מנעולנים במעלה אדומים – מנעולן פיקס מגיע לכל רחוב במעלה אדומים לפרוץ דלתות ורכבים, להחליף צילינדר או מנעול ועוד במחירים מיוחדים (פעילות מסביב לשעון)

אם אתם מחפשים מנעולן במעלה אדומים, אנו בחברת מנעולן פיקס נשלח אליכם מנעולן מורשה במעלה אדומים בזמינות גבוהה 24 שעות ביממה ובמחירים נוחים והוגנים. באילו מקרים המנעולנים המקצועיים של החברה יוכלו לעזור לכם? מיד תבינו.

 

מנעולן במעלה אדומים ✔️ פורץ מנעולים שמגיע מהר לכל כתובת בעיר 24/7

✔️ פורץ מנעולים בעיר מעלה אדומים זמין מסביב לשעון – מחירים נוחים והגעה מהירה

✔️ החלפת צילינדר במעלה אדומים, התקנת סגר ביטחון, עינית לדלת, מחזיר דלת ונוספים

✔️ פריצת דלת שלא נפתחת, רכב נעול, שחזור ושכפול מפתחות לרכבים מכל סוג במעלה אדומים

✔️ מגיעים לכל שכונות העיר: נווה גנים, צמח השדה, מצפה נבו, נופי הסלע, כלי שיר, הנחלים, מגדים, משואה, המצדים, אבני החושן ונוספות

לשירות מהיר התקשרו: 055-9706744 

מנעולן במעלה אדומים
מנעולן פיקס – שירותי מנעולן במעלה אדומים והסביבה

 

פורץ דלתות במעלה אדומים

המקרה השכיח ביותר שבגינו תזדקקו לשירותי מנעולן במעלה אדומים הוא פריצת דלתות. כל מנעולן בעל הסמכה הינו למעשה פורץ דלתות מיומן ויהיה מסוגל לפרוץ כל דלת נעולה או תקולה ללא בעיה ומבלי לגרום נזק לגוף הדלת, למנגנון הנעילה והמשקופים.

תוכלו לפנות אליו כאשר דלת הכניסה של הבית שלכם נטרקה והלשונית של הדלת נתקעה, כאשר ידית הדלת נשברה מכל סיבה שהיא או שפשוט איבדתם את המפתח ואין לכם מפתח ספייר על מנת לפתוח את הדלת ולהיכנס. לא משנה איזה מותג דלת נמצא אצלכם (פלדלת, רב בריח, שריונית חסם ועוד), מנעולן איכותי אמור לדעת כיצד לפרוץ אותה.

 

פורץ מנעולים במעלה אדומים

במקרים רבים, הצורך בפריצת הדלת נובע מבעיה במנעול עצמו, כך שצריך לפרוץ גם אותו.

גם במקרה הזה מנעולן מקצועי יוכל לעזור לכם וידע כיצד להתמודד עם כל סוגי המנעולים – מנעולי צילינדר, מנעולי לשון, מנעולים בעלי מנגנון ביומטרי ועוד.

הבעיה במנגנון הנעילה שתצריך מכם להתקשר עם פורץ מנעולים במעלה אדומים יכולה להיות אחת מהבאות:

  • המפתח מסתובב "על ריק" ומנגנון המנעול אינו מגיב.
  • המפתח תקוע בתוך הצילינדר של המנעול.
  • המפתח שבור בתוך הצילינדר של המנעול.
  • המנעול שבור מפאת טריקת הדלת.

פריצת המנעול עשויה לכלול את קדיחתו החוצה מהדלת או שימוש באמצעים אחרים כגון מפתח פינים מיוחד. לאחר פעולת הפריצה, פעמים רבות יעלה גם הצורך להחליף את הצילינדר של הדלת.

החלפת צילינדר בדלת זוהי פעולה שצריכה להתבצע בדקדקנות על ידי המנעולן, תוך שימוש בצילינדר אשר תואם את סוג הדלת והמנעול ובעל רמת האבטחה הנדרשת. החלפת מנעול דלת במעלה אדומים עשויה להתבקש גם כאשר עוברים דירה ומעוניינים לוודא שדייירים קודמים שעשויים להחזיק במפתח, לא יוכלו להיכנס למתחם.

 

מנעולנים במעלה אדומים - מחירון מומלץטווחי מחירים ממוצעים (לא כוללים מע"מ)
כמה עולה לפרוץ של דלת כניסה במעלה אדומים (פלדלת/רב בריח)170-390 ₪
כמה עולה פריצת דלת פנים במעלה אדומים והסביבה (עץ/זכוכית וכדומה)170-340 ₪
מחיר החלפת צילינדר במעלה אדומים (פלדלת, מולטילוק, שריונית חסם, רב בריח)220-550 ₪
פריצת רכב במעלה אדומים170-550 ₪
מחירים הרכבת עינית לדלת, התקנת סגר ביטחון או מנעול עליון במעלה אדומים270-650 ₪
שחזור מפתח לאוטו600-1900 ₪

 

מנעולן במעלה אדומים 24/7
להזמנת מנעולן מוסמך באזור מעלה אדומים חייגו אלינו!

