המנעולנים של מנעולן פיקס בפרדס חנה כרכור והסביבה המיידית – המנעולנים שלנו זמינים לקריאה בפריסה ארצית בכל רגע ביממה עבורכם ולשירותכם – שירות אדיב מובטח ומחירים משתלמים

מחפשים שירותי מנעולן בפרדס חנה ורוצים להיות בטוחים בבחירתכם? אתם חייבים שיהיה לכם את מספר הטלפון שלנו. מנעולני החברה מחזיקים בכל התעודות והאישורים הנדרשים להענקת שירותי פורץ מנעולים מקצועיים ואמינים, וזוהי הדרך שלכם לא לקחת סיכונים בהתקשרותכם עם אדם שיקבל גישה לאמצעי הנעילה של הבית, העסק, הרכב או הכספת שלכם. להלן מגוון השירותים שתוכלו לקבל מאיתנו.

 

מנעולנים מקצועיים בפרדס חנה כרכור והסביבה (מחירים משתלמים!)

✔️ שמחים לעמוד לשירותכם 24/7 עבור התקנה, תיקון, פריצה או החלפת מנעול בפרדס חנה 

✔️ עבודה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר להתקנת מנעול, צילינדר או דלת בפרדס חנה 

✔️ פעילות בכל רחבי פרדס חנה כרכור – שכונת עומרים, גאולה, יפה נוף, תל צבי, נווה מרחב ועוד

✔️ פורץ מנעולים בפרדס חנה במרחק שיחה מכם. שירות אדיב מובטח ומחירים נוחים >>

להזמנת מנעולן בפרדס חנה כרכור חייגו: 055-9706744 

 

מנעולן מוסמך בפרדס חנה
מנעולנים בפרדס חנה – פורץ מנעולים 24 שעות – מנעולן פיקס

 

פורץ דלתות בפרדס חנה – כניסה ופנים

הצורך בהזמנת מנעולן מקצועי באזור פרדס חנה בכל הקשור לדלתות כניסה, עלול לעלות כאשר מופיעות תקלות שונות שמונעות מהדלת להיפתח או להינעל. למשל: מפתח שנשבר בתוך המנעול, דלת שנטרקה בחוזקה ונתקעה, ידית של דלת שנשברה ולא ניתן לפתוח אותה ועוד.

המנעולן שיישלח אליכם, יידע לבצע פריצה של כל סוגי הדלתות, לתקן את המנעול או להחליף אותו. לעיתים מתגלה שלא המנעול הוא הבעיה אלא הצילינדר של הדלת, ואז מומלץ לבצע החלפה שלו.

שירות החלפת צילינדר לדלת בפרדס חנה הוא דבר שרק המנעולנים המקצועיים שלנו ידעו לספק, ומומלץ להזמין את השירות לא רק כשיש תקלה בדלת, אלא גם בעת כניסה לבית חדש, על מנת לוודא שלאף אדם לא יהיה מפתח שמסוגל לפתוח את הדלת שלכם.

הצורך לבצע פריצת מנעול לדלת יכול להיות הכרח גם בדלתות פנים, כשגם במקרה הזה המנעולנים שלנו ידעו לתת מענה. פריצת דלתות פנים מתבצעת בצורה מעט שונה, מאחר וכל מנגנון הנעילה מגיע כיחידה אחת, עם הצילינדר והלשונית.

משמע, כאשר פורצים דלת פנים, לא ניתן להחליף רק את הצילינדר, ולכן הפריצה צריכה להתבצע בדקדקנות מרובה, על מנת להימנע מנזק לדלת ולמשקוף. כאשר מחפשים פורץ דלתות בפרדס חנה והסביבה שידע לבצע זאת על הצד הטוב ביותר,

 

שירותי מנעולן רכב בפרדס חנה

גם כאשר זקוקים לשירותיו של מנעולן רכב, הבחירה בנו היא דבר מתבקש. הרכב שלכם ננעל כשהמפתחות בתוכו? איבדתם את המפתחות ואין לכם מפתחות רזרביים? או שמא השלט של הרכב הפסיק לעבוד? במקום להתחיל לחפש פורץ מנעול רכב בפרדס חנה והסביבה שיסכים להגיע אליכם במהירות כשאתם כל כך לחוצים תנו לנו צלצול.

החברה מספקת שירותי מנעולן בפרדס חנה 24 שעות ביממה, ותדאג לשלוח אליכם מנעולן שיגיע עם כל הציוד הדרוש (כגון כרית ניפוח, מפתחות דיגדוג ועוד) שיאפשר לו לבצע את הפריצה מבלי לגרום נזק. כאשר אתם בוחרים להזמין פורץ רכבים בפרדס חנה, אתם יכולים לקבל גם שירותי מנעולנות נוספים מעבר לפריצת רכבים, כגון שכפול ושיחזור של מפתחות ושלטים, התקנת קודנים ושירות החלפת מנעולים.

 

מנעולנים בפרדס חנה 24 שעות

מומלץ ליצור איתנו קשר לא רק כאשר מחפשים שירותי פריצת דלת נעולה בפרדס חנה או כשזקוקים לשירותי החלפת מנעול בפרדס חנה. הנה כמה שירותי מנעולנות נוספים שתוכלו להזמין:

✔️ שירות פריצת כספות – מחפשים פורץ כספות אמין בפרדס חנה? המנעולנים שלנו מסוגלים לפרוץ את כל סוגי הכספות ובכל רמות האבטחה.

✔️ שיפורי אבטחה – התקנת סגר ביטחון לדלת, התקנת עינית לדלת, התקנה של מנעול ביומטרי.

 

כמה יעלו לכם פורץ מנעולים בפרדס חנה כרכור והסביבה?

אתם בוודאי רוצים לדעת כמה עולה לפרוץ דלת או להחליף מנעול. ובכן, מחיר מנעולן בפרדס חנה אצלנו הוא דבר שקוף שמוצג לכם באתר החברה. הנה טווח מחירים מנעולן מקצועי באזור פרדס חנה וסביבתה הקרובה:

סוג השירותטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר קריאה של מנעולן בפרדס חנה250 - 150 ₪
מחיר פריצת מנעול בפרדס חנה450 - 150 ₪
מחיר החלפת מנעול רב בריח בפרדס חנה (או מנעולים ממותגים אחרים)450 - 250 ₪
מחיר החלפת צילינדר בפרדס חנה550 - 250 ₪
מחיר פורץ רכבים בפרדס חנה450 - 220 ₪
מחיר פורץ כספות בפרדס חנה450 - 150 ₪

 

על כל שירותי המנעולנות שלנו תקבלו גם אחריות מלאה, וזהו עוד יתרון חשוב, מעבר למקצועיות ואמינות ללא פשרות שהחברה מציעה לכם.

לקבלת מידע מועיל נוסף בתחום המנעולנות אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.