שירותי מנעולן בזכרון יעקב והסביבה – פורץ דלתות ורכבים, מחליף צילינדר, מתקן דלתות, משחזר מפתחות – מגיע מהר לכל רחוב בזכרון יעקב לתת שירות מקצועי

כל מי שכבר השכיל להזמין מנעולן בזיכרון יעקב דרך מנעולן פיקס יודע כי אין עוד חברה אשר מספקת שירותי מנעולנות איכותיים כל כך באזור. מחפשים מנעולן מורשה בזכרון יעקב ולא יודעים למי לפנות? הפסיקו את חיפושיכם וצרו קשר עם המוקד של חברתנו שזמין עבורכם בכל שעות היממה. להלן סקירה של מגוון השירותים שאנו מציעים לכם.

 

מנעולנים בזכרון יעקב ✔️ פורץ מנעולים בזכרון שמגיע מהר בכל שעה

✔️ פורץ מנעולים במועצה המקומית זכרון יעקב – פריצת דלתות ומנעולים במחירים נוחים

✔️ מנעולן פיקס מגיע במהירות להחליף צילינדר ולטפל בכל סוגי התיקונים והפריצות בזכרון

✔️ משחזרים ומשכפלים מפתחות לרכב, התקנת מנעול חכם ביומטרי, סגר ביטחון לדלת, עינית ועוד

✔️ פועלים בכל רחבי העיר: נווה רמז, נווה שלו, שכונת יעקב, חלומות זיכרון, גבעת עדן, מול היקב, נווה שרת, רמת צבי ושכונות נוספות >>

לשירות מהיר, חייגו עכשיו: 055-9706744 

 

מנעולן בזכרון יעקב פורץ מנעולים
פורץ מנעולים בזכרון יעקב – מנעולן פיקס

 

פורץ דלתות בזכרון יעקב

הסיבה השכיחה ביותר להזמנת מנעולן מקצועי בזכרון יעקב היא פריצת דלתות. הצורך בפריצת דלת בידי מנעולן עולה בדרך כלל כשדלת הכניסה לבית או העסק נטרקת בפתאומיות, המפתחות לא עליכם ואתם ננעלים מחוץ.

כל מנעולן שעבר הסמכה הוא למעשה פורץ דלתות מדופלם ומסוגל להתמודד עם דלתות כניסה (ופנים) מכל הסוגים הקיימים (פלדלת, רב-בריח, שריונית חסם ועוד) ולפרוץ אותן במהירות מבלי לגרום נזק לגוף הדלת או מנגנון הנעילה שלה.

גם שירות החלפת מנעול דלת באזור זכרון יעקב הוא דבר מאוד מבוקש, שכן ישנם מקרים שבהם לא ניתן לפרוץ את הדלת מבלי לשבור את המנעול.

פורץ מנעולים בזכרון יעקב שהינו מקצועי דיו אומנם יצליח במרבית המקרים לא לגרום נזק, אך בכל מקרה ידע כיצד להחליף לכם מנעול ולהתקין אותו ללא בעיה.

 

החלפת צילינדר בזכרון יעקב

עוד שירות נפוץ שמנעולנים מספקים הוא החלפת צילינדר לדלת הכניסה. את הצילינדר מחליפים בעקבות מספר נסיבות. הראשונה היא יציאה מכלל פעולה של הצילינדר כך שלא ניתן לפתוח את הדלת או לנעול אותה.

אתם מכניסים את המפתח אך הצילינדר אינו מגיב.

סיבה נוספת להחלפת צילינדר היא כאשר עוברים לדירה חדשה ולא יודעים מי מחזיק במפתח של הדלת מלבדכם.

מנעולן מומלץ בזיכרון יעקב והסביבה ידע כיצד להחליף את הצילינדר של דלת הכניסה גם כאשר מדובר בכזאת עם מנגנון נעילה מסובך, ולמעשה ימנע מכם החלפה יקרה של כל המנגנון.