 

מנעולנים במעלה אדומים והסביבה

מנעולן מומלץ במעלה אדומים והסביבה הוא גם כזה שיוכל להציע לכם שדרוגי אבטחה מתקדמים לדלת קיימת או חדשה שתרצו להתקין. להלן כמה דוגמאות לכך:

✔️ התקנת עינית לדלת – עינית הדלת נועדה לעזור לכם לזהות מי האדם שמעוניין להיכנס למתחם שלכם. מדובר בהתקנה פשוטה שמגבירה מאוד את יכולות האבטחה והיא נדרשת כאשר העינית הקיימת הרוסה או כשרוצים לשדרג אותה לדגם יותר מתקדם. למשל, מנעולן שבקיא בתחום יכול להציע לכם עינית אלקטרונית שכוללת מצלמה ומעבירה את הקלט הוויזואלי למסך. הדגמים המתקדמים ביותר מסוגלים לצלם גם בתנאי תאורה קשים וחלק מהמוצרים אף מסוגלים לבצע הקלטה, כך שניתן לבדוק את התנועה שהתרחשה מחוץ לבית, מתי שרק רוצים. מידע נוסף כאן.

✔️ להתקין מחזיר דלת – מחזירי דלת מבצעים סגירה עדינה ומבוקרת של הדלת לאחר פתיחתה. הפעולה מתבצע ללא מגע יד אדם והיא מונעת את טריקת הדלת או השארתה פתוחה. המחזירים ניתנים להתקנה בכל דלת על פי משקל וכוח התנגדות נדרש, עם מנגנונים מגוונים (פנאומטי, הידראולי, חשמלי, קפיצי) ובאסתטיקה מושלמת שמשתלבת היטב עם מראה הדלת עצמה.

✔️ התקנת מנעול כספת עליון או סגר ביטחון בדלת באזור מעלה אדומיםמנעול כספת לדלת זכה לשמו בעקבות השימוש המקורי בו בדגמי כספות שונים. כיום כבר ניתן למצוא אותו גם בדלתות והוא מהווה למעשה מנגנון נעילה נוסף בדלת קיימת. הוא מכיל מספר בריחים שיוצאים לתוך המשקוף כאשר הצילינדר שלו אינו חשוף כלפי חוץ ומקשה על הפורצים, שמעדיפים להימנע מהתעסקות איתו. מלבד התקנה של מנעול שכזה, מנעולן מקצועי יוכל להציע לכם גם את האפשרות של התקנת סגר ביטחון, מה שיגביר את רמת האבטחה בבית אפילו עוד יותר. סגר זה מהווה מכשול נוסף לפריצה והוא גם מאפשר לנמצאים בתוך המבנה לבצע פתיחה חלקית של הדלת כאשר היא עודנה נעולה.

 

מנעולן רכב במעלה אדומים

גם דלתות ומנעולי הרכב שלכם עלולים "להפתיע" אתכם לרעה, ובמקרים שכאלה כל ניסיון לפרוץ את הרכב באופן עצמאי עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת הרכב והמנעול שלו. מנעולן מקצועי יוכל לעזור לכם גם במקרה הזה ולבצע את כל הפעולות הנדרשות להשבת המצב לקדמותו ובמינימום העלויות. להלן המצבים השכיחים ביותר להזמנת מנעולן רכב במעלה אדומים:

✔️ פריצת רכב נעול עם המפתחות בפנים – כאמור, ללא שום גרימת נזק לדלת והמנעול בעת הפריצה, וזאת בזכות הציוד המיוחד עימו מצוייד המנעולן.

✔️ שכפול מפתחות לרכב במעלה אדומים – מנעולן איכותי יוכל להציע לכם שירותי שכפול גם עבור דגמי מפתחות ישנים מאוד שקשה להשיג וגם עבור דגמים מתקדמים יותר, כולל שכפול קודנים ומפתחות אלקטרוניים.

✔️ שחזור מפתח לרכב – מתבצע כאשר אבד המפתח של הרכב, אין מפתח ספייר ולא ניתן לשכפל על פי תבנית קייימת. השחזור מתבצע תוך כדי לקיחת דגימות ומידות מתוך הסוויץ' הקיים כאשר ברכבים חדשים יש גם לקודד את מחשב הרכב כך שיכיר את הצ'יפ האלקטרוני שיותקן בתוך המפתח החדש. שירות זה נועד למנוע מצב של החלפת הסוויץ כולו בעלויות מאוד גבוהות ורק המנעולנים המקצועיים ביותר יודעים כיצד לבצע זאת. לקריאה בהרחבה.

✔️ שחזור ושכפול שלטי רכב – עבור כל דגמי שנתוני הרכבים.

 

מנעולן רכב במעלה אדומים
מנעולן רכב זמין להגעה 24/7 – מנעולן פיקס

 

את כל השירותים שלעיל תוכלו להזמין דרך חברת מנעולן פיקס. זהו המקום למצוא בו מנעולן עם המלצות, כזה שעבר את ההסכמה הנדרשת, עובד באישור משטרת ישראל ועומד בכל קריטריוני האיכות הנדרשים.

המנעולנים המקצועיים שלנו עובדים בפריסה ארצית מלאה, כולל לילות, סופי שבוע וימי חג. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתמיד תקבלו מענה מהיר לכל בעיה, מתי שרק תזדקקו לכך.