שירותי מנעולנות מקצועיים בקרית אתא  – החלפת מנעול צילינדר? פריצת דלת טרוקה? המנעולנים של מנעולן פיקס בקריית אתא זמינים לקריאתכם שבעה ימים בשבוע בכל שעה ביממה! תיקון, פריצה או החלפת מנעול או דלת

זקוקים לפורץ מנעולים מקצועי בקרית אתא ואזור הקריות? מחפשים בעל מקצוע המתעסק בדלתות ומנגנוניהם? הגעתם למקום הנכון! אנחנו מקשרים אתכם עם מנעולנים מעולים בכל הארץ, ואם אתם צריכים מנעולן בקרית אתא – הגעתם למקום הנכון בהחלט. המנעולנים שלנו עובדים בפריסה ארצית רחבה, ואנחנו דואגים שבכל מקום, עיר ואזור בישראל תמיד יהיו מנעולנים זמינים לתת מענה לקריאה. לא משנה אם השעה כעת היא 4 אחר הצהריים או 4 לפנות בוקר – דרכנו תמיד תוכלו להשיג מנעולן זמין ומזומן, והוא יגיע אליכם במהירות הבזק.

 

מנעולנים בקרית אתא זה רק מנעולן פיקס – איכות, מקצועיות, שירותיות

✔️ זמינות סביב השעון עבור קריאה למנעולן לצורך פריצת דלת בקרית אתא 

✔️ מנעולן פיקס – מגוון שירותי התקנה, תיקון, פריצה או החלפת מנעול בקרית אתא

✔️ מחויבים בראש ובראשונה תמיד ללקוח ולצרכיו – מוצרים איכותיים, מנעולנים מקצועיים ושירות אדיב

✔️ מנעולן זמין בכל שכונות קרית אתא: גבעת טל, קרית בנימין, גבעת רם, פרוסטיג, קרית נחום, גבעת אלונים, בית וגן, גבעת הרקפות ונוספות

לקריאה למנעולן מורשה ומומלץ בקרית אתא חייגו: 055-9706744 

 

מנעולן בקרית אתא
מנעולן מקצועי בקרית אתא והסביבה – פורץ דלתות בקריות

 

 

החלפת מנעול לדלת בקרית אתא והסביבה – רק עם מנעולן מורשה

לא חסרים מנעולנים בישראל, אבל בכל הקשור לאנשי מקצוע – החוכמה היא לדעת עם מי לעבוד. כשמדובר בעבודה עדינה ובשלמות וביטחון הבית, המשרד, הרכב, המשפחה והציוד שלכם – אי אפשר להתפשר וחשוב ללכת על הטובים ביותר. כשאתם בוחרים מנעולן, כדאי לוודא שהוא מורשה ושיש לו ניסיון עשיר בתחום. זקוקים להחלפת צילינדר בדלת הכניסה? לנו יש את כל הפרונות!

החלפה לא מקצועית של מנעול עלולה להותיר את הבית או את הרכב שלכם מופקרים לחלוטין. בנוסף, מנעולן לא מקצועי יכול גם ליצור נזק פיסי ניכר. לא משנה אם אתם זקוקים לפורץ רכבים מומלץ ובין אם מה שאתם מחפשים הוא מנעולן באישור המשטרה, המנעולנים שלנו מוסמכים, מורשים, מנוסים ומומלצים אחד-אחד.

 

פורץ דלתות בקרית אתא  

לכולנו זה קרה שהגענו עד למפתן והתברר לנו שאמנם אנחנו שם, אבל המפתח שלנו לא. מי יודע מה קרה לו – אולי הוא נגנב, אולי הוא נפל. אם לא הצלחתם למצוא אותו, או אם אין לכם זמן לחפש ואתם צריכים להיכנס בדחיפות פנימה – טוב שיש מנעולן שיפרוץ את הדלת. לא מומלץ לנסות לעשות זאת לבד – אתם עלולים ליצור נזק שיעלה אחר כך יותר ממה שהייתה עולה קריאה למנעולן מלכתחילה. אנשים מסוימים אף מנסים לפרוץ את הדלת בכוח פיסי ועלולים לפגוע בעצמם. הכי טוב פשוט לקרוא למנעולן.

 

טווח מחירים – מנעולן בקריית אתא

לכל מנעולן מחירון משלו, אך דרכנו בכל מקרה תקבלו מחירים מצוינים. העלות תלויה בפרמטרים כגון שעת ההגעה ביממה, סוג השירות, סוג הדלת, המנגנון והמנעול – ועוד. הכנו לכם טבלה שמספקת טווח מחירים ממוצע עבור שירותי מנעולנות שונים באזור הקריות:

 

סוג השירות - מנעולן בקרית אתא מחיריםטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר החלפת צילינדר (דלתות מסוגים שונים)550 - 340 ₪
מחיר מנעולן 24 שעות בקרית אתא250 - 149 ₪
פריצת כספת נעולה450 - 150 ₪
עלות התקנת צילינדר לדלת בקרית אתא550 - 230 ₪
המחיר של פריצת דלת פלדלת580 - 250 ₪
התקנת סגר ביטחון לדלת בקרית אתא350 - 150 ₪
פריצת מנעול לשונית390 - 150 ₪
עלות התקנת מנעול ביומטרי2900 - 1500 ₪
פורץ רכבים בקרית אתא490 - 220 ₪
העלות עבור פורץ דלתות בקרית אתא290 - 190 ₪

 

מנעולנים בקרית אתא בעלי ציוד מנעולנות מגוון ומתקדם

מנעולן צריך להחזיק באמתחתו מגוון של כלים שונים, כך שהוא יוכל לפתור באופן מדויק כל סוג של בעיה. בין אם לצורך התקנה או תיקון של מנעול מגנטי ובין אם מדובר בעבודה עם מנעול חשמלי, אף מנעולן לא מעוניין להגיע למקום הקריאה ולגלות שהוא מתקשה לתת מענה הולם. מלבד מגוון של כלים, חשוב להחזיק בכלים חדישים ומתקדמים, שחוסכים זמן עבור המנעולן ועבור הלקוח שלו, ויכולים לבצע עבודה מדויקת יותר – עבודה שלא תותיר אף פגם בכספת או בדלת.

 

פורץ מנעולים בקרית אתא ללקוחות פרטיים ועסקיים

אנחנו במנעולן פיקס נדאג לקשר אתכם עם מנעולן מצוין. אנחנו עובדים עם כל סוגי הלקוחות ומעניקים את כל שירותי המנעולנות האפשריים. אם אתם זקוקים לפריצת דלת או לפריצת רכב בקריות – אל תהססו לפנות אלינו הן באופן טלפוני והן על ידי השארת פרטים בטופס, ונדאג לקשר אתכם עם מנעולן מוסמך בקרית אתא או בכל אזור אחר בישראל.