מנעולן בקרית מוצקין זה רק מנעולן פיקס – מכל הסיבות הנכונות! צוות מנעולנים מנוסה ומוסמך שיודע לבצע את כל סוגי עבודת המנעולנות בקרית מוצקין והסביבה. אז למה אתם מחכים? צרו קשר ומנעולן מקצועי כבר בדרך אליכם!

צריכים מנעולן בקרית מוצקין? מנעולן פיקס מציעה שירותי מנעולנות מגוונים באיזור הקריות, כגון: החלפת צילינדר בקרית מוצקין, פריצת דלת טרוקה, פריצת רכב, החלפת מנעול ועוד. מנעולן בקרית מוצקין יכול להיות בעל מקצוע חיוני מאוד עבורכם, לכן חשוב שתכירו את מגוון האפשרויות שהמומחים של מנעולן פיקס יכול להציע לכם.

השירות שלנו רלוונטי למקרי חירום כשאתם נתקעים מחוץ לדירה ללא מפתח, או נועלים בטעות את מפתחות הרכב בפנים – והן לצרכי תיקונים והחלפות צילינדר, או כל עבודת מנעולנות המתוכננת מראש, שנועדה לשדרג את רמת הבטיחות בביתכם.

 

מנעולן בקרית מוצקין – פורץ דלתות ורכבים בקריית מוצקין 

✔️ התקנה של מנעול חכם, מנעול ביומטרי, מנעול דיגיטלי, אלקטרומגנטי ונוספים ע"י מנעולן במוצקין

✔️ תיקון או החלפה של מנעול צילינדר בקרית מוצקין, פריצה של רכב נעול ושירותי מנעולנות נוספים

✔️ פריצת דלת בקרית מוצקין והסביבה – מחירים נוחים, הגעה מהירה והתחייבות למחיר הוגן

✔️ מנעולן בקרית מוצקין: משכנות אמנים, נוה גנים, מנחם בגין, אביבים, בנה ביתך, סביוני ים ונוספות >>

לפורץ מנעולים בקריית מוצקין: 055-9706744 

 

מנעולן בקרית מוצקין
פורץ מנעולים בקרית מוצקין – תיקון, החלפה או פריצה של כל סוגי המנעולים

 

מתי כדאי להזמין מנעולן בקריית מוצקין?

השירותים שאנו בחברת מנעולן פיקס מציעים מזה שנים כוללים, בין היתר, החלפות מנגנונים בדלתות, התקנת מנעולים חדשים ופריצת דלתות. כאשר אתם מוצאים בעל מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו, כדאי שתשמרו את מספר הטלפון שלו, כיוון שהזמנת שירות של החלפת מנעול לדלת בקרית מוצקין היא פעולה שאנשים לא תמיד מתכננים אותה.

אלו הן ארבע הסיבות השכיחות ביותר, שבגללן אנשים מזמינים מנעולן בקרית מוצקין:

✔️ החלפת מנעול לדלת כניסהבקרית מוצקין – לאחר פריצה, או בעקבות התיישנות של המנגנון עצמו. בין אם אתם רוצים להרגיש בטוחים שהמפתח לא נמצא במקרה אצל הפורץ שנכנס לביתכם ובין אם אתם מתגוררים בבית שבו מותקנת דלת ישנה – כדאי להחליף את הצילינדר ולהרגיש "בראש שקט".

✔️ פריצת רכב – קריאת שירות עבור מנעולן רכב היא נפוצה מאוד, במקרים של דלת מכונית שנטרקה כשהמפתח נמצא עדיין בסוויצ', או חלילה אם ילד ננעל ברכב והמפתח בידיו. פורץ דלתות מקצועי בקרית מוצקין הוא בעל מקצוע שמומחה לענייני מנעולים ויוכל לסייע לכם במהרה.

✔️ היתקעות מחוץ לבית – שירות החלפת מנעול צילינדר בקרית מוצקין, יידרש במקרה של אדם שאיבד את המפתחות, או שנעלו אותו בחוץ והוא נותר ללא אפשרות כניסה לביתו. מנעולן מקצועי יוכל לפרוץ את הדלת בצורה בטוחה, אך הצילינדר – שהוא המנגנון של נעילת הדלת, יוחלף ועמו כל סט המפתחות.

✔️ מעבר אל דירה שכורה – אם אתם עומדים לגור בבית חדש שהושכר לדיירים אחרים לפניכם, מומלץ להזמין שירות של החלפת צילינדר, כדי לוודא שאתם תהיו האנשים היחידים – מלבד בעל הבית כמובן – האוחזים במפתח כניסה לדירה.

למה כדאי להזמין מנעולנים בקרית מוצקין?

למנעולן פיקס יהיו תמיד פתרונות יעילים עבורכם בהישג יד, שיעניקו לכם את השגרה המבורכת שלכם בחזרה ובעיקר – את תחושת הבטחון.

יתרון הזמינות התמידית בכל הקשור לבעלי מקצוע, במיוחד אם אתם זקוקים לשירותיו המהירים של מנעולן 24 שעות בקרית מוצקין, הוא שאתם לא צריכים להמתין ולהתעכב, בגלל עניין המנעול שנתקע או נפרץ – וגם לא בגלל מפתח שאבד.

 

מחיר פורץ מנעולים בקריית מוצקין?

טווח המחירים מקורו בעלויות המנעולים והמנגנונים עצמם וכן במורכבות העבודה. אצלנו במנעולן פיקס תוכלו ליהנות ממחירים הוגנים, עבור כל סוגי השירות שאנו מציעים:

 

להלן מחירי מנעולן מומלץ בקרית מוצקין:

שירותי מנעולן בקרית מוצקין - מחיריםטווח מחירים מומלץ (לא כוללים מע"מ)
העלות להחלפת צילינדר
(כתלות בסוג המנגנון)
550 - 230 ₪
העלות לפריצת מנעול צילינדר בקרית מוצקין390 - 150 ₪
מחיר פריצת רכב490 - 220 ₪
עלות קריאה לביקור מנעולן בקרית מוצקין250 - 149 ₪
מחיר התקנת מנעול עליון דלת (מנעול כספת עליון)620 - 320 ₪
התקנת מנעול ביומטרי2,900 - 1,500 ₪
עלות החלפת צילינדר לדלת כניסה200-550 ₪
מחיר פריצת דלת טרוקה350 - 250 ₪
טווח מחירים לפריצת רכבים בקרית מוצקין490 - 220 ₪

 

מנעולן פיקס – שירותי מנעולן בקרית מוצקין 24 שעות

כשאתם מקבלים שירות מהיר, שלא רק פותר עבורכם את הבעיה והמצוקה שנקלעתם לתוכה, אלא גם מאפשר לכם להמשיך להתנהל בשלווה וללא חשש, אתם בטח תוהים כמה עולה מנעולן בקרית מוצקין והאם המחיר יהיה משתלם.

חשוב שתבינו שמלבד המענה המהיר, בסופו של דבר מדובר ברכישת בטחון עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם, לכן ההשקעה היא בכל מקרה משתלמת.