פריצת רכב באשקלון ובסביבתה 24 שעות ביממה – פורץ רכבים מכל סוג במחירים נוחים!

אם מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לרכב יש כמה דברים שאפשר לעשות, וכמה דברים שחשוב להימנע מהם. בראש ובראשונה, חשוב לפנות אל פורץ רכבים מקצועי ואמין – בכל זאת מדובר באדם שיקבל גישה מלאה לרכב הפרטי שלכם.

צרו קשר ונשלח אליכם פורצי רכבים באשקלון. אבל איך פורצים מנעול של רכב? כמה עולה שירות פורץ רכבים? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתקשרים אל פורץ רכבים באשקלון – במדריך הבא.

 

פורץ רכבים באשקלון והסביבה – שירות 24/7 בכל כתובת בעיר!

✔️ פריצת מנעולי רכב מכל סוג מסביב לשעון, מכוניות רגילות, רכבי יוקרה ועוד

✔️ תקועים מחוץ לרכב? צלצלו עכשיו ופורץ רכבים באשקלון עושה את דרכו אליכם!

✔️ פורצי רכבים באשקלון מוסמכים ומורשים, הגעה מהירה ושירות מקצועי במחיר טיל

✔️ פריצה של רכב באשקלון בשכונות: ברנע, מרינה, אגמים, אפרידר, גולדה, נאות אשקלון,

נוה דקלים, אשקלון סיטי, כוכב הצפון, נווה אילן, רמת כרמים, נווה אלונים ונוספות

להזמנת פורץ רכבים באשקלון: 055-9706744

 

פורץ רכבים באשקלון
פורץ רכבים באשקלון 24 שעות ביממה, מחיר אטרקטיבי

 

 

האם לנסות לפרוץ רכב באשקלון לבד?

במידה ומצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לרכב, כנראה שתצטרכו לפנות אל פורץ רכבים. בין אם מדובר במנעול תקול ובין אם פשוט שכחתם את המפתח בתוך הרכב – פורץ רכבים יפתח עבורכם את הרכב במקצועיות ובמהירות.

אנשים רבים מתפתים לנסות לפרוץ את הרכב בעצמם, אבל מדובר בטעות: רוב הניסיונות האלה לא צולחים במקרה הטוב, או גורמים לנזק לרכב שיעלה לכם ביוקר במקרה הרע. לפני שפונים לפורץ רכבים כדאי לוודא שכל דלתות הרכב אכן נעולות, ולא רק דלת הנהג – פורצי רכבים רבים מספרים שרק במעמד הגעתם לזירה מתגלה שאחת הדלתות היו פתוחות, והביקור והכסף היו יכולים להיחסך עם קצת ערנות מצד הנהג.

 

איך פורצים אוטו או מכונית באשקלון?

תהליך הפריצה נקבע בהתאם לאופי התקלה, אך בגדול השלבים לפריצת דלתות רכבים הם כדלקמן:

1. אימות פורץ הרכבים והכשרתו – במעמד ההגעה, כדאי לבקש מהמנעולן אישור מטעם משטרת ישראל לפריצת מנעולים ורכבים. הוא יבקש מכם להציג רישיון נהיגה.

2. ביצוע הפריצה עצמה – לרוב מדובר בתהליך פשוט שנמשך דקות ספורות וניתן לבצע אותו באמצעות מוט ברזל וכרית ניפוח. כרית הניפוח מחוברת למשאבה ומתחברת לחלק העליון של דלת הרכב. לאחר מכן יבוצע ניפוח של הכרית עד שייווצר רווח מספיק גדול. אל הרווח הזה מכניסים את מוט הברזל, המכונה גם "מוט משיכה". מוט המשיכה משחרר את כפתור הנעילה של הדלת.

3. מקרים ייחודיים – קיימים בשוק רכבים עם נעילת וואקום – סוג של נעילה כפולה. מרבית הרכבים האלה הם רכבים תוצרת גרמניה. במקרה כזה, השיטה שתיארנו קודם לא תעבוד, והמנעולן ישתמש בשיטה אחרת שנקראת "שיטת דגדוג".

 

מחיר שירות פורץ רכבים באשקלון – כמה עולה?

העלות לפריצת רכב באשקלון תלויה במספר גורמים, ביניהם:

✔️ סוג הרכבעלות הפריצה לרכבי יוקרה מעט יקרה יותר, משום שתהליך הפריצה מורכב יותר.

✔️ השעה ביממה – עבור פריצה בשעות הלילה ייתכן שתידרשו לשלם יותר.

✔️ אופי התקלה – למשל במצב בו המפתח נתקע בתוך המנעול וצריך להוציא אותו, או אם תזדקקו גם לשירות של פריצת מנעול הגה, המחיר עלול לעלות.

✔️ שירותים נוספים – במידה ואתם זקוקים לשירותים נוספים מעבר לפריצה כמו החלפת מנגנון הנעילה לדלת הרכב או למשל ניתוק קודן, המחיר עולה בהתאם.

כפי שניתן להבין, מחיר פורץ רכבים באשקלון מושפע מגורמים שונים. בכל מקרה חשוב לפנות לפורץ רכבים מקצועי – לא חסרים בשוק "חאפרים" שיבצעו עבודה רשלנית שתותיר נזקים ברכב. נזקים כאלו יורידו את ערכו של הרכב שלכם בצורה משמעותית.

 

פורצי רכבים באשקלון = מנעולן פיקס

בין אם אתם זקוקים לשירות של פריצת מנעול גיר תקול, קידוד מפתח לרכב באשקלון, תיקון או החלפת קודן באשקלון וכל שירות פריצה אחר: חשוב לפנות למנעולנים מורשים שהספיקו לצבור ידע וניסיון בתחומם. אנו במנעולן פיקס שמים דגש על אמינות, מקצועיות וזמינות. לא רק שכל פורצי הרכבים שלנו מחזיקים באישור מטעם משטרת ישראל, אנחנו גם זמינים עבורכם בכל שעות היום והלילה, מתוך הבנה שתקלות אי-אפשר לתזמן.

אם אתם זקוקים לעזרתו של פורץ מנעולי רכבים 24 שעות ביממה, אל תהססו להתקשר. אנחנו נדאג לתווך ביניכם לבין מנעולן רכב באשקלון שיטפל בבעיה במקצועיות ובזריזות.

 

מה חייבים לדעת לפני שמזמינים פורץ רכב באשקלון?

במידה והזמנתם פורץ רכבים באשקלון ממנעולן פיקס, הוא יבקש מכם להציג רישיון נהיגה. הסיבה לכך היא שלצערנו הרב ישנם גנבי רכב שמציגים את עצמם כבעלי הרכב, ומזמינים שירותי פריצה לשם הגניבה. כפי שחשוב שאתם תבקשו מהמנעולן אישור מטעם משטרת ישראל במעמד הפריצה, כך גם הוא יבקש מכם להציג רישיון נהיגה. כך, כל הצדדים יוכלו להיות רגועים ובטוחים שהעבודה נעשית בצורה ישרה והגונה.