אנו במנעולן פיקס מציעים שירותי מנעולן בנוף הגליל והסביבה. המנעולנים שלנו יגיעו במהירות לכל כתובת בנוף הגליל לפרוץ כל דלת – שירות אדיב ומחירים משתלמים

אם דלת הבית, דלת הכספת או דלת הרכב לא נפתחים, מנעולן בנוף הגליל מחכה ממש עכשיו לקריאה שלכם. מקצוע המנעולנות מצריך זמינות מסביב לשעון. לרוב אי אפשר לחזות מראש בעיה במנעול או בדלת, וכשהיא מתרחשת – זה קורה בהפתעה ובלי התרעה מוקדמת. מסיבה זאת כל המנעולנים ואנשי המקצוע שלנו אכן עובדים וזמינים לקריאה סביב השעון, ותמיד ניתן למצוא מנעולנים זמינים בכל אזור. יש להם את כל הציוד הרלוונטי לפתור כל סוג של בעיה בתחומם. רק תקראו להם.

 

מנעולן בנוף הגליל – קריאה שפותחת הכל! (מחירים הוגנים)

✔️ פתרונות נעילה וגישה ללקוחות פרטיים ועסקיים מכל הסוגים 

✔️ מיטב המנעולנים ומיטב הציוד לפריצת דלת בנצרת עילית/ נוף הגליל 

✔️ פריסה ארצית רחבה וזמינות מיידית בקריאה למנעולן עבור התקנה או החלפה של מנעול צילינדר בצפון

✔️ פועלים בכל שכונות נצרת עילית: הר יונה, שלום, גבעת ברק, הר יונה ג', נוף ישראל, בן גוריון, בנה ביתך ונוספות>>

מנעולנים בנוף הגליל בטלפון – 055-9706744 

 

מנעולן בנוף הגליל/ נצרת עילית
מנעולן מקצועי לתיקון או פריצה של דלת בנוף הגליל

 

פורץ דלתות בנוף הגליל – פתרון מושלם למצב ביש

הגעתם הביתה או למשרד ואין באפשרותכם לפתוח את הדלת. אולי מנעול הדלת נשבר, אולי איבדתם את המפתח או שלשונית הדלת תקועה ולא נפתחת, ואולי הבעיה היא אחרת. זהו לא מצב נעים לכל הדעות, ובפרט לא אם אתם צריכים להיכנס פנימה בדחיפות. אם נראה שאין פתרון – זה הזמן להתקשר ולהשיג פתרון. המנעולנים שאיתם אנו משתפים פעולה זמינים לקבל את הקריאות שלכם בכל שעה ובכל יום בשבוע.

 

פורץ רכבים בנוף הגליל – לראות את הרכב מבפנים

מנעולן יודע לספק מגוון שירותים לא רק לבית ולמשרד, אלא גם לרכב, וביניהם: החלפת מנעול לרכב, פריצת דלת הרכב, שכפול שלט לרכב, שחזור מפתחות לרכב – ועוד. קריאה למנעולן במצב זה מתבצעת כאשר אבדו או נשברו המפתחות לרכב, ישנה בעיה עם הקודן, אבד השלט לרכב, ובשורה התחתונה – אי אפשר להיכנס לרכב או שאי אפשר להתניע אותו.

גם במקרה זה מדובר במצב חירום אליו אי אפשר להיערך מראש, ולכן יש לשמור על העשתונות ולקרוא בדחיפות למנעולן מורשה.

 

החלפת צילינדר לדלת בנצרת עילית (נוף הגליל)

החלפת צילינדר היא אחד מהשירותים הנפוצים והנדרשים ביותר מכל מנעולן. אם אבד לכם המפתח לדירה או למשרד, אם אתם עוברים לדירה חדשה ולא יכולים לדעת מי מחזיק במפתח נוסף, אם אתם מתקשים לפתוח או לסגור את הדלת והמפתח לא נכנס ויוצא בצורה חלקה – כדאי להחליף את מנעול הצילינדר ליתר ביטחון. קיימים סוגים שונים של מנעולי צילינדר, והמנעולנים שלנו יודעים לתת מענה לכולם.

 

כמה עולה פורץ מנעולים בנוף הגליל?

טווח המחירים תלוי במגוון פרמטרים, לרבות שעת הקריאה, סוג הבעיה והשונות שבין הדלתות ובין המנעולנים השונים בשוק – לכל אחד ואחת מחירון משלו. להלן טווח מחירים ממוצע לשירותי מנעולנות בנוף הגליל:

 

מחיר מנעולן לפי סוג השירותטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר התקנת מנעול לדלת450 - 240 ₪
עלות פריצת מנעול כספת450 - 149 ₪
טווח מחירים עבור החלפת מנגנון רב בריח בנוף הגליל550 - 340 ₪
פריצת דלת טרוקה בנצרת עילית250 - 190 ₪
מחיר פורץ רכבים בנוף הגליל והצפון490 - 220 ₪
עלות התקנת עינית לדלת (משתנה כתלות בסוג העינית והדלת)520 - 150 ₪
מחיר החלפת צילינדר בדלת כניסה550 - 230 ₪
שכפול מפתחות לרכב (משתנה בהתאם לסוג המפתח של הרכב)1400 - 220 ₪

 

מנעולנים בנוף הגליל זמינים 24 שעות

אם קיימת בעיה דחופה ואתם זקוקים לשירות פריצת מנעול לדלת בנצרת עילית (נוף הגליל), מה שאתם צריכים זה מנעולן מורשה ומומלץ – ועכשיו. הוא יגיע אליכם במהרה עם כל הציוד הרלוונטי ויעזור לכם להשיג את מבוקשכם, בין אם הבעיה בדלת הבית, בדלת הרכב או בכספת.

✔️ מעבר למקצועיות ואמינות ללא פשרות שחברתנו מציעה, יתרון נוסף בעבודה איתנו הוא שעל כל שירותי המנעולנות שלנו תקבלו גם אחריות מלאה. צרו קשר טלפוני ב-055-9706744 או השאירו פרטים בטופס שבצד העמוד ונשוב אליכם בהקדם האפשרי.