בדלתות פנים הפעולה הרבה יותר פשוטה שכן כל מנגנון הנעילה גם ככה מגיע כיחידה אחת הניתנת לשליפה בקלות.

 

מנעולן רכב בזכרון יעקב

הצורך בהזמנת מנעולן עולה גם בכל הקשור לדלתות הרכב שלכם ומנגנוני האבטחה שלו.

כאשר הרכב ננעל לכם והמפתחות נשארו בתוך הסוויץ', כשבוצע ניסיון פריצה לרכב והמנעול של הדלת נהרס, כשהמפתחות או השלט נאבדו ואין לכם רזרביים – בכל המקרים הללו מנעולן מקצועי יוכל לחסוך לכם המון כסף ועצבים מיותרים.

מלבד פריצת הרכב ללא גרימת נזק, הוא יוכל להציע לכם מגוון שירותים דוגמת שכפול ושחזור של מפתחות הרכב, שכפול ושחזור שלטים, החלפה ותיקון של מנעולי הדלתות, תיקון והחלפה של הסוויץ', תיקון והחלפה של קודנים ועוד.

 

מנעולן בזכרון יעקב – שירותים נפוצים

ישנם עוד שירותים נוספים שתוכלו לקבל מכל מנעולן מקצועי שעבר הסמכה מתאימה:

✔️ פריצת כספות – מכל הסוגים והגדלים ובכל תרחיש שעולה. בין אם הקוד של הכספת נשכח, המפתח נתקע או נשבר בתוך המנעול, ובין אם המפתח נאבד או הדלת תקועה ללא סיבה נראית לעין.

✔️ התקנת עינית לדלת – בין אם מדובר בהחלפת עינית לדגם מתקדם יותר ובין אם ביצירת פתח שאינו קיים עבורה. ניתן להתקין עינית רגילה (אופטית) או אלקטרונית, שכוללת מצלמה ומסך שמותקן ליד הדלת.

✔️ התקנת מחזיר לדלת – מה שמונע טריקה בכוח, נזק לדלתות ופציעות לעוברים והשבים. הדבר מעולה לדלתות כניסה של בתים, מבני מגורים ומשרדים. ניתן להתקין מחזיר דלת על כל סוגי הדלתות, קלות, כבדות ואפילו בדלתות הזזה, בצורה דקורטיבית ונעימה לעין.

✔️ מנעול ביומטרי – כדי שלא תצטרכו להשתמש במפתח פיזי בעת הכניסה לבית או המשרד, אלא באמצעות טביעת אצבע או עין בלבד.

 

מחיר מנעולן בזכרון לפי סוג השירות

טווחי המחירים הממוצעים להזמנת מנעולן בזכרון יעקב הינם:

  • פריצת דלת שנטרקה – החל מ-200 שקלים.
  • פריצה והחלפת מנעול לדלת הכניסה – החל מ-250 שקלים
  • החלפת צילינדר – החל מ-250 שקלים.
  • פריצת רכב – החל מ-220 שקלים.
  • פריצת כספת – החל מ-150 שקלים.
  • התקנת מחזיר דלת – החל מ-420 שקלים.
  • התקנת עינית לדלת – החל מ-150 שקלים.
  • התקנת מנעול ביומטרי – החל מ-1500 שקלים.

 

יש לציין כי מחיר מנעולן בזכרון יעקב הוא דבר שתלוי גם בזמן הקריאה, כאשר במקרה של שירותי חירום בשעות הלילה, סופי שבוע או ימי חג, המחירים שלעיל עשויים לעלות בכ-100 שקלים לפחות.

עם מנעולן פיקס תוכלו לקבל את כל שירותי המנעולנות הקיימים במחירים נוחים, עם זמינות גבוהה 24 שעות ביממה.

כל המנעולנים שלנו מחזיקים בהסמכה המקצועית הנדרשת ואף באישור משטרתי שמאשר להם לעבוד בתחום. כך שאתם זוכים בשקט נפשי ומקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש.