מנעולן פיקס בגני תקווה – פורץ מנעולים בגני תקווה והסביבה הקרובה – מגיע מהר!

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

מנעולן בגני תקווה, טלפון: 055-9706744

 

שירותי מנעולן בגני תקווה מסייעים לחלץ אותנו ממצבי ביש מגוונים: אם המפתח נשכח מאחור בבית והילד ננעל, אם הדלת ישנה ונתקעה או אם המפתח נשבר בתוך המנעול, אנו במנעולן פיקס נשלח אליכם מנעולן מורשה שמגיע אליכם לכל כתובת בגני תקווה, משכונת גנים ועד לשכונת גבעת סביון החדשה, ויסייע לכם להיחלץ מהצרה.

 

מנעולנים בגני תקווה עם המלצות 24 שעות ביממה

זקוקים לשירות של מנעולן מוסמך בגני תקווה?

שיחת טלפון קצרה ואנחנו יוצאים אליכם…

מנעולים עם המלצות ואחריות על העבודה

פורצי מנעולים בגני תקווה והסביבה בזול

התקשרו: 055-9706744

 

מנעולן בגני תקווה
שירותי מנעולן בגני תקווה – פריצת דלת, החלפת צילינדר ועוד – פורץ מנעולים בגני תקווה

 

 

כאשר אתם מזמינים פורץ מנעולים בגני תקווה והסביבה חשוב להקפיד ולוודא כי מדובר באיש מקצוע מורשה, בעל המלצות ויכולת לפתור את הבעיה בקלות.

מאוד מומלץ להקפיד ולשלוח תמונה אל מנעולן מורשה בכדי שיוכל להעריך את המחיר המתאים בעבור השירות ותוכלו להימנע מהפתעות לא נעימות לאחר פתיחת דלת שלא נפתחת.

 

פורץ דלתות בגני תקווה – האם אפשר לבד?

כיום, כאשר דלת לא נפתחת בגני תקווה או בכל יישוב אחר בישראל, מאוד נפוץ פשוט להרים את הטלפון ולפנות ישירות אל פורץ דלתות. עם זאת, לעיתים מדובר בתקלה פשוטה, שגם אתם יכולים לתקן יחסית בקלות.

דלתות ישנות ודלתות שמצויות בתוך הבית הן לרוב מאוד פשוטות לפתיחה, ובאמצעות מספר כלים פשוטים תוכלו לפתור את הבעיה בקלות. פריצת דלת נעולה בגני תקווה בעצמכם תסייע לחסוך לכם זמן וכסף, לכן תמיד כדאי לנסות.

יש לציין כי דלתות בריח ודלתות ראשיות לרוב ממוגנות במספר מנעולים ו/או במנעול בריח חזק מאוד, לכן במקרים מעין אלו מאוד מומלץ להזמין פורץ מנעולים מורשה.

למדריך המלא לאיך פורצים דלת לחצו כאן

 

פורץ מנעולים בגני תקווה באמצעות מפתח אפס/מפתח סתמי

פעמים רבות שימוש במפתח אפס או מפתח סתמי יסייע להפעיל את המנגנון של הדלת ולהביא לפתיחתה.

זכרו, אתם תמיד יכולים לפנות אל השכנים שלכם, לחברים או לבני משפחה קרובים ולשאול מהם את הכלים הדרושים.

 

מנעולן בגני תקווה
מנעולן להחלפת מנעולים בגני תקווה אמין ומקצועי במחירים הוגנים!

 

פריצת דלת בגני תקווה באמצעות מברג מיקרו וסיכת ביטחון

דלתות פנימיות בתוך הבית לרוב ננעלות במטרה לספק לאדם ששוהה בתוך החדר פרטיות, אך מנגנון המנעול שלהן הרבה יותר פשוט מזה של דלת ראשית ובזכות זאת, ניתן לחדור אותו.

המנגנון הוא כזה: לרוב על ידית הדלת יימצא מעין חור קטן, שבתוכו נמצא כפתור קטן שיש ללחוץ עליו במטרה לפתוח את הדלת. כל שאתם זקוקים כדי ללחוץ עליו, הוא לכלי קהה, קטן ודק, כמו סיכת ביטחון או מברג מיקרו.

בחלק מהמקרים, יהיה עליכם להחדיר כלי אל תוך החור ולסובב אותו שמאלה. במקרים כאלו מאוד מומלץ להשתמש במברג המיקרו או במפתח אלן, אם החור גדול מספיק.

 

טלפון של מנעולן בגני תקווה: 055-9706744

 

פריצת הדלת באמצעות מברגים

אפשרות נוספת היא להסיר את ידית הדלת לחלוטין. לאחר שתסירו את ידית הדלת, יהיה מאוד פשוט לפרק את המנעול ולפתוח את הדלת. בכדי לעשות זאת נכון, אתם תזדקקו למברג פיליפס, מברג מיקרו ומברג שטוח ראש.

הביטו על הדלת ואתרו את הברגים שעליכם להבריג החוצה, בכדי לפתוח את הדלת במהרה. הבריגו אותם החוצה לאט-לאט, והשתדלו לזכור מהיכן כל בורג הוצא כך שתוכלו להרכיב את הדלת בחזרה לאחר מכן בקלות.

לאחר שהידית יוצאת ממקומה בחופשיות, משכו אותה החוצה והרימו את המנעול לפתיחת הדלת.

כאשר מדובר בדלת ראשית של בית, דלת תעשייתית או בבעיה שכל השיטות כאן פשוט נכשלו לפתור, כדאי לכם להתקשר אל מנעולן עם המלצות שיוכל לסייע לכם לפתור את הבעיה בקלות ולשוב לשגרה בבטחה.

 

מנעולן בגני תקווה 24 שעות
כל סוגי המנעולנות בגני תקווה 24/7

 

מנעולן בגני תקווה זמין עכשיו

רוב הפעמים, כאשר אנו מזמינים מנעולן אנו זקוקים לו באותו הרגע ממש, בעקבות מצב ביש כמו תקיעות או פריצה של דלת. גם במקרים דחופים, חשוב לוודא כי אנו מזמינים מנעולנים בגני תקווה באישור המשטרה, מקצועיים ומנוסים בתחומם.

טווח מחירים של מנעולנים בגני תקווה והסביבה משתנה בהתאם לתקלה שקיימת בדלת. ביקור מנעולן מורשה שנקבע מראש לרוב עולה בין 100 ל-200 ₪, וכולל שחרור של דלת תקועה או טרוקה.

מנעולן מעכשיו לעכשיו ו/או מנעולן בגני תקווה שזמין בשבת לרוב ידרוש תעריף גבוה יותר על פריצת דלת.

פריצה מלאה של דלתות עולה באזור 200-500 ₪ ואף יותר, ומשתנה בהתאם לסוג הדלת, כמות ואיכות המנעולים המותקנים בה. יש לזכור כי לרוב המנעולן יחליף את כל המנעול של הדלת במנעול חדש, שפעמים רבות יכלול גם החלפת צילינדר בגני תקווה. למידע על החלפת צילינדר.

 

מנעולן זמין בגני תקווה בשכונות הבאות:

  • גנים
  • גבעת סביון החדשה
  • קרית ישמח משה
  • בורוכוב
  • נוף סביון
  • אזור תעשיה

 

גני תקווה – מפה:

 

מגיעים גם לכאן: מנעולנים בפתח תקווה, מנעולן ביהוד, מנעולן בקרית אונו