעולנים בירושלים, מנעולן במודיעין