פורץ רכב ברחובות הוא שירות מבוקש לא רק בעיר עצמה אלא בכל האזור שסביב רחובות ושכנותיה. פריצת רכבים ברחובות היא עבודה שלא תרצו לתת לכל אחד לעשות עבורכם. צריכים עזרה? צרו קשר.

פורץ רכבים ברחובות – מתי, איך כמה ולמה? סיטואציה בה אנחנו מוצאים את עצמנו נעולים מחוץ לרכב, יכולה לעורר בנו תחושות לא פשוטות כמו לחץ, חרדה וכעס. למרות זאת, חשוב שנשתדל לשמור על קור רוח, כדי שנוכל לטפל בבעיה בצורה מושכלת. בחירת פורץ רכבים ברחובות היא בחירה שאין להקל בה בראש.

עלינו לבחור פורץ רכבים אמין, מיומן ומקצועי שיוכל להגיע לכל חלקי העיר במהירות. פורצי הרכבים המיומנים של מנעולן פיקס פרוסים בכל הארץ וערוכים להגיע לכל זירה במהירות הבזק.

 

פריצת רכבים ברחובות 24 שעות ביממה במחיר שחבל לפספס

✔️ פריצת רכבים ברחובות והסביבה על ידי מנעולן בעל רישיון רשמי ממשטרת ישראל

✔️ התחייבות להגעה מהירה, שירות אדיב ועבודה יעילה ומקצועית 

✔️ אפשרות לתיקון או החלפת מנעול הרכב או הסוויץ' במקרה של תקלת מפתח תקוע/ שבור

✔️ פורץ רכבים ברחובות: שכונות קרית משה, רחובות המדע, רחובות החדשה, רחובות ההולנדית,

אושיות, שעריים, נווה מרמורק, אחוזת הנשיא, נווה עמית, נווה יהודה, רחובות מערב, גינות סביון ונוספות

לשיחת ייעוץ חינמית: 055-9706744

 

פורץ רכבים ברחובות
פורץ רכבים ברחובות והסביבה, הגעה מהירה ומחיר ידידותי לצרכן

 

 

מתי כדאי להזמין פורץ רכבים ברחובות?

אז מתי אנחנו נזקקים לשירותי של פורץ מכוניות ברחובות?

✔️ במידה והמפתח לרכב אבד או נגנב, ואין לנו מפתח חליפי.

✔️ במידה והמפתח נשכח בתוך הרכב, והרכב ננעל.

✔️ במידה ומערכת הנעילה של הרכב תקולה מכל סיבה שהיא.

רגע לפני שנתקשר אל פורץ מנעולי רכב ברחובות, נוודא שהרכב אכן נעול: זה נשמע מצחיק, אבל לא מעט אנשים מזמינים פורץ רכבים כשהרכב לא באמת נעול. לכן, עלינו לוודא שכל דלתות הרכב באמת נעולות, ולא רק דלת הנהג.

זהו טיפ אלמנטרי, אבל כזה שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף וזמן.

 

נתקעתי מחוץ לרכב ברחובות מה לעשות עכשיו?

קודם כל, בואו נפריד בין שני מצבים: מצב אחד הוא מצב בו נתקעתם מחוץ לרכב, והרכב ריק מאדם ומכל יצור חי. מצב אחר הוא מצב חירום, בו חלילה ננעל בתוך הרכב ילד או בעל חיים. המצב השני עלול להוות סכנת חיים, בעיקר בקיץ כשחם.

