מנעולן במגדל העמק בזמינות 24/7 לפריצת דלת, מנעול או רכב. מנעולן פיקס גאה להעמיד לשירותכם את המנעולנים המקצועיים ביותר בישראל – אחריות, שירותיות, ומחירים נוחים!

מחפשים מנעולן במידי באזור עמק יזרעאל? מנעולן במגדל העמק והסביבה מחכה לשמוע מכם. אם נתקעתם ממש עכשיו מחוץ לבית, למשרד או לרכב, אל תהססו לפנות. המנעולנים שאיתם אנו עובדים במנעולן פיקס יגיעו אליכם ויפתרו לכם את הבעיה בצ'יק. במידה ואין בעיה מיידית, אך יש חשש לבעיה במנעול, במנגנון או בדלת – בכל זאת מומלץ לקרוא למנעולן למען הביטחון האישי שלכם ולמען שלמות כל הציוד שאתם מחזיקים מאחורי הדלת.

 

שירותי מנעולן במגדל העמק והסביבה – שירות אדיב, מקצועיות ומחירים נוחים

✔️ מנעולן במגדל העמק להתקנה של מנעול מגנטי או קודן חכם לבית

✔️ פורץ דלתות לפריצה, תיקון או החלפה של מנעול צילינדר במגדל העמק והסביבה

✔️ מחפשים פורץ מנעולים במגדל העמק? צרו קשר! מחירים מעולים למגיעים דרך האתר

✔️ פורצים ומתקינים בכל שכונות מגדל העמק: יערת העמק, מצפה העמק, רמת בלפור, נוף העמק, יפה נוף, פנחס ספיר, קרית רבין >>

להזמנת מנעולן במגדל העמק חייגו: 055-9706744 

 

מנעולן במגדל העמק
פורץ דלתות – מנעולן במגדל העמק סביב השעון

 

מה חשוב לדעת כשמזמינים פורץ דלתות במגדל העמק?

חשוב לבדוק שהמנעולן מורשה ומוסמך לעסוק במקצוע – זה מצביע על אמינות ומקצועיות. כמובן שעדיף להזמין מנעולן בעל ניסיון רב בתחום, ולא מנעולן שיתגלח על המנעול של הדלת שלכם.

במילים אחרות, כשמזמינים מנעולן חשוב לוודא שמדובר במנעולן מומלץ. בין אם ההמלצה הגיעה ישירות ממישהו שאתם מכירים ובין אם מתוך קריאה באתרים אמינים, כשמדובר בבטחון האישי שלכם בבית, אתם לא רוצים להתפשר על פחות מהכי טוב.

ישנם מקצועות מורכבים יותר במשק, אך אין הרבה מקצועות שבהם איכות העבודה כל-כך קריטית לכם – הרי מדובר בבית, ברכב ובמשרד שלכם. שם אתם חיים, שם המשפחה שלכם חיה, שם נמצא הציוד שלכם. המנעולנים שלנו נבחרים בקפידה ואנחנו דואגים לוודא שהם מורשים, מומלצים ובעלי ניסיון רב.

 

התקנת אמצעי ביטחון נוספים לדלת

אם אין לכם כיום סגר ביטחון או עינית לדלת, בהחלט מומלץ להתקין אותם. כשמדובר בדלת של משרד או בדלת של בניין, גם קודן לדלת ומחזיר דלת מהווים אופציות מעולות לשמירה על הביטחון. הן יאפשרו לכם לישון ולהתנהל בשקט ביום-יום ולהימצא בשליטה מוגברת על מצב העניינים. המנעולנים שלנו יוכלו להתקין את אמצעי הבטיחות הללו עבורכם, וגם מנעולים מיוחדים ומשוכללים כגון מנעול ביומטרי, מנעול רתק, מנעול חשמלי, מנעול מגנטי – ועוד.

 

מנעולנים במגדל העמק עם המלצות

לכל אחד יוצא לאבד מפתח לפחות פעם אחת בחייו. במידה וזה קרה לכם לאחרונה, כדאי בראש ובראשונה לדאוג להחליף את המנעול בבית או במשרד – כדי לוודא שלא תתבצע פריצה. לאחר מכן יש ליצור מפתח חדש ולשכפל אותו כך שיישאר מפתח לכל אדם מורשה-כניסה + עוד מפתח או שניים רזרביים. מומלץ לפעול בהקדם ולא לקחת סיכונים מיותרים – אינכם יכולים לדעת מי מחזיקים במפתח, והאם הם יודעים לאיזו כתובת הוא שייך.

גם במקרה שהמפתח שאבד שייך לרכב, אין שום סיבה להיכנס לפאניקה, אפשר לנשום. דרכנו תוכלו לבצע בקלות ובמהירות שכפול מפתח לרכב ובנוסף גם תוכלו לשכפל את שלט הרכב. התקשרו אלינו בשביל לבצע החלפת מנעול צילינדר במגדל העמק.

 

כמה עולה קריאה לפורץ מנעולים במגדל העמק?

לכל מנעולן שעובד איתנו יש מחירון אישי משלו, אך אתם יכולים להיות בטוחים שתמיד תקבלו מחירים טובים כל עוד תגיעו אליו דרכנו. להלן טווח מחירים ממוצע עבור שירותי מנעולנות שונים במגדל העמק:

מנעולן במגדל העמק - סוג השירותטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
החלפת צילינדר רב בריח550 - 340 ₪
מחיר פריצת דלת נעולה או טרוקה במגדל העמק300 - 190 ₪
כיוון צירי דלת פלדלת (שימון וכיוון הצירים)350 - 245 ₪
עלות קריאה לפורץ רכבים490 - 220 ₪
מחיר התקנת סגר בטחון לדלת250 - 100 ₪
עלות פריצת כספת ביתית450 - 149 ₪
פורץ רכבים במגדל העמק490 - 220 ₪

 

מנעולן זמין 24 שעות במגדל העמק

המנעולנים שלנו זמינים עבורכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע ויגיעו בהקדם בשביל לפתור את הבעיה. הם מחזיקים בציוד המתקדם ביותר בתחום ויודעים להעניק את כל שירותי המנעולנות הקיימים מבלי להשאיר פגם בדלת, במנעול או במנגנון. צרו איתנו קשר באופן טלפוני או על ידי השארת פרטים בטופס שבצד וניצור אתכם קשר בהקדם.