#1) מצב חירום – במידה ומדובר במצב חירום, קרי – מישהו נעול בתוך הרכב – נתקשר לפורץ רכבים באופן מיידי, וננסה להבין תוך כמה זמן הוא יכול להגיע לזירה. אם הוא לא יכול להגיע תוך דקות ספורות, עלינו לשבור את החלון בעצמנו, בלית ברירה, אבל שימו לב שמדובר במוצא אחרון. את החלון נשבור הרחק ממקום מושבו של הילד – אם הילד יושב מאחור, נשבור את החלון הקדמי. זאת כדי למנוע פגיעה בילד משברי הזכוכית.
את החלון נשבור באמצעות אבן, מוט או ג'ק.
כדאי להימנע מלשבור את השמשה הקדמית – עדיף לשבור את החלון הצידי לנהג. זאת משום שאי-אפשר לנהוג ללא שמשה קדמית, ובנוסף, תיקון שמשה קדמית יקר ומורכב יותר.

#2) לא מצב חירום – במידה וננעלנו מחוץ לרכב והרכב ריק, זה אולי מרגיש כמו מצב חירום, אבל זה לא. אין כאן סכנת חיים, רק אי-נעימות. במצבים כאלה, בשום אופן לא ננסה לפרוץ את הרכב בעצמנו. ברוב המקרים זה יותיר ברכב נזק משמעותי, ועלות התיקון תהיה גדולה וכבדה מכפי שהכרחי. אז מה כן עושים? שומרים על רוגע ומתקשרים לשירותיו של פורץ רכבים ברחובות עם תעודת יושר מהמשטרה.

אל תהססו לדרוש מהפורץ תעודה מקצועית ואישור מטעם משטרת ישראל כדי לוודא שאכן מדובר בפורץ מהימן. פורץ רכבים מקצועי יגיע לזירה במהירות כשהוא מצויד במכשור מתקדם, כמו כרית ניפוח וכלי עזר נוספים. כל אלה מבטיחים שעבודת הפריצה תתבצע במינימום נזק לרכב.

 

כמה עולה פריצת רכבים ברחובות?

במידה ומצאנו את עצמנו תקועים מחוץ לרכב, טבעי שנרצה לדעת – כמה עולה פורץ רכבים ברחובות? במקרים סטנדרטיים, מחיר פריצת רכבים ברחובות מסתכם בעלות של מאות שקלים בודדות בלבד.

במידה ויש ברשותכם רכב עם נעילה מורכבת, כמו נעילת וואקום (נפוץ בעיקר ברכבים גרמניים) מחיר הפריצה יהיה מעט יותר יקר. שעת הפריצה משפיעה גם היא על המחיר הסופי, כאשר נהוג לגבות תעריף נוסף עבור פריצות המתבצעות בשעות הלילה.

פורץ רכבים ברחובות לפי סוג השירותעלות מומלצת (לא כולל מע"מ)
הוצאת מפתח שננעל בתוך רכב ברחובות250-330 ₪
קריאת שירות לפורץ רכבים220-490 ₪
שכפול מפתח עם צ'יפ (המחיר תלוי בסוג המפתח)300-850 ₪
החלפת מנעול לרכב ברחובות350-950 ₪
שכפול מפתח לרכב250-1400 ₪
שחזור מפתחות לרכב ברחובות (עשוי להשתנות בהתאם לדגם ולשנתון הרכב)450-2500 ₪

 

עוד דברים שפורץ רכבים ברחובות יכול לעשות עבורכם

כבר סיכמנו שפורצי רכבים יכולים לפתוח עבורכם רכב נעול במקצועיות ובמינימום נזק, אך לא בזה מסתכמת עבודתו של פורץ רכבים. פורץ מנעולי רכב ברחובות מטעם מנעולן פיקס, יכול לספק לכם שלל שירותים נוספים, במחירים משתלמים במיוחד: שכפול מפתחות לרכב, שחזור מפתחות לרכב, החלפת מנעולים ברכב, חילוץ מפתחות שנתקעו בתוך המנעול ואפילו התקנה של מערכת אזעקה לרכב.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו – בין אם אתם זקוקים לשירותיו של פורץ רכבים או פורץ דלתות ברחובות, נשמח לשלוח אליכם איש מקצוע במהירות ובמחירים ללא תחרות.